Sitä minä en ymmärrä, kuinka joku haluaa juoda kossua vichyllä - sehän maistuu jo itsessään niin kamalalta! Mutta sen minä ymmärrän, jos joku haluaa juoda kossua viini marja mehulla. Sehän miastuu kerrassaan mainiolta!
Sitä minä en vaan ymmärrä
24
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juoko kukaan enään vuonna 2026 kossua ainakin alko väittää että kirkkaitten aika on ohi ja alkoa ei monikaan enään osta ja alkoholittomat tuotteet pitää nipin napin alkot pystyssä kulutus on laskenut räjähdysmäisesti
- Anonyymi00003
Nimenomaan, alkottomat on nousussa edelleen.
- Sheena - Anonyymi00004
Kossuhan on indeed almost like finnish vodka, joten kait nyt votkulia vielä seurapiireissä lipitetään?
- Anonyymi00006
Jengi onkin vaihtanut huumeisiin.
Ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi00002
Kossu itsessään maistuu kamalalta, aivan hirveältä myrkyltä.
- Sheena- Anonyymi00007
Mä olen aina luullut, että se on se vichy, joka kossun täydellisen maun pilaa. Autolämpimänä se on parhaimillaan, kun kesäpäivän päätyeeksi sellaisen väljähtyneen pullon jämän hansakalokerosta löytää..ahh, oikein vesi kielelle herahtaa jo pelkästä ajatuksesta
- Anonyymi00005
Kossyvichy on viimeinen, minkä raflassa pystyy tilaamaan.
Juopuneelle ei saa myydä.
Mutta "Kossuvissshhy" ei kuulosta kovin känniseltä. Hmm. Kossusta puheen ollen.
https://youtu.be/aWZwE8GDKVU?si=VtQqFq9m0-MnoZwm- Anonyymi00008
Minä en ymmärrä vodkaa lainkaan.
Se uhmaa painovoimaa: se liikkuu ruokatorvessa ylös päin paljon helpommin kuin alas päin. 🤔
En käytä.
🦄- Anonyymi00016
Tämä oli ihan loistava vastaus 😅 Ja olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi. Vodka menee korkeintaan osana jotain boolia.
Aletheias - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tämä oli ihan loistava vastaus 😅 Ja olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi. Vodka menee korkeintaan osana jotain boolia.
AletheiasKiitos!
Juu, jossain sekoituksessa ihan vähän. Mutta ihan oikeasti ihan vähän!
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos!
Juu, jossain sekoituksessa ihan vähän. Mutta ihan oikeasti ihan vähän!
🦄Totta. Ihan vähän, esim. 4 cm lasin pohjalle vodkaa ja 5 cm glögiä päälle. Hyvä sekotussuhde
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Totta. Ihan vähän, esim. 4 cm lasin pohjalle vodkaa ja 5 cm glögiä päälle. Hyvä sekotussuhde
Ei neljää senttimetriä vaan neljä senttilitraa. Se on yksi ravintola-annos.
🦄
- Anonyymi00009
Tuunko juomaan vastaväittäjäni pöydän alle? Vodkalla mää kurlaan ku oon niin nirso. Kalja, lonkku, vodka mehukatin kanssa, rommikola sekä konjakki ovat makuuni. Vissy sopii kyllä vodkan kanssa. Muistakaa kumminkin että jos juoma maistuu liian hyvältä, myös riski juoda överit kasvaa sen myötä. -💊-.
- Anonyymi00010
olin joskus ruotsinlaivalla.. kävimme tukholmassa, joku näytti moottoripyöräläiswen näköinen kaveri oli baaritiskillä noniin tupakkaa sai ostella haha pössyelimme jotain.. jotain sellaista, meillä oli Gruppen Fuhrer, pitämässä vähän huolta matkaillessa.
- Anonyymi00011
voi tarkoittaa eri asiaa joku ryhmän johtaja kuin tuo:
gruppenfuhder eli siis ryhmän johtaja.. Juo vaan se vissy ja anna kossu naapurin Penalle. Se ilahtuu ikihyviksi. 😁
- Anonyymi00014
Mä vaan mietin, että mahdatkohan olla oikeasti sellainen känni "kala"?
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mä vaan mietin, että mahdatkohan olla oikeasti sellainen känni "kala"?
Vissyä ja vettä menee riittävästi. Viinaksia ei ollenkaan. Sitä paitsi, nyt on tipaton tammikuu. Yleensä minulla tämä jatkuu kesäterassien avaamiseen asti. Viime vuonna venyi kesäkuulle.
Miksi tätä mietit? Mikä siinä on mielenkiintoista?
- Anonyymi00012
Kyllä kossua juodaan😋😁 Lämpösenä tai kylmänä. Menee puoli pulloa ihan ottamalla. Kossu juodaan aina raakana ilman lantrinkia. Muuten ei maistu. Siitä kun ei saa ees darraa.
Tosinainen - Anonyymi00013
pissi ilman vichyä
- Anonyymi00015
Kossu pakkasesta tai taskusta ja aina yhtä hyvää, ei tartte mitään vaan makeaa on kun linnun maito.
- Anonyymi00020
Kossu ja Sprite, mallia urakalla.
Kokemus oli ikimuistoinen.
2 Kossupulloa ja 2 litraa Spriteä (tekniikalla Kossu raakana ja heti perään Spritepullosta huikkaa - oksennusrefleksin pidättelyä ja hetken päästä toisto) + 1/2 pulloa Triple Seciä + 5 keskiolutta viidessä tunnissa.
Kokeiltu on, vuonna 1982. Känni oli infernaalinen, mutta muisti ei mennyt.
Moonlight Shadow soi illan aikana monta kertaa - niin juovuksissa olin, että kengännauhojen sitomisyritys päätyi monta kertaa päälleen ojaan.
Seuraavana päivänä (lauantaina) olin illallakin vielä selvästi juovuksissa ja saatanallisessa krapulassa koko päivän. Kaatuilin ympäri kämppää ja makasin tunteja vessan lattialla.
Sunnuntaina vasta pystyin iltapäivällä varovasti juomaan kuumaa teetä - mikä johti selvään humaltumisen tunteeseen.
Varmaan ymmärrätte, että meikäläinen ei Koskenkorvaa ole sen jälkeen juonut....
Toinen tehokas on litran viski sekoitettuna mustaherukka-puolukkamehuun. Hyi helvetti..... :).
Siitäkin päätyi vessan lattialle, seuraavan päivän laatattuani pystyin sentään syömään Mars-patukan ja juomaan kokiksen....
Viskiäkään en pysty enää juomaan.
Nuoruus ja hulluus....nuo siis 1980-luvun alkupuolella. - Anonyymi00021
....ylläolevaan jatkan, että nykyään pullo punkkua johtaa melkoiseen humalatilaan, vaikka sitä ei ulospäin huomaa.
Krapula on kuitenkin niin kammottava, että lasi tai pari on ihan riittävä määrä silloin harvoin, kun ylipäätään mitään tulee juotua.
Yökerhoreissulla saatan hyvässä porukassa juoda illan aikana sen 11-12 rommikolaa.
Moinen määrä ei johda mihinkään katastrofihumalaan enkä alkoholin vaikutuksen alaisena muutenkaan koskaan tee tyhmyyksiä, kunhan juttelen ja kenties tanssin.
16 rommikolaa tai tequilaa on maksimi, sen kun kippaa sisuksiinsa 5-6 tunnin aikana, humalatila on ns. huomattava ja krapula luokkaa hautaustoimisto.
Mutta ihan yhtä kivaa on selvinkin päin, harvemmin tulee juotua, paitsi jos naisseura sattuu olemaan a) poikkeuksellisen nuorta tai b) poikkeuksellisen hävytöntä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1206214Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133626Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01810