Mies laihduttanut lihaspainoa 20 kiloa ja näyttää huomattavasti paremman näköisellä kuin silloin kun lihaspainoa oli enemmän.
Saavutus on hyvä,mutta laji on aivan perseestä.
https://youtu.be/2rmwEWkpJrk?si=flY-ccZEsa6yg0Pu
Kauneusihanteet
6
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yleensä tuo asia on toisinpäin.Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi00002
Onko tuo lihaspainon pudottaminen mitattu samalla menetelmällä ja millä?
Nestemäärän muutos?
Rasvamäärän muutos kiloina? - Anonyymi00003
Kaikki ylipainoiset alkakaa hölkätä sata kilometriä viikossa, tekonivelsairaala Coxa kiittää.
- Anonyymi00004
Maatkaa sohvassa se aika. Sisäelinklinikka Fatlivera Oy kiittää.
- Anonyymi00005
Pyöräilyssä ei tule mitään vammoja.Minäkin olen pyöräillyt paljon 50 vuotta ja nivelet on aivan niinkuin nuorella ihmisellä.Ikä 64 vuotta ja kohta 65
Pyöräily päinvastoin kuntouttaa niveliä voitelemalla niitä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pyöräilyssä ei tule mitään vammoja.Minäkin olen pyöräillyt paljon 50 vuotta ja nivelet on aivan niinkuin nuorella ihmisellä.Ikä 64 vuotta ja kohta 65
Pyöräily päinvastoin kuntouttaa niveliä voitelemalla niitä.Mites vatsat ja kädet voi kun hiihtää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998