kymmenen vuoden päästä? Eli miten elämäsi on muuttunut!
Mitä luulet
11
431
Vastaukset
melkein 40:n iässä... iik... enempää en ajattele...;)))))
- Carmencita
huomennut että kun pääsee yli sen 30:pin niin elämä vaan paranee. ;-)) Joten elä huoli..vaan nauti!
- yksitypy
olen palmun katveessa ja juon tequilaa :=)))
Ai kymmenen? Pahus.. vielä täytyy muutama vuosi töissä jaksaa, jos jaksaa :=)))- tyylilyyli
Että vielä kun jaksaa pakertaa viisi vuotta tämän puheenaolevan kymmenen jälkeen, tai mieluummin vaikka vähän enemmän, niin sitten ehkä kohta malttaa jäädä eläkkeellekin. Vaan saa nähdä malttaako, nyt kun on se eläkeporkkanakin niin mehustettu...
- yksitypy
tyylilyyli kirjoitti:
Että vielä kun jaksaa pakertaa viisi vuotta tämän puheenaolevan kymmenen jälkeen, tai mieluummin vaikka vähän enemmän, niin sitten ehkä kohta malttaa jäädä eläkkeellekin. Vaan saa nähdä malttaako, nyt kun on se eläkeporkkanakin niin mehustettu...
se mietitityttää, jos jatkais sitä työhommaa, että saa kunnon eläkkeen :=))))
Mutta taidan sittenkin luovuttaa. Mitäs sitä rahalla. Tulee vielä ongelma, mihin sen käyttäis :=))))) - miljonäärin alku
Mä omistan avaruus aseman ja myyn turistimatkoja kuuhun ja ehkä venukseen...!
- nylkkäri
edelleen koukussa huuhaa palstaan. kyllä juttu on niin että ei tästä irti pääse kun on kerran alkanut.eilen olin jo loppuitkua vääntämässä ei ei ei vielä. ties vaikka nylkytys halutkin palaisivat oireita on jo.
- yksitypy
Nyt puhut asiaa Nylkynen :=)))
Huuhaa saa aikaan vaikka minkämoista. Vaikka sitten sitä nylkytystä :=)))))
tuli tuo ikä esille.... mä olen muuten ikuinen 25v.... mieli aina yhtä nuori....
terveisiä mäkkäristä:))))))- yksitypy
niin nuori.
Minä jo 30 täytin :=((((( yksitypy kirjoitti:
niin nuori.
Minä jo 30 täytin :=(((((ajattele asia näin että ens vuon mäki jo 30v..... :))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142053Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861579Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1571448Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208- 84958
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas139945Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49942Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140829Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13827