Tee se itse -miehet ovat Hubon autolle aikamoinen rahasampo.

Anonyymi-ap

Katselin noita Hubon auton videoita.

Eräs Focus sammui aina lyhyen ajon jälkeen eikä startannut ennen kuin moottori jäähtyi. Syynä ilmastoinnin kompressorin väliin jätetty johtosarja, joka puristui oikosulkuun moottorin lämpölaajetessa.

Toinen Focus ei startannut ollenkaan ja vikakoodeja riitti. Syynä tee se itse -miehen huonosti pohjaan painama sähköliitin.

Mutta paras oli Focuksista kolmas. Pimeää ajovaloa oli yritetty korjata tuloksetta vaihtamalla umpio. Pimeän ajovalon syynä oli kuittaamatta jätetty automaattisulake. Olis kannattanut perehtyä auton toimintoihin...

Nämä ovat juuri parhaita nämä nollan euron itse tehdyt viat, joiden takia autoa on kiikutettu korjaamoille ja rahaa palanut ties miten paljon. Lopulta sitten Hubolle.

Kannattaako siis aina korjata itse?

11

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

no moniin muihin merkkeihin saa sähkö vikoja ilman tee se itse miestäkin ja kalliita sellaisia vieläpä. katsota mb volvo yms

• Anonyymi00002

Katselin Mondeota joka tyhjensi akun ollessaan parkissa. Syylliseksi paljastui vetokoukun asentajan laittama peräkärrymoduli. Se imi virtaa parkissakin. No varmaan muuten hyvä koukku, mutta akku vaan meni tyhjäksi, jos autolla ei ajanut. Eli taas joku asentaja oli sössinyt autoon vian.

• Anonyymi00003

Noiden tee se itse -miehen aiheuttamien vikojen korjaaminen ei maksa oikein mitään, mutta vianhakuun uppoaa äkkiä paljon aikaa eli rahaa. Ja yhteistä noille autoille on se, että ne ovat seisseet pitkään, koska peruskorjaamoissa ei ole löydetty vialle syytä ja auton omistaja on luovuttanut, kunnes on kuullut Hubon Autosta.

Hubo on hyvä esimerkki siitä miten tehokasta vianhaku on, kun sen suoritttava kaveri oikeasti ymmärtää autoista ja kytkentäkaavioista. Tuollaisia korjaamoita (osaajia) saisi olla enemmänkin.

• Anonyymi00004

Ja eiköhän kohta sähköautoja olla ihan ite raplaamassa..akku alas ja vaihdetaan moduuli ja sitten vaihtoon..

• Anonyymi00005

Tohtori sykerö ollut asialla....

• Anonyymi00006

"Kannattaako siis aina korjata itse?"

Miksi kysyt kun tiedät vastauksen?

Aina ei kannata korjata itse, mutta jos 90 prosenttia korjauksista onnistuu, homma kannattaa silti.

• Anonyymi00007

Hubon auto kylläkin saa elantonsa VAG-konsernin autoista. Niihin tulee vikoja ihan ajamallakin, esim. sähköjohdot hankautuvat poikki jostain helkkarin pahasta paikasta ja sitten puretaan puoli autoa.

• Anonyymi00008

Toinen bisnesala mitä nää vagit ovat synnyttäneet on dsg-vaihteistojen korjaamiseen erikoistuneet pajat. Riittää hommaa mutta dsg-mallit alkavat olemaan niin vanhoja ettei niitä enää kannata korjata eli loppuu tämäkin homma.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Toinen bisnesala mitä nää vagit ovat synnyttäneet on dsg-vaihteistojen korjaamiseen erikoistuneet pajat. Riittää hommaa mutta dsg-mallit alkavat olemaan niin vanhoja ettei niitä enää kannata korjata eli loppuu tämäkin homma.

TSI-moottoreissakin riittää korjattavaa. Jakopäässä paha tyyppivika ja männänrenkaissa vika.

• Anonyymi00010

Oikea nimitys "tee se itse" miehille on "säre se itse", niinkuin eräs Autokorjaamon mies lohkaisi :) :)

• Anonyymi00011

Sitikkaan tulee sähkövikaa ihan rikkomattakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      210
      14753
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      17
      2148
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1196
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      117
      1143
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1090
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      872
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      715
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    10. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      683
    Aihe