Luonne ja mieli 18-22v naisen ja vartalo yli 40v seksikkään aikuisen naisen
Oliskos täydellinen nainen
28
212
Vastaukset
Vajaavaltaisen miehenpuolikkaan päiväunia.. lauhkea lammas seksikkäässä kropassa.
- Anonyymi00001
Olet nyt muuttumassa häijyksi ja suurisuiseksi
- Anonyymi00002
Sillä on se kaulus. Ei tuo pääse nyt nuolemaan.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Olet nyt muuttumassa häijyksi ja suurisuiseksi
Minä mitään ole muuttumassa. Aina ollut tälläinen. Nyt ei vaan kiinnosta hymistely.
- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä mitään ole muuttumassa. Aina ollut tälläinen. Nyt ei vaan kiinnosta hymistely.
Nyt paljastat yli 40v naisten luonteen
- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja tämä aloitus oli huumori juttu että saadaan vitsikästä keskustelua
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt paljastat yli 40v naisten luonteen
Joten kun olen mielipiteen omaava ja ilmaisen sen, niin..? En ole teuraalle vietävä lammas. Valitettavaa jos se on sun unelmasi naisesta.
- Anonyymi00010
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joten kun olen mielipiteen omaava ja ilmaisen sen, niin..? En ole teuraalle vietävä lammas. Valitettavaa jos se on sun unelmasi naisesta.
Äläs nyt se oli leikkiä yritin olla vitsiniekka ja leikkisä huuliveikko
Anonyymi00010 kirjoitti:
Äläs nyt se oli leikkiä yritin olla vitsiniekka ja leikkisä huuliveikko
Okei.. juu. Joutunet kai keksimään asiallisempaa vitsinaihetta.. tuo ei ollut mielestäni yhtään hauskaa.
- Anonyymi00011
Pikku-pirpana kirjoitti:
Okei.. juu. Joutunet kai keksimään asiallisempaa vitsinaihetta.. tuo ei ollut mielestäni yhtään hauskaa.
No anteeksi oli tyhmä aloitus tein vaan sen hätä päissään ajattelematta no oli se tyhmä aloitus ja vitsi anteeksi siitä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No anteeksi oli tyhmä aloitus tein vaan sen hätä päissään ajattelematta no oli se tyhmä aloitus ja vitsi anteeksi siitä
Lihavaksi olt keksinyt harhaanjohtavan nikin.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja minäkin pyydän anteeksi kiivastumistani. Olin myös hieman asiaton. Pahoitteluni siitä.
- Anonyymi00015
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja minäkin pyydän anteeksi kiivastumistani. Olin myös hieman asiaton. Pahoitteluni siitä.
No ei sinun tarvi pyytää anteeksi vaan hyvä että sanoit etten jatkanut tyhmää muka vitsailua eli teit siitä lopun ja hyvä niin ja oikeasti kai se niin on että yli 40v naisten kanssa vaan tulee juttuun parhaiten
Anonyymi00015 kirjoitti:
No ei sinun tarvi pyytää anteeksi vaan hyvä että sanoit etten jatkanut tyhmää muka vitsailua eli teit siitä lopun ja hyvä niin ja oikeasti kai se niin on että yli 40v naisten kanssa vaan tulee juttuun parhaiten
Ei se ikää katso. Ikä on vain numero. Mutta yleistäen sanoisin, että oman ikäisillä on samankaltaisia jutskia elämässään ja siksi helpompaa tulla juttuun.
- Anonyymi00016
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei se ikää katso. Ikä on vain numero. Mutta yleistäen sanoisin, että oman ikäisillä on samankaltaisia jutskia elämässään ja siksi helpompaa tulla juttuun.
Totta samanikäiset naiset seksikkäimpiä ja samat jutut ja asiat eli niitten kanssa vaan tulee parhaiten toimeen
- Anonyymi00003
Drool :Q
- Anonyymi00005
Täydellinen nainen on jokaisella omanlaisensa. Sen tietää yleenså silloin parhaiten, kun sen kohtaa ja oppii hänen kanssa elämään yhdessä? Näin koen sinkkuna ja haluan ajatella hänestä, jonka mahdollisesti vielä kohtaan tulevaisuudessa ja löydämme toisemme 😘🫠Elämä on ripaus toivoa ja onnekkuuttakin, monen asian summa.
- Anonyymi00006
Saako laittaa teippiä suun eteen?
- Anonyymi00008
Saat.
- Anonyymi00013
Pikku-pirpana kirjoitti:
Älä ihmeessä. Eiköhän kaikille suoda mielipide ja sen ilmaisun vapaus.
pikku p on iso nainen ei mikään pieni pirpana.
- Anonyymi00009
Kiitos mieluummin 22v naisen vartalo ja 40v mieli.
- Anonyymi00014
Nainen 22v on parhaassa iässä ja mieli saa olla saman ikäinen, 40v on jo tuhonnut aivonsa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen 22v on parhaassa iässä ja mieli saa olla saman ikäinen, 40v on jo tuhonnut aivonsa.
Totta. 40v naiset ovat jo alkaneet kuvitella olevansa kaikkivoipaisia ja rojauttaneet suhteissaan kivikkoon ajattelunsa seurauksena pilluihinsa joutuneen hiekan takia.
Tästähän tietysti syytetään aina miehiä.
No mä tykkään kypsempien naisten elämänkokemuksen tuomasta itsevarmuudesta, he jo tuntee melko hyvin itsensä ja elämää, asenteitaan. Eikä jojoile kuten nuoret naiset olisko näin vai noin. Nuoret hakee vielä itseään. Se on rasittava vaihe elämässä itselle ja kumppanillekin.
- Anonyymi00017
Kääntäisin kyllä ton, mieli ja ajatusmaailma +45v. Kroppa 25v...
- Anonyymi00018
Miten tämän nyt sanottaisi...nyt muutaman päivän sisällä näin ja koin sen mitä maailma taas voisi tarjota teemassa naiset.
Hotelleissa joissa majoituin olivat läsnä lähinnä ulkomaalaiset kaunokaiset, he joille raha ei merkitse mitään ja tekevät kaikkensa oman kauneutensa eteen. Eli, tekevät paljon koska rahaakin siihen riittävästi on.
Mjoo...silti tulin takaisin kotio sen jo vähän rasvoittuneen, suorasanaisen ja vaativan naisen seurassa....mikähän nyt meni pieleen, vai menikö sittenkään:)
Ei mennyt, kaipaan luonnollista kokonaista kauneutta, ja sitä hänessä riittää.
Katsomalla se ei välttämättä näy, mutta kyllä hän peittoaa mennen tullen ne ylpeinä silmiään räpyttelemättömästi kulkevat rikkaat maailman kaunokaiset.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153