Tämä Suomen työmarkkina on rakennettava kokonaan uudestaan ja kaikki vuokrafirmat kiellettävä. ärsyttää hakea paikkoja josta näkee heti että mikähän vuokrafirma on taas hakemassa ahkeraa,tunnollista,ammattitaitoista,sitoutunutta henkilö tessin minimi pätkäsopparilla.
Vuokrafirman työntekijät ovat tehneet itsestään tämänpäivän tärkeimmän tittelillä varustettuna. ovat pelkkää loisia hyötyen toisten työnteolla ja ovat oikeitten työvieroksuja!
Minä en ainakaan hae enää ikinä niitten kautta töitä, ollaan sitten työttömänä.
Vuokrafirmat pitäisi kieltää ihan Laissa!
16
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne on ihan kusetuspuljuja, huomasin sen jo aikanaan reilu 20 vuotta sitten, kun niitä alkoi tulemaan oikein reilumminkin Suomeen. Ja tokkopa meno on ainakaan mainittavasti parantunut noista ajoista...
Vuokratöissä on paljon kyllä venkuloitakin, mutta sitten nämä asialliset taas on ihan heittosäkin osassa ilman mitään oikeata ja kunnollista turvaa työehtojen ym suhteen.
Jos tekijän vuokrannut pomo ilmoittaakin yhtäkkiä, ettei ensi viikolla ole töitä, niin olet sitten ilman mitään tuloja sen viikon töissä, jos et saa tuoksi viikoksi vuokrafirmalta työtä muualta.- Anonyymi00010
Työttömät voidaan velvoittaa matalapalkkaiseen vuokratyöhön
- Anonyymi00002
Entäpä jos työkkäri velvoittaa sinut hakemaan vuokratyötä?
- Anonyymi00006
Työkkäri ei velvoita hakemaan vuokratyötä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työkkäri ei velvoita hakemaan vuokratyötä!
Pitäisi velvottaa niin loppuisi kotona makailu!!
- Anonyymi00014
No sitten haetaan lisää, vaikkei ne ota vajaakuntoisten.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pitäisi velvottaa niin loppuisi kotona makailu!!
En oo kerinny kotona maata😁👀
- Anonyymi00003
Näissä ei ole lomia, turvattua palkkaa, tes mukaista palkkaa
vain vakinainen työpaikka on suojattu
valtiolle.fi - Anonyymi00004
Ihan ahneita riistäjiä ja välistävetäjiä vuokrapuljut. Perustuu riistoon ja ahneuteen sekä kusetukseen.
Miten ennen pärjättiin ilman noita palkkavarkaita?- Anonyymi00005
vuokrafirmojen konsulttiämmät on loisia ja työtä vieroksujia koska nehän ei ole oikeissa töissä.
kuka nyt tällä kertaa voitaisiin myydä tai vuokrata asiakasyritykselle halvalla?! kuka saa tällä kertaa tessin minimillä loistoduunin?
jumalauta että ärsyttää nuo vitun huorat toimistossa.
joskus sillon ennen vanhaan oltiin talossa samaa väkeä yhteishengellä painettiin töitä mutta nykyään meitä on 2 kerroksen väkeä samassa kerroksessa, ON talon oma väki bonuksilla ja muilla etuuksilla ja sitten on vuokrafirman orjat joilta on otettu kaikki pois ja ne tekee paskalla ilmapiirilla töitä kun sopimukset on jotain 1-2kk mittaisia vaikka töitä on helvetisti.
- Anonyymi00008
Mieluimmin menen kiskoille makaamaan kun alistun riistotyöhön
- Anonyymi00009
Täällä hyviä töitä
https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/?display=grid&lang=fi_FI,sv_SE,en_US&limit=24&profession=38830&sort="-publish_from" - Anonyymi00016
Itseään ei kannata tappaa missään nimessä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itseään ei kannata tappaa missään nimessä.
Olen valmis kuolemaan jos tämä kaataa hallituksen
- Anonyymi00011
Työkkärissä sanoivat että vihaavat vuokrafirmoja työnsä puolesta.
- Anonyymi00012
Olen kirjoilla kahdella vuokrafirmalla,se takaa että minun ei tarvitse hakea kuin yhtä työpaikkaa per kuukausi. Vaikka en oikeasti ole pitkään aikaan saanir edes työkeikkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457