Saariselän Kunniapuheenjohtajasta vuosimallia 2024 eli kyseessä FACEBOOK KUNNIALLINEN RAINER SIIRTOLA joka sai sentään KUNNIAA IVALOSSA SYNTYNEELTÄ SUOMI 100VUOTTA VANHEMMALTA PANOSTAJA TYTTÖSELTÄ JOTA HOLOKSI KUTSUTAAN!
Minä ajattelin käydä vähän puuttua näihin EPÄKOHTIIN ELI SAARISELÄN KUNNIALLISEN ENSIMMÄISEN ASUKKAAN LAIMINLYÖNTEIHIN.
1. Saariselän lapsilla EI OLE VIELÄKÄÄN PERUSKOULU VAIKKA VUONNA 2026 PITÄISI ASIAT OLLA NIIN HYVIN, ETTÄ JOKA KYLÄSTÄ LÖYTYY PERUSKOULU LAPSILLE.
2. SAARISELÄLLÄ ON VÄLILLÄ YLI 50 000 ASUKASTA JA NÄIDEN MINUN LÖYTÄMIEN TIETOJEN MUKAAN HEILLÄ ON VAIN 1 ( YKSI) LÄÄKÄRI JOKA HOITAA YLI 50 000 ASUKKAAN TERVEYDENHOIDOT!
HERÄÄ KYSYMYS, ETTÄ EIKÖ SAARISELÄN LÄÄKÄRILLÄ OLE EDES VAPAA PÄIVÄÄ, KOSKA POTILAS MÄÄRÄ ON KYLLÄ MINUSTA HOLOSTA AIKA REILUSTI YLIMITOITETTU!
3. SAARISELÄN PALOKUNNAN PALOKALUSTO.
EI TAIDA VIELÄKÄÄN TÄYTTÄÄ HOTELLI TAI KAUPAN PALON SAMMUTTAMISEEN TARVITTAVIEN PALOKALUSTON STANDARDEJA.
ELI MINUN HOLON NÄKEMYS ASIASTA ON, ETTÄ SAARISELÄN PALOKALUSTO ON RAKENNUSTEN LUKUMÄÄRÄÄN SEKÄ ALUEEN LAAJUTEEN NÄHDEN LIIAN PIENI.
Tämä oli VAIN SAARISELKÄ JA IVALOSTA SEKÄ VUOTSOSTA KYLLÄ HEILLE PITÄÄ APUA ANTAA, MUTTA NUO KAIKKI AVUT MITÄ HE SAIVAT KUUKKELIN KAUPAN PALOON OLIVAT KUNNIANLOUKKAUKSIA!
HEIDÄN MIELESTÄ KOKO SAARISELKÄ OLISI SAANUT PALAA!
Minä olen nyt ottanut tämän vuoden eli 2026 vuoden kunniaksi ottanut mallia.
9
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisään tähän, että MINÄ OLEN NOUDATTANUT HALLITUKSEN ELI PÄÄMINISTERI PETTERI ORPON OHJETTA ELI PAIKALLISESTI SOVITTIIN MIEHENI KANSSA TODISTAJAN LÄSNÄ OLLESSA, ETTÄ ME OLLAAN MIEHENI KANSSA PASKOJA!
Oikeastaan se meni niin, että minä sanoin miehelleni, että : SINUSTAKIN TULEE KOHTA PASKA!
Mieheni oikein innostui, koska HÄNESTÄ OLI MUKAVA KUN MINÄ HÄNEN VAIMONAAN TEIN HÄNESTÄ PASKAN TODISTAJAN LÄSNÄ OLLESSA!
Hän sanoi, että : MINÄ KYLLÄ HALUAISIN MÄÄRÄTÄ SINUT SIIVOAMAAN!
MEIDÄT PASKAT KYLLÄ ON HELPPO SIIVOOTA TÄÄLTÄ POIS, MUTTA VALITETTAVASTI ONGELMAT JÄÄ, KOSKA EI ME PASKAT OLLA ONGELMIA VAAN ME OLLAAN HEITÄ JOTKA SENTÄÄN ALKOI NÄKEMÄÄN ONGELMIA JOITA TÄÄLLÄ PIILOTELLAAN!
EN MINÄ KADU SITÄ, ETTÄ MINÄ KÄVIN VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN JOKA KESTI NOIN 2 kuukautta, koska teoria jaksolle sattui niin paljon pyhäpäiviä joka vaikutti siihen, että koulutus oli muka pitkä.
Työssä oppijaksolla minä olin töissä panostajien kanssa eli tein niitä töitä mitä panostajat tekee.
Kyllä minä olin työntekijänä eli panostajan apulaisena vaikka minua EI OLISI SAANUT KÄYTTÄÄ TYÖNTEKIJÄNÄ.
En tietenkään valittanut, koska minä pääsin tekemään panostuksia. Jos olisin alkanut valittamaan, että minä en saa tehdä eikä minua saa käyttää työntekijän tilalla.
Enhän minä olis ikinä saanut edes tietää mitä PANOSTAJAN TYÖ OIKEESTI ON.
En kadehdi heitä, koska tuo on PASKAA TYÖTÄ.
Minulle näytettiin lasku jossa oli laskutettu minun työstä.
Minun työnimike oli ” KIVIMIES” en minä sitä kunnianloukkauksena, koska minä olin miesten kanssa töissä.
Minä sovin MIESTEN KANSSA, että : EN MINÄ ALA VAATIMAAN NAISENA EDES OMAA VESSAA!
Asennoiduin siihen, että minä voin joutua jakamaan miesten kanssa pukukopin.
Ei sentään tarvinnut, mutta kerran jouduin menemään miesten pukukopin kautta naisten pukukoppiin ja sieltä pois.
Ei miehet sanoneet mitään, mutta siellä oli nuorempi panostaja joka oli asunut myös Mustiolla niin hän oli innoissaan, koska kyseessä oli varmaan hänen KERRAN ELÄMÄSSÄ KOKEMUKSIA, koska tuskin hänen elämässä toista kertaa Suomi 100vuonna pamahtaa vanhempi panostaja nainen pukukoppiin ja vielä harvemmin joku jonka kanssa ollaan Suomen kaikista kylistä asuttu pienessä Mustion kylässä.
Yli-Torniolta joku oli panostaja, mutta en muista hänen nimeään. Pari kertaa nähtiin ohi mennen, mutta MIEHIÄ oli niin paljon että en jaksa edes muistaa kaikkien kasvoja.
Minä en muuta muista koko kesästä, kuin sen että minä olin aina vain miesten kanssa ja en edes ajatellut, että minä olen nainen.
Siinä vaiheessa, kun minä lähdin töistä kämpille niin turhamaisuus tuli esiin. Vaihdoin työvaatteet ja kengät sekä katsoin peiliin niin sain laitettua hiukset, koska minä ajoin suoraan huoltoasemalta hakemaan kahvin mukaan.
Istuin ruuhkassa juomassa kahvia ja polttelin tupakkaa, mutta ei minua ärsyttänyt. Nousin Turun motarin rampilta ylös ja siinä oli melkeen heti REKKAMIEHILLE tehty REKKA-PARKKI JOSSA OLI KAHVILA.
Minä olin niin reipas SUOMI 100vuotta vanhempi panostaja NAINEN, että MINÄ MENIN RÖYHKEÄSTI YKSIN NAISENA ILMAN LUPAA REKKA-MIESTEN KANSSA KAHVILLE. EN EDES PUHUNUT MITÄÄN, MUTTA KYLLÄ HE KATSO MINUA, ETTÄ MILLÄHÄN REKALLA TUON NÄKÖINEN NAINEN AJAA.
Jätin oman auton rekkojen taakse piiloon niin eivät luule, että minä olen lähtenyt miehiin vaan olen ihan AJOTAUKOA pitämässä niin, kuin hekin.
Eivät sentään haastaneet minua KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE vaikka silloin sentään IHAN TÄYSILLÄ KUSETIN ELI VALEHTELIN REHELLISESTI, että MINÄ OLEN MUKA TULLUT REKALLA KAHVILLE VAIKKA MINÄ OLINKI IHAN VAIN HENKILÖAUTOLLA JOKA OLI REKKOJEN TAKANA PIILOSSA!
Ei edes ex-mieheni ollut tuota huomannut vaikka hän on sentään REKKA-MIES joka vaimonsa kanssa väitti, että HEKIN MUKA TIESI KAIKKI MINUN ASIAT!
Monta asiaa jo mitä KUNNIANSA LOUKKANEET EIVÄT OLLEET EDES HUOMANNEET!- Anonyymi00002
Siirtolan Raineri sanoo muuten aina näin : Oli kyllä niin ihme homma taas…
HOLONA siteraan Siirtolan Raineria ja kirjotan ihan itte näin, että : SE OLI KYLLÄ NIIN IHME HOMMA TAAS, KUN OLIVAT SODANKYLÄÄN SAANEET UUDEN TERVEYSKESKUKSEN JA EDES VUODEOSASTO EIKÄ YMPÄRI VUOROKAUDEN OLEVAA PÄIVYSTYSTÄ LOPETTANEET! SODANKYLÄSSÄ ON SENTÄÄN LIDLI JOTEN EIKÖ ME VOITAS KELA KYYDEILLÄ KULKEA SODANKYLÄSSÄ KAIKKI LÄÄKÄRISSÄ NIIN VOIDAAN KÄYDÄ LIDLISSÄ SAMALLA KAUPASSA!
Onhan sekin tietenkin säästöä ja sama kai se on antaa koko Inarin kunta Sodankylän kunnanjohtajan hoitoon niin SÄÄSTETÄÄN VIELÄ ENEMMÄN!
Sodankylän kunnanjohtaja varmaan palkkaa minut töihin ja sanoo, että : Sinä olet kyllä niin hyvä tekemään näitä säästöjä joten meidän kunnalla sentään VARA MAKSAA PALKKAA, koska meille olet sentään TEHNYT KUNNIAA vaikka Inarin kunnassa oletkin muka PASKONUT KAIKKI ASIAT!
- Anonyymi00003
Haluaisin todella tutustua sinuun. Vaikutat niin ihanalta naiselta
- Anonyymi00004
Et varmaan ole ainut joka on sitä mieltä, että minä olen ihanimmillani silloin, kun minä alan miettimään mitä kaikkea FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ JA KEHTAAVAT VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN SYYLLINEN KAIKKEEN!
Yks heistä uhkailee aseella, miehellään ja miehensä siskollaan joka KYYKYTTÄÄ SEKÄ KYNII RAHOJA IHMISILTÄ HEIDÄN KISSOILLA JA KOIRILLA JOTKA OVAT PÄÄSSEET IRTI NIIN HÄN TEKEE MUKA TÖITÄ JA SAA SIITÄ PALKKAA.
Minä kuulin sentään semmosen juorun, että LAGERIN NINALLA ON JÄÄNYT POLIISIEN JA RAJAVARTIJOIDEN POLTTOAINE LASKUT, AUTOJEN HUOLTO LASKUT SEKÄ AUTOJEN SIIVOUS LASKUT MAKSAMATTA JA RENKAITA OVAT JOUTUNEET OSTAMAAN VAIKKA KUINKA PALJON. PUHELIMET JA PUHELIN LASKUT VIELÄ TUOHON PÄÄLLE!
KOIRAN KUSELLE HAISEVAN HAALARI HESSUN KANSSA MINUN PITÄIS VIELÄ KEHATA KULKEA!
Sen lisäksi hän on yltä päältä KOIRAN KARVOISSA ja minä olen vielä ALLERGINEN koirille niin mieheni on poliisi sekä lääkäri.
Hän on niin viisas mies, että poliisina kaltoinkohtelee toisten ihmisten koiran karvoilla ja lääkärinä hoitaa.
Minun piti vielä itse sanoa hänelle, että : Kirjoita se allergia lääke resepti niin ei tarvi koko aikaa olla pyyhkimässä nenää, koska HERRA oli poliisina hoitelemassa KUNNAN IRTO KOIRIA!
Se hyvä puoli hänessä on, että ei voi vaatia lopettamaan tupakointia, koska minä voin sanoa hänelle, että : Kuule se on ihan sama paskassa, että poltanko tupakkaa vai en, koska minä syön ALLERGIA LÄÄKKEITÄ niiden TÄRKEIDEN IRTO KOIRIEN VUOKSI!
Ei hän kuulemma halua vaihtaa vaimoa, koska hän on ihan itse tehnyt päätöksensä! - Anonyymi00006
Piti olla lopussa ” TAI POLIISI TULEE JA AMPUU SINUN KOIRAT”
Ei tietenkään neuvotella asioista, koska LAGERIN NINAN ON ITSE ALOITTANUT LASKUTTAMAAN IHMISIÄ HEIDÄN KOIRILLAAN.
Minulla EI OLE EDES KOIRAA JOTEN MIKSI MINUN PITÄÄ MAKSAA LAGERIN NINAN YRITYSTOIMINTAAN LIITTYVIÄ KULJETUSMAKSUJA!? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Piti olla lopussa ” TAI POLIISI TULEE JA AMPUU SINUN KOIRAT”
Ei tietenkään neuvotella asioista, koska LAGERIN NINAN ON ITSE ALOITTANUT LASKUTTAMAAN IHMISIÄ HEIDÄN KOIRILLAAN.
Minulla EI OLE EDES KOIRAA JOTEN MIKSI MINUN PITÄÄ MAKSAA LAGERIN NINAN YRITYSTOIMINTAAN LIITTYVIÄ KULJETUSMAKSUJA!?Miekka-Taksihan se POLIISI-AUTO toisella nimellä on ja KEMIN POLIISIT OLIVAT HE JOTKA MIEKKA-TAKSIN MAINITSIVAT!
150 euroa kyyti
150 euroa auton pesu
150 euroa 1 kpl haalarin pesu
150 euroa 1 pari kenkien puhdistusta
100 euroa 1 pari hanskoja ei ole väliä ostaako uudet vai peseekö ne käytössä olleet.
Sen verran voi antaa hinnassa hyvitystä, että hengityssuojainten käytöstä ja PASKA-LAKIN PESUSTA EI TARVI MAKSAA!
700 euroa ilman ALV ja näitä laskuja EIVÄT ole vielä ehtineet tekemään, koska minähän en ole vielä ehtinyt alkaa näitä MIEKKA-TAKSI LASKUJA TEKEMÄÄN.
Näitä on rästissä vuodesta 2017, kun Lagerin Nina on LIIKETOIMINNAN PERUSTANUT!
SUOMEN VALTIO EI OLE MIKÄÄN PANKKI!
Eihän tässä konkurssia missään nimessä voi olla tulossa, koska KOIRIA KYLLÄ INARIN KUNNASSA JA SUOMESSA RIITTÄÄ!
150 euroa on vain Inarin kunnassa kyyti maksu!
Kyllä tänne voi koiria tuoda vaikka HANGOSTA jos siltä tuntuu. Kyyti maksu on VAIN 2000 euroa ja kyllä minä uskallan REILUNA LUVATA, että Ivalon poliisit TARJOAA KOTIMAJOITUKSEN SAUNALLA JOS TÄNNE ASTI IRTO KOIRIA TUOTTE!
HALLITUSKIN IHAN VARMASTI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TÄMÄ ON VALTION EDUN MUKAINEN JA NÄITÄ MAKSUJA VOI KÄYTTÄÄ MYÖS POLIISIEN TYÖKALUSTOON SEKÄ TYÖVAATTEISIIN.
SE EI OLE POLIISIEN TEHTÄVÄ HUOLEHTIA IRTO KOIRIA LÖYTÖELÄINTARHALLE VAAN SE ON HÄNEN VELVOLLISUUS HUOLEHTIA IRTO KOIRISTA JOKA TUOLLAISTA TOIMINTAA YLLÄPITÄÄ! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miekka-Taksihan se POLIISI-AUTO toisella nimellä on ja KEMIN POLIISIT OLIVAT HE JOTKA MIEKKA-TAKSIN MAINITSIVAT!
150 euroa kyyti
150 euroa auton pesu
150 euroa 1 kpl haalarin pesu
150 euroa 1 pari kenkien puhdistusta
100 euroa 1 pari hanskoja ei ole väliä ostaako uudet vai peseekö ne käytössä olleet.
Sen verran voi antaa hinnassa hyvitystä, että hengityssuojainten käytöstä ja PASKA-LAKIN PESUSTA EI TARVI MAKSAA!
700 euroa ilman ALV ja näitä laskuja EIVÄT ole vielä ehtineet tekemään, koska minähän en ole vielä ehtinyt alkaa näitä MIEKKA-TAKSI LASKUJA TEKEMÄÄN.
Näitä on rästissä vuodesta 2017, kun Lagerin Nina on LIIKETOIMINNAN PERUSTANUT!
SUOMEN VALTIO EI OLE MIKÄÄN PANKKI!
Eihän tässä konkurssia missään nimessä voi olla tulossa, koska KOIRIA KYLLÄ INARIN KUNNASSA JA SUOMESSA RIITTÄÄ!
150 euroa on vain Inarin kunnassa kyyti maksu!
Kyllä tänne voi koiria tuoda vaikka HANGOSTA jos siltä tuntuu. Kyyti maksu on VAIN 2000 euroa ja kyllä minä uskallan REILUNA LUVATA, että Ivalon poliisit TARJOAA KOTIMAJOITUKSEN SAUNALLA JOS TÄNNE ASTI IRTO KOIRIA TUOTTE!
HALLITUSKIN IHAN VARMASTI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TÄMÄ ON VALTION EDUN MUKAINEN JA NÄITÄ MAKSUJA VOI KÄYTTÄÄ MYÖS POLIISIEN TYÖKALUSTOON SEKÄ TYÖVAATTEISIIN.
SE EI OLE POLIISIEN TEHTÄVÄ HUOLEHTIA IRTO KOIRIA LÖYTÖELÄINTARHALLE VAAN SE ON HÄNEN VELVOLLISUUS HUOLEHTIA IRTO KOIRISTA JOKA TUOLLAISTA TOIMINTAA YLLÄPITÄÄ!Lähi-Idän maissa LAGERIN NINALTA LÄHTIS HENKI JA monessa muussakin maassa jossa SODITAAN IHMISTEN OIKEUKSISTA!
Eläimillä ei ole mitään arvoa silloin, kun IHMISTEN HENGET JA TERVEYDET OVAT KYSEESSÄ!
Samaan aikaan, kun poliisi on koiraa viemessä löytöeläintarhalle niin toisessa paikassa voi olla akuutimpi tilanne menossa.
Löytöeläintarhan pitäjä voi PALKATA TYÖNTEKIJÖITÄ OTTAMAAN IRTI OLEVIA ELÄIMIÄ KIINNI.
Maksujen pitää olla kohtuullisia eli 20-30 euroa, koska ei koira edes kuluta noinkaan paljoa vuorokaudessa.
Irto koirat ja kissat kuuluu siruttaa ja ne laitetaan rekisteriin jos OMISTAJA HALUAA. Tuo maksaa 10 euroa ja sen pystyy itsekkin tekemään jos EI HALUA LÖYTÖELÄINTARHAN PITÄJÄLLE ILMOITTAA OMIA TIETOJAAN.
Toisten henkilökohtaisten tietojen kerääminen on myös RIKOLLISTA. Vainoajat toimii noin ja hän voi yhtä hyvin etsiä jotain ihmistä joka ei halua olla tekemisissä hänen tai jonku kanssa joka on kysellyt, että onko hän tietoinen missä kyseinen henkilö on.
Se on vain minun mielipide, että löytöeläintarhan pitäjässä on joku epämääräinen piirre mitä minä en voi sietää. On toisetkin maininneet minulle, mutta minä olen sanonut hänelle, että : Kyllähän sinä vittu tiedät, että KOMMUNISTI JA KAPITALISTI jos nussii keskenään sieltä syntyy RUOTSALAINEN VASISTI!
Sanoin vielä päälle,että : Kyllä mieki oon RUOTSISSA ASUNUT JOTEN KYLLÄ MIE TIIÄN!
Puhuttiin lisää niin minä sanoin NAISENA, että : VOI VITTU OON MIE ASUNU NORJASSAKIN JOTEN KYLLÄ MIE TIIÄN NÄMÄ RUOTSIN KAPITALISTIEN RUOTTALAISET VASISTIT!
- Anonyymi00009
Olet elämäni nainen
Herra nro 47
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5831253- 531135