popeda-Beetlehemin pesäveikot kokoelma arvioinnissa

Anonyymi-ap

Voi jukulauta kun on sillisalaattia mut voi poimia sieltä ne parhaat hetket.
Kahvikuppihetkiäni ovat mm;
lauri Lutavuori joka ansaitsee parhaan kappaleen tittelin

on siellä muitaki vahavoja hetkiä kuten esim nämä;

hei mies (mut se räppiversio on karmea)

sammakkalaulu(aavistus kitara käy yhdessä vaiheessa hieman epävireessä mut eipä tuo liikoja haittoo kun on loistobiisi)

onnellinen mies ja tuomas-parka joka viimeksmainittu meri-aiheisen tekstin omaava kappale johon älykkäästi luotu meriaiheinen melodia ja sovitusratkaisu ja kappaleentekijätiedoissa merkitty Safka pekkonen ja Mikkosen arwo jotka säveltäneet tämän niin veikkaisin safkan keksineen kertosäkeen ja mikkosen oisko väliosa noh en tiijä tarkkaan mut noib veikkaan.

kokonaiskuvassa en varmaankaan rahojani tähän johtuen liian suuresta erosta huonojen ja hyvien biisien välillä ja muutenki mulla on ihan älytön määrä Popedan musakamaa. =)

2

89

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

materiaa meinaa pursuta ulos ikkunoista ja ovista mut omal kohrallani ei johtuvaa masennuksesta tai muu vastaava vaanb ihan nautinnon takia hommannu vuoskauvet materiaa (nii musaa kuin kirjalliosuutta) mut nyt ollu yli puoli vuotta paastoa musasta ja kirjoista että nyt joulun alla tein poikkeamat eli hommasin musamateriaa lissää.

meitä materialisteja kohttaan on paljon somessa ja somen ulukopuolella stereotyyppisiä ja ennakkoluuloisia asenteita.
      jopa ihan telkkariohjelmiin asti on tehty negatiivisenpuoleisia ohojelmia materialisteista että voi kun me tehhään väärin ku hommataa materiaa mut ehkä asialla on eri merkityksiä miks hommaa sitä materiaa ja mun kohalla se johtuu pelekästä nautinnosta kun on syntynbyt ikuiseksi nautiskelijaks että ahamatti ei voi ittelleen yhttään mittään hih =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe