Tero nostaa Mäländerin Majan uuteen kukoistukseen. Kylpylän alku on rantasaunassa. Pihalla voidaan kylpeä hohtavilla hangilla ja avanto tarjoaa kylmää kylpeä. Joten nyt palaamme vanhaan Pyhän kukoistukseen. Tero laittaa moosea (hirvi) ja mamma kokkaa kermapottuja.
Tero hoitaa hommat
19
1104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarttee menestyäkseen historiallisen maineen ja kovien puheitten lisäksi myös rahaa. "Hankkeistamisen" eli yhteiskunnan lisäksi myös omaa ja homma kaatu siihen.
- Anonyymi00002
Ja ammattilaiset töihin Piste.
- Anonyymi00003
Joko on rantasauna otettu käyttöön. Heti varataan mamman kanssa saunavuoro. Ilmoittele Tero.
- Anonyymi00004
Oon menossa Leville mamman kanssa.Meillä on pikku surinaa tässä ollut jo pidemmän aikaa. Aah
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oon menossa Leville mamman kanssa.Meillä on pikku surinaa tässä ollut jo pidemmän aikaa. Aah
Eiku minä sinne olen menossa.Ähäskutti.
- Anonyymi00005
Kyllä Tero homman hoitaa.
- Anonyymi00007
Teero ei jouda rakentamaan ku pitää keksiä valituksia Kauttaranna kaa.
- Anonyymi00009
Terskanpää punaisena!
- Anonyymi00010
Mitä ihmettä!
Antakaa ihmisille Rauha olette Suomen naurettavia kunta kun tuolla lailla ihmisiä haukutte.
En ole paikkakuntalainen.- Anonyymi00013
Sitten et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi00011
Yritin varata 10 viikolle ei vastattu ovat kuulemma tulipalo "juoma" risteilyllä.
- Anonyymi00012
Eihän sitä kateettomalla kortilla mitään maksaa pysty.Mene töihin tienaamaan.Vaikka aukomaan lapiolla ojia,kevättä varten.
- Anonyymi00014
Mite katteeton kortti liittyy puheluun vastaamiseen.
- Anonyymi00015
Ei ei ,kateeton kortti ei käy maksuvälineenä.Eikä selvästikään ollut saldoa prepaid liittymässä.Omassa päässä pirisee puhelin ja yksinpuhelulla mennään eteenpäin.Tai taaksepäin,sekään ei ollut varmaa minneppäin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ei ,kateeton kortti ei käy maksuvälineenä.Eikä selvästikään ollut saldoa prepaid liittymässä.Omassa päässä pirisee puhelin ja yksinpuhelulla mennään eteenpäin.Tai taaksepäin,sekään ei ollut varmaa minneppäin.
Tyypillistä selittelyä, kunei mitään osata.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tyypillistä selittelyä, kunei mitään osata.
Ulla kyllä osaa.Oletko kysynyt häneltä? Hän osaa mitä vaan .
- Anonyymi00018
Mallanderin maja on Pyhätunturilla harvinainen ja hieno yksityiskohta, sellainen joka kantaa mukanaan menneiden aikojen henkeä. Korjaustyöt olisi syytä tehdä rakennusta kunnioittaen, sillä liiallinen ja hätiköity remontointi vie helposti mukanaan ne kulttuurihistorialliset arvot, joita ei enää takaisin saa.
Onko yritys varmistanut, että korjaustyötä tekevä rakennusliike todella ymmärtää tällaisen kohteen erityisluonteen? Pitkälle venytetty remontti tuo mukanaan omat riskinsä, sen olen vuosien varrella oppinut näkemään. Toivottavasti emme ole toistamassa samoja virheitä, joita aikanaan tehtiin Rovaniemellä. - Anonyymi00019
Mikä ihmeen ammattitaito noilla on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713