https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011729593.html
"Valtaosassa saamistamme hakemuksista hakija ei kerro siitä, miten asennoituu työn tekemiseen tai ei anna esimerkkejä kertomuksensa tueksi. Tällaiset hakemukset eivät yleensä pääse jatkoon, sanoo K-ryhmän rekrytoinneista vastaava Ilona Castrén tiedotteessa."
"Minulla on huoli niiden nuorten puolesta, joilla ei vielä ole paljon kokemusta, sillä monia kokeneitakin osaajia on nyt samaan aikaan etsimässä työpaikkaa. On koko Suomen tulevaisuudelle tärkeää, että nuoret pääsevät työelämään kiinni, Castrén sanoo."
Hellanlettas on Ilonalla liikuttava huoli Suomen tulevaisuudesta ja nuorten työllistymismahdollisuuksista kun ihan itse aivottomilla vaatimuksillaan nostaa heille tien pystyyn siihen ensimmäiseen työpaikkaan.
Eikä osaa Ilona itse tätä omista ajatuksistaan havaita.
Ilona vaatii nenä pystyssä että työkokemattomalla pitäisi olla esimerkkejä loistavasta asenteestaan työntekoa kohtaan? Työkokemusta omaamattoman pitäisi säveltää työhakemukseen jotain että olen haravoinut mummoni pihaa loistavalla asenteella ahkerasti? Pitäisikö olla vielä mummon allekirjoituksella varustettu todiste tästä upeasta asenteesta työntekoa kohtaan?
Miltä sellainen työhakemus sitten näyttäisi ilonan omissa silmissä? Että jumalauta on noi työttömät tyhmiä kun kuulevat että haravointikokemuksella on saumaa päästä K- markettiin kassamyyjäksi?
Heti perään moraalisesti korkealla asenteella varustettu Ilona on olevinaan huolissaan työkokemattomien nuorten pääsystä työelämään. 😢
Mitä muuta tyäkokemattomilla ylipäänsä on tapana siihen työhakemukseensa kirjoittaa kuin että olen ahkera omatoiminen ja tunnollinen? Eihän heillä ole tosiaan mitään kokemusta josta jaaritella.
K- ryhmän rekryvastaavan älyn taso?
17
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan ei ole ahkera ja tunnollinen vain koska itse sanoo niin ja keksii hatustaan jotain esimerkkejä. Työntekijän ahkeruuden ja tunnollisuuden näkee vasta käytännön elämässä.
Kiusaaja- ilonakin tietää tämän oikein hyvin. Ilona ei itse ole saanut ainuttakaan työpaikkaa jaarittelemalla työ hakemuksessa kuinka on ahkera ja tunnollinen ja liittää itsestään kuvan poimimassa mustikoita iloisella ilmeellä. Ilona ilmeisesti sai sen oman ensimmäisen kesätyöpaikkansa koska ilonatytöllä työkokemusta kaikilta aloilta vähintään kymmenen vuotta jo 15- kesäisenä. - Anonyymi00002
Eipä tarvitse enää K-kaupasa asioida tämän uutisen jälkeen!
- Anonyymi00004
Kesko on jo kauan ollut kallein keskusliike, joten on monta hyvää syytä boikotoida!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kesko on jo kauan ollut kallein keskusliike, joten on monta hyvää syytä boikotoida!
Köyhille kaikki on kallista, muille saman hintaista
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilman yhteiskunnan maksamia yritystukia paska puljusi olisi jo konkurssissa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mm. ruokakori on kaikille samanhintainen:
https://www.verkkouutiset.fi/a/te-tama-on-suomen-halvin-ruokakauppaketju/#d18ab13c
- Anonyymi00003
Eihän silloin voi olla vielä mitään kokemusta kun aloittaa tai on aloittamassa ensimmäistä työtään! Jostain on aloitettava!
- Anonyymi00009
Eihän silloin voi olla vielä mitään kokemusta kun aloittaa tai on aloittamassa ensimmäistä työtään! Jostain on aloitettava!
Mutta jos jonkun isällä on kaivinkone firma voidaan tytär palkata töihin ilman mitään aiempaa kokemusta!
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011703822.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Toimitus&utm_campaign=is_echo&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawPJp0hleHRuA2FlbQIxMABicmlkETEzekZ5WGp5QTFpMkh1V0FNc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrhmbgHp8CBs8EKf1Rl0n25q1L3n53WC3E3QkKJPHnlZzhp2a1q3XnV0WNie_aem_x-ft_AADt43SlC2FMpjdMg#Echobox=1767680354 - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta jos jonkun isällä on kaivinkone firma voidaan tytär palkata töihin ilman mitään aiempaa kokemusta!
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011703822.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Toimitus&utm_campaign=is_echo&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawPJp0hleHRuA2FlbQIxMABicmlkETEzekZ5WGp5QTFpMkh1V0FNc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrhmbgHp8CBs8EKf1Rl0n25q1L3n53WC3E3QkKJPHnlZzhp2a1q3XnV0WNie_aem_x-ft_AADt43SlC2FMpjdMg#Echobox=1767680354Suhmuroiden suhteilla töihin kuten Kokoomuksessa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011703822.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Toimitus&utm_campaign=is_echo&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawPJp0hleHRuA2FlbQIxMABicmlkETEzekZ5WGp5QTFpMkh1V0FNc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrhmbgHp8CBs8EKf1Rl0n25q1L3n53WC3E3QkKJPHnlZzhp2a1q3XnV0WNie_aem_x-ft_AADt43SlC2FMpjdMg#Echobox=1767680354Pitäisikö yrittäjän jättää omat lapset rannalle ruikuttamaan ja palkata aina vain vieraita? Vieraat ensin?
Eri asia nepotismi on k- ryhmän kaltaisten isojen ketjujen kohdalla kun rekrytoinneissa valitaan aina myymälöiden työntekijöiden sukulaisia. Se on ison mittakaavan nepotismia koska isoissa yrityksissa työskentelee paljon ihmisiä. Näin ollen heidän sukulaisiaan ja kavereitaan kun suositaan rekrytoinnissa siitä muodostuu myös iso määrä ihmisiä jotka vievät työpaikat joka tarkoittaa erityisen isoa määrää työnhakijoita jotka eivät pääse töihin koska ei ole suhteita.
- Anonyymi00005
Hän siis itse päättää että kyseisiä hakemuksia ei oteta huomioon, ja sitten heti perään on huolestunut nuorista jotka eivät saa töitä?
Siinä se on pukki kaalimaan vartijana!
Omaa rämpsäänsä kaiket päivät ronkkiva eukko, joka saa tästä joutavasta työstään vieläpä isoa palkkaa!- Anonyymi00007
Veit sanat suustani. Tuollaisia ovat Suomen rekrytoijat.
- Anonyymi00012
Itse totesin aikoinaan että jos ei kokemusta ole laittaa niin laittaa sitten harrastus taustaa hakemukseen kertoo edes jotakin ihmisestä jos harrastaa vaikka jääkiekkoa tai on lahjakas laulaja ym. Tai jos on ollut vetämässä kerhoja, hyväntekeväisyydessä ym. Todettiin vaan että ei tommosia cv:hen. Mulla itsellä kokemus on paljon työkokeilumuodossa mut onneksi nyt on sitä oikeeta työkokemustakin. Työkokeilut poistin cv:stä koska niistä voi olla hallaa haussa.Mut se että mitä jaarittelet jos sitä kokemusta ei ole. Nimi ikä ja koulutus ei paljon kerro.
- Anonyymi00016
Pitkäaikaistyöttömillehän työhaastattelutilanteet ovat pääsääntöisesti juuri tuollaisia. Pelkkiä nöyryytystilanteita joiden ainoa tarkoitus on työttömän työnhakijan nolaaminen. Tarkoitus on että työttömän huonous, osaamattomuus, työkokemuksen puute ja kaikki muut viat, oikeat ja keksityt tulevat näkyväksi, jotta haistattelija pääsee niitä hieromaan työttömän naamaan ja niillä mässäilemään.
Jos olet pitkäaikaistyötön ja joku rekrypelle päättää pyytää sinut haastatteluun jotta pääsette yhdessä pällistelemään sitä sun tyhjää naurettavaa CV:täsi, haastattelutilanne on järjestetty vain jotta se joku itsetunto- ongelmainen spede haastattelija pääsee perseilemään pitkäaikaistyöttömien työnhakijoiden kustannuksella.
Koska mitään oikeaa työllistämistavoitettahan heillä ei koskaan ole. Kukahan helvetti sellaista edes voisi kuvitella, että pitkäaikaistyötön kutsuttaisiin haastatteluun koska aikomuksena on työllistää hänet oikeasti? 😂 - Anonyymi00017
Sun pitää siis jaaritella kuvailua siitä miten asennoidut työn tekemiseen ja esimerkkejä asennoitumisestasi.
Näin opettaa K- ryhmän rekryvastaava Ilona Castren jotta pääsee sitten yhdessä muiden rekrytoijien kanssa naureskelemaan sulle paskaisesti. Siellä Ilona- tyttö silmät pyöreänä pällistelee typeriä raapustuksiasi kuinka tyhmä olet kun luulet pääseväsi kassamyyjäksi sanomalla että "asennoidun työntekoon ahkerasti ja tunnollisesti" esimerkkinä kuvailua kuinka olet käynyt pesemässä vanhan tädin pyykit sovittuna aikana loistavalla asenteella. Plussaa saat nolaamisestasi jos laitat siihen vielä muistitikulle tallennettua videokuvaa itsestäsi pesemässä pyykkiä iloisella ilmeellä.
Sillä lailla rekrytoinnin asiantuntija Ilona meitä opastaa, että miten se polku aukee työelämään. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömillehän työhaastattelutilanteet ovat pääsääntöisesti juuri tuollaisia. Pelkkiä nöyryytystilanteita joiden ainoa tarkoitus on työttömän työnhakijan nolaaminen. Tarkoitus on että työttömän huonous, osaamattomuus, työkokemuksen puute ja kaikki muut viat, oikeat ja keksityt tulevat näkyväksi, jotta haistattelija pääsee niitä hieromaan työttömän naamaan ja niillä mässäilemään.
Jos olet pitkäaikaistyötön ja joku rekrypelle päättää pyytää sinut haastatteluun jotta pääsette yhdessä pällistelemään sitä sun tyhjää naurettavaa CV:täsi, haastattelutilanne on järjestetty vain jotta se joku itsetunto- ongelmainen spede haastattelija pääsee perseilemään pitkäaikaistyöttömien työnhakijoiden kustannuksella.
Koska mitään oikeaa työllistämistavoitettahan heillä ei koskaan ole. Kukahan helvetti sellaista edes voisi kuvitella, että pitkäaikaistyötön kutsuttaisiin haastatteluun koska aikomuksena on työllistää hänet oikeasti? 😂Ilmaistyöhön toki aina pääsee ja työttömän pitäisi olla tästä äärimmäisen kiitollinen, vaikka todellisuudessa tämä ei ole mitään muuta kuin ihmisen taloudellista hyväksikäyttöä!
- Anonyymi00018
Ei taida maailmasta löytyä itsetunto- ongelmaisempaa maata kuin tämä Suomi. Normiyhteiskunnan itsetunto- ongelma ohjaa KAIKKEA elämänmenoa.
Säälittävien pikkusieluisten Nelson Muntzien valtakunta jossa kanssaihmisten nolaaminen on kaiken keskiössä. Auta armias kun itsetunto- ongelmainen reppana pääsee valta- asemaan sitä kiilusilmäistä nöyryyttämisen ja nolaamisen ilotulitusta ai että sentään. Tätä näemme ja koemme poliittisessa päätöksenteossa, ja kaikilla yhteiskunnan osa- alueilla. Ei ole aluetta joka tältä itsetunto- ongelman oireilulta olisi vapaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171