Katselin noita Hubon auton videoita.
Eräs Focus sammui aina lyhyen ajon jälkeen eikä startannut ennen kuin moottori jäähtyi. Syynä ilmastoinnin kompressorin väliin jätetty johtosarja, joka puristui oikosulkuun moottorin lämpölaajetessa.
Toinen Focus ei startannut ollenkaan ja vikakoodeja riitti. Syynä tee se itse -miehen huonosti pohjaan painama sähköliitin.
Mutta paras oli Focuksista kolmas. Pimeää ajovaloa oli yritetty korjata tuloksetta vaihtamalla umpio. Pimeän ajovalon syynä oli kuittaamatta jätetty automaattisulake. Olis kannattanut perehtyä auton toimintoihin...
Nämä ovat juuri parhaita nämä nollan euron itse tehdyt viat, joiden takia autoa on kiikutettu korjaamoille ja rahaa palanut ties miten paljon. Lopulta sitten Hubolle.
Kannattaako siis aina korjata itse?
Tee se itse -miehet ovat Hubon autolle aikamoinen rahasampo.
11
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
no moniin muihin merkkeihin saa sähkö vikoja ilman tee se itse miestäkin ja kalliita sellaisia vieläpä. katsota mb volvo yms
- Anonyymi00002
Katselin Mondeota joka tyhjensi akun ollessaan parkissa. Syylliseksi paljastui vetokoukun asentajan laittama peräkärrymoduli. Se imi virtaa parkissakin. No varmaan muuten hyvä koukku, mutta akku vaan meni tyhjäksi, jos autolla ei ajanut. Eli taas joku asentaja oli sössinyt autoon vian.
- Anonyymi00003
Noiden tee se itse -miehen aiheuttamien vikojen korjaaminen ei maksa oikein mitään, mutta vianhakuun uppoaa äkkiä paljon aikaa eli rahaa. Ja yhteistä noille autoille on se, että ne ovat seisseet pitkään, koska peruskorjaamoissa ei ole löydetty vialle syytä ja auton omistaja on luovuttanut, kunnes on kuullut Hubon Autosta.
Hubo on hyvä esimerkki siitä miten tehokasta vianhaku on, kun sen suoritttava kaveri oikeasti ymmärtää autoista ja kytkentäkaavioista. Tuollaisia korjaamoita (osaajia) saisi olla enemmänkin. - Anonyymi00004
Ja eiköhän kohta sähköautoja olla ihan ite raplaamassa..akku alas ja vaihdetaan moduuli ja sitten vaihtoon..
- Anonyymi00005
Tohtori sykerö ollut asialla....
- Anonyymi00006
"Kannattaako siis aina korjata itse?"
Miksi kysyt kun tiedät vastauksen?
Aina ei kannata korjata itse, mutta jos 90 prosenttia korjauksista onnistuu, homma kannattaa silti. - Anonyymi00007
Hubon auto kylläkin saa elantonsa VAG-konsernin autoista. Niihin tulee vikoja ihan ajamallakin, esim. sähköjohdot hankautuvat poikki jostain helkkarin pahasta paikasta ja sitten puretaan puoli autoa.
- Anonyymi00008
Toinen bisnesala mitä nää vagit ovat synnyttäneet on dsg-vaihteistojen korjaamiseen erikoistuneet pajat. Riittää hommaa mutta dsg-mallit alkavat olemaan niin vanhoja ettei niitä enää kannata korjata eli loppuu tämäkin homma.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toinen bisnesala mitä nää vagit ovat synnyttäneet on dsg-vaihteistojen korjaamiseen erikoistuneet pajat. Riittää hommaa mutta dsg-mallit alkavat olemaan niin vanhoja ettei niitä enää kannata korjata eli loppuu tämäkin homma.
TSI-moottoreissakin riittää korjattavaa. Jakopäässä paha tyyppivika ja männänrenkaissa vika.
- Anonyymi00010
Oikea nimitys "tee se itse" miehille on "säre se itse", niinkuin eräs Autokorjaamon mies lohkaisi :) :)
- Anonyymi00011
Sitikkaan tulee sähkövikaa ihan rikkomattakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1171143
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73715
Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683