pieni kaksoisleuka

Baloon P

Miten saisi pienen kaksois leuan pois? jotain kaluam venytys liikkeitä kenties? Entäs sitten jos on ns. läski kaula? siis kaula on venyvä ja "pehmeä"... Auttakaa joku? en ole muuten lihava ainoastaan mahan kohdalta olen hieman pyöreä...

14

24331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkke.

Mulla sama ongelma, joka on tosi rasittava!
      En ainakaan itteni mielestä muuten oo lihava, vaan sopivan painoinen.. Kuitenkin HETI jos vähääkään käännän päätä ns. alaspäin, kaksoisleuka ilmestyy näkyviin. RASITTAVAA, AUTTAKAA.

• tinhuli

ku päätä kääntää alaspäin niin kaikille tulee väkisin kaksoisleuka!

• -jumppa

voi auttaa, ainakin kaulan lihakset hiukka kipeytyy. Eipä se ainakaan mitään maksakaan :) Eli sano vuorotellen: X irvistäen niin että tunnet kaulalihasten venyvän ja Y huulia ylöspäin vetäen. Voi olla kiva ettei ole ketään näkemässä ;)

• Jokunen

Itse ehdottaisin kevyttä hierontaa. Vaikka samalla kun levittää kosteusvoidetta kaulaan ja leuan alle, niin hierois sitä rasvaa hiukan kauemmin. Kyllähän lihaksiakin hierotaan että verenkierto elpyis ja vilkastuis. Mutta olis varmaan hyvä käyttää sellasia pieniä pyöriviä liikkeitä, ettei iho veny.

• kaksoisleuka

niih noh on mullakin ja monella muullakin sellainen, ja sellasillaki oon nähy jotka on jopa hoikkia :D mutta... ´pelkään että kasvojumppa voi saada sen pahemmin esiin, koska aloin joskus jumpata leukaa ja nyt se on viel pahempi :D

• zöööp

köttelö.. Mua pelottaa et mulle tulee samanlainen kaksoisleuka ku äidille! sillä ku on leuka, nii sit siit heti roikkuu sellaine kaksoisleuka tänne solisluihin.. :S tai ei varmaa iha sin asti, mut kuitenki! Mul tuntuu olevan hiuka enemmä tätä ihoo tääl leuan al mitä mun sisaruksil.. Sit äiti tekee mulle aina sillai ku iskä sille, et vetäsee kiusaks leuan alta ku siel on ylimääräst ihoo.. -.-'

JOS EI MUU AUTA NII ISONA MEEN LEIKKAUTTAA POIES! saattaa maksaa iha rutosti, mut emmä haluu mitää kaksoisleukaa :S oon ihan normaali painoine ja harrastan liikuntaa hulluna :D rakastan urheilua. Onko olemassa urheilijoita joilla on piän kaksoisleuka? ;o

kiitti jos vastaatte!

• heluna

"Kieli-jumppaa" voisit kokeilla. Eli paina kieltä kitalakea vasten hetken aikaa. Ja toista muutaman kerran. Huom. kokeile samalla kädellä leuan alustaa että lihakset todella jännittyvät. Tämä siis auttaa leuan alaisiin lihaksiin joten se kaksoisleukakin siinä samalla pienenee. Toista jumppaa vaikka iltaisin hammaspesun jälkeen. Tulee näin tavaksi. Jos leukapielet kipeytyy liikaa tee harvemmin. Laita kasvovoidetta aina myös leuan alle ja kaulalle. Pysyvät kiinteämpinä. Jos olet nuori ja et käytä ollenkaan kasvovoiteita tai käytät sekaiholle tai rasvaiselle iholle tarkoitettuja, laita sitten vartalovoidetta. Kevyt hieronta samalla leuan alle. Älä venytä ihoa. Eiköhän näillä konsteilla johonkin tulokseen pääse. Minulla on ainakin auttanut vaikka ikää onkin jo yli 40 v.

• sannav

ehdottomasti kirjainten d,e,i,j,n,ä,ö niin sanottu yli lausuminen ääneen auttaa. kyllä auttaa . harjoitus tekee näyttävää tulosta.
        itse tein 2kk 50 harjotusta päivässä ja leuka pieneni

• heltta
        sannav kirjoitti:

ehdottomasti kirjainten d,e,i,j,n,ä,ö niin sanottu yli lausuminen ääneen auttaa. kyllä auttaa . harjoitus tekee näyttävää tulosta.
        itse tein 2kk 50 harjotusta päivässä ja leuka pieneni

Haluaisin tietää, toistelitko ks. kirjaimia normaaleina lyhytkestoisina (kuten ne luonnollisesti sanotaan) vaiko pidennettyinä. Kauanko treenit veivät päivittäin aikaa?

• jumpparallaa

makaa selällään ja nostele päätä ylös, siis että painat leuan rintaan kiinni. teen itse tätä vähintään 50x päivässä.

• jarkkonenen

tai kokeilkaapa vaikka aloittaa huuliharpun soitto. leuan lihakset ovat kovassa rasituksessa ja soitosta saa pientä iloa irti :)

• Onko kokemusta
        jarkkonenen kirjoitti:

tai kokeilkaapa vaikka aloittaa huuliharpun soitto. leuan lihakset ovat kovassa rasituksessa ja soitosta saa pientä iloa irti :)

Ei kellään ole kokemusta BeautyProfile: sta. Kuulemma sillä saisi kaksoisleuan pois. Mainostetaan juuri kaksoisleuan poissaamiseksi. Olen yrittänyt kans erillaisia jumppia mutta ei tunnu tehoavan. Mulla kans kaksoisleuka vaikka olen painoindeksin mukaan sopusuhtainen.

• Raka5

Onko kokemuksia?

• Raka5

Onko tuloksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe