Aina sitä ei jaksa kokata, etenkään työviikkoisin ja on pakko tyytyä eineksiin.
Olen tykästynyt Kokkikartanon kinkku- tai kirjolohikiusauksiin ja Saarioisten maksalaatikkoon, koska ne ovat mielestäni koostumukseltaan lähimpänä kotitekoisen makuisia ja ovat riittävän isoja, jotta nälkä lähtee. Joku hernekeitto on vähän sama kuin joisi lasin vettä ja taas on nälkä.
Miinuksena Kokkikartanon tuotteille on hinta, mutta se ei ole itselleni kriteeri. Ne ovat melkein vakioeinekset, mutta olen alkanut vähän jo kyllästyä niihin.
Olisinkin kysynyt, mitäs muita eineksiä kannattaisi kokeilla ja mikä sinun makuusi on paras eines? Makkaroita ei lasketa!
Mikä on mielestäsi paras einesruoka?
11
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Punaista lihaa välttelen, mut toi Kokkikartanon lohikiusaus on munkin lemppari. Pakaste pinaattikeitto, tölkki hernekeitto, näillä aika lailla menen itse.
Noh, oikeastaan kaikki Kokkikartanon tuotteet ja litukan pakasteista Panang curry. Aika harvoin tulee nykyään ostettua, mutta silloin ekaan sinkkuboksiin tuli ostettua. :)
- Anonyymi00003
Mä vaan mietin, että onko valmiiksi marinoidut broilerinkoivet ja uunissa kypsennettävöt Apetitin kermaperunat eineksiä? Kai ne on? Tykkään myös valmissavustetuista kaloista ja erilaisista salaateista, italiansalaatti yms.
- Anonyymi00004
Saarioisten ja Kokkikartanon valmisruuat on parhaita (makaroni/pasta). Herkku Classicsin Lasagne ei ole myös hullumpaa, itse asiassa parempaa kuin joidenkin ravintoloiden lasagne. Miinuspuolena on yli 7 euron hinta (380 g).
Myös Herkku Classics Lihapullat kastikkeessa & perunamuusia 360g maistuu minulle.
- Sheena- Anonyymi00005
Saarioisten lohikiusaus oli kyl itselle pettymys? Sivusta. Kokkikartanon paljon parempi.
- Anonyymi00006
Oikein pikapikaruokaa: tomaattivuohenjuusto- ja pinaattikeitto.
(Pinaattikeitto on nykyisin surkeassa rasiassa.
Vilma Saarioisten meetvursti roiskeläppä (pikanälkään). Äitien tekemää.
Harvoin tulee ostettua eineksiä.
Ennen ostin peruna-, punajuuri- ja italiansalaattia, mutta nykyään niissä on liikaa etikkaa, ne eivät sovi mun vatsalle.- Anonyymi00007
Italiansalaatti ei tietääkseni ole vieläkään kovin etikkainen? Tarkoitiko Kaisersalaattia?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Italiansalaatti ei tietääkseni ole vieläkään kovin etikkainen? Tarkoitiko Kaisersalaattia?
Kyllä italiansalaatissa on etikkaa. Valmistajasta riippuen, toisissa on enemmän.
Ne jää kiertämään mun vatsaan, eikä sula. Tulee huono olo.
Joskus tulee itsekin ostettua Kokkikartanon Janssonin kiusausta, koska sitä en viitsi (eli osaa) kokata itse.
Muutoin melkeinpä tulee tehtyä ruuat itse raaka-aineista lähtien. Sillon tällöin toki pakastepitsaa, yleensä tohtori Nötkötin, eli Dr. Oetkerin Rustican. 😋- Anonyymi00008
Ei suosikkia. Tässä ketjussa jo monta hyvää. Pakastealtaan Thaikuutiot(ei kaikki) lisään listaan ja Finduksen Dagens Special paahdettu broilerinfilee, sekä uudet Felixin pasta-ateriat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240