Nainen miten merkkaat

Anonyymi-ap

Miehesi että on sinun omaisuuttasi ja on vain sinun

58

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riittää, kun mies tietää sen itse sydämessään. Muita merkintöjä ei tarvita.

Selvennän vielä, etten pidä miestä onaisuutenani. Toista ihmistä ei voi omistaa, vaikka miten kahden ihmisen sydämet ja sielut olisivat toisensa löytäneet.

Aletheias

• Anonyymi00004

Eli et omista eli vaarana on että joku nainen ottaa miehen omakseen ja omistaa sen se vaara on jos et omista

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eli et omista eli vaarana on että joku nainen ottaa miehen omakseen ja omistaa sen se vaara on jos et omista

Jos mies on noin helposti otettavana, niin hän saa mennä. Minä en miehestä ala tappelemaan. Jollei hän halua olla minun, niin minkäs minä sille voin.

Aletheias

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos mies on noin helposti otettavana, niin hän saa mennä. Minä en miehestä ala tappelemaan. Jollei hän halua olla minun, niin minkäs minä sille voin.

Aletheias

Mutta ethän sinä ole halunnut ottaa häntä omaksesi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta ethän sinä ole halunnut ottaa häntä omaksesi

Miehen täytyy itse haluta olla omani, en minä ketään voi omakseni noin vain ottaa.

Aletheias

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miehen täytyy itse haluta olla omani, en minä ketään voi omakseni noin vain ottaa.

Aletheias

Eli mies haluaisi olla kanssasi mutta sinä sanot hänelle et halua häntä omaksi enkä koskaan halua omistaa sinua etsi nainen joka haluaa sinut omakseen ja ollaan hetken vain yhdessä ollaan kavereita

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aletheias

🤣🤣🤣 voi jessus perkele.. sulle oikeesti sopii mies, joka nai siellä täällä. Yks7nkertaisuudelle ei voi mitään🤣🤣🤣

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli mies haluaisi olla kanssasi mutta sinä sanot hänelle et halua häntä omaksi enkä koskaan halua omistaa sinua etsi nainen joka haluaa sinut omakseen ja ollaan hetken vain yhdessä ollaan kavereita

Taas tätä ikuista väliksen kumppareiden omistamista.
        Etkö voisi keksiä jotain viihdyttävämpää?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Taas tätä ikuista väliksen kumppareiden omistamista.
        Etkö voisi keksiä jotain viihdyttävämpää?

-keinovaginamies-

Meni moti edes vastata enää 😊 Fiksut onneksi ymmärtää vähemmästäkin tankkaamisesta.

Aletheias

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Meni moti edes vastata enää 😊 Fiksut onneksi ymmärtää vähemmästäkin tankkaamisesta.

Aletheias

Joo,
        Kyllä kahdeksas vuosi riittää samasta aiheesta :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00039
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aletheias

Hyvin sanottu, itse ajattelen samoin miehenä naisista. Ei tarvitse olla sormuksia tai yhteisiä tatskoja, usko toiseen ja luottamus riittää 👀 Ja jollei ole luottamuksen arvoinen silloin saa mennä, eikä takaisin ole enää tulemista.🙏 uskon asioita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvin sanottu, itse ajattelen samoin miehenä naisista. Ei tarvitse olla sormuksia tai yhteisiä tatskoja, usko toiseen ja luottamus riittää 👀 Ja jollei ole luottamuksen arvoinen silloin saa mennä, eikä takaisin ole enää tulemista.🙏 uskon asioita.

Luottamus syntyy muusta kuin sormuksista tai papereista tai yhteisistä tatskoista. Ilman luottamusta ei ole mitään.

Aletheias

• Anonyymi00002

En mitenkään. Kyllä se mies sen ilmankin tietää.

• Anonyymi00003

Niin mies tietää mut tietääkö muut naiset

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin mies tietää mut tietääkö muut naiset

Eipä niiden tarvitsekaan tietää. Ainoa, jonka tarvii tietää, on mies ja hän tietää ilman mitään merkitsemisiä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eipä niiden tarvitsekaan tietää. Ainoa, jonka tarvii tietää, on mies ja hän tietää ilman mitään merkitsemisiä.

Mistä mies sen voi tietää ei häntä omista kukaan mutta eteen voi tulla nainen joka ottaa hänet omistukseensa sit mies on naisen oma

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä mies sen voi tietää ei häntä omista kukaan mutta eteen voi tulla nainen joka ottaa hänet omistukseensa sit mies on naisen oma

Sittenhän se ei koskaan minun ollutkaan, joten häipyköön. En tee moisella "miehellä" mitään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sittenhän se ei koskaan minun ollutkaan, joten häipyköön. En tee moisella "miehellä" mitään.

Et sinäkään häntä ole halunnut omaksesi ja omistaa häntä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et sinäkään häntä ole halunnut omaksesi ja omistaa häntä

Missähän minä muka noin sanoin? Olet kuvitellut omiasi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Missähän minä muka noin sanoin? Olet kuvitellut omiasi.

Etkö ylempänä sanonut ettei hän sinun ole koskaan ollutkaan eli on vain hetken tuttu kunnes löydät paremman

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Etkö ylempänä sanonut ettei hän sinun ole koskaan ollutkaan eli on vain hetken tuttu kunnes löydät paremman

En ole sanonut mitään tuollaista. Sanopa missä muka sanoin.

Sinä kysyit "Nainen miten merkkaat ... ja läpäti lää". Sanoin, etten mitenkään, sillä kyllä mies sen tietää ilmankin. Sinä kysyit "Niin mies tietää mut tietääkö muut naiset" ja minä vastasin, ettei niiden tarvitse mitään tietää. Ainoa, jonka tarvii tietää, on mies.

Sitten sinä aloit sekoilla jostain, ettei mies tiedä. Kyllä se tietää ja jos se on jonkun vietävissä, niin häipyköön sitten. Jos se on niin totaalitorvelo,ettei moista tiedä, niin sillä ukolla mitään. En tarvitse aivotonta otusta elämääni.

On se kumma, että sä onnistut saamaan itsesi noin pihalle muutaman lyhyen viestin keskustelun aikana.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En ole sanonut mitään tuollaista. Sanopa missä muka sanoin.

Sinä kysyit "Nainen miten merkkaat ... ja läpäti lää". Sanoin, etten mitenkään, sillä kyllä mies sen tietää ilmankin. Sinä kysyit "Niin mies tietää mut tietääkö muut naiset" ja minä vastasin, ettei niiden tarvitse mitään tietää. Ainoa, jonka tarvii tietää, on mies.

Sitten sinä aloit sekoilla jostain, ettei mies tiedä. Kyllä se tietää ja jos se on jonkun vietävissä, niin häipyköön sitten. Jos se on niin totaalitorvelo,ettei moista tiedä, niin sillä ukolla mitään. En tarvitse aivotonta otusta elämääni.

On se kumma, että sä onnistut saamaan itsesi noin pihalle muutaman lyhyen viestin keskustelun aikana.

Sinä sanoit ettei mies ole sinun vaan on vapaa etsimään omistajaansa ja kun sen löytää niin mies on vain sen naisen ja muille sanoo sorry hän on sen ja sen naisen oma ja jos joku nainen siltikin tahtoisi viedä kotiinsa niin mies sanoo täytyy kysyä omistajalta lupa siihen

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

On nimittäin meinaan harvinaisen tyhmä pälli koko ukko, jos kuvittelee että huvikseni häneen aikaani tuhlaisin. En ole kiinnostunut tyhmistä miehistä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinä sanoit ettei mies ole sinun vaan on vapaa etsimään omistajaansa ja kun sen löytää niin mies on vain sen naisen ja muille sanoo sorry hän on sen ja sen naisen oma ja jos joku nainen siltikin tahtoisi viedä kotiinsa niin mies sanoo täytyy kysyä omistajalta lupa siihen

Lainaahan sitten se kohta, jossa moisia sanoin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Yöks, harvinaisen etova mies. Mulla on onneksi paljon parempi.

• En mitenkään. En halua omistaa miestä. Hän omistautukoon itse minulle, jos niin hyväksi tuntee. Vapaaehtoistahan kaikki ihmissuhteet tulee olla, eikä mitään omistelua. Edes vaikka uskollisuus olisi luvattu puolin ja toisin, omistaminen ei silti kuulu ihmissuhteisiin. Jokainen omistaa vain itse itsensä.

• Anonyymi00014

Merkkaa? Ei kdtään voi merkata. Olipa tosi hölmö aloitus. Teinikö on asialla?

• Olisiko vanhanaikainen idea kuitenkin se kaikkein paras ratkaisu? Arvometallia oleva rinkula vasemmassa nimettömässä.

Tuo on yksi merkki, jolla kumppanit ovat sitoutuneet toisiinsa. On niitä varmaan muitakin, ei tule juuri nyt mieleen.

Tietysti ne voidaan myös korvamerkitä, kuten porot, mutta harva mies suostuu tähän.
      "Porot merkitään yksilöllisellä
      , virallisella poromerkillä, joka leikataan poron korviin käyttäen tiettyjä leikkauksia (tekoja), kuten pykäliä ja viiltoja, jotka luetaan korvan kärjestä tyveen ja oikealta vasemmalle; tämä omistusmerkki rekisteröidään ja ylläpidetään"
      😃

• Anonyymi00026

Entä jos teet sille aina fritsun niin muut näkee sillä on oma naaras

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Entä jos teet sille aina fritsun niin muut näkee sillä on oma naaras

Muut voi vielä luulla, että sillä on joku tarttuva tauti: rutto, kolera, spitaali, tai tulirokko.

En minä osaa sellaisia tehtailla!!! 😮

• Anonyymi00027

Tuosta annan sinulle peukun hyvä vastaus

• Anonyymi00028
        tosi.typy kirjoitti:

Muut voi vielä luulla, että sillä on joku tarttuva tauti: rutto, kolera, spitaali, tai tulirokko.

En minä osaa sellaisia tehtailla!!! 😮

No arvometalli rinkula merkki on kyllä aika hyvä ja muut ei voi sanoa mitään tuohon niin omistaja sen päättää miten merkkaa sinulla oli kyllä hyvä vastaus

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No arvometalli rinkula merkki on kyllä aika hyvä ja muut ei voi sanoa mitään tuohon niin omistaja sen päättää miten merkkaa sinulla oli kyllä hyvä vastaus

Juu olen samaa mieltä, rannekorut...semmoiset käsirautojen malliset

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Juu olen samaa mieltä, rannekorut...semmoiset käsirautojen malliset

Kas, kun ei nyrkkirauta? 😂
        No, ei nyt sentään.

• Anonyymi00030
        tosi.typy kirjoitti:

Kas, kun ei nyrkkirauta? 😂
        No, ei nyt sentään.

no jos oikein rajuksi menee niin onhan noita mullikoita polttomerkittykin ennenvanhaan :)

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

no jos oikein rajuksi menee niin onhan noita mullikoita polttomerkittykin ennenvanhaan :)

Freeze branding on nykypäivää.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Freeze branding on nykypäivää.

Niinpä näyttäis olevan, vähemmän kivuliasta

• Anonyymi00046
        Anonyymi00030 kirjoitti:

kuuma rauta kankkuun niin eikös se ole sillä selvää..

• Anonyymi00049

Ei se sormus näy, jos mies/nainen pitää käsineitä koko ajan kädessä, kun on poissa kotoa.
        Etkä voi syyttää toista, joka lähestyy, kun ei lähestyjä näe onko sormusta, kun on käsineet kädessä.

• Anonyymi00032

Jumalakin merkkaa idiootit lippalakeilla, joten minä teen samoin!

• Japanilaiset turistit luulivat, että Suomessa vappuna, kaikki alkoholistit merkitään valkoisella lakilla! 😃

• Anonyymi00034

Ei nyt hitto Välis miten typerä kysely taas. No kaivan siltä silmät pois päästä. Kaks kärpästä yhellä iskulla, on merkitty, eikä kattele enää muita naisia.

Kauanko kestä, ennen kun sensuuri vie vastaukseni? 😂

• En mitenkään. Jos ei mies osaa kotiinsa, niin jäänee valitsemalleen tielle. Ketään ei voi omistaa.

• Anonyymi00043

Senkö takia autojen karttaohjelmat ovat näytöllä miesten ajaessa iltaisin töistä.... jonnekin. Että osaisivat kotiinsa.
        Tätä olen kummastellut useamman vuoden.

Mies 65

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Senkö takia autojen karttaohjelmat ovat näytöllä miesten ajaessa iltaisin töistä.... jonnekin. Että osaisivat kotiinsa.
        Tätä olen kummastellut useamman vuoden.

Mies 65

Juu ja pakko korjata. Tokihan minä kumppanista huolehtisin, jos hänellä olisi vaikka muistia heikentävä sairaus, mutta silloin hän tuskin yksin liikkuisi muutenkaaan. Aloituksessa kuitenkin varmaan oletettiin molempien olevan muistiltaan terveitä yksilöitä. :)

• Anonyymi00035

Aina voi filerointiveitsellä ottaa palan korvasta, tai käyttää merkintään polttorautaa.
      Mutta vain silloin, jos mies tuntuisi muuten epäluotettavalta:)
      Tosin sanonta, "jos et luota, älä käytä". Se taitaa olla pätevä tässäkin asiassa?

AV

• Anonyymi00036

Voi miksi, voi miksi korvasi ovat yhä tallella? 😵‍💫

• Anonyymi00037

Naisella voi olla vaikeaa tuo hoitaa...

Mutta mies voi talvella piilottaa kengät naiseltaan ja kesäksi täräyttää tiineek, niin ei huitele missä sattuu. 😁

• Anonyymi00038

Yksi nainen tykkäsi kusta päälle. En tiedä merkkasiko?

• Anonyymi00041

Seireenin kutsulla lumoan. Aina illan tullen otan kädestä kiinni ja talutan perässäni yhteiseen lemmenluolaan ja suljen oven. Aamun sarastaessa päästän vapaaksi. Palaa takaisin, aina uudelleen.

• Anonyymi00042

Taidat olla sinut itsesi kanssa.

• No tottahan toki olen silitysraudalla tatuoinut hänen selkäänsä "elisan oma".

Kun lähden töihin, laitan munalukon haaruksiin ja vien avaimen mennessäni.

Kuonokoppa tulee kyseeseen silloin, kun äijä käy omilla menoillaan. Ja kaulapanta on käytössä ympäri vuoden. Siinäkin lukee että koiraksi voit tämän epelin yrittää ottaa mutta tämä rakki tottelee vain yhtä omistajaa kerrallaan.

• Anonyymi00044

No ei jää epäselväksi kenellekkään että miehellä on omistaja ja elisan omaisuutta

• Anonyymi00044 kirjoitti:

No ei jää epäselväksi kenellekkään että miehellä on omistaja ja elisan omaisuutta

Näin on.

Ja jos joku epätoivoinen vielä yrittää alkaa vokottelemaan, näykkäisen yrittänyttä persauksista.

• Anonyymi00047
        elisakettu kirjoitti:

Näin on.

Ja jos joku epätoivoinen vielä yrittää alkaa vokottelemaan, näykkäisen yrittänyttä persauksista.

Tuskin kukaan enään yrittää kun kaulapannassa lukee elisan oma ja osoite tiedot eli jos mies eksynyt niin palautetaan kotiin

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Tuskin kukaan enään yrittää kun kaulapannassa lukee elisan oma ja osoite tiedot eli jos mies eksynyt niin palautetaan kotiin

Kiltisti talutushihnassa :)

• Anonyymi00048
        elisakettu kirjoitti:

Näin on.

Mutta saan sinusta nyt sellaisen kuvan että tuskin mies muita haluaisikaan osoitit että välität ja pidät miehestäsi huolen eli mies pitää sinusta ja pitää emäntänään eli on uskollinen sinulle tuollaiset naiset kiihottaa eli peukku sinulle

• Anonyymi00045

Onpa outo kysymys?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      98
      4826
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      207
      4658
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      117
      3134
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      24
      3107
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      98
      3023
    6. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2298
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      92
      2251
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      34
      2203
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2148
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      39
      2105
    Aihe