Älkää minua tuosta solvatko; en minä sitä tiedä.
Eric Dubay tässä sitä pohtii. Tiedän että hän on hyvin vihattu keskuudessanne ja rakastettu muualla. Muistakaa kuitenkin totuus että viholliset kannattaa tuntea paremmin kuin ystävänsä.
https://www.youtube.com/watch?v=wOdWlXfNmz8
Liikkuuko Maa tähtien taustaa vasten vai onko se paikallaan ja tähdet liikkuvat?
11
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki liike on aina suhteellista johonkin toiseen ja kyse on vain minkä valitsee näkökulmakseen.
- Anonyymi00002
Paitsi käsittääkseni kosmista mikroaaltotaustaa vastaan pystytään määrittämään absoluuttinen liike.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paitsi käsittääkseni kosmista mikroaaltotaustaa vastaan pystytään määrittämään absoluuttinen liike.
tarkkuus ei ole kovin kummoinen - ehkä joitakin kymmeniä valovuosia.
- Anonyymi00004
Maa kiertää akselinsa ympäri ja maa kiertää aurinkoa aurinkokunta kiertää galaksin keskustaa Galaxy muistaakseni menee kohti neitsyen galaksijoukkoa ja maailmankaikkeus laajenee paitsi sitä ei huomaa galaksin sisällä.
- Anonyymi00005
Kyllä tärkeintä (ja mukavinta) on edestakainen liike emättimessä.
- Anonyymi00008
mikä on kaikkien galaksien keskusta jonka ympäillä kaikki sitten pyörii?
- Anonyymi00009
En ole kuullut sellaisesta .en usko että sellaista on .joskus sitä on teoretisoitu että semmoisessa voisi jopa aikamatkustaa.
Taivaankansi kiintotähtineen kiertää kehää maailmamme yläpuolella.
- Anonyymi00011
Miten tommosta tarvitsee edes kysyä? Ei ole kovin hurjalla tasolla sellaisen ihmisen tietämys, joka joutuu tollasta kysymään. Siis johan maapallon kiertäminen auringon ympäri ja siitä seuraavat vuodenajat osottavat ettei maa ole paikallaan vaan liikkuu. Aivan kaikki maailmankaikkeudessa on jatkuvassa liikkeessä. Maa ja muut aurinkokunnan planeetat kiertävät aurinkoa. Samalla ne pyörii akselinsa ympäri ja myös aurinko pyörii. Koko aurinkokunta sekä pyörii, että liikkuu hirmuista vauhtia eteenpäin. Koskee siis kaikkea mitä aurinkokunnassa on, niin planeettoja, kuita, aurinkoa, asteroideja, komeettoja, pölyä, kaasua jne. Aivan sama koskee kaikkia muitakin tästiä ja niiden planeettoja jne. Myös meidän galaksimme liikkuu ja pyörii ja niin tekee kaikki galaksin sisältämä myös. Meidän galaksimmekin menee hirveää vauhtia eteenpäin. Ja niin menee meidän galaksijoukkommekin ja kaikki siihen kuuuvat galaksit. Linnunrata ja andromeda ovat törmäyskurssilla ja samanaikaisesti ollaan menossa kohti paikallista massakeskipistettä. Aivan sama koskee kaikkia muitakin galakseja ja galaksiryhmiä jne.Se koskee myös mustia aukkoja edellä mainittujen lisäksi sekä kaikkea vapaana galakssien välisessä avaruudessa olevaa riippumatta siitä mitä se on. Kaikki liikkuu kokoajan, mikään ei ole paikallaan. Edes atomit ei ole paikallaan vaan nekin liikkuu ja niin tekee niidenelektronit jne myös.
Eli ihan älytöntä kysellä onko maa paikallaan liikkuvia tähtiä vasten vai liikkuuko maa liikkumattomia tähtiä vasten. Vastaus on, että ihan kaikki on jatkuvassa liikkeessä. - Anonyymi00012
Piätkös itees maaliman viisaampana miehenä ?
Tässä päättely tehtävä.
1kpl muurahainen.
1kpl karhu.
Saavat jälkeläisen ?
Ei ole mahdollista!
On mahdollinen?
Kolme porsasta joiden nimet ovat.....
Mitä lukua Niisku-Neiti ajattelee nyt?
Mikä on valoakin nopeampi ?
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
