Helpoin ja varmin tapa saada nainen.

Anonyymi-ap

Ensinkin pitää jutella pitkään...ehkä noin viikko naisen kanssa kaikenlaisista jutuista. Kysellä hänen töistään, lapsista ja ihastella kaikkea mitä hän sanoo.

Keskittyä mukamas häneen, mutta samalla voi fantasijoida minkälaista olisi vetää häntä takaapäin, silleen oma kiinnostus pysyy yllä.

Sitten haparoiden ehdottaa yhteistä iltaa...vähän viiniä ja sen sellaista... (alkoholi laskee merkittävästi naisen suojeluvaistoa) ehkä vähän ruokaa ja lisää juomaa...

Sitten vaan poimii hedelmät...jos on hyvä ekakerralla, voi vetää toisenkin...

Mutta näin pysyy hyvin seksimaussa kiinni...eikä tartte itkeskellä.

Ps. Kannattaa pysyä ulkopaikkakuntien naisissa... sana kiertää..

61

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unohtui kirjoittaja Ex Rökäle Pökäle

• Anonyymi00002

Hyvä keino sekin kun laittaa drinkkiin ainetta niin nainen nukkuu minä rökäle kuvaan ja aamulla häivyn

• Anonyymi00004

Hyi, tuollainen toiminta on lainvastaista!

• Anonyymi00006

Noista voi jäädä kiinni ja joutuu vielä linnaan....

Ei tuollaisia, tai sit kököttää linnassa..

• Anonyymi00044

Pitäiskö sin palstasetä mennä sinne raiteille taas pötköttelemään? Tuomma kukat. Ketkä me? No vaikka minun molemmat persoonat toinen on kiltti ja toinen ei aina niinkään. Juku, ottaen huomioon esim millaiseen roskaan nyt vastaan. Kämälää

• Anonyymi00003

Mulla on mennyt teihin miehiin maku 🤮Muut saa pitää teidät 🤮

• Anonyymi00007

Sinunlaisiin ei kannata uhrata aikaa....elä huoli.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinunlaisiin ei kannata uhrata aikaa....elä huoli.

Aika säälittäviä tuollaiset tus su mul kut.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aika säälittäviä tuollaiset tus su mul kut.

No nyt on sentään palstaäijä jopa uusia ilmaisuja monologissasi eli köyhän miehen teatterissa. Tus mul lut tässähän on jopa potentiaalia ehkä jee

• Anonyymi00005

Oletko ajatellut, että jos jokainen mies tekee noin vaikkapa kymmenelle naiselle niin koinka moni kokee saman muidenkin miesten toimesta etsiessään elämänkumppania? Traumatisoimalla naiset käyttämällä heitä hyväksi aiheutat suomalaisille sukupuuton.

• Anonyymi00008

Anteeksi, mutta mitä tuossa kuvauksessa on tai tehdään niinsanotusti väärin?

• Anonyymi00009

Mikä tuossa traumatisoi naista?

• Anonyymi00010

Mitä mä muita mietin suotta, Hommatkoon itse naisensa...

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se että mies vaihtaa seuraavaan kun on saanut mitä haluaa. Sitä kutsutaan seksuaaliseksihyväksikäytöksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä tuossa kuvauksessa on tai tehdään niinsanotusti väärin?

Huolestuttavaa jos et kykene asettumaan naisten asemaan edes tuon verran.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se että mies vaihtaa seuraavaan kun on saanut mitä haluaa. Sitä kutsutaan seksuaaliseksihyväksikäytöksi.

Missä sanotaan vaihtamisesta?

Osaatteko lukea ja ymmärtää!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No anna ny kun tämä palstaäijä tuumailee miten se tätä teatteriaan vetäisi teille yksinkertaisille, jotka toimitte just kuten se haluaa. Tämä traumatisoitunut eetos on sen narsistisen mielen fantasia mihin se haluaa eläytyä näissä junnaavissa jaakailuissaan. T naiselta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt kuulostaa kyllä monologissa vetävä äijä sellaiselta ulottuvuudelts mikä ei ainakaan sinun arkeasi pal tavoita

• Anonyymi00011

Kyllä minä rökäle tein exälle niin veti kuin pesusieni sitä viinaa kannoin sänkyyn harmi kun se heräsi jo kahdelta yöllä sanoi ettei saanut sanaa suustaan mutta katseli kun panin. Tule 🍒👩🏼❤️olet kaikista kaunein upea niin pantava. Laita jotain saapikasta ja tyttömäinen mekko olet niin kaunis

• Anonyymi00048

Ja kerrotko palstaäijä, että mikä oli sexikkään🥱 kertomuksesi kliimaksi? En oikein hiffannut

• Anonyymi00013

Vai sellasta. Joihinkin naisiin tehoavat sitten aika oudot asiat.

• Anonyymi00019

Samaa mietin kun luin ton. Mulla menis alle tunnissa hermo mieheen, joka kyselisi "töistäni, lapsistani" ja varsinkaan "ihastelisi kaikkea mitä sanon". 😂

• Anonyymi00040
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Samaa mietin kun luin ton. Mulla menis alle tunnissa hermo mieheen, joka kyselisi "töistäni, lapsistani" ja varsinkaan "ihastelisi kaikkea mitä sanon". 😂

Miettisin että mikä teennäinen ja läpinäkyvä miekkonen toisella puolella kirjoittelee. Kenties tehoaa bimboihin ja naiiveihin. Samaa sarjaa "henkisyysmiesten" ja feministimiesten kanssa, jotka haluavat päästä pätemään naisille, mutta pääasiassa vain pippe*öimään. Keinot on vain eri, tavoite sama, aivokapasiteettia yhtä vähän.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Miettisin että mikä teennäinen ja läpinäkyvä miekkonen toisella puolella kirjoittelee. Kenties tehoaa bimboihin ja naiiveihin. Samaa sarjaa "henkisyysmiesten" ja feministimiesten kanssa, jotka haluavat päästä pätemään naisille, mutta pääasiassa vain pippe*öimään. Keinot on vain eri, tavoite sama, aivokapasiteettia yhtä vähän.

Koska sinä gubbe olet päässyt viimeiksi sitten ”pippelöimään”? Taitaa tovi olla😏

• Anonyymi00055
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Minä miettisin vain, että onpahan rasittava keskustelukumppani.

• Anonyymi00059

Jotkut naiset ovat heikkoina vankilamiehiin.

• Anonyymi00018

Näin helppoa se on.. mustasydän...

Täällä sotii yks jos toinen kohta...

• Anonyymi00022

Oletko sinä gunbelson jo viekoitellut katinkin eli multa sydämen? aika sonni olet härkäseni😉

• Anonyymi00052
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oletko sinä gunbelson jo viekoitellut katinkin eli multa sydämen? aika sonni olet härkäseni😉

Onko jollekin *piip* vielä epäselvää se, että tämä palstasetä, eli gubbe jne nk trollaa välillä itseään niin tällä tavalla posetiivisesti kuin negatiivisesti?

• Anonyymi00020

Kuka kirjoittaisi samanlaisen oppaan kuin AP, mutta naisen näkökulmasta, eli kuinka viedään varakkaalta työhullumieheltä rahat ja omaisuus 5 vuodessa, tarinaan toki tulee mukaan pari lasta ja lakimies.

• Anonyymi00021

Miehellä on mielessä pari hyvää panokertaa ja naisella loppuelämän varallisuus. Hieman eroa näillä unelmilla, miksiköhän?

• Anonyymi00025

Haluatko? Voin kertoa toki...

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Haluatko? Voin kertoa toki...

Koetin jo... tökkäs ja hävis...

Käyn saunassa ja koetan uudestaan. 😀

• Anonyymi00023

Nää osuu niin naulan viereen kaikki. Tai siis itse naulaan että ai saakeli🫢

• Anonyymi00024

Taitaa olla tuttu mies kaikille tämä ex rökäle pokale 🤭

• Anonyymi00051

Juu hyvää eläytymistä tähän arjen sankarin tmv rooliin ny aloittajaäijä

• Anonyymi00027

"Kysellä hänen töistään, lapsista ja ihastella kaikkea mitä hän sanoo."

Kuvitteletko, että tuollainen imelyys peittäisi tarkoitusperäsi?

• Anonyymi00028

Kyllä. On kuin bensaa liekkeihin, kunhan vain mies on riittävän komea. Huvittuneena usein kiinnittänyt tähän huomiota.

• Anonyymi00029

Hyvin tää selkeenä provona kerää porukkaa. 😀

• Anonyymi00031

Juu. Naisia ärsyttää kaikki tällainen.

Mut antaa mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos ja harrastaa intohimoista seksiä, niin mitä väliä näillä on. Niin no, vaikkei oliskaan 😂

• Anonyymi00041

Mitä vikaa? Tätähän tämä on 😄

xLiner

• Anonyymi00032

Helpointa on juoda viinaa ja mennä baariin tapaamaan naisia. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin. Kyllä naisetkin baareissa etsii yhden yön seuraa ja sitten saat vetää sitä takaapäin.
      T: viinamies

• Anonyymi00033

Mutta ei överisti... pitää vähän osata näytellä känniläistä.... muutrn ei seiso.

• Helpointa kun oottaa et kaatuu syliin. Ai ei?, Noh en ole asian suhteen tietäjä.

• Anonyymi00034

Mä oon antanut vasta sitten kun mies tavannut mun vanhemmat varsinkin isän.

• Anonyymi00050

Antanut- onpa palstasetä ankea termi- mitään ei siis ole itselle saatavissa. Niin

• Anonyymi00058

Valvooko isäpappa itse pyhää toimitustakin?

• Anonyymi00060

Onko isäsi edelleen elossa ?

• Paras tapa olisi jos nainen olisi niin kiinnostava ettei tarvitse teeskennellä.

• Anonyymi00038

Okei. Very cool kommentti sulta secsrayg. Satun kyllä myös tietämään mitä teet jos säikähdät että joku nainen sua ahdistelee, boy 🙄😇😆🤣

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Okei. Very cool kommentti sulta secsrayg. Satun kyllä myös tietämään mitä teet jos säikähdät että joku nainen sua ahdistelee, boy 🙄😇😆🤣

Kerro minullekin. Vähemmän kokemusta naisten ahdistelusta, etenkin oikeassa elämässä.

• Anonyymi00049
        scrg kirjoitti:

Kerro minullekin. Vähemmän kokemusta naisten ahdistelusta, etenkin oikeassa elämässä.

No kuin se gubbe ny sillai on? Lol

• Anonyymi00035

youtube ilmoittelee että welcome back kun occasionally katselen jotain juttuja ja tuo in sisäänrakennettuna netflix ja youtube... niin tavallaan jos todella vaikeatakin koodausta jotain, niin rentoutua elokuvilla siten jotain.

• Anonyymi00036

joku näytelijä tai hänen siskonsa oli Space Rangers lentäjä.. Marjorie Monaghan ja oli Babylon 5 joku tuo Michelle voisi olla hänen siskonsa ehkä

• Anonyymi00037

Ei o helppoa ja varmaa tapaa tähän

• Anonyymi00039

Aika lyhyeksi jäisi meidän keskustelut.

Voihan se olla kuule niinkin päin, että joku leidi on päättänyt jaksaa sun tyhmät höpötyksesi jotta pääsee sua polkasemaan. Nähnyt sut helpona panona.

xLiner

• Anonyymi00054

Vaan mahtaako olla edes kummoinen, jos vaan kerraksi tai ehkä kahdeksi aloittajann mukaan jää kuitenkin.

• Anonyymi00042

Ai, olet jo omalla paikkakunnalla tunnettu tavoistasi. Näin voi tosiaan käydä. Tuo olikin hyvä vinkki kanssakulkijoille.

• Anonyymi00043

No aloita sinäkin mies siitä, että klaaraat yhden illan. Tämä saattaa parhaassa tapauksessa sinun kannalta johtaa kestovtutukseen naisen puolelta

• Anonyymi00056
    • Anonyymi00057

Tuo varmaan syy miksi naiset etsivät empaattista miestä. Ei tuollaista hyväksikäyttäjämiestä.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe