Mitä bändiä kaipaat?

Anonyymi-ap

59

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ramonesia ja alkuperäistä Hanoi Rocksia.. mutta aikansa kutakin.

      - Sheena

    • Anonyymi00002
      • Anonyymi00010

        Laukkuusko se koira pääty?


    • Anonyymi00003

      En kaipaa mahdottomuuksia. Sen takia kuuntelen vanhoja levyjä, ettei tarvitse harmitella, kun uudet ovat soundillisesti, sävellyksellisesti(nuoruuden tuoreus, into ja energia tiessään) ja ainakin vokaalien puolesta huonompia.
      Jethro Tullin viimeisin oli aika pirteä esitys, kun ”oikeina muusikoina” pitäytyvät perusasioissa ilman tekniikan mahdollistamia kikkailuja ja soundikin on aika ajaton. Ian Andersonin laulu toki on enää vanhan miehen pihinää.

    • Anonyymi00004

      Jos ei rokki-juttuja, niin ehkä joku Pharao - Omen.

      Kun kaikki suosikkini itsellä ovat lähes kaikki heavy rock, niin kevyempi levy aika hyväkin tämä joku Helixin, White Lace & Black Leather, rentoja kappaleita Helixin alkuajoilta.

      Mainline.

    • Anonyymi00005
      • Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)


      • Anonyymi00011
        Ex-Lukka kirjoitti:

        Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

        Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

        AV


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

        AV

        Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin


      • Anonyymi00013
        Ex-Lukka kirjoitti:

        Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

        Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.


      • Anonyymi00014
        Ex-Lukka kirjoitti:

        Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin

        Liian nuorena kumminkin, 30 vuotias on vielä varhaisessa aikuisuudessa elävä henkilö.

        AV


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.

        Minä taas pidän säröstä, räkä ei niin välttämätöntä :)


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00007

    • Anonyymi00008

      Entä saksalaista diskoa: MODO - Ein, Zwei, Polizei?


      kokeilen kaukonappuloilla blurayllä löytääkö tuon musiikin.

    • Anonyymi00009

      .. jooh bluray löysi ja sanoi että: tulit akaisin etsimään jotain.. miksi et kirjaudu omalla rekisteröidylläsi häh youtube kysyy no en jaksa aina edes vastata kun tympeätä näpytellä salasanoja kaukopalikalla ainaki...

      yeah, very well toiminee itsellä nuo Netflix ja kun niin blurayssä sisäänrakennettuna,

      Netflix ilmoitti jotain uusista sopimusehdoista, tämäkin ilmoius tuli Panasonicin Blutayn ruudulle, että pitäisi kai lukaista sähköpostistta tarkemmat tiedot.

      • Anonyymi00015


      • Anonyymi00017

      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juu, juurikin sellaista joka huutaa paremmin kuin mtä itse pystyy. Tässä vielä yksi, mitä ole kuunnellut paljon, uskon että sinäkin :)

        https://youtu.be/CSvFpBOe8eY

        Toki, yksi suosikkikappaleistani


      • Anonyymi00031

        Nyt olen jossain määrin huolestunut, koska minusta tämä kuulosti hyvältä... ja minähän en yleensä... Hämmennyksestäni selvinnen kuitenkin.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Nyt olen jossain määrin huolestunut, koska minusta tämä kuulosti hyvältä... ja minähän en yleensä... Hämmennyksestäni selvinnen kuitenkin.

        Makuuni voi luottaa musiikin laadun suhteen, huumorintajun laadussa sen sijaan ilmenee kyseenalaistettavia osa-alueita 😁

        Kannattaa kuunnella avoimin mielin, joskus saattaa avautua ihan uusia juttuja silmien eteen...tai korvien 🤔


    • Anonyymi00012

      The Whosta lähtien kaikkia. :D

      • Anonyymi00016

        The Who:ta en ole hirveästi kuunnellut, mutta ei voi kuin ihmetellä, miten aikaansa edellä Who’s Next- albumi oli. Ei pelkästään syntetisaattorien takia, vaan kokonaissoundin. Plättyhän on vuodelta 1971 ja soi modernimmalla soundilla, kuin useiden artistien vuosikausia uudemmat tuotannot.


    • Anonyymi00018
      • Anonyymi00020

        Sinä näytät pitävän tästä paljon


      • Anonyymi00021

      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Sinä näytät pitävän tästä paljon

        Kyllä. :)


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä. :)

        Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

        Korjaus vielä ,minulla oli Sentencedin cd


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

        Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

        https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sori. Lause jäi kesken. Onko tämä Crimsonin?

        https://youtu.be/c-TNuyuf1wU

        Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

        https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo

        Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.

        Ok. En tiedä itsekään mikä se on ja mikä on sen alkuperäinen.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu

        Huomenta. :) Juuri keitin myös aamukahvit. Vapaa viikonloppu ja hidas aamu on kyllä hieno yhdistelmä. Kahvin kera tietysti.


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

        https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo

        Täällä kans meni teinivuodet Frozenia kuunnellessa. :)


    • Anonyymi00019

      Raimo Vilkkumaa - Satumaan Sangat ja Lauteet.
      (fret Juha Mieto original Mämmi-revision)

    • Anonyymi00022
    • Anonyymi00026

      Minulla on joku The Beatlesin LP Rock'N'Roll Vol 2. jossain.

      Joku vanhan Guns'N'Roses - musiikki One In A Million... laulaa "immigrants and fagots get outta my way", muistan kun tilasin eräältä kaverilta tuon GNR -LIES -levy Helsingistä jeps

    • En mitään. Kaikella on aikansa ja elämä menee eteenpäin. Tähdet syttyy ja tähdet sammuu, normi kulku.

    • Anonyymi00029

      Autoilla ja muusikoillakin on aina oma aikansa milloin pitää mennä jo 6-feet under eli nukumaan mullan alle.

      Oikeasti musiikeissa, teimme 2 sellaista tuotosta että niin, niin noniin. kivaa tuottaa omia levyjä.. joskus pikkupoikina oli haaveinakin, niin kun itsellä oli suhteita joten teimme.. eräs on vielä toimittamatta noista DVD-verioista kitaristilel,

      niin häntietää noin suurinpiirein mitä niissä on, ei kiirettä sinänsä...niitä antaa..

    • Anonyymi00030

      En kaipaile bändejä. Joskus kyllä mietin mitä joku hyvä lauluntekijä olisi vielä saanut aikaiseksi jos olisi elänyt pidempään.

      xLiner

    • Anonyymi00032
      • Anonyymi00035

        Voi että... kylläpä oli kiva viime kesä taas... jetin hommaaminen kyllä pelasti mun pään. 😊

        Sai välillä olla keskellä vesistöä ja olla vaan. 🤩

        Luonto vesiltä päin katsottuna on niiiiiiiin kaunis.

        https://youtu.be/lLjW6W-AFo4?si=k0WuP81crPHetXhO

        Olin suojassa kaikelta kiireeltä, vouhotukselta ja vaatimiselta siellä järvellä. 🫠


    • Beatles olisi voinut vielä saada paljon mielenkiintoista aikaan, jos olisivat jatkaneet pidempään.

      https://www.youtube.com/watch?v=usNsCeOV4GM

      (mutta siihen olisi tarvittu se, ettei Yoko Onoa olisi ollut lähistöllä)

    • En osaa sanoa mitä bändiä kaipaan, mutta kaipaan välillä sitä, että Euroviisuissa soittaisi orkesteri esiintyjän taustalla eikä taustamusiikki tulisi nauhalta tai että studiossa soittaisivat ihan oikeat muusikot sooloartistin taustalla, kun hän levyttää, joskus bändinkin, jos bändi tarttee ylimääräisiä soittajia. Haluaisin enemmän autenttisuutta digitaalisuuden sijaan.

      • Anonyymi00037

        Tuohon voisi lisätä, että kumpa bänditkin soittaisivat aina edes pohjat livenä purkkiin. Aika harvoin enää soitetaan samaan aikaan, vaan instrumentti kerrallaan ja sekin edennyt siihen pisteeseen, että monet nauhoittavat omat osuutensa kotona.
        Fiilis ja soundi on yleensä ihan toinen, jos osaava porukkaa vetää livenä studiossa biisin narulle.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tuohon voisi lisätä, että kumpa bänditkin soittaisivat aina edes pohjat livenä purkkiin. Aika harvoin enää soitetaan samaan aikaan, vaan instrumentti kerrallaan ja sekin edennyt siihen pisteeseen, että monet nauhoittavat omat osuutensa kotona.
        Fiilis ja soundi on yleensä ihan toinen, jos osaava porukkaa vetää livenä studiossa biisin narulle.

        Näin on.


    • Norppa83

      Musiikki on osittain mennyt muoviseksi ja on yhä enemmän numeroita ja käyriä kuvaruudulla kuin oikeita muusikoita soittamassa. Toki itsekin kuuntelen aika paljon musiikkia Youtubesta (vieläkin on haaveissa hankkia joskus LP-soitin, mutta en tiedä hankinko), mutta kuuntelen eniten sellaisten aikakausien musiikkia, jolloin digitaalisuus ei ollut vielä osa musiikkia tai ei ollut niin paljon kuin nykyään. Toki osa Youtubeen laitetuista musiikkivideoista ja kappaleista on digitaalisesti masteroituja, mutta se ei haittaa. Ei nykyteknologia haittaa mua, jos se ei kokonaan korvaa aitoa soittamista eikä vie sävyjä ja persoonallisuutta laulajan äänestä, mutta valitettavasti nykyaikana tupataan aika monesti poistamaan musiikista ne viimeisetkin persoonallisuuden ja autenttisuuden rippeet, kun musiikki on niin ylituotettua. Mutta on tällä vuosituhannella joitain hyviäkin artisteja jne.

    • Anonyymi00038

      raha-aiheiset zztop-laulut kuin: just got paid, ten dollar man, viva las vegas...

      • Anonyymi00039

        Tuosta voi ainakin sanoa, että aito live ilman tunetuksia yms. feikkaamista, toisin, kuin joku Vain Elämää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe