Onko sinun käsijarrusi päällä?

https://www.city.fi/ihmissuhteet/taman-takia-moni-nainen-vetaa-kasijarrun-paalle-treffailussa/

Iskikö väsymys?
Ei se mitään, niin on moni muukin väsynyt.

"Kyse ei ole siitä, että naiset olisivat luopuneet toivosta, vaan siitä, että he eivät halua käyttää energiaa ympäristöön, jossa kaikki tuntuu väliaikaiselta. Moni haluaa edelleen rakastaa, mutta ei mihin tahansa hintaan."

Aihetta on sivuttu viime aikoina, voit aina skipata aiheen, jos se ei sinua kiinnosta.

147

835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole koskaan "treffaillut". 😄

🦄

• Olet siis löytänyt itsellesi kumppanin muulla tavalla? Hienoa. :)

• Anonyymi00002
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet siis löytänyt itsellesi kumppanin muulla tavalla? Hienoa. :)

Me selvitimme perin pohjin, tavoitteellisesti ja tehokkaasti, sovimmeko yhteen. Teimme sen (selvitystyön) nopeasti. Siinä ei "hengailtu".

Kerrankin löytyi joku, joka halusi edetä samaa tahtia kuin minä! Se tuntui vapauttavalta. 💃

🦄

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Me selvitimme perin pohjin, tavoitteellisesti ja tehokkaasti, sovimmeko yhteen. Teimme sen (selvitystyön) nopeasti. Siinä ei "hengailtu".

Kerrankin löytyi joku, joka halusi edetä samaa tahtia kuin minä! Se tuntui vapauttavalta. 💃

🦄

Olet onnekas. Saako kysyä mitä kautta tapasitte? Jos on liian henkilökohtainen kysymys, niin ei tarvitse vastata. :)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

🦄

Ja mitä tarkoittaa tuo "samaa tahtia", hitaasti vai nopeasti?

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet onnekas. Saako kysyä mitä kautta tapasitte? Jos on liian henkilökohtainen kysymys, niin ei tarvitse vastata. :)

Ei se minun osaltani ole henkilökohtainen, mutta koska kyse on toisesta ihmisestä, on varmuuden vuoksi parempi olla kertomatta.

🦄

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja mitä tarkoittaa tuo "samaa tahtia", hitaasti vai nopeasti?

Nopeasti. Tai sanotaanko tehokkaasti. Oleelliseen keskittyen.

🦄

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nopeasti. Tai sanotaanko tehokkaasti. Oleelliseen keskittyen.

🦄

ok, älä kerro siitä yhtään enempää....

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei se minun osaltani ole henkilökohtainen, mutta koska kyse on toisesta ihmisestä, on varmuuden vuoksi parempi olla kertomatta.

🦄

t - i -n - d - e - r - i

• Anonyymi00005 kirjoitti:

🦄

Hienoa kunnioittamista.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

t - i -n - d - e - r - i

Heh, ei ollut mikään elektroninen tapa. En käyttänyt sellaisia.

🦄

• Anonyymi00054
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Heh, ei ollut mikään elektroninen tapa. En käyttänyt sellaisia.

🦄

Kannattaa harrastaa jotain kivaa, sieltä usein löytää. Sokko treffit on syvältä.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kannattaa harrastaa jotain kivaa, sieltä usein löytää. Sokko treffit on syvältä.

Ei ollut sokkotreffit.

Ja minä harrastan vain kivoja asioita.

🦄

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

ok, älä kerro siitä yhtään enempää....

Saanko udella täältä sivusta, että koetko usein esim netissä, että muilla on absoluuttinen selontekovelvollisuus?

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ei ollut sokkotreffit.

Ja minä harrastan vain kivoja asioita.

🦄

Eli siihen ei varmaankaan kuulu esim tuuleen huutelu netissä muille (lue yhdelle naisoletetulle) mm että sinusta ei ole kiinnostunut kekään, etkä ole mikään jne? Kun on kumminkin tämä elämäntyytyväisyyden takaava miesystävä ja kaikkea

• Anonyymi00102
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet siis löytänyt itsellesi kumppanin muulla tavalla? Hienoa. :)

Ei se teoiminut se oli rahan perässä, nniinko kaikki muutki

• Anonyymi00004

Väsymys helpottaa, kun tulee somesta todellisuuteen ja laihduttaa 20kg.

• Anonyymi00009

Taitaa se käsijarru aika tiukasti olla päällä. Ehkei se silti niin haittaa, elämässä on muutakin 😊

Aletheias

• Niin, itse olisin valmis suhteeseen.

• Anonyymi00032

Samoin ajattelen miehenä, onko ehkä muutosvastarintaa samalla ja sitä, että muutos pitää sisällään paljon tiedostamatonta, kun ei toista vielä tunne juurikaan? Omalla kohdalla varmaan hyvä lähentyä pikku hiljaa tai tietenkin riippuu paljon toisesta osapuolesta myös, jos palat loksahtaa kohdilleen, kaikki voi olla mahdollista?

Itsellä aina ajatukset alussa liian toivekkaita, myönteisiä ja siksi on myös pelkoa enemmän, että mitä jos olen taas erehtynyt luulemaan liikoja ja petyn? Ennen kuin mitään suurempaa ehtii edes tapahtua? Kaikki on mahdollista, jollei toista juurikaan tunne? Traumatisoituneita kohdanneena, liian hyvä ensivaikutelma ei ole hyvä juttu? 1/100 ehkä voisi olla?

• Anonyymi00072
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, itse olisin valmis suhteeseen.

Minäkin olisin tavallani valmis suhteeseen, mutta deittailu tuntuu silti raskaalta ja sellaisen ihmisen kohtaaminen, joka pääsisi suojakuoreni läpi ja edelleen olisi siinä hyväksyen minut juuri tällaisena, tuntuu kaukaiselta ajatukselta.

Aletheias

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Samoin ajattelen miehenä, onko ehkä muutosvastarintaa samalla ja sitä, että muutos pitää sisällään paljon tiedostamatonta, kun ei toista vielä tunne juurikaan? Omalla kohdalla varmaan hyvä lähentyä pikku hiljaa tai tietenkin riippuu paljon toisesta osapuolesta myös, jos palat loksahtaa kohdilleen, kaikki voi olla mahdollista?

Itsellä aina ajatukset alussa liian toivekkaita, myönteisiä ja siksi on myös pelkoa enemmän, että mitä jos olen taas erehtynyt luulemaan liikoja ja petyn? Ennen kuin mitään suurempaa ehtii edes tapahtua? Kaikki on mahdollista, jollei toista juurikaan tunne? Traumatisoituneita kohdanneena, liian hyvä ensivaikutelma ei ole hyvä juttu? 1/100 ehkä voisi olla?

Tasaisen rauhallinen tutustumistahti olisi varmaan monelle hyvä tahti edetä. En kannatta jarrutteluakaan vain jarruttamisen vuoksi mutta liian nopea ja vauhdikas eteneminen on harvoin se oikea. Toisille toki salamavauhtia on se oikea ja voihan se olla, jos kohtaa oikeanlainen ihmisen, niin tilanne vain etenee vauhdikkaasti ilman, että se alkaa ahdistamaan.

Tärkeintä on kuunnella itseään ja kunnioittaa henkilö, jota tapailee.

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Tasaisen rauhallinen tutustumistahti olisi varmaan monelle hyvä tahti edetä. En kannatta jarrutteluakaan vain jarruttamisen vuoksi mutta liian nopea ja vauhdikas eteneminen on harvoin se oikea. Toisille toki salamavauhtia on se oikea ja voihan se olla, jos kohtaa oikeanlainen ihmisen, niin tilanne vain etenee vauhdikkaasti ilman, että se alkaa ahdistamaan.

Tärkeintä on kuunnella itseään ja kunnioittaa henkilö, jota tapailee.

Aletheias

Joo ja kyllähän siinä hälytyskellot alkaa soimaan, jos toinen kovin nopeasti alkaa lykkimään vaikka ylisanoja, sellaista rakkauspommitusta. Siitäkin on kokemusta.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo ja kyllähän siinä hälytyskellot alkaa soimaan, jos toinen kovin nopeasti alkaa lykkimään vaikka ylisanoja, sellaista rakkauspommitusta. Siitäkin on kokemusta.

Liian äkkiä liian paljon tunteita ja ylistystä herättää kyllä hälytyskellot soimaan. Siinä ei ole mitään vikaa, jos joku on nopeatahtusempi, olemme kaikki erilaisia tässä asiassa, mutta jos eritoten aikuisiällä heittäytyy aivan holtittoman nopeasti uuteen suhteeseen, on siinä jotain mikä ainakin minut saa tuntemaan oloni vähintäänkin epämukavaksi, jos tapailukumppani käyttäytyisi noin.

Oleellisinta tietysti on, että pari itse kokee tahdin oikeaksi, onpa se sitten vauhdikas tai hieman maltillisempi, mutta ongelmahan siitä tulee vasta siinä tilanteessa, jos ollaan eri tahdissa eri kohdissa ja tulee liikaa yhteentörmäyksiä.

Aletheias

• Anonyymi00010

On joo, mukavampi olla pitkästä aikaa rauhassa ja yksin, bileajat on jo ohi, ehkä voisi jatkua jos kaupunkiin siirtyisi. Miehenä.

• Hyvä se on itsensä tuntea, ennen kuin toimivaa suhdetta alkaa perustamaan.

• Anonyymi00011

Eli joitakin tinderityttöjä on alkanut kaduttamaan alkuunsa hienoo varakkaat miehet vei syömään tai bileisiin ja rahaa tuli seksiakteista tai suoraa toimintaa tavattiin tehtiin temput ja raha vaihtoi omistajaa eli helppoo rahaa mutta jotkut haluais olla kuten muutkin ja löytää oma mies he haluais korjata tilanteen ja toivoo että kunnon miehet ei saisi koskaan tietää että tyttö on ollut tinderissä nyt he haluais suhteen ja oman miehen mut ei aina vaan tinderimiehiä

• Anonyymi00036

Ei pelkästään tinderitytöt, kyl tuolla yössä on heitä hetkessä eläjiä, jotka hakee sitä kokemusta vain itselleen ja ehkä saavat samalla joitain lahjoja miehiltä (sugardaddy). Naisille se on helpompaa, kun miehet harvemmin syyttelevät kokemuksistaan eteenpäin?

Lähtökohta erot varmaankin siinä, et naiset hakevat pysyvämpää seuraa ja miehet vedättävät vain saadakseen tarpeensa tyydytetyksi. Katkeroituneet naiset sitten kostavat toisinaan, kun tuntevat tulleensa hyväksikäytetyiksi?

Syyttömät näissä yleensä ovat niitä suurimpia kärsijöitä niin miehissä kuin naisissakin. Liian kiltti, hyvätahtoinen ja -uskoinen on helppo vedätettävä sukupuolesta riippumatta. Kiltti on arka ja varovainen, siten helppo kohde riidan kylvämiseen? Haluavat mielummin sopia kuin riidellä.

Halu ymmärtää toista tai olla haluton ymmärtämään toista synnyttää helposti näkemyseroja. Silloin riidat helpompia synnyttää. Uhriutumalla saa aina haluamansa, lähes sata varmasti. Ylireagoinnit ja kärjistämiset siihen lisänä, hyviä työkaluja?

Hajota ja hallitse toiminta malli (valheet) synnyttää eripuraa riidoissa. Saadaan paljon pienempikin riita näyttämään paljon suuremmalta. Itsellä kokemaa hyvä tahtoisuudesta, selittelyt eivät auta, jos toinen on haluton niitä ymmärtämään.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei pelkästään tinderitytöt, kyl tuolla yössä on heitä hetkessä eläjiä, jotka hakee sitä kokemusta vain itselleen ja ehkä saavat samalla joitain lahjoja miehiltä (sugardaddy). Naisille se on helpompaa, kun miehet harvemmin syyttelevät kokemuksistaan eteenpäin?

Lähtökohta erot varmaankin siinä, et naiset hakevat pysyvämpää seuraa ja miehet vedättävät vain saadakseen tarpeensa tyydytetyksi. Katkeroituneet naiset sitten kostavat toisinaan, kun tuntevat tulleensa hyväksikäytetyiksi?

Syyttömät näissä yleensä ovat niitä suurimpia kärsijöitä niin miehissä kuin naisissakin. Liian kiltti, hyvätahtoinen ja -uskoinen on helppo vedätettävä sukupuolesta riippumatta. Kiltti on arka ja varovainen, siten helppo kohde riidan kylvämiseen? Haluavat mielummin sopia kuin riidellä.

Halu ymmärtää toista tai olla haluton ymmärtämään toista synnyttää helposti näkemyseroja. Silloin riidat helpompia synnyttää. Uhriutumalla saa aina haluamansa, lähes sata varmasti. Ylireagoinnit ja kärjistämiset siihen lisänä, hyviä työkaluja?

Hajota ja hallitse toiminta malli (valheet) synnyttää eripuraa riidoissa. Saadaan paljon pienempikin riita näyttämään paljon suuremmalta. Itsellä kokemaa hyvä tahtoisuudesta, selittelyt eivät auta, jos toinen on haluton niitä ymmärtämään.

No olipa aloittajaäijä hengästyttävä kerronta, sisällöstä ei saanut juuri mtn irti, en nääs puhu enkä ymmärrä inceliä. -TT

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

No olipa aloittajaäijä hengästyttävä kerronta, sisällöstä ei saanut juuri mtn irti, en nääs puhu enkä ymmärrä inceliä. -TT

Taidat olla niitä, joilla ei ole vain halua kohdata sitä omaa todellisuutta? Haluttomia ymmärtäjiä kohdannut ja ihmetyttänyt, se ettei ihan yksinkertaisetkaan jutut tunnu menevän jakeluun? Syitä voi olla monia, ehkä se suurin syy voi olla se, ettei halua omien valheiden paljastuvan?

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Taidat olla niitä, joilla ei ole vain halua kohdata sitä omaa todellisuutta? Haluttomia ymmärtäjiä kohdannut ja ihmetyttänyt, se ettei ihan yksinkertaisetkaan jutut tunnu menevän jakeluun? Syitä voi olla monia, ehkä se suurin syy voi olla se, ettei halua omien valheiden paljastuvan?

Ymmärrän kyllä tyylilajin argumentoida kysymyksillä ku ns lentävä arvuuttelija, mutta ehkä pidät itse näitä tekohienostuneita tökeröllä tavalla johdattelevia performatiivisia puheenparsiasi liian suuressa arvossa, palstaäijä

• En skippaa tätäkään aihetta, koska se on teoriassa mielenkiintoinen noin yleisellä tasolla. Henkilökohtaisella tasolla jo teoriassa kaikenlainen treffailu kuulostaisi ihan liian väsyttävältä. Ja jo tuohon vaiheeseen eteneminen on niin työlästä että paljon helpompi ottaa "pitäkää tunkkinne" asenne.

• Anonyymi00017

Tuon tunnistan itsessänikin. Siksi koen että pelkkä ystävyys riittäisi minulle-

• Pidän tunkkini.

• Anonyymi00012

Mulle treffailu ei sovi. Koen sen aivan liian pinnalliseksi jos jotain syvempää haetaan. Ihmisiä kohtaa oikeassa elämässäkin.

xLiner

• Hyvä homma, että kohtaat. Kohtaaminen tarkoittaa harrastuksia tai muuten vain liikkumista?

• Anonyymi00084
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvä homma, että kohtaat. Kohtaaminen tarkoittaa harrastuksia tai muuten vain liikkumista?

Tarkoittaa sitä kun lähden kotiovesta ulos.

Ihmisiä näkee missä vaan. Olen niin yksinkertainen, ettei mua tarvitse jännittää. Mulla on hymy herkässä ihmisten parissa, ehkä sekin vaikuttaa siihen että ihmiset juttelevat asioitaan.

Minä en edes kaipaa seuraa. Olen ihan erakkouteen asti introvertti, vaikka kohdatessa ihmisistä yleensä pidänkin. Sitten ihmettelen kun itsensä sosiaaliseksi luokittelevat ihmiset painavat menemään kiukkuisesti muista piittaamatta ja valittavat seuran puutetta. En tajua.

xLiner

• Anonyymi00013

todellisuus iskee kuin moukari päähän tai 3678638 tonnia painava teräskontti Friburg-veneestä.

..musta susi jotain niin pakkasista ja säistä... niin en kyllä ikinä enää haluaisi asua jossain betonikuutiossa. Ilmanlaatu paljon parempaa puurakenteisessa ja "luontainen ilmastointi", kun puurakenteet vuotavat aina vähän, jos vielä on joku koneellinen ilmastointi ja kaukolämpö, niin..

• Anonyymi00014

Joo, ei huvita mitkään soellukset enää. Ne on jo koettu. Ei niissä sinäällään mitään vikaa ole, mutta ihminen joka niitä käyttää, yrittää saada jotain helpolla. Ja se näkyy siellä.

Eikä kumppanin hakeminen muutenkaan oikein nappaa enää. Miehenä aina joutuu tavalla jos toisella sellaiseen todistevastuuseen, missä osoitettava vilpittömyytensä.
      Lisäksi suhteessa on aina jotain, mikä jää leijumaan ilmaan, kun ei vaan ole montakaan ihmistä, jotka tietävät mitä haluavat, tai ainakaan ei osaa puhua, että mitä voisi haluta.

Liika sopiminen muka tappaa tunteet.... P,skanmarjat! Sopimisella voisi välttää sudenkuopat...

Käsijarrua parempi vaihtoehto on laittaa koko pulkka tiilikasan päälle ja myydä renkaat.

• Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos mielipiteestä.

Mielipiteeni ei ollut mikään katkeruuteen perustuva, jos niin oletit?

Minulle on ihan ookoo, että tilanne on näin.

Minun valintani elämässä nyt ei liioin vaikuta mihinkään muuhun kuin minuun itseeni. Aivan sama kuolenko ilman kumppania tai en...

Sama totuus luultsvasti osuu itseesikin. Olet mainostanut, että löytyy seksikumppani, mut laittelet näitä tälläisiä juttuja....

Sulle ei asia ole ok...

• UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Mielipiteeni ei ollut mikään katkeruuteen perustuva, jos niin oletit?

Minulle on ihan ookoo, että tilanne on näin.

Minun valintani elämässä nyt ei liioin vaikuta mihinkään muuhun kuin minuun itseeni. Aivan sama kuolenko ilman kumppania tai en...

Sama totuus luultsvasti osuu itseesikin. Olet mainostanut, että löytyy seksikumppani, mut laittelet näitä tälläisiä juttuja....

Sulle ei asia ole ok...

En ole minäkään katkera, mutta mua alkoi ärsyttämään sun olettaminen, että "haluaa päästä helpolla".

Mistä sinä tiedät millaisia ihmiset ovat?

Minähän tunnetusti laittelen asioita laidasta laitaan ja olen sanonut miljoona kertaa, että kaikki asiat ei pyöri pelkästään oman napani ympärillä.

Tämä sun kommentti oli taas varmaan viides kommentti tälle päivää, että anonyymi alkaa tekemään minusta luonneanalyysiä tai vttuilee muuten vain / härnää.

Alan taipumaan kohta siihen suuntaan, että vastaan vain rekatuille.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En ole minäkään katkera, mutta mua alkoi ärsyttämään sun olettaminen, että "haluaa päästä helpolla".

Mistä sinä tiedät millaisia ihmiset ovat?

Minähän tunnetusti laittelen asioita laidasta laitaan ja olen sanonut miljoona kertaa, että kaikki asiat ei pyöri pelkästään oman napani ympärillä.

Tämä sun kommentti oli taas varmaan viides kommentti tälle päivää, että anonyymi alkaa tekemään minusta luonneanalyysiä tai vttuilee muuten vain / härnää.

Alan taipumaan kohta siihen suuntaan, että vastaan vain rekatuille.

Älä välitä tuosta. Se on vaan Disse joka on aina jeesustellut sillä tavalla, että tietää mitä muut tietävät. Eli asettaa ajatuksia/sanoja toisen suuhun.
        Sanoisin että keittiöpsykologi kirjekurssin käyneen putkimiehen papereilla.

• UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Älä välitä tuosta. Se on vaan Disse joka on aina jeesustellut sillä tavalla, että tietää mitä muut tietävät. Eli asettaa ajatuksia/sanoja toisen suuhun.
        Sanoisin että keittiöpsykologi kirjekurssin käyneen putkimiehen papereilla.

Kiitos empatiasta. 🙏

• Anonyymi00080
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos empatiasta. 🙏

Ole hyvä.
        Täällä kun on pidempään selaillut, niin tunnistaa tyypit ihan niiden tyylistä.

Meissä muumeissakin on moneen lähtöön.

• Anonyymi00015

Jos naiset vaan eivät hakisi niitä kiiltokuvapoikia sieltä Tinderistä, vaan se tavallinen Jarkko sieltä Kouvolasta voisi olla hyvä ja luotettava kumppani.

Sillä komealla hyvätuloisella Magnusilla on niin paljon vientiä, ettei hän halua sitoutua vakavasti, vaan kevytsuhteilla hamaan tulevaisuuteen.

• Anonyymi00028

jarkko niminen ei kelpaa, eikä kouvola asuinpaikkana. miehen pitää olla tuota parempi...

• Kiitos mielipiteestä. Kaikki naisethan ei hae Magnusseja, mutta taisit hieman yleistää tuossa.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

jarkko niminen ei kelpaa, eikä kouvola asuinpaikkana. miehen pitää olla tuota parempi...

Jarkko Nieminen on se ex- huipputennispelaaja, jos sitä tarkoitat?

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Jarkko Nieminen on se ex- huipputennispelaaja, jos sitä tarkoitat?

Miksi tämä palstasetä trolli tarkoittaisi juuri tätä henkilöä tässä provossa? Oot liian inessä jossain skenessä vissiin tms

• No, en ihmettele. Minusta ei ole ollut ikinä deittailuun. Ensinnäkin tutustun mielummin hitaasti kuin nopeasti, kaikessa rauhassa ja kaverina. En heti intiiminä suhteena.

Tuo on niin saakelin rasittavaa jo tuokin, että tutustuu johonkin saati, että deittailisi liukuhihnalla. Ei helvetissä ikinä.

• Taisin joskus deittinetin kultavuosina 2002 tai 2003 käydä 2 treffeillä sitä kautta ja ei kyllä pysty. Kaikki tapaamani deitit koko elämäni aikana mahtuu 10 sormeen tai 12 viimeistään. Ja näihin sisältyy kaikki ne mun 7 seurustelu miestäkin.

Kertoo etten ole liukuhihna ihminen. Kaikessa on oltava syvempi merkitys kuin pikakulttuurilla.

• Jasu2025 kirjoitti:

Taisin joskus deittinetin kultavuosina 2002 tai 2003 käydä 2 treffeillä sitä kautta ja ei kyllä pysty. Kaikki tapaamani deitit koko elämäni aikana mahtuu 10 sormeen tai 12 viimeistään. Ja näihin sisältyy kaikki ne mun 7 seurustelu miestäkin.

Kertoo etten ole liukuhihna ihminen. Kaikessa on oltava syvempi merkitys kuin pikakulttuurilla.

Miten joku voi käydä kymmenillä tai sadoilla deiteillä!!!? Kirjastokortilla lainaksi tyyliin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Miten joku voi käydä kymmenillä tai sadoilla deiteillä!!!? Kirjastokortilla lainaksi tyyliin.

Ihmettelen siis persoonaa joka kykenee.

• Anonyymi00019
        Jasu2025 kirjoitti:

En ymmärrä sellaista ollenkaan.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

En ymmärrä sellaista ollenkaan.

En ymmärrä minäkään, joku Houdini ehkä.

• Jasu2025 kirjoitti:

En ymmärrä minäkään, joku Houdini ehkä.

Musta tuntuu jotenkin poskettomalle, ettei anna toiselle ihmiselle arvoa, rauhaa tutustua ja yhdessä todeta juu vai ei. Vaan kierretään kuin liukuhihnalla maistellen vähän kaikkea ja pthyi saatana.

• Jasu2025 kirjoitti:

Musta tuntuu jotenkin poskettomalle, ettei anna toiselle ihmiselle arvoa, rauhaa tutustua ja yhdessä todeta juu vai ei. Vaan kierretään kuin liukuhihnalla maistellen vähän kaikkea ja pthyi saatana.

Just oli miehen kanssa juttua minun olotilastani. Oon liian sensitiivinen anturimainen otus tähän maailmaan ja kuormitun kaikesta pinnallisuudesta älyttömästi. Pikakulttuurista vailla merkitystä ja arvoa, käyttöarvo ja roskiin elämisestä.

Että ehkei mun vaan pitäisi edes olla täällä maailmassa, mikä tuntuu kuin hourulassa eläisi.

• Anonyymi00021
        Jasu2025 kirjoitti:

Just oli miehen kanssa juttua minun olotilastani. Oon liian sensitiivinen anturimainen otus tähän maailmaan ja kuormitun kaikesta pinnallisuudesta älyttömästi. Pikakulttuurista vailla merkitystä ja arvoa, käyttöarvo ja roskiin elämisestä.

Että ehkei mun vaan pitäisi edes olla täällä maailmassa, mikä tuntuu kuin hourulassa eläisi.

Niin, tuollaisia ihmisiä on ja en ole koskaan kehdannut tai viitsinyt kysyä, että miksi he kokevat maailman niinkuin kokevat.

Kehdannut siksi, että se olisi epäkunioittavaa.

Viitsinyt siksi, että kun kysyn itseltäni miksi koen aamuviilini kuten koen, syvällisempää vastausta ei ole.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, tuollaisia ihmisiä on ja en ole koskaan kehdannut tai viitsinyt kysyä, että miksi he kokevat maailman niinkuin kokevat.

Kehdannut siksi, että se olisi epäkunioittavaa.

Viitsinyt siksi, että kun kysyn itseltäni miksi koen aamuviilini kuten koen, syvällisempää vastausta ei ole.

En minä tiedä oikein itsekkään miksi. Tuntuu vaan, että aivot ja aistit vastaanottaa enemmän informaatiota ihan kaikesta kaiken aikaa, kun osa pystyy valikoimaan mitä vastaanottaa. Ja kykenee suodattamaan, itseään suojellen. Mä suodatan kaikki epäkohdat esiin ja tyrmistyn miksei muut näe niitä kuten minä, vaan syöksyy suoraan suohon pää eellä.

Se vähän ahdistavaa kun "näkee" liikaa ja ei voi vaikuttaa oikeen mihinkään järjettömyyteen.

• Jasu2025 kirjoitti:

En minä tiedä oikein itsekkään miksi. Tuntuu vaan, että aivot ja aistit vastaanottaa enemmän informaatiota ihan kaikesta kaiken aikaa, kun osa pystyy valikoimaan mitä vastaanottaa. Ja kykenee suodattamaan, itseään suojellen. Mä suodatan kaikki epäkohdat esiin ja tyrmistyn miksei muut näe niitä kuten minä, vaan syöksyy suoraan suohon pää eellä.

Se vähän ahdistavaa kun "näkee" liikaa ja ei voi vaikuttaa oikeen mihinkään järjettömyyteen.

Kai meillä joillaun on yliherkistynyt hermosto ja tietoisuus läsnä jatkuvasti. Ei pysty elää kuin unessa hetkeäkään. Laput silmillä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kai meillä joillaun on yliherkistynyt hermosto ja tietoisuus läsnä jatkuvasti. Ei pysty elää kuin unessa hetkeäkään. Laput silmillä.

Kai mulla on kipuherkkyyskin samasta syystä. Ja psyyken kun suojaa se tuska tulee ulos kehon oireina.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kai mulla on kipuherkkyyskin samasta syystä. Ja psyyken kun suojaa se tuska tulee ulos kehon oireina.

Liian herkkä tämmöseen maailmaan, ei siinä muuta.

• Jasu2025 kirjoitti:

Taisin joskus deittinetin kultavuosina 2002 tai 2003 käydä 2 treffeillä sitä kautta ja ei kyllä pysty. Kaikki tapaamani deitit koko elämäni aikana mahtuu 10 sormeen tai 12 viimeistään. Ja näihin sisältyy kaikki ne mun 7 seurustelu miestäkin.

Sama homma. Alle kymmeneen jää koko elinikäiset treffit.

• Anonyymi00016

uni jutuista kun niin REM-uni juurikin on milloin ei näe vilkkaita unia syvässä lepotilassa aivot.

mutta niin jotain niin laittaisin jonku persoona tekoälyroboytille joltain kirjoityelijaltakin jostain niin ikävä-palstalta tekoälli piirtää mielikuvansa josytain keskuselijasta Picasso-tyyppiseen maalaukseen, vaikka.

• Anonyymi00018

Naisten parinmuodostusvonkuna ja -valitus on aina yhtä hilpeää.

• Anonyymi00065
        UUSI

Ja sitäkö tämä kuuden euron kuriositeettialoituksesi mielestäsi edustaa, aloittajaäijä? Sinä siis toisin sanoen myönnät, että yrität tuottaa naisvihamielisiä konnotaatioita väkinäisesti siinä samalla kun keskustelet enimmäkseen itsesi kanssa tekoherttaisesti puutaheinää ja tietenkin perustat näitä hyvin kummallisia vihalankoja aloituksiisi kuten tyyliin kuuluu, eli mitö tahansa sisältöä jotta näiden vähän viheliäisten tapausten kiinnostus säilyisi. T naiselta

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ja sitäkö tämä kuuden euron kuriositeettialoituksesi mielestäsi edustaa, aloittajaäijä? Sinä siis toisin sanoen myönnät, että yrität tuottaa naisvihamielisiä konnotaatioita väkinäisesti siinä samalla kun keskustelet enimmäkseen itsesi kanssa tekoherttaisesti puutaheinää ja tietenkin perustat näitä hyvin kummallisia vihalankoja aloituksiisi kuten tyyliin kuuluu, eli mitö tahansa sisältöä jotta näiden vähän viheliäisten tapausten kiinnostus säilyisi. T naiselta

Palaute on aina myös yhtä huvittavaa.

Aggresiota, nimittelyä, perusteettomia ja vääriä väitteitä sekä merkityksettömäksi muuttuneita mahtisanoja.

Voin nähdä sielunsa silmin, kuinka näppäimistö savuten tuohtunut naisoletettu antaa palautetta.

Lähhetettyään palautteen naisoletettu miettii mielessään: "Nyt minä sille näytin!".

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Aggresiota, nimittelyä, perusteettomia ja vääriä väitteitä sekä merkityksettömäksi muuttuneita mahtisanoja.

Voin nähdä sielunsa silmin, kuinka näppäimistö savuten tuohtunut naisoletettu antaa palautetta.

Lähhetettyään palautteen naisoletettu miettii mielessään: "Nyt minä sille näytin!".

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Hän toistaa itseään, hän toistaa itseää, hän toistaa itseään.

Vai onko tämä palsta taas jotenkin pskana?

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Aamuyällä nääs tullut joku ”tukos” taas mitä kyyläsin taaksepäin n 2-3 pintaan

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Mikä saa sinun palstaäijä kuvittelemaan, että tämä ns palaute mitä kuvasit varsin suureellisilla sanoilla🥱on juuri sinulle suunnattu? Ehkä tarkoitus on herätellä lukijoita

• Anonyymi00022

Hyvä aloitus ja linkki kertoo just tämän ajan ongelmasta. On hienoa että yksittäisten seksikokemuksen hakijat löytävät toisensa ja sen hetkinen tarve tulee tyydytetyksi.
      Vaan entä sellainen joka haluaisi vain yhden seksisuhteen ja että sillä toisella olisi samanaikaisesti vain minä, eli se yksi. Siinä sitten voisi katsoa rauhassa, sujuuko yhdessäolo viikon, vuoden vai pidempään. Lopettaa jos ei suju, mutta että malttaa kokeilla. Kun löytää nettiyhteydellä jonkun kiinnostavan profiilin, siellä lukee ´pitkäaikaista suhdetta hakeva´ tai vastaava, ottaa yhteyttä, tapaa jonkun, toinen vaikuttaa innokkaalta jatkamiseen. On toivoa. Vaan mitä? Toinen jatkaa edelleen netissä päivittäin, jättää vastaamatta puhelimeen, keksii teko?syitä, soittaa autosta, kehtaa pyytää jopa keskustelua ja ajatusten vaihtoa tekstiviesteillä, joihin vastaa sitten 5n, 15n tai 120 minuutin kuluttua. Kun kysyn, miksei puhelimeen voi vastata, on kuulemma tärkeä asia kesken. Kuka haluaa haaremiin? Onko pysyvämmän suhteen haluavia, olkoon sitten kyseessä mies tai nainen? Ei ihme että väsyy.

• Silloin kun olin vielä tinderissä, niin miehet (ja miksei naisetkin) kyllä monesti laittoivat profiilinsa, että hakevat pitkäaikaista kumppania, vaikka todellisuudessa olivat ihan pihalla itsensä kanssa. Itse kuitenkin tiedän mitä haluan ja mitä en halua, niin onhan se turhauttavaa, kun toinen ei tiedä.

• Anonyymi00023

• Anonyymi00037
        Mu5tasydän kirjoitti:

Renkaasta tuli mieleen, että entä jos olisitkin jonkun syy ottaa naparengas?

https://youtu.be/6ovKI2nVbYI?si=vjNlNb0TxiW-0GNh

Niin,
        Jos olisin nuorena miehenä ollut jonkun nuoren naisen syy, niin ihan kiva.
        Mutta kun en ollut, niin kaikille parasta antaa olla koko homma.
        Kyllä nämä on nuorisojuttuja oikeasti nämä pariutumiset.

• Ei koske pelkästään naisia. Väsyttävää, turhauttavaa ja epärealistista. Enkä ole mikään "deittailu"-harrastaja edes, harvakseen kokeillut

• Niinpä, koskee molempia. En minäkään ole mikään deittailuharrastaja (vaikka Välis niin väittää).

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niinpä, koskee molempia. En minäkään ole mikään deittailuharrastaja (vaikka Välis niin väittää).

Välis saa palstan epävirallisena luuv doktorina tehdä ihan vapaasti omia tulkintojaan mun puolestani, ei niitä niin vakavasti kannata ottaa ☺️

• Ex-Lukka kirjoitti:

Välis saa palstan epävirallisena luuv doktorina tehdä ihan vapaasti omia tulkintojaan mun puolestani, ei niitä niin vakavasti kannata ottaa ☺️

Niin, Välis on Välis. Usein jaksan vääntää, mutta en aina. 😊

• Anonyymi00024

Eikö nainen enää olekaan se fémakkojen mielikuvitteluissaan luoma séksuaalisesti vapautunut ja voimaantunut ja polygaaminen séksipeto joka käyttää miehiä vain ovimattoina jos siinäkään tehtävässä? Saattaapa olla mahdotonta enää korjata fémakkojen aiheuttamia tuhoja.

• Anonyymi00034

Enpä osaa sanoa. Itse en ole koskaan sen ihmeemmin miettinyt olevani nainen. Sukupuoleni on yksi ominaisuuteni muiden ominaisuuksieni joukossa ja minä olen ihan vain minä. Jos joku muu haluaa ajatella, että olen jotakin, pidän jostakin, ajattelen jotenkin jne. koska sukupuoleni niin se on hänen ongelmansa ei minun.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Enpä osaa sanoa. Itse en ole koskaan sen ihmeemmin miettinyt olevani nainen. Sukupuoleni on yksi ominaisuuteni muiden ominaisuuksieni joukossa ja minä olen ihan vain minä. Jos joku muu haluaa ajatella, että olen jotakin, pidän jostakin, ajattelen jotenkin jne. koska sukupuoleni niin se on hänen ongelmansa ei minun.

Ai niin ja jos joku pitää feminisminä sitä, että teen asiat kuten itse haluan ja elän elämääni kuten itse haluan, enkä kuten joku mies sattuu haluamaan, niin sekin on sen henkilön ihan oma ongelma. Tuskinpa kovin moni, tai se noin kuvitteleva henkilökään, kuvittelee, että samoin toimiva mies olisi joku kiihkeä telaketju miesasiamies. Kyseessä on normaali ihmisen toimintatapa ja tervettä ajattelua, että elää elämänsä kuten itse haluaa. Oma elämähän se on, eikä kenenkään muun.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ai niin ja jos joku pitää feminisminä sitä, että teen asiat kuten itse haluan ja elän elämääni kuten itse haluan, enkä kuten joku mies sattuu haluamaan, niin sekin on sen henkilön ihan oma ongelma. Tuskinpa kovin moni, tai se noin kuvitteleva henkilökään, kuvittelee, että samoin toimiva mies olisi joku kiihkeä telaketju miesasiamies. Kyseessä on normaali ihmisen toimintatapa ja tervettä ajattelua, että elää elämänsä kuten itse haluaa. Oma elämähän se on, eikä kenenkään muun.

olet ihan vaan itsekäs. feminismi on jotain ihan muuta, se on vastaavaa kuin natsi-aate aikoinaan. siinä on paljon sääntöjä mitä kuuluu noudattaa, tiukka kuri. ideologia.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

olet ihan vaan itsekäs. feminismi on jotain ihan muuta, se on vastaavaa kuin natsi-aate aikoinaan. siinä on paljon sääntöjä mitä kuuluu noudattaa, tiukka kuri. ideologia.

En ole siis koskaan törmännyt yhteenkään feministiin, edes julkisuudenhenkilöissä, vaikkakin tiedän monta, jotka sanovat olevansa feministejä. Taidan siis tuntea vain yksärin kaltaisia "feministejä".

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Itse en muuten pidä kanssani samalla ajattelevaa miestä lainkaan itsekkäänä. Pidän häntä normaalina, järkevänä ja täysipäisenä ihmisenä. Ei meitä ole luotu tänne hyppäämään jatkuvasti muiden pillin mukaan, eivätkä eläimetkään toimi niin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Itse en muuten pidä kanssani samalla ajattelevaa miestä lainkaan itsekkäänä. Pidän häntä normaalina, järkevänä ja täysipäisenä ihmisenä. Ei meitä ole luotu tänne hyppäämään jatkuvasti muiden pillin mukaan, eivätkä eläimetkään toimi niin.

kesyt eläimet tottelevat, villieläimet eivät.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

kesyt eläimet tottelevat, villieläimet eivät.

Tottelevat ja eivät tottele. Ihmisellä, joka kuvittelee kesyjen eläinten vain tottelevan, ei selvästikään ole hirveästi kokemusta niistä kesyistä eläimistä ... ei pahalla 😊. Vaan siis eihän kesyissä eläimissä oikeastaan ole myöskään mitään luonnollista.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tottelevat ja eivät tottele. Ihmisellä, joka kuvittelee kesyjen eläinten vain tottelevan, ei selvästikään ole hirveästi kokemusta niistä kesyistä eläimistä ... ei pahalla 😊. Vaan siis eihän kesyissä eläimissä oikeastaan ole myöskään mitään luonnollista.

jos minulla olisi koira joka ei tottele minua, niin vien sen pihalla ja pistän sille "kuulankalloon". joten kuritonta koiraa ainakaan minulla ei olisi.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

jos minulla olisi koira joka ei tottele minua, niin vien sen pihalla ja pistän sille "kuulankalloon". joten kuritonta koiraa ainakaan minulla ei olisi.

Sitten on monta koirarotua, joita sinun ei todellakaan kannata hankkia. Sinä tarvitset jonkin äärimmäisen miellyttämisenhaluiseksi jalostetun koirarodun koira, joka ei oikeastaan ikinä tee mitään oman mielensä mukaan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Itse taas olen aina tykännyt eniten ns. arktisten rotujen koirista, joilla on ihan omakin tahto. Koirani ovat aina olleet hyvin koulutettuja ja tottelevaisia, mutta se ei tarkoita, että ne hyppäisivät aina minun pillini mukaan.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Sitten on monta koirarotua, joita sinun ei todellakaan kannata hankkia. Sinä tarvitset jonkin äärimmäisen miellyttämisenhaluiseksi jalostetun koirarodun koira, joka ei oikeastaan ikinä tee mitään oman mielensä mukaan.

jos haluan koiran joka ei tottele ja tekee mitä tahtoo niin otan jonkun h*lvetin suden sitten.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

jos haluan koiran joka ei tottele ja tekee mitä tahtoo niin otan jonkun h*lvetin suden sitten.

Se on sinun valintasi. Jos minä haluan jokun joka tottelee, niin otan sitten robotin, en elävää olentoa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Muista sitten ottaa aikuinen, jonkun toisen valmiiksi kouluttama koira. Muuten joudut pistämään sille kuulan kalloon heti ensimmäisenä päivänä. Lisäksi pysy sen koiran kanssa aina kotonasi tai jossain muussa ympäristässä, joka on 100%:sti sinun kontrollissasi. Muutoin se päivä tulee varsin nopeasti, kun joudut pistämään sille koiralle kuuan kalloon.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Muista sitten ottaa aikuinen, jonkun toisen valmiiksi kouluttama koira. Muuten joudut pistämään sille kuulan kalloon heti ensimmäisenä päivänä. Lisäksi pysy sen koiran kanssa aina kotonasi tai jossain muussa ympäristässä, joka on 100%:sti sinun kontrollissasi. Muutoin se päivä tulee varsin nopeasti, kun joudut pistämään sille koiralle kuuan kalloon.

no jos minä joskus koiran erehdyn ottamaan niin se s**tanan rakki j*malauta tottelee minua, tai se on kohta kuollut ja kuopattu koira. sille ei ole mitään muita vaihtoehtoja olemassa kuin totella jos se meinaa pysyä elävien kirjoissa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

no jos minä joskus koiran erehdyn ottamaan niin se s**tanan rakki j*malauta tottelee minua, tai se on kohta kuollut ja kuopattu koira. sille ei ole mitään muita vaihtoehtoja olemassa kuin totella jos se meinaa pysyä elävien kirjoissa.

Ei se tule tottelemaan. Se kun ei todellakaan tapahdu hetkessä se totteleminen. Se on johdonmukaisen ja kärsivällisen kouluttamisen tulosta ja sitä tulee myös jatkuvasti ylläpitää, jos haluaa sen tottelevaisuuden säilyvän. Eli ota robotti, jos jonkin haluat. Robotti tottelee sinua, kunhan vain itse ohjemoit sen oikein.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei se tule tottelemaan. Se kun ei todellakaan tapahdu hetkessä se totteleminen. Se on johdonmukaisen ja kärsivällisen kouluttamisen tulosta ja sitä tulee myös jatkuvasti ylläpitää, jos haluaa sen tottelevaisuuden säilyvän. Eli ota robotti, jos jonkin haluat. Robotti tottelee sinua, kunhan vain itse ohjemoit sen oikein.

no sitten kaivan pihan täyteen kuoppia valmiiksi ja otan niin monta koiraa että yksi niistä lopulta tottelee minua. se on evoluutiota, darwinismia.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

no sitten kaivan pihan täyteen kuoppia valmiiksi ja otan niin monta koiraa että yksi niistä lopulta tottelee minua. se on evoluutiota, darwinismia.

Sekin on sinun valintasi. Voi olla, että siinä lopulta jonkun eläinsuojelurikoksen tunnusmerkistö täyttyy, kun pistät kuulan kalloon yhdelle koiralle joka päivä, riittävän kauan. Mitään evoluutiota tuo ei tosin tule edistämään.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Väkivaltainen hullu

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Väkivaltainen hullu

No onko nyt löytynyt aloittajaäijän tekstien joukosta sopiva kommentti vihakampanjointia varten, yksisarvinen? TT

• Anonyymi00064
        UUSI

Öö, toivottavasti olet aloittajaäijä edes itse äänestänyt tätä järjenvastaista ja katkeraa kommenttiasi. Mitä tulee tähän starttaamaasi yksinpuhelulankaan koiraroduista tms, niin se toki muistuttaa etäisesti koiraasioihin intohimoisesti suhtautuvien suoraan sanottuna hörhöjen keskustelua esim somessa, mutta ei silti sinne päinkään. T naiselta

• UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Koiraa ei kannata ottaa, jos ei ymmärrä sitä ja sen sooloiluja, koska on koira. Ja eläimiäkin kun kunnioittaa saa niistä ikuisesti lojaaleja ystäviä tämä on noin 200 eläimen kautta opittu fakta, ei edes mutu.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Koiraa ei kannata ottaa, jos ei ymmärrä sitä ja sen sooloiluja, koska on koira. Ja eläimiäkin kun kunnioittaa saa niistä ikuisesti lojaaleja ystäviä tämä on noin 200 eläimen kautta opittu fakta, ei edes mutu.

Se että eläin tottelee sinua, koska pelkää sinua ei ole tervettä. Se, että eläin tottelee, koska kunnioitat eläintäkin on tervettä.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Se että eläin tottelee sinua, koska pelkää sinua ei ole tervettä. Se, että eläin tottelee, koska kunnioitat eläintäkin on tervettä.

Ja mä sanon mielummin vedetään rajat mitä ei tehdä, niin eläimen kanssa kun ihmisenkin kanssa. Ei tarvi ajatella edes tottelemisena asiaa, vaan rajojen vetona. Koira, et pure minua, kumppani et pure sinäkään minua tai meillä on ongelma. Kunnioitus on terveitä rajoja, ei alistelua.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ja mä sanon mielummin vedetään rajat mitä ei tehdä, niin eläimen kanssa kun ihmisenkin kanssa. Ei tarvi ajatella edes tottelemisena asiaa, vaan rajojen vetona. Koira, et pure minua, kumppani et pure sinäkään minua tai meillä on ongelma. Kunnioitus on terveitä rajoja, ei alistelua.

Et satuta eläintä kun kunnioitat eläintä. Mutta vedät rajat, aivan kuten joudut tekemään ihmiseläimienkin kanssa minkä puitteissa homma toimii, kunnioitus säilyy.

• Anonyymi00025

Voi teitä tinderin käyttäjiä. Jopa palstalta voi löytää treffikumppanin ja oikeasta elämästä vielä helpommin, ellei pelkää.

Kuitenkin tuo käsijarru juttu oli naisille? Kyllä minäkin olen tavallaan jarruttanut. Tai oikeastaan sanoin suoraan, että olet mukava ihminen mutta...

Eihän se kivaa ole, kun sanoo suoraan. Ei kuitenkaan kukaan jää roikkumaan epävarmuuteen. Kukaan ei vielä ole suuttunut suoraan sanomisesta.

Muistan kun menin sokkotreffeille erääseen yökerhoon. Noh, mukava tavata mutta... esittelin hänet eräälle paikalla olleelle hollantilaiselle merimiehelle, kenen kanssa join kaljaa häntä odotellessa.

Jokusen viikon päästä näin kyseisen naisen ja kysyin miten meni? Ihan kuulemma oli kivasti mennyt ja hän oli seuraavana päivänä kuskannut merimiehen laivalleen.

Mua rupes naurattaan. Häntäkin nauratti ja menimmekin yhdessä syömään ravintolaan. Mutta ihan ystävinä.

>simiti<

• En ole tinderin käyttäjä enää. Näköjään Väliksen palsta-aivopesu alkaa tuottamaan tulosta ja porukka alkaa uskomaan hänen shaipansa. 😡

• Anonyymi00031

ihan hyvä kirjoitus.
        mutta pistää miettimään tuo kertomuksesi, että minkä ihmeen takia haluat olla tuollaisen p*skan naisen kanssa missään tekemisissä? paitsi tietysti jos olet itse samanlainen...

• Anonyymi00026

En taaskaan viitsinyt lukea linkkiä, mutta vastaan mutulla siihen mitä kuvittelen tuolla tarkoitettavan. Toivottavasti ei mene ihan aiheen vierestä.

Juu, tavallaan kyllä olen. En etsi mitään, vaikka kuljen kyllä aistit avoinna. Toisaalta en ole koskaan etsinyt, mutta sentään liikkunut enemmän tilanteissa ja paikoissa, joissa kohtaaminen olisi mahdollista. Minun rajoitteenani on toki ollut aina se, että olen hitaasti lämpenevää sorttia ja ihastun hyvin harvoin. Mun tarvii oppia tuntemaan ihmistä paremmin, ennen kun voin tuntea kiinnostusta. Tämä luonnostaan karsii pois kaikki pikaiset tutustumiset ja ihastumiset.

• Anonyymi00027

Lisään vielä, että minäkään en ole koskaan treffaillut.

• Niinhän ne kaikki pariutuneet sanovat, että ei se "etsimällä löydy" tai "hän tulee vastaan, kun vähiten odotat". En tiedä.

• Anonyymi00033
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niinhän ne kaikki pariutuneet sanovat, että ei se "etsimällä löydy" tai "hän tulee vastaan, kun vähiten odotat". En tiedä.

Siitä en tiedä. Itse en vain ole koskaan etsinyt, enkä kokenut painetta ja tarvetta pariutua, joten ei ole ollut tunnetta etsiäkään. Joskus aiemmin sekoitin tunteeni kaipuusta toisen ihmisen läsnäolosta seksinkaipuuseen ja silloin etsin ihan vain siis sitä seksiä. Silloin opin, että miehet tuntuvat ottavan satunnaisen seksin hirveän vakavasti, jäävät kiinni ja jumiin ja haluavat aina enemmän. Koska itselleni se ei mene noin, enkä tahdo satuttaa, niin en enää harrasta tuota. Toisaalta olen oppinut, että ei noilla kaipuilla ole tekoa toistensa kanssa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niinhän ne kaikki pariutuneet sanovat, että ei se "etsimällä löydy" tai "hän tulee vastaan, kun vähiten odotat". En tiedä.

Kyllä tuossakin erehdytään sinne toiveajattelun puolelle, toki se ihminen voi sattumalta kävellä vastaan mutta ellei itse ole hereillä juuri silloin niin ohitse kävelee sekin tilaisuus ja sitten vasta harmittaakin kun tajuaa vasta jälkikäteen että juna ajoi jo aseman ohitse 😂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Kyllä tuossakin erehdytään sinne toiveajattelun puolelle, toki se ihminen voi sattumalta kävellä vastaan mutta ellei itse ole hereillä juuri silloin niin ohitse kävelee sekin tilaisuus ja sitten vasta harmittaakin kun tajuaa vasta jälkikäteen että juna ajoi jo aseman ohitse 😂

Niinpä, mutta onneksi on hei resiinakin, hitaasti, mutta varmasti perään. 🥳

• Anonyymi00049
        Mu5tasydän kirjoitti:

Himassa sohvalla makaamalla voin taata, ettei takuulla tule.

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät minkä verran minä makaan? Kun 35 km kipitän joka ikinen viikko, niin ei sitä töiden jälkeen jaksa samantien olla tekemässä kuin korkeintaan kotitreenin.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mistä sinä tiedät minkä verran minä makaan? Kun 35 km kipitän joka ikinen viikko, niin ei sitä töiden jälkeen jaksa samantien olla tekemässä kuin korkeintaan kotitreenin.

mutta kun sanoit ettet jouda juttelemaan kenenkään kanssa niillä matkoilla, kujn on nin kiire jonnekin..

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Onko sinulla jokin syy ikäänkuin patistella tätä pslstaäijän luomaa hahmoa lihatiskeille tms, ylemmyydentuntoinen ja harhainen? Naiselta sivusta

• Anonyymi00029

Hani

• Anonyymi00030

Takoo kun rauta on kuumaa. Moro

• UUSI

Niin sitä voi takoa, jos löytyy joku, jonka kanssa takoa.

• Anonyymi00048

jooh niin jotkin ihmiset jos työskentelecvät AI ja suurien firmojen kanssa, armaan on rahaa, aina ei ole.

• Anonyymi00057
      UUSI

Väsymys voi johtua paljon muustakin kuin miesten seurustelutavoista. Käsijarrut voi jäädä päälle läheisten ja työtilanteiden takia.

• Anonyymi00058
      UUSI

Olisi kiinnostavaa tietää miten kauan deittien kanssa ollaan yhteyksissä ennen tapaamista...

- Sheena

• UUSI

No tuohon on varmaan yhtä monta vastausta kuin deittailijaa.

• Anonyymi00071
        UUSI

Kelpaako kokemusperäinen miehinen mututieto tähän väliin, sen mukaan ellet ole kahdessa viikossa silmäkkäin tuttavuuden kanssa niin unohda koko juttu, naisella voi olla toisin kun tarjonta on ihan eri luokkaa mutta näin omalla kohdalla

• Anonyymi00060
      UUSI

Ravintoloissa järkätään sinkkuiltoja.
      Sinne vain kokeilemaan, löytyisikö seuraa.

Siinä ainakin näkee heti ensituntumalta, onko toinen mitenkään omiin raameihin sopiva - molemmin puolin.

Tietysti joku 50+ kaljuuntuvien Skodamiesten ja Tenamummojen letkajenkka on aika kova setti.

Itse olen muuten pian 60, silti viihdyn paremmin kolmekymppisten seassa yökerhoissa...
      Oman ikäiset ovat liian usein tukkansa lyhyeksi leikanneita fuckfaceja.
      Eivät tietenkään kaikki.

• UUSI

Ihan hyvä ehdotus, vaatii kuitenkin rahaa.

• Anonyymi00062
      UUSI
      • UUSI

En tunnista, ehkä joku kauhuleffa?

• Anonyymi00070
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tunnista, ehkä joku kauhuleffa?

Alien -trilogian 3. osasta.

Siinä raiskaajat, murhaajat ja pahimmat roistot on kuskattu Maasta jonnekin kaukaiselle planeetalle louhimaan kaivoksista lyijyä ihmisten tarpeisiin, vailla mahdollisuutta päästä ikinä pois.

Sitten Alien pääsee jostain kyseiselle planeetalle ja alkaa listiä vankeja....
        Aika hyvä tarina siitä, miten läpeensä pahoista rikollisista kuorituu toisiaan puolustavia yksilöitä ja miten kaikissa kuitenkin asuu ihminen.

Tuota kolmososaa on näytetty töllössä kai ainoastaan kerran.

Saivat sen pirulaisen lopulta kiikkiin isoon altaaseen ja hukuttivat sulaan lyijyyn.
        Tuon videon kohtauksen heppu kyllä kohtasi loppunsa heti tuon heiton jälkeen....

• UUSI

Eipä taida ola mutta auto on viety talliin. Siinä kun ei ole ominaisuuksia jotka houkuttelisivat kyytiin niin sama pakittaa talliin. Onhan tuossa renkaanpotkija käynyt mutta epäilen ettei tarvitse laittaa lohkolämmitystä päälle.

Oikeastaan pari sellaista lyhyttä lainausta jotka pisti silmään.
      "Naiset kertovat, että treffikulttuuri on muuttunut laiskaksi. Moni mies ei enää ehdota tapaamista, vaan toivoo, että kipinä vain yhtäkkiä syttyy."
      Tuossa vaan mietin että onko miehillä myös samanlainen käsitys että naisen pitää olla se aktiivinen osapuoli vai onko se vaan edelleen niin että mies on se jolla on velvollisuus viedä asiaa eteenpäin.

"..... turvallisuudentunne katoaa...." Vaikka nyt puhutaan niin mietin että kuinka paljon yleisempi empävarmuus ympärillä vaikuttaa. Keskustelut työttömyydestä, ilmastokadosta, sodat tai mahdollisuuksien tasa-arvon katoamisesta saattavat pistää miettimään mahdollisia vaikutuksia omaan elämään.

Lopuksi voisi todeta ettei minulla ole käsijarru päällä. Jos joku hyppäisi kyyytiin ja toteaisi että otetaanpa mäkistartti niin varmasti lähtisin rullaamaan ja katsomaan käynnistyykö moottori.

• UUSI

Hauska tuo viimeinen laini. Toivottavasti löydät etsimäsi.

• Anonyymi00076
        UUSI

"Moni mies ei enää ehdota tapaamista, vaan toivoo, että kipinä vain yhtäkkiä syttyy."

no tietysti! se vaan joko on tai ei ole. mistä puhut siellä "tapaamisella" jos et ole toisesta yhtään kiinostnut, montako tapaamista vaatii että saat pakotettua jonkinlaista kiinnostusta vaikka vastapäätä sinua olisi oikea lehmä, voisit kuvitella että sillä on kauniit suuret silmät, ja silmäripset, ja nätit korvat jne jne. lopulta alkaisit itsekin uskoa siihem mitä puhut.

tai sitten voit tavata naisen jossain sattumalta ja ihastua siltä näkemältä kosk a nainen on täydellinen kaikin tavoin. etkö muka halua jutella sen kanssa, etkö halua tavata. ihan varmasti haluat.

• Anonyymi00078
      UUSI

On se, tottakai on. Ja kun se on se pitää.

• Anonyymi00096
      UUSI

Mjoo

Joo siis käsijarru ei ole mikään leikin asia, jos se on sähköinen.

Kävi näet näin: Jos tekee kaksi virhettä peräkkäin, niin auto ajaa itsestään päin autotallin ovia, joita et ole ehtinyt edes avata.

Saa katsojan roolin, kun automatiikka toimii.

(hihitystä vakuutusyhtiöstä)

• Anonyymi00097
        UUSI

Funeaun bonarit

Virheettömänä autoilijana tunnettu liikennekulttuuriministeri Funeau joutuu nyt taipumaan toden edessä.

Ei auta mikään selittely, vaan faktat on lyötävä pöytään.

Tod hankala tilanne.

(hirn)

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Funeaun bonarit

Virheettömänä autoilijana tunnettu liikennekulttuuriministeri Funeau joutuu nyt taipumaan toden edessä.

Ei auta mikään selittely, vaan faktat on lyötävä pöytään.

Tod hankala tilanne.

(hirn)

Lakitekstiä

Etsin kuumeisesti sellaista pykälää, jossa selvästi tuotaisiin ilmi kuljettamattoman ajoneuvon vastuun kanto.

En löytänyt sellaista.

Laki on siis sorvattava, sillä muuten menee bonarit.

(reps)

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Lakitekstiä

Etsin kuumeisesti sellaista pykälää, jossa selvästi tuotaisiin ilmi kuljettamattoman ajoneuvon vastuun kanto.

En löytänyt sellaista.

Laki on siis sorvattava, sillä muuten menee bonarit.

(reps)

Lyhyesti

Siis jos jokin kone ajaa itse päin seinää, niin eihän sillä ole edes kuljettajaa. Se on sen oma vika.

Ei inhimillistä tekijää.

(naurua)

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Lyhyesti

Siis jos jokin kone ajaa itse päin seinää, niin eihän sillä ole edes kuljettajaa. Se on sen oma vika.

Ei inhimillistä tekijää.

(naurua)

Eli

Ajoneuvoltani lähti bonukset, ei minulta.

(reps)

• Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Eli

(reps)

Syvempiä lakitekstejä uppopulikoista (lain historiasta).

(Käännän tämän ymmärrettävään muotoon, koska muuten emme tekstiä ymmärtäisi)

Kun jokin taho, yksilö tai yhteisö huolimattomuuttaan jättää vaaditut toimensa käyttämättä, niin heitä tullaan rankaisemaan aiheutetun vahingon määrän mukaisesti.

Jep

Sinne meni bonarit.

(hihitystä)

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Eli

(reps)

Tästä päättelemme että ajoneuvosi on törttöillyt toistekin vuoden sisään jos bonarit menee, yhdestä vahingosta eivät mene.
        Nimimerkillä vakuutuspetosten tehtailijoiden toimintaan tahattomasti tutustunut viaton parkkeeraaja, ei mennyt bonareita :)

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Tästä päättelemme että ajoneuvosi on törttöillyt toistekin vuoden sisään jos bonarit menee, yhdestä vahingosta eivät mene.
        Nimimerkillä vakuutuspetosten tehtailijoiden toimintaan tahattomasti tutustunut viaton parkkeeraaja, ei mennyt bonareita :)

...ja niissä lakipykälissä tosiaankin riittää sorvattavaa, oikeutta saadakseen olisi pitänyt haastaa vakuutusyhtiö käräjille eikä teon tekijöitä edes voinut haastaa tekosistaan.

Olisivatko ne autotallin ovet ehkä sittenkin suurimpia syyllisiä tapahtuneeseen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      200
      4403
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      103
      2976
    3. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      2865
    4. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      68
      2689
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      93
      2657
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2127
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2082
    8. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2068
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      87
      2029
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      37
      1789
    Aihe