Pitää saada nopeasti vähintään 20 täysi-ikäistä henkilöä. Hakemus lähetetään sitten Patentti- ja rekisterihallitukselle.
Uskontunnustus ja pyhät tekstit on jo laadittu.
Jäsenen tasoitus on oltava alle 10!
Liittymismaksu vain 2 Bitcoinia.
Jatkuu...
GOLF - Uusi uskonto - rekistereröinti
2
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Golf‑pyhimyksen ominaisuuksia
Rauhallinen kuin tyyni aamu links-kentällä.
Ei hermostu huonoista lyönneistä.
Ei koskaan paiskaa mailaa, vaikka draivi lähtisi viereiseen peltoon.
Hymyilee kohteliaasti, kun pallo pomppaa puusta takaisin väylälle – “pieni ihme”, hän sanoo.
Reiluuden ruumiillistuma:
Antaa aina oikeat tasoitukset.
Ei koskaan “unohda” rangaistuslyöntejä.
Nostaa toisen pelaajan pallon, jos tämä ei huomaa sitä vesiesteen reunalla.
Kentän hiljainen opas:
Tietää aina, missä seuraava tii on.
Osaa lukea griinin kuin vanhan kartan.
Antaa vinkkejä vain, jos toinen pyytää – ja silloinkin lempeästi.
Luonnon ystävä:
Poimii roskat väylältä, vaikka ne eivät olisi hänen.
Pelastaa kastemadon griiniltä ennen puttia.
Ei koskaan aja golfautolla liian lähelle griiniä.
Henkinen mestari:
Muistaa, että golf on peli, ei sota.
Iloitsee vilpittömästi muiden hyvistä lyönneistä.
Pysyy nöyränä, vaikka tekisi hole‑in‑onen – “sattuihan se kohdalle. Taas...”, hän toteaa.
Yliluonnollisuus:
Tuuli tyyntyy juuri hänen lyöntivuorollaan.
Bunkkeri ei koskaan ole “syvä”, kun hän astuu sinne.
Pallo vierii reikään silloinkin, kun fysiikka sanoisi muuta. - Anonyymi00002
Talipallon tekijäpyhimyksen ominaisuuksia
Rauhallinen kuin talipallo, joka hitaasti leijailee oksalle talvisessa metsässä.
Ei hermostu, vaikka talipallo putoaisi vääriin paikkoihin tai katoaisi lumen alle.
Ei koskaan paiskaa käsiään yhteen tai hermostu, vaikka talipallo vierisi hankeen tai pensaikkoon.
Hymyilee lempeästi, kun talipallo pomppaa oksalta takaisin oksalle – “pieni ihme”, hän sanoo.
Reiluuden ruumiillistuma:
Antaa aina oikeat ohjeet talipallon tekemiseen ja levittämiseen.
Ei koskaan “unohda” talipallon oikeaa koostumusta tai ainesosia.
Nostaa toisen tekijän talipallon, jos tämä ei huomaa sitä lumen keskeltä tai oksan takaa.
Metsän hiljainen opas:
Tietää aina, missä parhaat paikat talipallojen ripustamiseen ovat.
Osaa lukea luonnon merkkejä kuin vanhan kartan.
Antaa vinkkejä talipallon tekemiseen vain, jos toinen pyytää – ja silloinkin lempeästi.
Luonnon ystävä:
Poimii roskat metsästä, vaikka ne eivät olisi hänen.
Pelastaa kastemadon oksalta ennen talipallon ripustamista.
Ei koskaan ripusta talipalloa liian lähelle herkkää puunrunkoa tai lintujen pesää.
Henkinen mestari:
Muistaa, että talipallon tekeminen on rauhan ja luonnon kunnioittamisen hetki.
Iloitsee vilpittömästi muiden onnistuneista talipalloista ja luonnon hyvinvoinnista.
Pysyy nöyränä, vaikka tekisi täydellisen talipallon – “sattuihan se kohdalle. Taas...”, hän toteaa.
Yliluonnollisuus:
Tuuli tyyntyy juuri hänen ripustellessaan talipalloa.
Linnut laulavat kauniimmin, kun hän on läsnä.
Talipallo kestää pidempään ja houkuttelee enemmän lintuja kuin mikään muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403