olikkoha se sukulainen sen polliisi Mikke Lampisen kanssa. Oli suuri mies se . Muistan ku joskus poikajoukossa kattoimma kun se kulki kävllen ja talutit polkupyörää ja kassit olit tarkkalla taikka roikuit ohjaustankossa
Miksi se nimismies Lampinen lähti pois Inarista
9
474
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kyllä minua Holoakin alko ihmetyttämään jos nimismiehenä on vielä Lampinen ollut täällä nyt ja vielä lähtenyt täältä pois.
Kunniallinen nimismies ja yhdenvertaisuuslain mukaan hän on vielä yhdenvertainen KUNNIALLISEN OPETTAJA LAMPISEN KANSSA.
Helvetti mihin tämä maailma on oikein menossa, kun KUNNIALLINEN NIMISMIES LÄHTEE LÄTKIMÄÄN!
Eihän Holotkaan ole POLIISEINA JA LÄÄKÄRINÄ LÄHTENEET LÄTKIMÄÄN VAIKKA HE OVAT KUNNIATTOMIA PASKOJA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
Koiran kuselle haisee vain TYÖ-HAALARIT ja kengät on koiran paskassa, mutta LAGERIN NINA KERÄÄ SENTÄÄN KUNNIALLISENA RAHAT. - Anonyymi00003
Kuoli ja hwudattiin
- Anonyymi00004
tämähän oli tavallinen polisi tämä Lampinen, mutta oli eri henkilö tämä poliisipäällikkö Lampinen se alkoi riidellä kasalasten kassa ja toisten poliisien kanssa ja lopulta oli lähtenyt pois
- Anonyymi00008
Ryhtyi alaistensa rengiksi se Lampinen ja toteutti heidän unelman, aivan kuten kuninkaiden hovinarri!
- Anonyymi00006
Ja sai paremman viran rovaniemeltä
- Anonyymi00007
Eipä tuo onneksi minun asioihin vaikuta millään tavalla vaan erään toisen ja minä en kyllä haluais olla hänen tilalla HARMAANA HIIRENÄ.
Itse hän teki päätöksensä tekemällä kunnianloukkaus rikosilmoituksen.
Kilpailu näköjään on kovaa ja mielenkiintoista nähdä, että mitähän HELKUSTA tulee joka on sentään KUNNIATON PASKA MIEHENI.
Minusta hän oli jo ONNELLINEN, kun hänestä tuli KUNNIATON PASKA MIEHENI joka on ihan eri mies, kuin minun ex-miehet jotka ovat sentään KUNNIALLISTEN KUNNON MIESTEN MAINEESSA! - Anonyymi00009
Juu ja siellä sanottiin: "Kaikenlaista sitä Lapista tänne lähetettiin, oli kaksi ehdokasta, toinen
hakija oli päässyt juuri linnasta olisi ollut parempi mitä tämä Lampinen"! Arvion antoi "vittumainen Viljanen"! Lehtimiehet olivat antaneet tämän laatuisen arvonimen Äänekosken
nimismiehelle. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu ja siellä sanottiin: "Kaikenlaista sitä Lapista tänne lähetettiin, oli kaksi ehdokasta, toinen
hakija oli päässyt juuri linnasta olisi ollut parempi mitä tämä Lampinen"! Arvion antoi "vittumainen Viljanen"! Lehtimiehet olivat antaneet tämän laatuisen arvonimen Äänekosken
nimismiehelle.Lampinen oli päässyt Keski-Suomen läänin apulaispäälliköksi ja "sukset olivat jo menneet ristiin heti Keski_suomen poliisien sekä nimismiesten kanssa".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk181396Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2141367Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701017- 135971
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397786