En tee uudelle vuodelle lupauksia mutta pyrin kyllä parantamaan toimintaani hallitusti.
Vuoden 2026 teemanani on parempi energiataso.
En voi ehkä mennä salille tänään, koska eiliset viinit ovat aiheuttaneet sykkeeni kohoamista. 😔
Minun tekee juuri nyt mieli erästä tiettyä smoothieta, jota ei ole juuri nyt jääkaapissa. 😋
Ulkona on niin kylmä, että se ylittää pakkasrajani.
Kaikesta tästä huolimatta aion tänään tehdä asioita, jotka pitävät minut virkeänä, hyväntuulisena ja onnellisena.
Vuosi ponkaisi vauhtiin. Minä ponkaisen sen mukaan. 😁
Parempi energiataso olkoon myös teidän kanssanne!
🦄
Huomenta, 2026!
5
157
Vastaukset
Eilen oli oikein hyvä ulkoilusää ja tänään on vähintäään yhtä hyvä. Liike on paitsi lääke niin pitää lämpimänä.
Mutta energiaa pitää saada. Sanotaan että hukkuva hukkuu hiljaisesti. Mutta luulen että sama pätee nälkään kuolevaan. Ei se jaksa huutaa, räyhätä, taistella tai edes kerjätä vaan vain hiipuu hiljaa pois.- Anonyymi00001
Ulkoilusää on hyvä, kun lämpötila on yli 0 celsiusastetta.
En neuvottele tästä. 😁 Päätös on minun ja olen täysin toimivaltainen sen tekemään.
Kaikki muu on kuntosalisäätä.
🦄
- Anonyymi00002
Energiatason nousua todellakin tarvitsen.
Lomapäivät ovat tehneet hyvää. Nyt alkaa olemaan jo vähän sellainen olo, että voisin tehdä omalla ajallani jotain muutakin hyödyllistä tai kivaa kuin levätä ja rentoutua. Kasa kirjoja luettuna ja selkä jäykkänä makaamisesta alan vähän hahmottamaan ympäristöäni - 😬- takaisin työkoomaan vajoaminen ei nyt ole vaihtoehto. Alanpa siivoamaan...
xLiner- Anonyymi00003
Kuulostaa hyvältä!
Lepääminen on tosiaan ensimmäinen askel energiatason nostamisessa. Jos sitä ei tee, pyörii ylivirittyneessä tilassa näennäisen "virkeänä" mutta tavalla, joka syö energiaa tuplavauhdilla.
🦄 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!
Lepääminen on tosiaan ensimmäinen askel energiatason nostamisessa. Jos sitä ei tee, pyörii ylivirittyneessä tilassa näennäisen "virkeänä" mutta tavalla, joka syö energiaa tuplavauhdilla.
🦄Joo sehän voi vaikuttaa nääs vaikka verbaaliseen koordinaatiokykyyn. Sivusta T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823619Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952894Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361369Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441289Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151254Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923