Mitä bändiä kaipaat?

Anonyymi-ap

58

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ramonesia ja alkuperäistä Hanoi Rocksia.. mutta aikansa kutakin.

- Sheena

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00010

Laukkuusko se koira pääty?

• Anonyymi00003

En kaipaa mahdottomuuksia. Sen takia kuuntelen vanhoja levyjä, ettei tarvitse harmitella, kun uudet ovat soundillisesti, sävellyksellisesti(nuoruuden tuoreus, into ja energia tiessään) ja ainakin vokaalien puolesta huonompia.
      Jethro Tullin viimeisin oli aika pirteä esitys, kun ”oikeina muusikoina” pitäytyvät perusasioissa ilman tekniikan mahdollistamia kikkailuja ja soundikin on aika ajaton. Ian Andersonin laulu toki on enää vanhan miehen pihinää.

• Anonyymi00004

Jos ei rokki-juttuja, niin ehkä joku Pharao - Omen.

Kun kaikki suosikkini itsellä ovat lähes kaikki heavy rock, niin kevyempi levy aika hyväkin tämä joku Helixin, White Lace & Black Leather, rentoja kappaleita Helixin alkuajoilta.

Mainline.

• Anonyymi00005
      • Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

• Anonyymi00011
        Ex-Lukka kirjoitti:

Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

AV

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

AV

Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin

• Anonyymi00013
        Ex-Lukka kirjoitti:

Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.

• Anonyymi00014
        Ex-Lukka kirjoitti:

Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin

Liian nuorena kumminkin, 30 vuotias on vielä varhaisessa aikuisuudessa elävä henkilö.

AV

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.

Minä taas pidän säröstä, räkä ei niin välttämätöntä :)

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00007

• Anonyymi00008

Entä saksalaista diskoa: MODO - Ein, Zwei, Polizei?

kokeilen kaukonappuloilla blurayllä löytääkö tuon musiikin.

• Anonyymi00009

.. jooh bluray löysi ja sanoi että: tulit akaisin etsimään jotain.. miksi et kirjaudu omalla rekisteröidylläsi häh youtube kysyy no en jaksa aina edes vastata kun tympeätä näpytellä salasanoja kaukopalikalla ainaki...

yeah, very well toiminee itsellä nuo Netflix ja kun niin blurayssä sisäänrakennettuna,

Netflix ilmoitti jotain uusista sopimusehdoista, tämäkin ilmoius tuli Panasonicin Blutayn ruudulle, että pitäisi kai lukaista sähköpostistta tarkemmat tiedot.

• Anonyymi00015

• Anonyymi00017
        Ex-Lukka kirjoitti:

Muistan Talentin, olet linkittänyt aiemminkin. Tuossa tuoreehko Serj Tankian, hommasin juuri eilen kyseisen levyn.
        https://www.youtube.com/watch?v=-UVNjc6QAco&list=RD-UVNjc6QAco&start_radio=1

Juu, juurikin sellaista joka huutaa paremmin kuin mtä itse pystyy. Tässä vielä yksi, mitä ole kuunnellut paljon, uskon että sinäkin :)

https://youtu.be/CSvFpBOe8eY

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Juu, juurikin sellaista joka huutaa paremmin kuin mtä itse pystyy. Tässä vielä yksi, mitä ole kuunnellut paljon, uskon että sinäkin :)

https://youtu.be/CSvFpBOe8eY

Toki, yksi suosikkikappaleistani

• Anonyymi00031

Nyt olen jossain määrin huolestunut, koska minusta tämä kuulosti hyvältä... ja minähän en yleensä... Hämmennyksestäni selvinnen kuitenkin.

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Nyt olen jossain määrin huolestunut, koska minusta tämä kuulosti hyvältä... ja minähän en yleensä... Hämmennyksestäni selvinnen kuitenkin.

Makuuni voi luottaa musiikin laadun suhteen, huumorintajun laadussa sen sijaan ilmenee kyseenalaistettavia osa-alueita 😁

Kannattaa kuunnella avoimin mielin, joskus saattaa avautua ihan uusia juttuja silmien eteen...tai korvien 🤔

• Anonyymi00012

The Whosta lähtien kaikkia. :D

• Anonyymi00016

The Who:ta en ole hirveästi kuunnellut, mutta ei voi kuin ihmetellä, miten aikaansa edellä Who’s Next- albumi oli. Ei pelkästään syntetisaattorien takia, vaan kokonaissoundin. Plättyhän on vuodelta 1971 ja soi modernimmalla soundilla, kuin useiden artistien vuosikausia uudemmat tuotannot.

• Anonyymi00018
      • Anonyymi00020

Sinä näytät pitävän tästä paljon

• Anonyymi00021

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sinä näytät pitävän tästä paljon

Kyllä. :)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä. :)

Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

Korjaus vielä ,minulla oli Sentencedin cd

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sori. Lause jäi kesken. Onko tämä Crimsonin?

https://youtu.be/c-TNuyuf1wU

Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.

Ok. En tiedä itsekään mikä se on ja mikä on sen alkuperäinen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu

Huomenta. :) Juuri keitin myös aamukahvit. Vapaa viikonloppu ja hidas aamu on kyllä hieno yhdistelmä. Kahvin kera tietysti.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä kans meni teinivuodet Frozenia kuunnellessa. :)

• Anonyymi00019

Raimo Vilkkumaa - Satumaan Sangat ja Lauteet.
      (fret Juha Mieto original Mämmi-revision)

• Anonyymi00022
    • Anonyymi00026

Minulla on joku The Beatlesin LP Rock'N'Roll Vol 2. jossain.

Joku vanhan Guns'N'Roses - musiikki One In A Million... laulaa "immigrants and fagots get outta my way", muistan kun tilasin eräältä kaverilta tuon GNR -LIES -levy Helsingistä jeps

• En mitään. Kaikella on aikansa ja elämä menee eteenpäin. Tähdet syttyy ja tähdet sammuu, normi kulku.

• Anonyymi00029

Autoilla ja muusikoillakin on aina oma aikansa milloin pitää mennä jo 6-feet under eli nukumaan mullan alle.

Oikeasti musiikeissa, teimme 2 sellaista tuotosta että niin, niin noniin. kivaa tuottaa omia levyjä.. joskus pikkupoikina oli haaveinakin, niin kun itsellä oli suhteita joten teimme.. eräs on vielä toimittamatta noista DVD-verioista kitaristilel,

niin häntietää noin suurinpiirein mitä niissä on, ei kiirettä sinänsä...niitä antaa..

• Anonyymi00030

En kaipaile bändejä. Joskus kyllä mietin mitä joku hyvä lauluntekijä olisi vielä saanut aikaiseksi jos olisi elänyt pidempään.

xLiner

• Anonyymi00032
      • Anonyymi00035

Voi että... kylläpä oli kiva viime kesä taas... jetin hommaaminen kyllä pelasti mun pään. 😊

Sai välillä olla keskellä vesistöä ja olla vaan. 🤩

Luonto vesiltä päin katsottuna on niiiiiiiin kaunis.

https://youtu.be/lLjW6W-AFo4?si=k0WuP81crPHetXhO

Olin suojassa kaikelta kiireeltä, vouhotukselta ja vaatimiselta siellä järvellä. 🫠

• Beatles olisi voinut vielä saada paljon mielenkiintoista aikaan, jos olisivat jatkaneet pidempään.

https://www.youtube.com/watch?v=usNsCeOV4GM

(mutta siihen olisi tarvittu se, ettei Yoko Onoa olisi ollut lähistöllä)

• En osaa sanoa mitä bändiä kaipaan, mutta kaipaan välillä sitä, että Euroviisuissa soittaisi orkesteri esiintyjän taustalla eikä taustamusiikki tulisi nauhalta tai että studiossa soittaisivat ihan oikeat muusikot sooloartistin taustalla, kun hän levyttää, joskus bändinkin, jos bändi tarttee ylimääräisiä soittajia. Haluaisin enemmän autenttisuutta digitaalisuuden sijaan.

• Anonyymi00037

Tuohon voisi lisätä, että kumpa bänditkin soittaisivat aina edes pohjat livenä purkkiin. Aika harvoin enää soitetaan samaan aikaan, vaan instrumentti kerrallaan ja sekin edennyt siihen pisteeseen, että monet nauhoittavat omat osuutensa kotona.
        Fiilis ja soundi on yleensä ihan toinen, jos osaava porukkaa vetää livenä studiossa biisin narulle.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuohon voisi lisätä, että kumpa bänditkin soittaisivat aina edes pohjat livenä purkkiin. Aika harvoin enää soitetaan samaan aikaan, vaan instrumentti kerrallaan ja sekin edennyt siihen pisteeseen, että monet nauhoittavat omat osuutensa kotona.
        Fiilis ja soundi on yleensä ihan toinen, jos osaava porukkaa vetää livenä studiossa biisin narulle.

Näin on.

• Musiikki on osittain mennyt muoviseksi ja on yhä enemmän numeroita ja käyriä kuvaruudulla kuin oikeita muusikoita soittamassa. Toki itsekin kuuntelen aika paljon musiikkia Youtubesta (vieläkin on haaveissa hankkia joskus LP-soitin, mutta en tiedä hankinko), mutta kuuntelen eniten sellaisten aikakausien musiikkia, jolloin digitaalisuus ei ollut vielä osa musiikkia tai ei ollut niin paljon kuin nykyään. Toki osa Youtubeen laitetuista musiikkivideoista ja kappaleista on digitaalisesti masteroituja, mutta se ei haittaa. Ei nykyteknologia haittaa mua, jos se ei kokonaan korvaa aitoa soittamista eikä vie sävyjä ja persoonallisuutta laulajan äänestä, mutta valitettavasti nykyaikana tupataan aika monesti poistamaan musiikista ne viimeisetkin persoonallisuuden ja autenttisuuden rippeet, kun musiikki on niin ylituotettua. Mutta on tällä vuosituhannella joitain hyviäkin artisteja jne.

• Anonyymi00038

raha-aiheiset zztop-laulut kuin: just got paid, ten dollar man, viva las vegas...

• Anonyymi00039

Tuosta voi ainakin sanoa, että aito live ilman tunetuksia yms. feikkaamista, toisin, kuin joku Vain Elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      115
      6677
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6089
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      44
      4450
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3825
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2826
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      26
      2442
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      24
      2349
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1846
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe