Viitatrn tähän Suomi24:n juttuun: https://www.suomi24.fi/viihde/jaiko-kinkkua-tama-herkkuruoka-valmistuu-helposti-kinkun-jamista?ref=s24
...niin ei, ei ja vielä kerran EI!! Joulukinkku ei sovellu mihinkään laatikkoon vaan maistuu uudelleen kypsennettynä pahalta. Sen sijaan jos on graavilohta niin se sopii kyllä laatikoiden tilkkeeksi, kunhan huomioi, että lohi on suolaista, eikä laatikkoon välttämättä kannata pistää enää extrasuolaa! Ei mulla muuta!
Joulukinkku ei sovi laatikkoon
9
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka en joulukinkusta pidä, enkä siitä sellaisenaan suostu syömään, niin kyllä se hyvin maustetussa kinkkukiusauksessa menee. Kunhan sitä ei ihan älyttömiä määriä sinne tungeta. Sen sijaan graavikala vaikka nyt kiusauksessa(kin) on täysin syömäkelvotonta. Mielestäni ihan karmean makuista, myös kypsennettynä.
Ite kokeilin tehä kinkun jämistä "nyhtöpossua" ja aivan hyvää tuli😃 kuumensin kinkunrääppeet pannulla ja painelin niitä paistinlastalla sillai "nyhtöisemmäksi" sit päälle kunnon loraus grillauskastiketta ja jokseenkin samalle maistuu ku nyhtöpossut mitä oon aiemmin syöny,
- Anonyymi00002
Eikö kinkkua voi syödä ihan sillai pois ja koko seuraava vuosi aikaa syödä pitsaa luulis pitsan tulevan korvista ulos aina vaan pitsaa
Itse tekisin kinkun jämistä hernekeiton tai Pasta Carbonaran, johon lisäisin kinkun vasta ihan loppuvaiheessa.
- Anonyymi00003
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Oho, oho. Nyt oli kova. 🫣
- Anonyymi00006
Meillä kinkkua pidetään jääkaapissa. Muuuutta, tapansa kullakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi184579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä314328Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2533896Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642379Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt441818Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu131729Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont21619- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111371