pieni kaksoisleuka

Baloon P

Miten saisi pienen kaksois leuan pois? jotain kaluam venytys liikkeitä kenties? Entäs sitten jos on ns. läski kaula? siis kaula on venyvä ja "pehmeä"... Auttakaa joku? en ole muuten lihava ainoastaan mahan kohdalta olen hieman pyöreä...

14

24316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkke.

      Mulla sama ongelma, joka on tosi rasittava!
      En ainakaan itteni mielestä muuten oo lihava, vaan sopivan painoinen.. Kuitenkin HETI jos vähääkään käännän päätä ns. alaspäin, kaksoisleuka ilmestyy näkyviin. RASITTAVAA, AUTTAKAA.

      • tinhuli

        ku päätä kääntää alaspäin niin kaikille tulee väkisin kaksoisleuka!


    • -jumppa

      voi auttaa, ainakin kaulan lihakset hiukka kipeytyy. Eipä se ainakaan mitään maksakaan :) Eli sano vuorotellen: X irvistäen niin että tunnet kaulalihasten venyvän ja Y huulia ylöspäin vetäen. Voi olla kiva ettei ole ketään näkemässä ;)

    • Jokunen

      Itse ehdottaisin kevyttä hierontaa. Vaikka samalla kun levittää kosteusvoidetta kaulaan ja leuan alle, niin hierois sitä rasvaa hiukan kauemmin. Kyllähän lihaksiakin hierotaan että verenkierto elpyis ja vilkastuis. Mutta olis varmaan hyvä käyttää sellasia pieniä pyöriviä liikkeitä, ettei iho veny.

    • kaksoisleuka

      niih noh on mullakin ja monella muullakin sellainen, ja sellasillaki oon nähy jotka on jopa hoikkia :D mutta... ´pelkään että kasvojumppa voi saada sen pahemmin esiin, koska aloin joskus jumpata leukaa ja nyt se on viel pahempi :D

      • zöööp

        köttelö.. Mua pelottaa et mulle tulee samanlainen kaksoisleuka ku äidille! sillä ku on leuka, nii sit siit heti roikkuu sellaine kaksoisleuka tänne solisluihin.. :S tai ei varmaa iha sin asti, mut kuitenki! Mul tuntuu olevan hiuka enemmä tätä ihoo tääl leuan al mitä mun sisaruksil.. Sit äiti tekee mulle aina sillai ku iskä sille, et vetäsee kiusaks leuan alta ku siel on ylimääräst ihoo.. -.-'

        JOS EI MUU AUTA NII ISONA MEEN LEIKKAUTTAA POIES! saattaa maksaa iha rutosti, mut emmä haluu mitää kaksoisleukaa :S oon ihan normaali painoine ja harrastan liikuntaa hulluna :D rakastan urheilua. Onko olemassa urheilijoita joilla on piän kaksoisleuka? ;o

        kiitti jos vastaatte!


    • heluna

      "Kieli-jumppaa" voisit kokeilla. Eli paina kieltä kitalakea vasten hetken aikaa. Ja toista muutaman kerran. Huom. kokeile samalla kädellä leuan alustaa että lihakset todella jännittyvät. Tämä siis auttaa leuan alaisiin lihaksiin joten se kaksoisleukakin siinä samalla pienenee. Toista jumppaa vaikka iltaisin hammaspesun jälkeen. Tulee näin tavaksi. Jos leukapielet kipeytyy liikaa tee harvemmin. Laita kasvovoidetta aina myös leuan alle ja kaulalle. Pysyvät kiinteämpinä. Jos olet nuori ja et käytä ollenkaan kasvovoiteita tai käytät sekaiholle tai rasvaiselle iholle tarkoitettuja, laita sitten vartalovoidetta. Kevyt hieronta samalla leuan alle. Älä venytä ihoa. Eiköhän näillä konsteilla johonkin tulokseen pääse. Minulla on ainakin auttanut vaikka ikää onkin jo yli 40 v.

      • sannav

        ehdottomasti kirjainten d,e,i,j,n,ä,ö niin sanottu yli lausuminen ääneen auttaa. kyllä auttaa . harjoitus tekee näyttävää tulosta.
        itse tein 2kk 50 harjotusta päivässä ja leuka pieneni


      • heltta
        sannav kirjoitti:

        ehdottomasti kirjainten d,e,i,j,n,ä,ö niin sanottu yli lausuminen ääneen auttaa. kyllä auttaa . harjoitus tekee näyttävää tulosta.
        itse tein 2kk 50 harjotusta päivässä ja leuka pieneni

        Haluaisin tietää, toistelitko ks. kirjaimia normaaleina lyhytkestoisina (kuten ne luonnollisesti sanotaan) vaiko pidennettyinä. Kauanko treenit veivät päivittäin aikaa?


    • jumpparallaa

      makaa selällään ja nostele päätä ylös, siis että painat leuan rintaan kiinni. teen itse tätä vähintään 50x päivässä.

      • jarkkonenen

        tai kokeilkaapa vaikka aloittaa huuliharpun soitto. leuan lihakset ovat kovassa rasituksessa ja soitosta saa pientä iloa irti :)


      • Onko kokemusta
        jarkkonenen kirjoitti:

        tai kokeilkaapa vaikka aloittaa huuliharpun soitto. leuan lihakset ovat kovassa rasituksessa ja soitosta saa pientä iloa irti :)

        Ei kellään ole kokemusta BeautyProfile: sta. Kuulemma sillä saisi kaksoisleuan pois. Mainostetaan juuri kaksoisleuan poissaamiseksi. Olen yrittänyt kans erillaisia jumppia mutta ei tunnu tehoavan. Mulla kans kaksoisleuka vaikka olen painoindeksin mukaan sopusuhtainen.


      • Raka5

        Onko kokemuksia?


      • Raka5

        Onko tuloksia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe