Haittaako, että vaimo on vitun ruma?

Anonyymi-ap

Onko tää ihan tervettä, että en pysty näkemään vaimoani sievänä kuin pilkkopimeässä? Nyt se kävi kampaamolla, missä tukka lyhentyi ja rumat kasvot tulevat entistä selvemmin esiin. Kaksi lasta, joten kyllä mä virheeni kestän kuin mies.

31

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä on vaimolla kestämistä sinunlaisen mulkun kanssa.

• Anonyymi00003

Älä muuta virka!

• Anonyymi00002

Ei se haittaa meitä muita yhtään.

• Anonyymi00004

Kyllä sinunkinlaisessa mulkvistissä on kestämistä.

• Anonyymi00009

Mulkkuhan olisi jo jättänyt ruman ämmän, tai ei olisi antanut sille alkujaankaan mahdollisuutta.

• Anonyymi00005

Kuinka "vitun" ruma olet itse🤣🤣

• Anonyymi00006

Hyi miten rumasti puhut! Hyi Helv’’”! Kspää!😡

• Anonyymi00010

Miten sinä sitten sanoittaisit asian?

• Anonyymi00007

Oletko varma että lapset on sinun.
      En päästäisi sinunlaistasi lähelle edes sukelluspuvussa puhumattakaan että koskisin sinuun edes pitkällä puutikullakaan.

• Anonyymi00011

On se selvää, koska näyttivät ihan samalta kuin itse vauvana ja ovatkin varsin kauniita lapsia. Lisäksi ei ole vaaraa, että rumaan akkaan olisi kukaan muu mulkkuaan työntänyt.
        En ymmärrä miksi luulet minun yrittäneen nyt sinuakin siementää? Mulla on lapsia jo riittävästi. Varsinkin rumien naisten kanssa tehtyjä.

• Anonyymi00008

Voiko sinun kohdalla puhua miehestä? Ei.

• Anonyymi00012

Olisiko mies sitten todennut tilanteen ja vaihtanut kauniimpaan?

• Anonyymi00013

Ymmärrän sun mietteet ja onhan se kieltämättä ikävää varmasti kokea noin. Ehkä sinuna koittaisin tietoisesti keskittyä hänen hyviin puoliin ja tekoihin. Monesti myös sen asian tiedostaminen ettei itsekään ehkä ole kovin kummoinen auttaa asiaan. Jos saat hänen itsetuntonsa ja suhtautumisensa itseensä nostettua se voi saada hänet näyttämään paremmalta ja parantaa myös teidän välejä.

• Anonyymi00014

Ei saa. Ennemmin ehkä huono itsetunto saisi sen edes yrittämään kaunistautua. Pitäisi haukkua rumaksi useammin suoraan päin naamaa.
        En minä täydellinen ole, mutta on mun perässä puhtaasti ulkonäön perusteella naiset kirjaimellisesti juosseet. On tässä aikuistuttu, eikä enää odotuksissa ole kaunein koskaan näkemäni nainen, mutta jos edes voisi joskus rehellisesti sanoa toista kauniiksi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei saa. Ennemmin ehkä huono itsetunto saisi sen edes yrittämään kaunistautua. Pitäisi haukkua rumaksi useammin suoraan päin naamaa.
        En minä täydellinen ole, mutta on mun perässä puhtaasti ulkonäön perusteella naiset kirjaimellisesti juosseet. On tässä aikuistuttu, eikä enää odotuksissa ole kaunein koskaan näkemäni nainen, mutta jos edes voisi joskus rehellisesti sanoa toista kauniiksi.

Etkö ymmärrä että sinun vuoksi ei kannata edes yrittää kaunistautua.
        Jospa hän kaunistautua muille miehille joilta saa kauniita sanoja ja parempaa seksiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Etkö ymmärrä että sinun vuoksi ei kannata edes yrittää kaunistautua.
        Jospa hän kaunistautua muille miehille joilta saa kauniita sanoja ja parempaa seksiä.

Joo, ja sit pesee meikit pois, turvottaa naamansa ja lysäyttää ryhdin kasaan antaen riipparien valahtaa röllykän kavereiksi kun tulee kotiin :)

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joo, ja sit pesee meikit pois, turvottaa naamansa ja lysäyttää ryhdin kasaan antaen riipparien valahtaa röllykän kavereiksi kun tulee kotiin :)

Kyllä sitä vähemmästäkin väsähtää kun on saanut hyvää seksiä .

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hehheheh vai että oikein naikkoset perässä juosseet,karkuun varmaan hohohheheh

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Hehheheh vai että oikein naikkoset perässä juosseet,karkuun varmaan hohohheheh

Tuo sama tuli minullekin mieleen..

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo sama tuli minullekin mieleen..

Akkalauta vauhdissa

• Anonyymi00015

Jos se ei sinua haittaa niin ei se muille kuulu. Ton komentin jälkeen potkasisin sua perseeseen.

• Anonyymi00016

Ai että miehistyisin vaihtamaan naista?

• Anonyymi00017

No sullaei ole ollut varaa kauniiseen naiseen. Kaunis mainen on kallis

• Anonyymi00021

Erikoisen negatiivinen suhtautuminen akoilla täällä ruman naisen miestä kohtaan. Eikö se ole empaattista ja epäitsekästä mennä naimisiin rumiluksen kanssa, teidänhän pitäisi arvostaa ja ihailla minua.

• Anonyymi00023

Kyselet täällä että haittaako jos vaimo ruma?! Mikä sä itse olet? Vaimosi ansaitsee miehen joka kunnioittaa häntä.

• Anonyymi00027

Oletpa pinnallinen ämmä, kun et hyväksy rumien kunnioittamista :(
        Minä olen kyllä komea.

• Anonyymi00025

Kysyit että onko tervettä että näet vaimosi sievänä vain pimeässä. Vastaus- ei ole tervettä,mee hoitoon.

• Anonyymi00026

Tarkoitatko, että näen harhoja pimeässä?

• Anonyymi00029

Pitäisi kysyä, miksi hän on ottanut ruman vaimon!!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Pitäisi kysyä, miksi hän on ottanut ruman vaimon!!

Näin sen tietenkin ekaa kertaa pimeässä baarissa

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Näin sen tietenkin ekaa kertaa pimeässä baarissa

Ja menit saman tien naimisiin, vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe