Koska tämä deittailumaailma on mennyt näin kamalaksi? Treffeille mennään sillä ajatuksella ä, että miehelle pitää antaa heti ekalla kerralla. Mies voi sitten vielä valita antaako nainen kumilla vai ilman. Naisen tulee olla posliini, muuten herkän miehen mieli saa pahan mielen. Missä ovat arvot ja moraali? Eikö enää ole miehiä, jotka haluaa tutustua naiseen, eikä ensimmäisenä ole vaatimassa poslaria ilman kumia?
Miksi ei riitä tavallinen tutustuminen kahvikupin äärellä tai elokuvissa käyminen? Pikkuhiljaa tutustuminen, niin kuin oli ysärillä? Nyt vaan vaaditaan seksiä ja sitten heitetään roskiin. En ikinä tule alentumaan moiseen saastaiseen deittailuun. Mielummin olen yksin elämäni loppuun saakka.
N53v
Deittailu 2025
57
440
Vastaukset
Mulla on aina ollut kolmansien treffien (jos sellaisia ylipäätään tulee) sääntö, kun se on sopinut mulle.
Deittailukulttuuri on juurikin tuollaista kuvailemaasi nykyisin ja se on ollut armotonta sellaiselle ihniselle, joka on kasvanut pitkän avioliiton suojassa.
Ihmisiltä puuttuu pitkäjänteisyys, kärsivällisyys ja suoranainen halu keskittyä yhteen ihmiseen. Ihmisistä on tullut helposti korvattavia kertakäyttötavaroita.
Toiset sovellukset ovat kuulema parempia kuin toiset, mutta ilmeisesti suora kontakti on lukemani mukaan kaikista paras.
Jos olisin sinä, niin hommaisin harrastuksen, jossa voi tavata uusia sinkkuja.
Kyllä meitä pitkän suhteen arvostajia vielä löytyy kuitenkin ja uskon, että jossain vaiheessa muutkin heräävät.
"Jos haluu saada, on pakko antaa.."Jos asia on kertanoin viturallaan, niin suosittelen pysymään treffeiltä pois. Itse EN kuulu porukkaan joka tutustuisi sängyn kautta ja ymmärrän hyvin miksi etoo hoppuilu ja hätäily. Vie mielenkiinnon mukanaan oitis.
Muutenkin tuntuu olevan epävakaata monella saralla mitä ihmisiin tulee. Parisuhde tuntuu olevan kuoleva ilmiö.- Anonyymi00036UUSI
Olin jo ihmeissäni ett kuka tyhmä antaa heti ekoilla treffeillä en minä ainakaan.
Kun eihän sitä miestä edes tunne vielä millään tavalla ja ties vaikka poliisi sit perästä päin löytäis raiskattuna ja kuristettuna kylmän kankeena jostain.
Nykyään kun monilla miehillä on ihan outoja fetissejä. Vaarallista suorastaan tuommoinen treffailu. Eli muutamia kertoja ensin tutustumista ja sit vasta jos oikeen kolahtaa ja mies on oikeanlainen aidosti turvallinen ja oikea mies niin voi harrastaa seksiäkin.
Näähän on niitä perusjuttuja aina ollu ja edelleen turvallisemman kautta päteviä ettei myöhemmin kaduta. Anonyymi00036 kirjoitti:
Olin jo ihmeissäni ett kuka tyhmä antaa heti ekoilla treffeillä en minä ainakaan.
Kun eihän sitä miestä edes tunne vielä millään tavalla ja ties vaikka poliisi sit perästä päin löytäis raiskattuna ja kuristettuna kylmän kankeena jostain.
Nykyään kun monilla miehillä on ihan outoja fetissejä. Vaarallista suorastaan tuommoinen treffailu. Eli muutamia kertoja ensin tutustumista ja sit vasta jos oikeen kolahtaa ja mies on oikeanlainen aidosti turvallinen ja oikea mies niin voi harrastaa seksiäkin.
Näähän on niitä perusjuttuja aina ollu ja edelleen turvallisemman kautta päteviä ettei myöhemmin kaduta.Nojuu nuokin riskit on olemassa. Aina ollut naisilla, mutta enemmän vielä tuntuu olevan naisvihaakin mikä sävyttää ikävästi asenteita miten naista voi kohdella ja miten ei. Ylipäänsä ihmistä.
Jasu2025 kirjoitti:
Nojuu nuokin riskit on olemassa. Aina ollut naisilla, mutta enemmän vielä tuntuu olevan naisvihaakin mikä sävyttää ikävästi asenteita miten naista voi kohdella ja miten ei. Ylipäänsä ihmistä.
Ja itselläni on se demiseksuaalisuus niin vahva osatekijä miksen hyppää kenenkään kaulaan lyhyen tuntemisen myötä, joskus pidemmänkään. Jos mulla ei ole tunteita ja luottamusta, en haluakkaan toista seksuaalisesti. Joten olisi korniakin ruveta vehtaamaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Ja itselläni on se demiseksuaalisuus niin vahva osatekijä miksen hyppää kenenkään kaulaan lyhyen tuntemisen myötä, joskus pidemmänkään. Jos mulla ei ole tunteita ja luottamusta, en haluakkaan toista seksuaalisesti. Joten olisi korniakin ruveta vehtaamaan.
En voi laskea treffikertoja ja päättää, että näin monensilla. Voi olla ettei ikinä. Tunteet ei hetkessä synny ja näin vanhemmiten vielä hitaammin kun naivina nuorena. Nyt merkitsee konkretia ei oma mielikuvitus.
- Anonyymi00001UUSI
Onnex ei oo pakko olla kenekään kanssa😊 mä oon mä enkä tartte paskaa ko ei oo peltooka n51
Meen just minne haluan
Kukaan ei komenna mua kukaan ei tule vinkumaan korvan juureen mikä on mun velvollisuus ♥️ rakastan elämää - Anonyymi00002UUSI
Öh... Oikeesti?
Tuo kuulostaa siltä että olet kohdannut väärän tyypin. Olisko siellä joku sopivampi?
En kannata noita nettideittejä. Sehän on suurimmalle osalle vain harrastus ja viihdykettä. Seksiseuraa ja jännitystä.
Jos seuraa kaipaa, kannattaisi varmaan olla aktiivisemmin ihmisten parissa oikeassa elämässä. Jollei sitten halua itsekin jotain pinnallista. Eikä pinnallisuuskaan väärin ole, jos osapuolet haluavat samaa.
xLiner- Anonyymi00008UUSI
Nyt puhut asiaa
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt puhut asiaa
Miten ollaan oikeassa elämässä ihmisten parissa niin että löytää sieltä kumppanin?
Teatteriin, tapahtumiin yleensä, festifaaleille, mennään oman kumppanin kanssa tai sitten naisten työporukalla. Jos sitten parittomia joukossa on, he ovat naisia. Miehet eivät yksin lähde juuri muualle kuin kapakkaan jota taas itse en pidä oikeana elämä. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten ollaan oikeassa elämässä ihmisten parissa niin että löytää sieltä kumppanin?
Teatteriin, tapahtumiin yleensä, festifaaleille, mennään oman kumppanin kanssa tai sitten naisten työporukalla. Jos sitten parittomia joukossa on, he ovat naisia. Miehet eivät yksin lähde juuri muualle kuin kapakkaan jota taas itse en pidä oikeana elämä.No, jaa? Minä kyllä juttelen ihmisten kanssa missä vaan. Vaikka ruokakaupassa hyllyjen välissä tai kassajonossa... Tai harrastuksissa... Uimahallissa tosin juttelen vain naisten kanssa 🤔.. mutta jos naamatutuksi tullut mies tulisi muualla vastaan, tervehtisin (ehkä?).
Työpaikalla myös, mutta asiakkaisiin ja työkavereihin ei seota.
Kannattaa olla vähemmän jäykkis ja enemmän lupsakas, niin tutustuu kyllä ihmisiin. Jos haluaa. Ja jos haluaa, niin saattaa löytääkin jotain.
xLiner Anonyymi00025 kirjoitti:
Teatteriin, tapahtumiin yleensä, festifaaleille, mennään oman kumppanin kanssa tai sitten naisten työporukalla. Jos sitten parittomia joukossa on, he ovat naisia. Miehet eivät yksin lähde juuri muualle kuin kapakkaan jota taas itse en pidä oikeana elämä."Miten ollaan oikeassa elämässä ihmisten parissa niin että löytää sieltä kumppanin? "
Osa vastauksista kysymykseen on oikeastaan kehotuksia olemaan toinen ihminen. Jotkut ihan oikeasti näyttävät löytävän kumppaneita sieltä sun täältä, joskus pyytämättä ja yllättäen. Mutta ihan oikeasti, ei se kaikille ole helppoa. Minä ainakaan en ikinä olisi löytänyt yhtään mitään, jos edellytyksenä on että sen pitäisi vain "tapahtua" ja "oikeassa" elämässä.
Ja nyt seuraa pari ihan käytännön vinkkiä vähän insinöörilähestymistavalla. Miten paljon uusia ihmisiä tapaat? Et tarpeeksi. Monenko kanssa näistä avaat keskustelun? Et riittävän monen. Ja se käytännön vinkki. Selaa puhelimesi kontaktit läpi ja mieti mitä sellaista voisit kenenkin kanssa tehdä, mikä kasvattaisi kontaktien määrää. Valitse parhaat ideat ja kokeile ja katso mikä johtaa oikeaan suuntaan.
- Anonyymi00003UUSI
"Mies voi sitten vielä valita antaako nainen kumilla vai ilman. Naisen tulee olla posliini, muuten herkän miehen mieli saa pahan mielen."
Tuokaa tänne vain kaikki tuollaiset miehet, niin minä sanon heille pari valittua sanaa... ☝️😐
😄
🦄- Anonyymi00004UUSI
Aloittaja voisi mennä treffeille myös sen vähän "vaatimattomamman" miehen kanssa, saattaisi vaikka olla avartava kokemus, miksi ihmeessä aloittaja olettaa jonkun julkkismiljonäärikomistuksen olevan jotenkin erityisen pitkämielinen petipuuhiin pääsemisen kanssa.
Toki, jos aloittaja on itsekin vastaavanlainen missimallijulkkis (ei taida kuitenkaan olla ihan hottis, kun ikää on jo 53v) niin voi jo vähän vedättääkin... - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittaja voisi mennä treffeille myös sen vähän "vaatimattomamman" miehen kanssa, saattaisi vaikka olla avartava kokemus, miksi ihmeessä aloittaja olettaa jonkun julkkismiljonäärikomistuksen olevan jotenkin erityisen pitkämielinen petipuuhiin pääsemisen kanssa.
Toki, jos aloittaja on itsekin vastaavanlainen missimallijulkkis (ei taida kuitenkaan olla ihan hottis, kun ikää on jo 53v) niin voi jo vähän vedättääkin...Ollaanko nyt Suomessa? Täällä on kovin vähän noita julkkismiljonäärikomistuksia...
Itse en kyllä suhteessa kestäisi sitä, että toinen osapuoli olisi kuuluisa ja minä en. 😵 Olisi kamalaa, jos ihmiset tuntisivat minut vain kumppanin saavutusten vuoksi.
En myöskään kestä yhtään mitään kuvailemaasi p€rseilyä, oli tekosyynä sitten raha tai jokin muu.
Että se siitä vaatimattomuuspyynnöstä. Joillekin se vaatimattomuus on elinehto.
🦄 - Anonyymi00011UUSI
Sää siis haet niinku huomioo biiffii täält?🤭
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ollaanko nyt Suomessa? Täällä on kovin vähän noita julkkismiljonäärikomistuksia...
Itse en kyllä suhteessa kestäisi sitä, että toinen osapuoli olisi kuuluisa ja minä en. 😵 Olisi kamalaa, jos ihmiset tuntisivat minut vain kumppanin saavutusten vuoksi.
En myöskään kestä yhtään mitään kuvailemaasi p€rseilyä, oli tekosyynä sitten raha tai jokin muu.
Että se siitä vaatimattomuuspyynnöstä. Joillekin se vaatimattomuus on elinehto.
🦄Oletettavasti kyseessä on suuri henkilökohtainen Yxisaavisen kehityskertomus.
Se pitäisi julkaista kaiken rahvaan ihailtavaksi nimellä: "Mitättömyydestä keskinkertaisuudeksi, kehitystarina" tai ihan vain iskevästi nimellã "Minä!".
Kyllä kansa saisi nyt oppia ja hienoa esimerkkiä! - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletettavasti kyseessä on suuri henkilökohtainen Yxisaavisen kehityskertomus.
Se pitäisi julkaista kaiken rahvaan ihailtavaksi nimellä: "Mitättömyydestä keskinkertaisuudeksi, kehitystarina" tai ihan vain iskevästi nimellã "Minä!".
Kyllä kansa saisi nyt oppia ja hienoa esimerkkiä!Oletettavasti keskustelimme siitä, pitäisikö naisten lähteä treffeille myös muiden kuin julkkisten kanssa.
🦄
- Anonyymi00005UUSI
Tiktokkikulttuurii. Nopee dopsu on kaiken a ja ö ja vaihtoehtona on sopeutuu.
- Anonyymi00006UUSI
Elokuvissa ei juurikaan jutella, riippuu tietysti vähän millaiseen elokuvaan menee. Mut noin muuten, valitse sellainen joka on omaan makuusi sopiva ja laita ne muut kiertoon. Niin minäkin teen miehenä.
Oletettavasti nuo mainitsemasi ovat niitä kiertopalkintoja ihan syystä. - Anonyymi00009UUSI
Kyllä aloittajan täytyy tietää ettei seksiseuran haku sivustoilta kumppania ja suhteita etsitä vaan sieltä etsitään seksiseuraa eli joku kirvesmiesporukka tulee viikoksi esim tampereelta turkuun ja yksi ryhmästä haluaa seksiseuraa niin menee esim tinderiin ja etsii sitä kuka antaa helpoiten ja äkkiä eli tavataan tehdään temput ja moro
- Anonyymi00010UUSI
Mutta eiväthän net sitä hyvä mies ns siinä muodossa esitä, mutta toive voi huutaa rivien välistä. Juustot. Sivusta naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Sehän just se jakaus tai turkki mies kun itte viihtyy
- Anonyymi00013UUSI
Eikö se femakot kehorauha häpyynki päin ?
- Anonyymi00014UUSI
"Ysäri" oli 35-25 vuotta sitten. Wanhusnainen joka on tänään 53 vuotta wanha olisi silloin 18-28 vuotias nainen, jos hän oli tuolloin hoikka oli hänellä suuri seksuaalinen markkiana-arvo soidintantereella, 53v wanhusnaisella ei ole lainkaan seksuaalista markkina-arvoa.
- Anonyymi00015UUSI
Naiset eivät ole kaupattavissa olevia seksiorjia.
🦄 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Ei niin, vaan itseään kauppaavia ilmaisia.
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Markkinatalous on yllättävän toimivaa. Niin toimivaa, että jos oikeasti olisi mahdollisuus tehdä rahaa huonosti kelpaavia yksilöitä toisilleen parittamalla, niin joku varmaan olisi keksinyt ratkaisuja.
Joten ei auta kuin luottaa vanhaan viisauteen "Aika tavaran kaupitsee".- Anonyymi00029UUSI
scrg kirjoitti:
Markkinatalous on yllättävän toimivaa. Niin toimivaa, että jos oikeasti olisi mahdollisuus tehdä rahaa huonosti kelpaavia yksilöitä toisilleen parittamalla, niin joku varmaan olisi keksinyt ratkaisuja.
Joten ei auta kuin luottaa vanhaan viisauteen "Aika tavaran kaupitsee".Eivätkös kaikki rikkaille tarkoitetut parinetsimistoimistot, adoptiotoimistot ynnä muut nimenomaan toimi tuolla tavalla?
Vain nämä rahvaalle tarkoitetut deittiäpit toimivat sitä paremmin, mitä vähemmän kukaan saa ihmissuhteita...
Tässä yhteydessä joudun vielä mainitsemaan sen, miten ihmeellistä oli, että minut halusi elämäänsä ihminen, jolla oli korkea kysyntä. Sitä ennen olin kaivanut kaikki maailmankaikkeuden kolot, joissa oli matalan kysynnän miehiä, ja kuunnellut heidän selityksiään sille, miksi he olivat mieluummin yksin kuin tapailivat minua.
Mikä tämä tällainen kysyntäkäyrä on?!
🦄 Anonyymi00029 kirjoitti:
Eivätkös kaikki rikkaille tarkoitetut parinetsimistoimistot, adoptiotoimistot ynnä muut nimenomaan toimi tuolla tavalla?
Vain nämä rahvaalle tarkoitetut deittiäpit toimivat sitä paremmin, mitä vähemmän kukaan saa ihmissuhteita...
Tässä yhteydessä joudun vielä mainitsemaan sen, miten ihmeellistä oli, että minut halusi elämäänsä ihminen, jolla oli korkea kysyntä. Sitä ennen olin kaivanut kaikki maailmankaikkeuden kolot, joissa oli matalan kysynnän miehiä, ja kuunnellut heidän selityksiään sille, miksi he olivat mieluummin yksin kuin tapailivat minua.
Mikä tämä tällainen kysyntäkäyrä on?!
🦄"Eivätkös kaikki rikkaille tarkoitetut parinetsimistoimistot, adoptiotoimistot ynnä muut nimenomaan toimi tuolla tavalla? "
Ehkä. Voisin ainakin kuvitella, että kulttuureissa, jossa nuorten parittaminen on enemmän koko perheen asia, varakkaat perheet ovat valmiita käyttämään rahaa ammattilaisten apuun. Mutta meillä länsimaissa kynnys lienee yhä aika korkea. Pieni hiljainen muutos saattaa kuitenkin olla käynnissä. Jonkinlainen merkki on ehkä se, että on totuttu jo "ensitreffit alttarilla" tyyppisiin konsepteihin.
Mutta tavallisin ajatus on yhä, että pariutuminen on niin itsestään selvä ja yksinkertainen asia, että sen pitäisi aina onnistua kaikilta omin avuin ja vieläpä helposti.
- Anonyymi00017UUSI
Yli 50 vuotiaalla miehellä ei enää kovin seiso varsinkin jos takana on pettymys parisuhteeseen ja jos vielä pitää olla kortsu. Pitäisin kiemurrella jos mihin asentoon, yrittää kaikin tavoin pitää lepsahtanutta virikettä yllä. Suuseksi on äärettömän vastenmielistä ventovieraan kanssa, en ala. Sitä paitsi liikkeellä on viruksia jotka aiheuttavat kurkkusyöpää joka tarttuu nimenomaan suuseksissä. Joku mies jo niin nopea että pyytää ensi tapaamisella kotiinsa saunomaan drinkkien lomassa. Se tuskin hyvää tietäisi.
Jos aloittaja on bongannut miehen seuranhakupalstalta niin eikö vaan ole profiilissa että mies haluaa rauhallisen, lämpöisen parisuhteen yhteisine ruoanlaittoineen syvällisine ajatuksenvaihtoineen.
Kun tapaan miehen, joka ehdottaa seuraavaa tapaamista, olen ottanut tavaksi jo avata keskustelun seksistä. Mitä hän odottaa. Sen keskustelun jälkeen mies ei enää ehdotakaan seuraavaa tapaamista. Minusta ei siis olutkaan barbaraksi. - Anonyymi00018UUSI
Naisten syytähän tämä on. TE aloitte suosimaan vain jykeväleukaisia alfamiehiä. Tavalliset kiltit ja kunnolliset miehet luulivat että heilläkin on samat mahdollisuudet koska feministisen teorian mukaan "kaikki ovat yhtä ihania ja samanarvoisia". Näin ei kuitenkaan ole. Tavistylsimys laitetaan odottamaan seksiä useita kuukausia, mutta se pitkä ja komea alfamies kaadetaan sänkyyn jo ensimmäisen kupposen jälkeen. Tasa-arvoa muka.. ja paskat!
- Anonyymi00021UUSI
No ei kyllä kaadu minun syliini alfauros sen kummemmin kuin taviskaan ennenkuin vähän tykästymistä on tullut kuvioon mukaan. Kirjoitin tuon joka alkaa Yli 50 vuotiailla...
Mikä sitten on tarvistylsimys. Jos on ylipainoa enemmän kuin 10 kg, se on ikävä kyllä, torjuva ominaisuus miehessä. Tai jos hampaita ei ole hoidettu ja henki haisee mädänneeltä. Muuten ulkonäöllä ei ole ainakaan minulle merkitystä. Saa olla köyhä tai rikas kunhan omillaan pärjää, minä selviän omillani tuloillani. - Anonyymi00034UUSI
Mene nyt kuikelo vaikka äidillesi poraamaan siitä.
Leuaton, kaljapullohartiainen nutturapää ei nyt vain ole in parisuhdemarkkinoilla.
- Anonyymi00019UUSI
Ysärillä tuli tutustuttua lähinnä kännissä.
- Anonyymi00020UUSI
Niin, on tieteellisesti selvitetty että miehen kauneuskäsite taipuu kännissä. Tästä on Bonny Bare tehnyt biisikin 'I've never gone to bed with an ugly woman': https://www.youtube.com/watch?v=VT2Bc2guTU0
"Koska tämä deittailumaailma on mennyt näin kamalaksi? "
Muotoilen asian niin, että korkeintaan 20% kokemastasi muutoksesta johtuu maailman tai deittailun muutoksesta, vielä vähemmän ihmisen muutoksesta. Ainakin 80% koetusta muutoksesta johtuu pelkästään siitä, että asemasi on nyt erilainen kuin joskus vuosikymmeniä sitten.
Miehiä on varmaan edelleen joka lähtöön kuten aina ennenkin, erilaisilla arvoilla ja erilaisilla moraaleilla. Kohderyhmällä luultavasti tässä vaiheessa on n. 30 vuoden kokemus siitä, millaisin periaattein ja motiivein naiset tutustumisesta ovat kiinnostuneita.- Anonyymi00024UUSI
Miksi ketjun aloittanut ja moni muukin nainen valittaa, kun miehet on vääränlaisia, ottakaa aloite käsiin ja valitkaa itse. Miehiä on monenlaisia, joka lähtöön, miksi pitää olla passiivinen ja kohde, kuin voisi itse valita, vai onko jotkut naiset vaan niin tyhmiä, etteivät osaa, vai eikö uskalleta laittaa itseään likoon, kun joskus saattaa tulla epäonnistumisiakin. Ne jotka osaa ja uskaltaa, ei ole sinkku- ja ikäväpalstoilla valittamassa.
- Anonyymi00026UUSI
Minne menisi valitsemaan? Miten laittaa itsensä likoon? Laitapa vaikka koko prosessin kulku.
- Anonyymi00031UUSI
"Ne jotka osaa ja uskaltaa, ei ole sinkku- ja ikäväpalstoilla valittamassa."
Väärin.
Lähestyin itse kymmenisen vuotta nimenomaan matalan kysynnän miehiä. Minulle selvisi, että koko incel-liike on suuri valhe, jonka avulla miehet perustelevat nirsouttaan.
En enää koskaan suhtaudu vakavasti yhteenkään mieheen, joka valittaa naisen puutetta. On varmaa, että hän on itse jakanut pakkeja naisille, jotka ovat häntä lähestyneet.
🦄 - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Väärin.
Lähestyin itse kymmenisen vuotta nimenomaan matalan kysynnän miehiä. Minulle selvisi, että koko incel-liike on suuri valhe, jonka avulla miehet perustelevat nirsouttaan.
En enää koskaan suhtaudu vakavasti yhteenkään mieheen, joka valittaa naisen puutetta. On varmaa, että hän on itse jakanut pakkeja naisille, jotka ovat häntä lähestyneet.
🦄Sama kokemus. En ole eläissäni törmännyt nirsompiin miehiin kuin kaikki tuntemani ja tietämäni "matalan kysynnän incel miehet" ovat.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Väärin.
🦄No tämäpä se just. Jos hakee vain seksiseuraa kuten varmaan suurin osa miehistä ainakin niistä nuoremmista niin ulkonäkö on lähes ainoa kriteeri naiselle. Itse mies voi olla vaikka kuinka luotaan työntävän näköinen mutta naisen ulkonäön pitää olla mahdollisimman lähellä valokuvamallia.
No senhän nyt tietää ettei siitä mitään tule kauniilla naisilla kun on mistä ottaa ja miehiä (komeitakin) pyörii ympärillä jatkuvasti.
Ongelmahan on se ettei sana rakastuminen ole se juttu enää vaan sen seksiseuran haku silloin vain ulkonäkö merkkaa. Niin pinnallista ja vaan naiset on niitä nirsoja näiden miesten mielestä 🤔🙄 joo no ehkä tällaiset miehet ei ole myöskään sieltä terävimmästä päästä muutoinkaan.
Koko sana rakkaus ja rakastaminen on kärsinyt nykydeittailussa inflaation pahemman kerran. Onko syynä somesivustot jossa huomiota ja ehkä tulojakin hamuavat naiset esittelevät itseään ja se pinnallisuus ottanut vallan. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
No tämäpä se just. Jos hakee vain seksiseuraa kuten varmaan suurin osa miehistä ainakin niistä nuoremmista niin ulkonäkö on lähes ainoa kriteeri naiselle. Itse mies voi olla vaikka kuinka luotaan työntävän näköinen mutta naisen ulkonäön pitää olla mahdollisimman lähellä valokuvamallia.
No senhän nyt tietää ettei siitä mitään tule kauniilla naisilla kun on mistä ottaa ja miehiä (komeitakin) pyörii ympärillä jatkuvasti.
Ongelmahan on se ettei sana rakastuminen ole se juttu enää vaan sen seksiseuran haku silloin vain ulkonäkö merkkaa. Niin pinnallista ja vaan naiset on niitä nirsoja näiden miesten mielestä 🤔🙄 joo no ehkä tällaiset miehet ei ole myöskään sieltä terävimmästä päästä muutoinkaan.
Koko sana rakkaus ja rakastaminen on kärsinyt nykydeittailussa inflaation pahemman kerran. Onko syynä somesivustot jossa huomiota ja ehkä tulojakin hamuavat naiset esittelevät itseään ja se pinnallisuus ottanut vallan.Sinulla on kyllä todella negatiivinen käsitys sekä miehistä että naisista. En pysty allekirjoittamaan näkemyksiäsi omien kokemusteni perusteella.
Minulla on huonoja kokemuksia vain niistä miehistä, jotka esittävät itsensä "matalan kysynnän" miehiksi.
🦄
- Anonyymi00027UUSI
Ihmiset nyt vaativat mitä vaativat. Sen kun vaativat. Se on sitten oma valinta, että lotkauttaako niille vaatimuksille edes korvaansa. Jos ukko on k.pää, niin ei sellaiseen kannata ajatuksiaan sen enempää uhrata. Uutta matoa koukkuun ja menoksi. Jos samanmoisia sattuu eteen useampi,niin kannattaa tarkistaa omia metodejaan ja seuranhakupaikkaansa. Joihinkin paikkoihin nyt vain kertyy laumoittain ääliöitä.
- Anonyymi00030UUSI
Naiset ovat aiheuttaneet tämän itse. 80% miehistä on naisista rumia. Niinpä naiset tapailevat vain kaikkein komeimpia ja rikkaimpia top10 miehiä. Näillä taas on sellaiset jonot ja kalenterit bookattuina, ettei siinä kerkiä tutustumaan, kuin vain heittämään lastit sisään, kun pitää jo rientää tapaamaan seuraavaa naista.
Loput miehet ovat sopeutuneet tilanteteseen luopumalla deittailusta kokonaan. Kun pelkkä katse tavalliselta mieheltä tekee miehestä hyypiön ja metoo-ahdistelijan, on parempi kulkea omia polkujaan ja keskittyä omiin harrastuksiin, kun mehu ei ole enää puristamisen arvoista.- Anonyymi00039UUSI
No niin sieltähän se tuli. Haetko itse niitä kauneimpia naisia?? Eikö kelpaa se oman tason nainen? Tuleeko pyörittyä eri instanaisten somesivuilla ja just sellaisen haluat mutta kun kaunottarella on paljon muitakin ihailijoita voi voi.
Jospas etsisit siitä omasta ympäristöstä omaa tasoasi olevaa ja vähän muutenkin sieltä hirmu vaativaata tyypistä muuttuisit vähän rennommaksi ja mukavaksi niin vois naisetkin kiinnostua. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
No niin sieltähän se tuli. Haetko itse niitä kauneimpia naisia?? Eikö kelpaa se oman tason nainen? Tuleeko pyörittyä eri instanaisten somesivuilla ja just sellaisen haluat mutta kun kaunottarella on paljon muitakin ihailijoita voi voi.
Jospas etsisit siitä omasta ympäristöstä omaa tasoasi olevaa ja vähän muutenkin sieltä hirmu vaativaata tyypistä muuttuisit vähän rennommaksi ja mukavaksi niin vois naisetkin kiinnostua.Mutta mistä mies tahi nainen tietää oman "tasonsa"?
Meillä kaikilla on minäkuvamme ja mieltymyksemme.
Jo ajattelu, että kukin on jonkin "tasoinen" on lähtökohtaisesti metsässä.
Jokainen tavoittelee mieltymystensä mukaista ihmistä.
Jotkut onnistuvat, monet eivät.
Ja aika moni tajuaa, ettei instagram-tyrkkyjen (usein AI) kaltaisia typyköitä ole kaikille tarjolla.
Tosin osa heistäkin on - uskokaa tai älkää - julkisuutensa vankeja ja siksi vailla parisuhdetta.
Mutta se, että juuri sinä olisit yksi sadastatuhannesta, joka onnistuisi, on mahdollisuutena yksi sadastatuhannesta.
Yhtä tyhmää kuin lottoaminen ja sen varaan elämän rakentaminen.
Itse omalla kohdallani ajattelen näin:
Olen minä, sellainen kuin olen ja hyvä tällaisena.
Kelpaan varmasti monelle, enkä voi tehdä muuta kuin yrittää kerta toisensa jälkeen.
Vähän kuin ongella olisi.
Vähän tuuria ja matkaan ja siitä syntyy jotakin.
Vapaita sieluja maailmaan mahtuu pilvin pimein.
Jos joku haluaa tavoitella unelmiensa ihmistä, suotakoon se hänelle, mitä se muille kuuluu.
Kenenkään ei myöskään ole pakko "tasonsa vuoksi" tyytyä ihmiseen, joka ei viehätä - oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Kiitos ja hyvää vuotta 2026.
- Anonyymi00032UUSI
Se on elämää osin sitä mitä naiset on ihan itse itselleen tilanneet ei toki kaikki mutta enemmistö ja si toisaalta miksi miehet ei saisi yhden naisen perusteella yleistää naisia ihan samalla tavalla kuin mitä naisetkin yleistää miehet yhden miehen perusteella ketkä aloitti tasa-arvosta vinkumisen
- Anonyymi00033UUSI
En todellakaan välitä posliinista.
Sanottakoon, ettei nyt mikään gorillapillukaan toivelistalla ole, mutta luomu voi olla myös järjellisissä rajoissa.
Pillukarvojen ajelu on niin nähty.
Ja ensimmäisillä treffeillä en kyllä kuunaan panisi ketään :).
Kai sitä nyt tarvitsee tutustua ensin ja katsoa, onko aineksia syvällisempään yhteyteen?
Jos joku esittää tuollaisia vaatimuksia, kannattaa kerätä itsensä ja todeta, että tämä oli tässä.
Sama koskee naisia, jotka ensimmäisillä treffeillä alkavat kysellä miehen varallisuudesta. - Anonyymi00037UUSI
Itseä rassaa taas se, että keheenkään ei voi oikein tutustua ilman, että pitää taas selittää, ettei nyt ole päällimmäisenä se p.llu mielessä.
Todistella yhtään mitään...
Ennemmin siksi(kin) oon ihan ilman mitään säätöjä. - Anonyymi00042UUSI
En ole nyt hetkeen deittailut enkä muutenkaan erityisen kokenut deittailija, kun olen ollut enemmän pitkissä suhteissa mutta minulla on tainnut käydä todella hyvä tuuri, sillä yksikään mies ei ole ensimmäisillä treffeillä vongannut seksiä. Kaikki olisivat olleet halukkaita näkemään uudelleen ja osan kanssa seksiä on sivuttu keskusteluissa, mutta yksikään mies ei ole edes ehdottanut ensimmäisellä tapaamisella seksiä. En nyt lue tähän mukaan mitään baarikohtaamisia.
Seksissähän ei ole mitään pahaa, vaikka sitä harrastaisi ensimmäisellä tapaamisella, kunhan se sopii molemmille. Moni meistä kuitenkin kaipaa lähempää tutustumista ennen seksiä ja toisen rajoja on aina kunnioitettava, aivan sama miten puutteessa on. Jollei mies tätä tajua, niin sellaisella miehellä ei kyllä mitään teekään. Fiksu mies ei ylipäätään vonkaa vaan seksi tulee mukaan kuvioihin luonnostaan molempien tahtia kunnioittaen.
Deittailukulttuuri on kyllä muuttunut paljon parissakymmenessä vuodessa erityisesti nettideittailun myötä ja moni tuskailee sitä, miten vaikeaa on kohdata ihminen, jonka kanssa voisi rakentaa jotain aitoa. Moni jää swaippailemaan ja deittailee useampia samaan aikaan, kun käytännössä potentiaalisista kumpaneista on loputon tarjonta ja moni ajattelee, että ainahan voi tulla jotain parempaa eteen. Tällöin tapahtuu paljon ghostaamisia, deittailu-uupumista jne.
Itse ilon ajatellut, että kaikista parasta olisi kun kohtaisi miehen irl vaikka jossain harrastuksessa, mutta sekin on helpommin sanottu kuin tehty.
Aletheias - Anonyymi00043UUSI
Pari kymmentä vuotta sitten juttelin yhen suomi naisen kanssa oli hetken suhteessa ja kun juteltin oli ollut teholla, treffimiehen toimesta.
Onko ap vastannut kenellekään mitään?
- Anonyymi00044UUSI
Naisen on hyvä tulla toimeen itse.
- Anonyymi00045UUSI
Olet deittaillut ihan vääriä miehiä.
- Sheena - Anonyymi00046UUSI
Kahteen en sekaannu, politiikkaan ja yleistyksiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest124719Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854231Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2323480Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053045Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma342586- 241931
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri61759Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed881634- 2221603
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell661520