Hei jokin aika sitten ostin Pellon Vihreältä pysäkiltä tosi upeat korvakorut. Nyt olen kadottanut toisen niistä ja sain kuulla että se hopeaseppä joka niitä koruja valmistaa on muuttanut toimintansa Rovaniemelle. Olisiko kellään tietoa missä tämä hopeaseppä valmistaa korujaan. Olisin kiitollinen yhteystiedoista.
Hopeaseppä
korunsa kadottanut
4
811
Vastaukset
- Koru
Ota yhteyttä sinne Pellon Vihreälle pysääkille ja kysy hopeasepän yhteystietoja. Turha niitä täältä on kysellä, tuskin kukaan tietää.
Takuulla ammattinsa osaava hopeaseppä sinua auttaa em. asiassa. Ei muuta kuin viimeistään maanantaina luuri kouraan ja soittamaan Vihreälle pysääkille. - korun
on valmistanut sellainen yritys kuin
Hopeasampo KY.Yhteystiedot löydät luettelosta tai
jollain netin hakukoneista. - roi
Hopeaseppä on muuttamassa pois rovaniemeltä,numerokin voi löytyä kunhan kerkiän etsimään.Laita vaikka s-postiosoite laitan numeron sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693