Tiia 25 v ei ole koskaan seurustellut.

Anonyymi-ap

30

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukin tyylillään ja tavallaan. Hienoa että etsivät itselleen sopivaa vaikka vähän pidempäänkin. Jospa olisi sitten sellainen mieluinen. Onhan mänttejä ukkoja paljon. On tietenkin fiksujakin.

• Anonyymi00019

Elämä opettaa, mut ei kannata oppia kantapään kautta liikaa? Ehkä nuoressa ja kokemattomassa naisessa on liikaa sitä prinsessaa, jonka oma isä on sinne pääkoppaan laittanut itämään (siemenen). Itsekkyys ja vääränlainen roolipelaaminen ei hyvä juttu?

Siksi suurempi riski on pettyä, koska nuori mieskään ei ole kovin varma itsestään, miehen on helpompi seikkailla vastuuttomana kuin naisen? Ei jätä samalla tavalla kokemat traumoja henkiselle minälle? Hiljaa hyvää tulee, liika heittäytyminen tilanteisiin voi satuttaa?

Näin itse miehenä ajattelen. Itse tosin olen aina ollut varovainen liikkeissäni, isän ja äidin liitto oli huono esimerkki itselle ja lähtökohta oman elämän kartuttamiselle (synnytti enemmän epävarmuutta itseen), siksi olin enempi varautunut kuin rohkea kokeilemaan kaikkea tarjolle tulevaa?

• Anonyymi00002

Vain demiseksuaalit lasketaan. Muu on roskaväkeä kaltaiselleni demille. Taidan olla ehdoton sekä joustamaton. Jokainen ihminen on erilaisuutta hylkivä, osa tietysti enemmän kuin toiset. Sanoin mitä aidosti ajattelen.

• Anonyymi00015

Minä myös demi ja koska ikää paljon ei kiinnosta enää etsiä ketään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä myös demi ja koska ikää paljon ei kiinnosta enää etsiä ketään.

Millainen on demiseksuaali? Täältä luin joskus, että on tärkeää että sen toisen ominaishajun on oltava hyvä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Millainen on demiseksuaali? Täältä luin joskus, että on tärkeää että sen toisen ominaishajun on oltava hyvä.

Sillä tarkoitetaan feminiinin naisen perusluonteen mukaista seksuaalisuutta.

"Demiseksuaalisuus" on sodomiankaariväen höpösanastoa, samalla tavalla kuin "ciskenderi" ja muu sodomiancacca.

https://books.google.com/ngrams/graph?content=Demisexuality&year_start=1800&year_end=2022&corpus=en&smoothing=3

• Anonyymi00003

Eli 18 vuotiaana liittyi tinderiin ja ei koskaan seurustellut mutta joka päivä on sekstaillut eri miesten kanssa ja tinderimiehet käyty läpi useaan otteeseen ja veikkaan ettei tuo tyttö koskaan seurustelekkaan hän on ikuinen tinderiläinen ja ei tule toimeen normaalien miesten kanssa ainoastaan tulee toimeen tinderimiesten kanssa niin tämä tyttö ei leivo pullia ei tee ruokia ei hoida kotia tai perhettä ei pysty ei kykene huolehtimaan omasta miehestä mutta tinderimiehistä kyllä osaa hoitaa ja uusia seksihepeneitä ostaa ja hyvä vaihtaa lakanoita eli on eri tyttö kuin normaalit naiset hän on tinderityttö

• Anonyymi00006

Oliko Välis tuo sinun oma keksimää vai maksumuurin talana oleva juttu?

Olen ymmärtänyt, että sinä itse käytät kaiken aikasi Tinderissä.

• Anonyymi00004

Katse oli jo semmoinen, että pysyisin kaukana.

• Anonyymi00005

Katseesta huokuu kovat vaatimukset miehelle, miehellä täytyy olla niin hyvät tulot, että nainen saa viettää ylellistä elämää, varmaan haluaa viikorahaa pari tonnia, että pääsee shoppailemaan ja matkustelemaan.
        On vähän sellainen nyrpeä ylpistynyt katse naisella, joka tavismiehelle toteaa, älä unta näe, että kanssasi treffeille lähtisin saati alkaisin seurustelemaan.

• Anonyymi00010

juu ei, jos on tuommoinen tuijotus niin ei käy.
        mieti jos tuo istuisi vastapäätä ja tuijottaisi silmiä räpäyttämättä, hiljaa. eih...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Katseesta huokuu kovat vaatimukset miehelle, miehellä täytyy olla niin hyvät tulot, että nainen saa viettää ylellistä elämää, varmaan haluaa viikorahaa pari tonnia, että pääsee shoppailemaan ja matkustelemaan.
        On vähän sellainen nyrpeä ylpistynyt katse naisella, joka tavismiehelle toteaa, älä unta näe, että kanssasi treffeille lähtisin saati alkaisin seurustelemaan.

Mielikuvia on helppoa synnyttää, onko ne hyviä vai huonoja, oma mennyt niihin paljon voi vaikuttaa? Itsellä paljon huonoja kokemia, mut ajatukset myönteisiä siksi itse en ole katkeroitunut, tällainen vaara on aina olemassa, jos kohtaa vääränlaisen ihmisen itselle?

• Anonyymi00007

Tämä kyllä pistää miettimään, että jos ei noin kaunis nainen löydä itselleen parisuhdetta, niin eihän meillä susirumilla voi olla mitään toivoa.

Parasta siis vaan olla edelleen yksin.

• Anonyymi00009

Niinpä. Miehistä on tullut nykyään aivan tajuttoman nirsoja. Tässäkin ketjussa huomaa, että jopa noin kaunis nainen on palstapoikien mielestä tavis. Iso osa miehistä on totaalisen pihalla siitä mitä oikea ihminen näyttää, kun elävät pelkässä pikselimössössä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niinpä. Miehistä on tullut nykyään aivan tajuttoman nirsoja. Tässäkin ketjussa huomaa, että jopa noin kaunis nainen on palstapoikien mielestä tavis. Iso osa miehistä on totaalisen pihalla siitä mitä oikea ihminen näyttää, kun elävät pelkässä pikselimössössä.

Mitä? Tuohan näyttää ihan meikatulta koalalta. Ihan perusnätti, mutta mulle mieluummin se ”ruma” vähämeikkinen tavis, kuin tuommoinen pakkeloitu pikkusievä. Tosin en tiedä, mitä jutussa kerrottiin naisen vaatimuksista. Onko sisin millainen?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä? Tuohan näyttää ihan meikatulta koalalta. Ihan perusnätti, mutta mulle mieluummin se ”ruma” vähämeikkinen tavis, kuin tuommoinen pakkeloitu pikkusievä. Tosin en tiedä, mitä jutussa kerrottiin naisen vaatimuksista. Onko sisin millainen?

Niin, miehet ovat todella aivan pihalla ihmisen ulkonäön suhteen.

• Anonyymi00021

Aina hyvä muistaa, että isät antaa monesti ohjeita lapsilleen, välttääkseen pahimmat karikot? Kokematon on aina vähän kuin peurat liikenteessä auton ajovalot kohdatessaan? Peloissaan ja epävarmoja.

Miehille suosittelen puhelahjojen kehittämistä ja läsnäoloa puheissa, silloin helpompi luoda turvallinen ja luotettava lähestymiskulma naiseen, näin aina paremmat edellytykset onnistua? Ole läsnä, älä jännitä liikaa?

Opettele itse varmuutta. Tee asioita, jotka näitä ominaisuuksia kehittää. Mieti, mitkä ovat niitä omia vahvuuksia, keskity niihin enemmän, luottamusta herättää myös, jos uskallat tuoda heikkouksiasi julki hyvällä tavalla.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin, miehet ovat todella aivan pihalla ihmisen ulkonäön suhteen.

Tiia on laitettu tavis, ei mikään superluokan kaunotar.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No kyllä hän on kaunis nuori nainen mutta itse pidän 40-52v naisista

• Anonyymi00008

Baarissa kun juo viinaa niin mies löytyy hetkessä.

• Anonyymi00011

...saattaa jopa seuraavana aamuna herätä oudosta paikasta oudon väristen miesten seurasta, eikä muista mitään tapahtumista...

• Anonyymi00012

Ehkä kannattaisi etsiä muualta kuin Tinderistä.

- Sheena

• Anonyymi00017

niin tämä pillun puute vaivaa monia avioliiossa läciä olioira

• Anonyymi00018

Mä olen 42v enkä ole koskaan seurustellut, joten ei tuon nyt vielä kovin huolestunut kannata olla

• Anonyymi00022

Tuon kinkun kuvia ei ole netissä muita kuin tuo joka on IL+ sivulla sekä yksi FB:ssä, siis ilmeisesti kuvituskuva, ja kuvitelmahahmo.

• Anonyymi00025

Liikaa filtteriä käytetty kuvassa ja meikkiä.
        Ajatelkaapa minkä näköinen tuo nainen on ilman kamera filttereitä ja meikkejä, voi mies peljästyä.

• Anonyymi00028

Ei elämään opi kuin kantapään kautta , ei se pelkkää pumpulia ole .

• Anonyymi00029

Joo, tää oli hauska.. ei jumalauta! Ohan aikuisten oikeesti! Tämmösiä juttuja ip-lehdet julkaiseekin.
      Tämä pikkupimu ja sit toinen pikkupimu, joka käsitteli jotain kaivuria!! Naiset tekee töitä siinä, kun miehetkin. Ainoa mikä on poikkeus, on poseeraus: kattokaa noitten muijien someposeerauksia, huulet mutrulla, vähän sivuttain ja johonkin suuntaa kenollaan🤮🤮
      Hyi saatana!! Samaa muotyia.

• Anonyymi00032

Ei ole vain vielä löytänyt itselleen sopiva vanhempaa herrasmiestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe