Olen koko sen ajan eli yli 20 vuotta terveyspalveluissa käydessäni törmännyt sellaiseen "ilmiöön", että parturit Hämeenlinnassa leikkaavat tukkani vastoin ohjeitani, miten sattuu tai vasemmistokielellä "ihan vituiksi".
Viimeksi käydessäni demariparturissa, tämä leikkasi taas pois minulta sellaista tukkaa sivuilta edestä, mikä ei kasva enää takaisin. Muutenkin käydessäni tällä demariparturilla tukkani on niin sanotusti leikattu vasemmistokielellä "vituiksi" eli
leikkaa tukkaa sivuilta ei puolilta eri suuntiin vinoon ja takatukan raja on vinossa eli takatukkani on aina vasemmalle vinoon leikattu.
Joka kerta on ollut samalla tavalla siellä demariparturissa.
Olen käynyt yli 20 vuotta Hämeenlinnassa terveyspalveluissa ja minulle on kirjoitettu OMAKANTAAN sellaista, joka ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on ollut vastoin mitä olen sanonut.
Viimeksi kun huomautin kokoomuslaiselle (yli)lääkärille asiasta, toinen (yli)lääkäri alkoi konsultoida tällä kokoomuslaiselle (yli)lääkärille minusta.
Siltä toiselta (yli)lääkäriltä tuli OMAKANTAAN sellaista mikä ei pidä myöskään paikkaansa, oliko hänkin kokoomuksen (yli)lääkäri.
Siis aina kun vetoan / valitan perusteettomasta OMAKANTA-kirjoittelusta, terveyspalvelut alkaa uhkailla minua perusteettomasti Hämeenlinnassa.
Tällaista uhkailua on jatkunut yli 20 vuotta.
On määrätty perusteettomia lääkkeitä ja lievästi sanottuna kiusattu OMAKANNASSA.
Olen valittanut OMAKANTA-kiusaamisesta potilasasiamiehelle / naiselle, se ei ole auttanut yhtään tähän OMAKANTA-kirjoitteluun.
En haluaisin mennä terveyspalveluihin ollenkaan, koska siellä kirjoitellaan OMAKANTAAN ja määrätään lääkkeitä perusteettomasti.
Lisäksi hoitohenkilökunta on ollut joskus vihaista Viipurintiellä, siellä asioidessani.
parturit ja terveyspalvelut Hämpton / Hämeenlinna
Anonyymi-ap
1
<50
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397