Mitä bändiä kaipaat?

Anonyymi-ap

45

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ramonesia ja alkuperäistä Hanoi Rocksia.. mutta aikansa kutakin.

- Sheena

• Anonyymi00002
      UUSI
      • Anonyymi00010
        UUSI

Laukkuusko se koira pääty?

• Anonyymi00003
      UUSI

En kaipaa mahdottomuuksia. Sen takia kuuntelen vanhoja levyjä, ettei tarvitse harmitella, kun uudet ovat soundillisesti, sävellyksellisesti(nuoruuden tuoreus, into ja energia tiessään) ja ainakin vokaalien puolesta huonompia.
      Jethro Tullin viimeisin oli aika pirteä esitys, kun ”oikeina muusikoina” pitäytyvät perusasioissa ilman tekniikan mahdollistamia kikkailuja ja soundikin on aika ajaton. Ian Andersonin laulu toki on enää vanhan miehen pihinää.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos ei rokki-juttuja, niin ehkä joku Pharao - Omen.

Kun kaikki suosikkini itsellä ovat lähes kaikki heavy rock, niin kevyempi levy aika hyväkin tämä joku Helixin, White Lace & Black Leather, rentoja kappaleita Helixin alkuajoilta.

Mainline.

• Anonyymi00005
      UUSI
      • UUSI

Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

• Anonyymi00011
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Jep, pidän tätä parempana versioina kuin alkuperäistä. En muistaakseni ole kuullut livenä...siis muistaakseni :)

Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

AV

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nerot taiteilijat kuolevat ilmeisesti aina nuorina?

AV

Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin

• Anonyymi00013
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Useimmat 27v kuulemma, Claude näköjään eli jopa kolmikymppiseksi. Ihmettelin aikoinaan minne bändi katosi ja nyt selvisi syykin

Liian nuorena kumminkin, 30 vuotias on vielä varhaisessa aikuisuudessa elävä henkilö.

AV

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä taasen en voi oikein sietää ko. versiota. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän alkaa musiikissani olemaan kitaroissa säröä ja laulussa räkää.

Minä taas pidän säröstä, räkä ei niin välttämätöntä :)

• Anonyymi00006
      UUSI
      • Anonyymi00007
        UUSI

• Anonyymi00008
      UUSI

Entä saksalaista diskoa: MODO - Ein, Zwei, Polizei?

kokeilen kaukonappuloilla blurayllä löytääkö tuon musiikin.

• Anonyymi00009
      UUSI

.. jooh bluray löysi ja sanoi että: tulit akaisin etsimään jotain.. miksi et kirjaudu omalla rekisteröidylläsi häh youtube kysyy no en jaksa aina edes vastata kun tympeätä näpytellä salasanoja kaukopalikalla ainaki...

yeah, very well toiminee itsellä nuo Netflix ja kun niin blurayssä sisäänrakennettuna,

Netflix ilmoitti jotain uusista sopimusehdoista, tämäkin ilmoius tuli Panasonicin Blutayn ruudulle, että pitäisi kai lukaista sähköpostistta tarkemmat tiedot.

• UUSI
      • Anonyymi00015
        UUSI

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen kuunnellut paljon tätä, mutten niinkään kaivannut :) Etsin kyllä muistaakseni Serj Tankian

https://youtu.be/9BXNKyoW_Ow

Muistan Talentin, olet linkittänyt aiemminkin. Tuossa tuoreehko Serj Tankian, hommasin juuri eilen kyseisen levyn.
        https://www.youtube.com/watch?v=-UVNjc6QAco&list=RD-UVNjc6QAco&start_radio=1

• Anonyymi00017
        UUSI

• UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Juu, juurikin sellaista joka huutaa paremmin kuin mtä itse pystyy. Tässä vielä yksi, mitä ole kuunnellut paljon, uskon että sinäkin :)

https://youtu.be/CSvFpBOe8eY

Toki, yksi suosikkikappaleistani

• Anonyymi00031
        UUSI

Nyt olen jossain määrin huolestunut, koska minusta tämä kuulosti hyvältä... ja minähän en yleensä... Hämmennyksestäni selvinnen kuitenkin.

• Anonyymi00012
      UUSI

The Whosta lähtien kaikkia. :D

• Anonyymi00016
        UUSI

The Who:ta en ole hirveästi kuunnellut, mutta ei voi kuin ihmetellä, miten aikaansa edellä Who’s Next- albumi oli. Ei pelkästään syntetisaattorien takia, vaan kokonaissoundin. Plättyhän on vuodelta 1971 ja soi modernimmalla soundilla, kuin useiden artistien vuosikausia uudemmat tuotannot.

• Anonyymi00018
      UUSI
      • Anonyymi00020
        UUSI

Sinä näytät pitävän tästä paljon

• Anonyymi00021
        UUSI

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sinä näytät pitävän tästä paljon

Kyllä. :)

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä. :)

Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Okei :) aloitin vasta siitä. Tai juu, minulla oli yksi Crimsonin cd, josta yksi tuttu ylisti minua kattoon asti, mut valitettavasti etsimäni kappale ei löytynyt siitä. Rauha hänen sielulleen, ei enää vuosiin ollut joukoissamme. Onnistui kuitenkin herättämään jotain minussa :)

Korjaus vielä ,minulla oli Sentencedin cd

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sori. Lause jäi kesken. Onko tämä Crimsonin?

https://youtu.be/c-TNuyuf1wU

Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Frozen oli ensimmäinen levy, jonka ostin. Toinen levy, jonka omistin. :) Tuo The Rain Comes Falling Down on yksi ehdottamasti parhaista ko. levyltä. Ehkä suosikki levykseni on noussut Down.

https://www.youtube.com/watch?v=I0oH8S3xaWo

Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo on vieras minulle. Tarkoitin siis, että Sentencedin tuotanto on lähellä sydäntä Crimson nimiseen levyyn asti.

Ok. En tiedä itsekään mikä se on ja mikä on sen alkuperäinen.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Huomenta ja kiitos :) Kuuntelen tuon myöhemmin läpi, kun korvat hylätty aamun hiljaisuudelta.
        Aamuissa on parasta kellon tikitys ja kahvin tuoksu

Huomenta. :) Juuri keitin myös aamukahvit. Vapaa viikonloppu ja hidas aamu on kyllä hieno yhdistelmä. Kahvin kera tietysti.

• Anonyymi00019
      UUSI

Raimo Vilkkumaa - Satumaan Sangat ja Lauteet.
      (fret Juha Mieto original Mämmi-revision)

• Anonyymi00022
      UUSI
    • Anonyymi00026
      UUSI

Minulla on joku The Beatlesin LP Rock'N'Roll Vol 2. jossain.

Joku vanhan Guns'N'Roses - musiikki One In A Million... laulaa "immigrants and fagots get outta my way", muistan kun tilasin eräältä kaverilta tuon GNR -LIES -levy Helsingistä jeps

• UUSI

En mitään. Kaikella on aikansa ja elämä menee eteenpäin. Tähdet syttyy ja tähdet sammuu, normi kulku.

• Anonyymi00029
      UUSI

Autoilla ja muusikoillakin on aina oma aikansa milloin pitää mennä jo 6-feet under eli nukumaan mullan alle.

Oikeasti musiikeissa, teimme 2 sellaista tuotosta että niin, niin noniin. kivaa tuottaa omia levyjä.. joskus pikkupoikina oli haaveinakin, niin kun itsellä oli suhteita joten teimme.. eräs on vielä toimittamatta noista DVD-verioista kitaristilel,

niin häntietää noin suurinpiirein mitä niissä on, ei kiirettä sinänsä...niitä antaa..

• Anonyymi00030
      UUSI

En kaipaile bändejä. Joskus kyllä mietin mitä joku hyvä lauluntekijä olisi vielä saanut aikaiseksi jos olisi elänyt pidempään.

xLiner

• Anonyymi00032
      UUSI
      • Anonyymi00035
        UUSI

Voi että... kylläpä oli kiva viime kesä taas... jetin hommaaminen kyllä pelasti mun pään. 😊

Sai välillä olla keskellä vesistöä ja olla vaan. 🤩

Luonto vesiltä päin katsottuna on niiiiiiiin kaunis.

https://youtu.be/lLjW6W-AFo4?si=k0WuP81crPHetXhO

Olin suojassa kaikelta kiireeltä, vouhotukselta ja vaatimiselta siellä järvellä. 🫠

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      225
      3560
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2184
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1723
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1623
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1367
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1255
    7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      8
      1159
    8. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1084
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      199
      1010
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      957
    Aihe