Miten tupakkaa käytetään?

Anonyymi-ap

Miten tupakointi onnistuu? Eihän se ole mitenkään mahdollista!

Lyhyellä aikavälillä yskittää. Pidemmällä aikavälillä lentää laatta.

Kertokaa. Te, jotka ette yski ettekä laattaile.

Minä en osaa. 😞

🦄

76

654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi ei. Ehkäpä sitä ei tarvitse opetella. Korvaa seksillä tai muulla.

• Anonyymi00002

Korvaa seksillä. 👂🍆

Tuo oli erikoisin ruokalaji, jota minulle on ehdotettu tupakan tilalle... 🤔🤭

🦄

• Anonyymi00003

Juu ei. Minä olen luovuttanut. Jätän sen ihmisille, joiden keho kestää sitä.

Kunhan kyselin.

🦄

• Anonyymi00004

Spaaderi huuleen ja menox, sano Annie Lennox? Mielikuva aforismi. Samoin, ku nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Spaaderi huuleen ja menox, sano Annie Lennox? Mielikuva aforismi. Samoin, ku nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.

Olet yhtä sekopää kuin minä. 🤭

🦄

• Anonyymi00021

Tutilla

• Anonyymi00006

älä edes yritä opetellakaan, tai naamastasi tulee kuin Mickey Rourke tai Tommy Lee Jones.

• Anonyymi00019

Ensin mainitun naama on muovilla pilattu.

• Anonyymi00053
        UUSI

Juu, säästää vuodessa satoa/tuhansia euroa, kun ei aloita typerää tupakointia.

• Posliinikukassani on villakirvoja ja EU on kieltänyt neonikotinoidit (koska ne ovat ulkona vaarallisia mehiläisille, mutta mitä tekemistä sillä on minun ikkunalautani kanssa), eli tupakan paras käyttötapa on liottaa sitä kasteluvedessä ja tappaa sillä kirvat.
      ((oletan, että se nikotiini imeytyy juurien kautta, koska neonikotinoiditkin toimivat siten, mutta jos ei toimi, niin sitten tupakkavettä sumupolloon ja kastelee sillä ne kirvat))

(((tosin täällä ei ole tupakkaa missään muodossa)))

• Anonyymi00007

Tod? Luulin, että tukehtuisit niiden tuoksuun. Hyvin huumaava tömäys niiden kukkiessa. Ensi kertaa luulin, että kissa oli tehnyt tarpeensa väärän paikkaan sisään.

• Tämä on sitkeästi kukkimatonta versiota ja kaipaisi ilmeisesti todella valoisan ikkunan.
        (mutta ei se kissan tuotoksille haise vaikka kukkisikin)

• Tämä on sitkeästi kukkimatonta versiota ja kaipaisi ilmeisesti todella valoisan ikkunan.

• buddy-love kirjoitti:

Tämä on sitkeästi kukkimatonta versiota ja kaipaisi ilmeisesti todella valoisan ikkunan.

Täällä on taas systeemit sekaisin.
        Pöh.

• buddy-love kirjoitti:

Täällä on taas systeemit sekaisin.
        Pöh.

Toimiiko edes vastauksiin kirjoittaminen.

• buddy-love kirjoitti:

Toimiiko edes vastauksiin kirjoittaminen.

Haa, vastaaminen toimii.
        Mutta aloituksia ei pysy tekemään, vaan imoittaa palvelinvirheestä.

• Anonyymi00040
        buddy-love kirjoitti:

Haa, vastaaminen toimii.
        Mutta aloituksia ei pysy tekemään, vaan imoittaa palvelinvirheestä.

Eikä voinut edes vastata. Niiden kukintoken tuoksu on hyvin voimakas ja imelä ja vaikka voisin väittää että huumaava. En tiedä miksi ensimmäisellä kertaa sen kukkiessa erehdyin sekoittamaan sen kissan pissin hajuun. Onhan niillä kuitenkin seleästi eroa.

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Eikä voinut edes vastata. Niiden kukintoken tuoksu on hyvin voimakas ja imelä ja vaikka voisin väittää että huumaava. En tiedä miksi ensimmäisellä kertaa sen kukkiessa erehdyin sekoittamaan sen kissan pissin hajuun. Onhan niillä kuitenkin seleästi eroa.

Tiedän tuon tilanteen, sillä vaikka tämä ei suostu kukkimaan, niin yliopistolla oli yhdellä laitoksella valtavaksi kasvanut, joka kukki säännöllisesti. Sillä oli hyvät olot ja suuri kattoikkuna yläpuolellaan.

• 1. Tupakansavua vedetään ensin suuhun.
      2. Tupakka otetaan pois suusta.
      3. Hengitetään sisään, jolloin savu menee keuhkoihin

Jos tupakkaa pitää suussa ja samalla imee savun suoraan keuhkoihin, alkaa herkästi yskittämään.

Ei kannata kokeilla. Ei ole sen arvoista. Tupakka maistuu oikeasti pahalta. Sitten kun aivot oppivat liittämään maun nikotiinista saatavaan mielihyvään nikotiiniriippuvaisen päänupissa, alkaa tupakka maistumaan taivaallisen hyvältä. Tosin tupakoita on todella eri makuisia, joten monet ovat merkkiuskollisia. Oma valintani on punainen "Nortti".

Vittumainen riippuvuus. Kerran riippuvainen on aina riippuvainen. Sitä joko sortuu taas polttamaan; Tai sitten on polttamatta, mutta kuitenkin aina jollain tasolla miettii tupakkaa. Henkilökohtaisesti uskon nikotiinin aiheuttavan pysyviä aivomuutoksia riippuvaisen aivoissa, mutta en tiedä onko tästä teoriastani olemassa tutkimusnäyttöä.

• Niin ja nikotiini aiheuttaa pahoinvointi henkilöille, joilla ei ole toleranssi kasvanut. Samankaltainen tunne, kun jos sellainen joka ei ole tottunut kofeiiniin, joisi kahvia.

• Anonyymi00012

On tuosta aivomuutoksista joskus kirjoitettu, muistan lukeneeni. Jotain piuhoja siellä rakentuu tupakoidessa juurikin sen riippuvuuden ja nautinnon aiheuttamiseen, ja siellä ne piuhat vaan odottavat tupakoinnin lopettamisen jälkeenkin sitä ensimmäistä tupakkaa taas...

xLiner

• Anonyymi00014

On tuosta aivomuutoksista joskus kirjoitettu, muistan lukeneeni. Jotain piuhoja siellä rakentuu tupakoidessa juurikin sen riippuvuuden ja nautinnon aiheuttamiseen, ja siellä ne piuhat vaan odottavat tupakoinnin lopettamisen jälkeenkin sitä ensimmäistä tupakkaa taas...

xLiner

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

xLiner

Oho, triplat..

xLiner

• Anonyymi00010

Lapsuudesta muistelen. Että siinähän se idea juuri olikin. Pitää olla niin kova tyyppi että pystyy. Sitten siihen jo tottuukin.

xLiner

• Anonyymi00011

Miksi sun pitäisi opetella tupakoimaan?

Eihän alkoholikaan hyvälle maistu. Sitäkin opetellaan sietämään. Aika helpolla siinäkin opetellessa yskitään ja oksennellaan.

xLiner

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi sun pitäisi opetella tupakoimaan?

Eihän alkoholikaan hyvälle maistu. Sitäkin opetellaan sietämään. Aika helpolla siinäkin opetellessa yskitään ja oksennellaan.

xLiner

En minä aio opetella. Opettelu on paitsi noloa ja työlästä myös aivan mahdotonta.

Minä vain ihmettelin, miten jotkut onnistuvat sen tekemään. 😵

🦄

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En minä aio opetella. Opettelu on paitsi noloa ja työlästä myös aivan mahdotonta.

Minä vain ihmettelin, miten jotkut onnistuvat sen tekemään. 😵

🦄

Varmaan treenailijana tiedät miten mennään reilusti oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei sitäkään moni ymmärrä kun oksu lentää ja sattuu niin stanasti, että miten niin yli pystyy vetämään. Vertaa tuohon niin tupakointi on pikku juttu 😄

xLiner

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varmaan treenailijana tiedät miten mennään reilusti oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei sitäkään moni ymmärrä kun oksu lentää ja sattuu niin stanasti, että miten niin yli pystyy vetämään. Vertaa tuohon niin tupakointi on pikku juttu 😄

xLiner

"Varmaan treenailijana tiedät miten mennään reilusti oman mukavuusalueen ulkopuolelle."

Huonosti. Minä pidän treenaamisesta niin paljon, etten tunne kipua sen aikana. Mahdolliset lihas- ja pääkivut tulevat vasta seuraavana päivänä.

Ja olen kuntotreenaaja, en ammattilainen. Menen salille palautumaan muusta elämästä, en aiheuttamaan lisää stressiä itselleni. 😄

Mitään liikuntaa ei jaksa vuosikausia, ellei se itse tekeminen ole mukavaa.

🦄

• Anonyymi00050
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Varmaan treenailijana tiedät miten mennään reilusti oman mukavuusalueen ulkopuolelle."

Huonosti. Minä pidän treenaamisesta niin paljon, etten tunne kipua sen aikana. Mahdolliset lihas- ja pääkivut tulevat vasta seuraavana päivänä.

Ja olen kuntotreenaaja, en ammattilainen. Menen salille palautumaan muusta elämästä, en aiheuttamaan lisää stressiä itselleni. 😄

Mitään liikuntaa ei jaksa vuosikausia, ellei se itse tekeminen ole mukavaa.

🦄

Kovaa treenaaminen on oikein mukavaa (ainakin jälkikäteen) ja kyllä sitäkin jaksaa vuosikausia. All outteja ei toki vedetä joka kerta ja kevytviikot täytyy muistaa myös.

xLiner

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kovaa treenaaminen on oikein mukavaa (ainakin jälkikäteen) ja kyllä sitäkin jaksaa vuosikausia. All outteja ei toki vedetä joka kerta ja kevytviikot täytyy muistaa myös.

xLiner

Minulla se menee toisin päin: treenaamisen aikana tuntuu aina ihanalta, mutta jälkikäteen on joskus epämukava olo, kun väsyttää ja joka paikkaan sattuu. 🥵

🦄

• Anonyymi00016

En mä muista, miten sitä oppi? Kai sitä ensin veteli poskeen ja sitten jonkun kerran keuhkoon ja osasi sen sitten yskimättä?

Tulihan sitä joku kymmen vuotta poltettua. Nyt siirryin nikotiinityynyihin ja näistä uskon pääseväni kyllä suoraan eroon. Joskus aika vaivatta ollut 12 tuntia töissä ilman. Mutta tässä kaikkea jännää hommaa ollut, niin ei kaikkea muutosta kerralla.

• Vedetään vaan poskareita ja äkkiä savut ulos. 😅
      Et menetä mitään vaikket tervaa keuhkojasi. Turhahan koko tupakka tuote on addiktoiva ja rahan takia bisnesmiehet keksineetkin. Omaa rikastumista miettien. Inkkarit pössytteli lääkkeeksi vähän erilaisia tupakoita.

• Mun keuhkot on vanhempani ystävineen aikoinaan jo tervanneet, kun ketjussa sisätiloissa polttivat tupakkaa vuosikaudet. Kunnes faija sai mun ikäisenä 80% infarktin ja kahdesti, laittoivat stentin. Siihen loppui laakista ilman vieroitushoitoja tupakointi isältä ja äiti veti nikotiinin korvaustuotteita vuoden, mutta lopetti sekin sitten tupakan tyystin. Ja kumpikaan ei ole kaivannut.

• Mun keuhkot on vanhempani ystävineen aikoinaan jo tervanneet, kun ketjussa sisätiloissa polttivat tupakkaa vuosikaudet. Kunnes faija sai mun ikäisenä 80% infarktin ja kahdesti, laittoivat stentin. Siihen loppui laakista ilman vieroitushoitoja tupakointi isältä ja äiti veti nikotiinin korvaustuotteita vuoden, mutta lopetti sekin sitten tupakan tyystin. Ja kumpikaan ei ole kaivannut.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mun keuhkot on vanhempani ystävineen aikoinaan jo tervanneet, kun ketjussa sisätiloissa polttivat tupakkaa vuosikaudet. Kunnes faija sai mun ikäisenä 80% infarktin ja kahdesti, laittoivat stentin. Siihen loppui laakista ilman vieroitushoitoja tupakointi isältä ja äiti veti nikotiinin korvaustuotteita vuoden, mutta lopetti sekin sitten tupakan tyystin. Ja kumpikaan ei ole kaivannut.

Mä itse olen tupakoinut satunnaisesti noin vuoden päivät joskus yli 20 vuotta sitten. Seuratupakointia tupakoivien seurassa. Enkä kaipaa tupakkaa yhtään. Paskaa se on.

• Anonyymi00023
        Jasu2025 kirjoitti:

Mun keuhkot on vanhempani ystävineen aikoinaan jo tervanneet, kun ketjussa sisätiloissa polttivat tupakkaa vuosikaudet. Kunnes faija sai mun ikäisenä 80% infarktin ja kahdesti, laittoivat stentin. Siihen loppui laakista ilman vieroitushoitoja tupakointi isältä ja äiti veti nikotiinin korvaustuotteita vuoden, mutta lopetti sekin sitten tupakan tyystin. Ja kumpikaan ei ole kaivannut.

Aika monen 70-luvulla ja aiemmin syntyneiden keuhkot on tervattu huolella. Monen kotona vanhemmat kyssäsivät sisätiloissa lapsista välittämättä, kuten minunkin kohdallani.

• Anonyymi00022

Jotkut pureskelee purutupakkaa, jotkut laittaa piippuun ja jotkut polttelee sikarin tai Sätkän muodossa. Tuossa kai ne yleisimmät.

• Anonyymi00025

En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku pystyy polttamaan. Tupakka haisee, naistuu ja tuntuu myrkyltä. Sehän polttelee jo suussa saati kun menee henkeen, niin salpaa koko hengityksen.

Kokeilin joskus nuorena muutaman kerran tupakkaa, mutta päädyin jo silloin siihen lopputulokseen, että tupakointi on kaikilla tavoilla typerää ja turhaa. Järjetöntä käyttää rahaa siihen, että haisee pahalta ja myrkyttää hiljalleen itseään ja mikä pahinta, myrkyttää hiljalleen muitakin ympärillään. En ymmärrä yhtään, miten joku ei pidä tupakkaa vastenmielisenä.

Aletheias

• Anonyymi00026

osta sikareita, ne sopii sinulle paremmin. niitä sai ainakin joskus minisikareitakin. sitä ei vedetä henkeen ollenkaan.

"taikaponi" yrittää nyt selkeästi laihduttaa...

tehokkaampi laihdutusaine on kuitenkin am fe ta mii ni, sitä jotkut saa reseptillä kun valittavat adhdtä tms.

• Anonyymi00027

...ja sitten laitat sikarin huuleen ja silinterihatun päähän, maalaat ohuet viikset tussilla, tai taikaponin tapauksessa jättää vaan viikset ajalematta pari päivää, ja mustan tai sinisen pikkutakin päälle, ei housuja ollenkaan.. on törkeen näköistä.... oikeen tosi feminististä..

• Anonyymi00028

Olen kuullut villejä huhuja savukkeiden palamaan sytyttämisestä ja savun vapaaehtoisesta hengittämisestä keuhkoihin, lisäksi niistä vielä maksetaan aika kovaa hintaa kuulemma 🫥 ...käytöstäkin varoitellaan vielä askin kyljessä. Ei kai niitä nyt noin kukaan järki-ihminen menisi käyttämään, eihän 🤔...maksamaan siitä että terveys menee

• Anonyymi00029

☠️💀👻.

• Anonyymi00030

Tähän jumi tämä p.ska! 😁

• Anonyymi00031

No niin näyttää 😂

xLiner

• Anonyymi00031 kirjoitti:

No niin näyttää 😂

xLiner

Mutta vastailu kuitenkin onnistuu.

• Anonyymi00032
        buddy-love kirjoitti:

Mutta vastailu kuitenkin onnistuu.

Ja vaikka kysely! Jumahtaneisiin aloituksiin voi alkaa kehittelemään omia juttujaan... Eikös näissä ole 500 kommenttiin tilaa?

xLiner

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja vaikka kysely! Jumahtaneisiin aloituksiin voi alkaa kehittelemään omia juttujaan... Eikös näissä ole 500 kommenttiin tilaa?

xLiner

Kuulostaa oikealta numerolta.

Olin tekemässä päivällä yhtä "merkittävää" aloitusta, mutta eipä onnistunut.
        Nyt se odottaa parempia aikoja.

• Anonyymi00033
        buddy-love kirjoitti:

Kauankohan saa odotella.. varmasti jokin hienosti toimiva uudistus taas tulossa. Ellei se ole jo tämä. AI jatkaa tutuksi käyneellä poistolinjalla niin tila riittää jatkossakin.

xLiner

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Kauankohan saa odotella.. varmasti jokin hienosti toimiva uudistus taas tulossa. Ellei se ole jo tämä. AI jatkaa tutuksi käyneellä poistolinjalla niin tila riittää jatkossakin.

xLiner

Elämässä pitää olla jännitystä ja nuo tuolla ylläpidossa toteuttavat sitä satunnaisilla "parannuksilla".
        Todennäköisesti ei ala toimia kuin korkeintaan huomenna, sillä tuskin siellä ketään kelvollista on päivystämässä.

• Anonyymi00038
        buddy-love kirjoitti:

arvaan jo miten merkittävä sekin aloitus on taas... jotain "mustikkakakkua vaiko suklaata" aloitus... jotain läskien ihmisten touhuja kuitenkin taas...

• Anonyymi00038 kirjoitti:

arvaan jo miten merkittävä sekin aloitus on taas... jotain "mustikkakakkua vaiko suklaata" aloitus... jotain läskien ihmisten touhuja kuitenkin taas...

No laitetaan nyt sitten tähän:

Kännykkääni on soluttauduttu
        Olen tietoturvan suhteen ollut hiukan huolissani ja nyt kävi näin:
        eli pöytäkoneellani lasketin Google mapsillä reitin Helsingistä Biarritziin ja välittömästi sen jälkeen kännykkäni ilmoitti, että nyt se reititys on silläkin automattisesti nähtävillä.
        Pöh, en ollut tuohon antanut suostumuksia, enkä muutoinkaan pidä siitä, että pöytäkone ja kännykkä ovat nyt melkein yhtä vempelettä.
        Jos olisi älytelevisio ja -jääkaappi, niin varmaan nekin juonisivat tuolla porukalla keskenään ties mitä.
        (enkä ole ajelemassa Biarritziin nyt, mutta mielenkiinnosta mietin, että jos taas joskus ajelisin ja kävisin monissa museoissa siinä matkan varrella)
        ((kahdesti olen käynyt, mutta siitä on valtavasti aikaa))

• Anonyymi00041
        buddy-love kirjoitti:

No laitetaan nyt sitten tähän:

Kännykkääni on soluttauduttu
        Olen tietoturvan suhteen ollut hiukan huolissani ja nyt kävi näin:
        eli pöytäkoneellani lasketin Google mapsillä reitin Helsingistä Biarritziin ja välittömästi sen jälkeen kännykkäni ilmoitti, että nyt se reititys on silläkin automattisesti nähtävillä.
        Pöh, en ollut tuohon antanut suostumuksia, enkä muutoinkaan pidä siitä, että pöytäkone ja kännykkä ovat nyt melkein yhtä vempelettä.
        Jos olisi älytelevisio ja -jääkaappi, niin varmaan nekin juonisivat tuolla porukalla keskenään ties mitä.
        (enkä ole ajelemassa Biarritziin nyt, mutta mielenkiinnosta mietin, että jos taas joskus ajelisin ja kävisin monissa museoissa siinä matkan varrella)
        ((kahdesti olen käynyt, mutta siitä on valtavasti aikaa))

miss' hitossa on biarritz

oho, aakkoset on nyt hukassa tanaan.

ala kayt' googlea missaan ikina.
        jos kaytat alypuhelinta niin kaikki mita teet ja kaikki puhelusi, ja kaikki mita huoneessa puhutaan tallennetaan ja kasitellaan. kannattaa pitaa mielessa.

• Anonyymi00041 kirjoitti:

miss' hitossa on biarritz

oho, aakkoset on nyt hukassa tanaan.

ala kayt' googlea missaan ikina.
        jos kaytat alypuhelinta niin kaikki mita teet ja kaikki puhelusi, ja kaikki mita huoneessa puhutaan tallennetaan ja kasitellaan. kannattaa pitaa mielessa.

Tuo on oikeastaan hyvä sikäli, että jos eksyy jonnekin autiomaahan, niin hokee kännykkäänsä muutaman kerran trumpista ja pommista, niin kohta on helikopteri yläpuolella ja siedettävä majoitus luvassa pariksi viikoksi.
        :)

(tässä kännyssä näytti olevan estoja päällä jo valmiiksi, sillä tämä on firmamallia)
        ((otin siis netistä ohjeita millä niitä riesoja saa pois päältä ja totesin, että useimmille ei tarvinnut tehdä mitään))

• Anonyymi00043
        buddy-love kirjoitti:

Tuo on oikeastaan hyvä sikäli, että jos eksyy jonnekin autiomaahan, niin hokee kännykkäänsä muutaman kerran trumpista ja pommista, niin kohta on helikopteri yläpuolella ja siedettävä majoitus luvassa pariksi viikoksi.
        :)

(tässä kännyssä näytti olevan estoja päällä jo valmiiksi, sillä tämä on firmamallia)
        ((otin siis netistä ohjeita millä niitä riesoja saa pois päältä ja totesin, että useimmille ei tarvinnut tehdä mitään))

autiomaassa ei ole kännykkäkenttää.
        ainoastaan sateelliittipuhelin toimii.

• Anonyymi00043 kirjoitti:

autiomaassa ei ole kännykkäkenttää.
        ainoastaan sateelliittipuhelin toimii.

Taivaalla kiertää satelliitteja, jotka kuuntelevat myös kännykkäliikennettä.

• Anonyymi00047
        buddy-love kirjoitti:

en nyt ihan usko tuohon, sori vaan..

• Anonyymi00048
        buddy-love kirjoitti:

tuo olisi teknisesti lähes mahdotonta,
        ja mihin sillä kännykälläsi edes oikein soittaisit kun ei ole kenttää eikä saa yhteyttä mihinkään....
        et nyt ajattele ihan loogisesti, neropatti. liikaa suklaata otettu taas tänään(kin)?

• Anonyymi00048 kirjoitti:

tuo olisi teknisesti lähes mahdotonta,
        ja mihin sillä kännykälläsi edes oikein soittaisit kun ei ole kenttää eikä saa yhteyttä mihinkään....
        et nyt ajattele ihan loogisesti, neropatti. liikaa suklaata otettu taas tänään(kin)?

150 metrinen satelliittiantenni kuuntelee ihan mitä vain tiedustelupalvelu haluaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=h6uPjTTGHzE

(ja tuo on se taso joka on tiedossa, mutta sen lisäksi on parempaa tekniikkaa, josta ei ole vielä mitään julkista tietoa)

• Anonyymi00052
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

150 metrinen satelliittiantenni kuuntelee ihan mitä vain tiedustelupalvelu haluaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=h6uPjTTGHzE

(ja tuo on se taso joka on tiedossa, mutta sen lisäksi on parempaa tekniikkaa, josta ei ole vielä mitään julkista tietoa)

en oikein usko tuohon, taitaa olla feikki.
        lisäksi se tekninen ongelma että kännykkäsigaali on liian heikko lueattavaksi "arvaruudesta" käsin, kun se on digitaalinen signaali, siihen tulee virheitä ja on pelkkää sotkua.

silti yhä on se logiikkaan liittyvä ongelma että mihin sinä otat yhteyden sillä kännykälläsi kun sinulla ei ole kenttää?

• Se pitäs alottaa sillon ku on vielä nuori ja pöljä..😃

Mutta mut, testaan samalla toimiiko tääl mikkään🤔

• Jahah, toimii vaikka tuliki ilmoitus et "jokin meni ny pieleen yritä hetkenpäästä uudelleen, vaimitesemeni.."

Ku mulle ei tossa etusivulla näkyny ku et aloituksiin olis viimeksi tullu vastauksia joskus yhen aikaan viime yönä, nii ihmettelin et miten täälä nii kuollutta on..

• Anonyymi00034
        m.wurst kirjoitti:

Jahah, toimii vaikka tuliki ilmoitus et "jokin meni ny pieleen yritä hetkenpäästä uudelleen, vaimitesemeni.."

Ku mulle ei tossa etusivulla näkyny ku et aloituksiin olis viimeksi tullu vastauksia joskus yhen aikaan viime yönä, nii ihmettelin et miten täälä nii kuollutta on..

Onko nämä sivut toiminnassa?

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Onko nämä sivut toiminnassa?

Muuten kyllä mutta ei teknisesti 😄

• Anonyymi00035

En voi kertoa, kun en tiedä.
      Joskus tosi nuorena kollina, siis jo ennen mopoikää, tuli askin tai parin verran opeteltua. En koskaan oppinut.

Pojanklopit koettaa kaikkea, kun kaveritkin, ja oli helppo lähde tupakille.

Mutta niinhän ne sanoo, että kaikkea voi koettaa paitsi kansantanhuja ja siskoa. Sillä tavalla sitä oppii.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00036

Ei tupakkaa käytetä sitä poltetaan

• Anonyymi00037

Ikävä omaa tupruttelijaa.
      Savunsekaisia aamuja ja iltoja ❤️
      🚬💨

• Meillä on hiiri. Yksi vain. Luultavasti.
      Selitin kissalle, että tuonne se meni ja kissa yritti ymmärtää mistä on kyse, mutta sanaa"hiiri" se ei ole vielä oppinut. Kovasti kummissan oli tilanteesta, että jotain tässä pitäisi nyt tehdä ja meni sormen osoittamaan suuntaan tutkimaan tilannetta, mutta ei vain valjennut.
      Pitää ilmeisesti ryhtyä näyttämään sille hiiren kuvia ja opettamaan sanaa.

• Anonyymi00039

Voi buddy, sinä olet tähti 🤩

• Höh.
        Noh, toisaalta onhan minulla tietysti hiukan massaa.

• Anonyymi00042

Se vaatii sinnikästä harjoittelua. Muutaman vuoden päästä siirryt pikkusikareihin.
      Sitten kunnon pölleihin ja tiedät olevasi pohjalla, kun rupeaa meneen Kuubalaisia.

Sen jälkeen menet tupakastavieroitus laitokseen ja siellä käytte salaa vessassa tupakilla. Kantsii kuitenkin kokeilla edes vuoden verran.

>simiti<

• Anonyymi00044

olen kai sanonut moneenkin kertaan että älä edes yritä opetella..

jotain niin mitä itse jotain asssembly-koodia ja prossoreiden tekniikoita jutellut mm microsoft, intel, amd sellaisia juttuja jotain

mielestäni joku supercell-clash of clans luokatonta tehotonta koodausta, pikkuukkoja häärii...

• Anonyymi00045

milloin tietokone on masentunut: silloin kun se menee nukkumaan virran säästöstäkin.

virkeä ja villi tietokone on jos jotain tekemistä.

• Anonyymi00046

Kannattaa vetää vanhat kunnon ”perssavut”, niin ei yskitä.

• Anonyymi00053
      UUSI

tupakasta niin älä opettele, voi tulla helpostikin joku kuin joku tottumistapa kun jos ajattelee omia suuria suunnitelmiaan sikaei suus.

• Anonyymi00055
      UUSI

Joskus kesäiltana, kun ei tuullut, kantautui nenään jonkun naapurin tupakan tuoksu.
      Oli hieno suklainen tuoksu, en tiedä oliko sikari, piipputupakki vai tupakka ja minkä merkkinen, mutta tuoksu oli hedelmäisen suklainen.

• Anonyymi00056
      UUSI

jotenkin tuntuu että tämä joku mustasydfän oikein kuin joku riidanhaastaja ja kylväjä

Mutta hauska juttu kun.. jotain todella vanhoja retro-pelejä, joku emulatorikin joku c-64 epyx talviurheilupelejä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      208
      18055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      39
      2145
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      122
      1385
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      134
      1376
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe