Hei nainen, oletko harrastanut joskus hevosratsastusta ja miten se on vaikuttanut esimerkiksi tussuus? Onko kiinteämpi tai muuten lihaksisto siltä osin kunnossa? Mitä muita vaikutuksia on ollut ja voitko suositella myös muille?
Hevosratsastus harrastuksena?
12
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerran olen ratsastanut, hevosella. Siinä oli ihan tarpeeksi.
Vilma Eipä ole pahemmin kokemusta hevosista, paitsi joskus monta vuotta sitten niiden lantakasojen tsekkaamista syksyisin 😁
En tiedä pitääkö kukaan muu tätä melodista biisiä hyvänä, mutta joskus kauan sitten joku oli jättänyt mielestäni todella hauskan kommentin, suomennettuna että "jos katsoit Indy-kisoja 90-luvulla niin tiedät pari asiaa; tämä biisi soi isoa kovaa ja Raul Boesel oli harrastuksenaan menestynyt kilparatsastaja" 😂
https://youtu.be/cLgUNTIjIPI?si=DLXvw5wv3dEKuBRB Taisin ennenkin mainita palstalla, että välttämättä kukaan muu ei pidä tätä videoa hauskana, mutta sama biisi on tosiaan tunnusbiisinä tässä introssa. Mielestäni paras kohta on melko loppupuolella, kun Michael Andretti on tehnyt lastenkirjan, Gary Bettenhausenin isä kuollut racing-jutuissa ja hänen kaksospojat opiskelivat aerodynamiikkaa, ja sitten kuvioihin rokkaa hollantilainen Arie Luyendyk (rataennätyksen haltija since 1996) ja neljä naista kähmii hänen tuuheaa tukkaa 😅
Vähän kuten itsellä kävi joulukuussa kaverin luona. Hassu kissatäti ja hänen pari naispuolista kaveria olivat koko ajan kimpussa, kunnes alkoi sanaharkka siitä mun Kanada-vitsistä. Hänen kaveri on ihan harmiton ja häntä käy melkein sääliksi, kun olen nähnyt kuinka eräs (neljäs) nainen pahoinpiteli häntä keskustassa. En mä suoranaisesti poissulje tai väitä valheeksi, etteikö hänen yksi lapsi asuisi Kanadassa, mutta en kaj mä nyt herrajumala ole sen luo muuttamassa jos tuli mainittua että Villeneuve oli mun lapsuuden idoli ja silloisessa kämpässä ydinkeskustassa mun huoneessa oli valtavan kokoinen juliste Jacques Villeneuvesta Williamsin väreissä.- Anonyymi00002
Jätit vastaamatta aloittajan kysymykseen: Onko tussusi kiinteämpi, tai lihaksisto siltä osin kunnossa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jätit vastaamatta aloittajan kysymykseen: Onko tussusi kiinteämpi, tai lihaksisto siltä osin kunnossa?
Oliko tuo nyt sitten muka koko kysymyksen pihvi kun siinä kysyttiin yleisesti ratsastusharrastuksesta?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oliko tuo nyt sitten muka koko kysymyksen pihvi kun siinä kysyttiin yleisesti ratsastusharrastuksesta?
Kyllähän tuo vahvasti viittasi alapään kehittymisen suuntaan, tai muihin vaikutuksiin(mitä lie ovatkaan?).
En mä ole elämässäni ratsastanut metriäkään, mutta lapsuudessa kaverin isällä oli ravihevosia ja hän sai toisinaan niistä ihan hyviä tuloja muun yritystoiminnan lisäksi.
Ensisilmäyksellä kun luin aloituksen, niin ekana tuli tosiaan mieleen tämä Boesel ja ikuiset jankutukset selostajien toimesta että kuinka hyvä esteratsastaja hän oli racing-juttujen vapaa-ajalla 😅
- Anonyymi00003
Ei sinun löysä spagetin pätkä sinne enää luisu vanha likanen ukkeli!
- Anonyymi00007
.....niin, ja paino sanalla ENÄÄ!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
.....niin, ja paino sanalla ENÄÄ!
Onhan tuokin fantasia, palstaäijä, että koskaan pääsisit tai olisit päässyt selkään. Noin laajalla stalkkaushistorialla kyllähän sun pitäis tietää 😉 moron
- Anonyymi00006
Ratsastaminen tekee pillusta "hakatun pihvin".
Hevostelun jälkeen ei todellakaan seksi nappaa, kun tavara on hankautunut tohjoksi satulassa.
Jotkut saavat ratsastaessa orgasmejakin ja ne toiset kengittäjältä tallin perillä munaa ja kunnolla.
Nähty on.- Anonyymi00009
😂😂😂
- Anonyymi00010UUSI
Miten käy miesratsastajalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1984292"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992833Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p882472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202426Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492243Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302067- 192051
- 851929
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371911