Kummallekin puolelle autoa ilmesty autot joissa istu koirat takapenkillä.
Tieto lähti yllättävän nopeasti liikkeelle, että KANNATTAA PITÄÄ KOIRISTA HUOLTA JOS EI HALUA MIEHENÄ SEKÄ KOIRAN OMISTAJANA JOUTUA KUNNIALLISEN LAGERIN NINAN KOLTTA-REKISTERIIN JA PÄÄTYÄ FACEBOOKISSA KOIRAKSI.
Mistä me voidaan tietää kenen toisen mies hänestä on komia, koska hänellähän vaikka kuinka paljon miesten kuvia siellä omalla LÖYTÖELÄINTARHAN JA HOTELLINSA SIVULLA! Hänellähän on se rekisteri ollut varmaan jo ainakin 10vuotta!
Koirien omistajat ovat myös LAGERIN HOTELLIN ASIAKKAITA! EIHÄN ELÄIMILLÄ OLE RAHAA VAAN HEIDÄN OMISTAJILLA. HÄN JOKA MAKSAA ON ASIAKAS!
Kävin kylällä ja istuin autossa kaupan pihalla.
5
147
Vastaukset
- Anonyymi00004
Oliko autoissa kuskrjq
- Anonyymi00005
Etkö tavannut kaupassa koltta rekisterin pitäjää sitä miesmuyjää?
- Anonyymi00006UUSI
En minä käynyt kaupassa vaan istuin kaupan pihalla autossa. Minä sanoin, että : MINÄ EN KÄY TÄNÄ VUONNA KAUPASSA TÄSSÄ KYLÄSSÄ ENNEN, KUIN OLEN SAANUT IHMISOIKEUTENI TAKAISIN, KOSKA TÄSSÄ KYLÄSSÄ JA KUNNASSA IHMISOIKEUDET OVAT ELÄINTENOIKEUKSIEN KANSSA YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
MINÄ EN OLE YHTÄÄN HOTELLIA PERUSTANUT ENKÄ OMISTANUT JA EN OMISTA EDES YHTÄÄN ELÄINTÄ!
LAGERIN EIJA ON SENTÄÄN INARIN KUNNAN SIVISTYSPALVELUIDEN SIHTEERINÄ TÖISSÄ EDUSTAMASSA VIRKANSA/TOIMENSA PUOLESTA KAIKKIA INARIN KUNTALAISIA!
HÄN OLI YKSI HEISTÄ JOKA OLI MENNYT POLIISILLE TEKEMÄÄN MINUSTA KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN!
HÄN OLI UHKAILLUT MIESTÄNI ASEILLA JA OMALLA MIEHELLÄÄN SEKÄ ILMOTTANUT, ETTÄ MINÄ OLEN MUKA MIEHENI KANSSA PASKONUT KAIKKI!!!
LAGERIT OVAT IHAN ITSE KOIRA-HOTELLILLAAN PASKONEET KAIKKI IHMISOIKEUDET YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
MEILLÄ HOLOILLA ELÄIMET OVAT ELÄIMIÄ EIKÄ MITÄÄN KUNINKAALLISIA JOIDEN EHDOILLA ELETÄÄN!
EI MEILLÄ OLLUT HAAPARANNALLA YHTÄÄN ELÄINTÄ MUKANA, KUN ME HOLOT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN PELATTIIN SUOMALAISINA SUOMEN EDUKSI IHMISINÄ OMAA KUNNIAA PELIÄ!
ME OLLAAN SENTÄÄN IHMISIÄ EIKÄ ELÄIMIÄ!
Minun ex-mieheni ja hänen nykyinen vaimonsa HAKIVAT MYÖS KUNNIAA ASEIDEN, KOIRIEN SEKÄ TOISTEN LAPSIA HYVÄKSI KÄYTTÄMÄLLÄ!
MINÄ OLEN SENTÄÄN OMAN LAPSENI BIOLOGINEN ÄITI JA MINUN LAPSI ON ISÄNSÄ VAIMON KANSSA TOISEN NAISEN LAPSI EIKÄ HÄNEN OMA LAPSI ELI HÄN HYVÄKSI KÄYTTI MINUN LASTA.
HE TEKIVÄT MINUSTA KUNNIATTOMAN PASKAN JA MINÄ OLIN TUOTA ASIAA KORJAAMASSA, MUTTA TUO EI SOPINUT KENELLEKKÄÄN MUULLE, KUIN MINULLE JA MIEHELLENI!
KYLLÄ HOLON SUVUN MIEHILLÄ JOTKA MIEHENI SUKUA, MUTTA EIVÄT OLE EX-MIEHENI VELJIÄ, ISIÄ EIKÄ POIKIA ON OIKEUS SEKÄ VAPAA TAHTO PUOLUSTAA IHMISOIKEUKSIA, KOSKA MINÄ OLEN HEIDÄN ÄITIEN KANSSA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN.
EN OLE EX-MIEHENI ÄIDIN KANSSA ENKÄ HÄNEN SUKU-HAARAAN JA HÄNEN VAIMONSA SUVUN ÄITIEN KANSSA YHDENVERTAINEN!
- Anonyymi00007UUSI
Tulee halvaksi kun ei käy kaupassa. Käy naapurissa syömässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061