Sinä eronnut surkimus

Anonyymi-ap

Harmittaako jokin, mitä entinen puolisosi vei mennessään?
Itselläni ei rahasta ollut riitaa, kun x vaimollakin sijoitusasunto. Jaoimme vain pikkutavarat ja se oli siinä.

Kuitenkin vaimo laittoi kaikki paistinlastat reppuunsa. Minä nyt vähän suivaannuin, että jätä nyt edes yksi paistinlasta.
Noh, jätti sellaisen onko se joku muovinen. Ajaa asiansa, mutta jälkeenpäin olen haaveillut niistä puisista.

Ero aikoinaan meni kuitenkin tosi helposti, kun olen lukenut juttuja kauhueroista. Yhteisiä lapsia ei ollut, mutta kummankin tenavat ovat yhä ystäviä yli kymmenen vuoden jälkeen.

Kuulin, että x vaimoni on jo hetken ollut mummo. Heh, heh. Eikun olihan sen jälkeen Katja-vainaakin mummo. 😳
Miten minä olen kuitenkin näin uljas ja nuori? Jos minusta tulee vaarislintu, niin se iskee omahyväiseen itsetuntooni. Tai ei iske.

>simiti<

28

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei harmita, olen eronnut vain kerran niin että oli yhteistä omaisuutta jaettavaksi. Eikä harmita, kaikki mikä jäi jäi hyvälle ihmiselle, ei vaan elämänkumppanina oikeat toisillemme.

• Onneksesi nyt suhteessa taitaa mennä paremmin, vaikka on rasitteena terveyshuolia? Mitä jyrsijöille ja sinulle kuuluu?

• En osaa surra materiaa muutenkaan. Lapsillakaan ei ikinä ole ollut yhtään vaatetra mitä ei saa sotkea. Olipa mikä juhlarytky tahansa. Käyttöä varten ne rätit on.

Enemmän harmittaa henkuset kolhut jos joku harmittaa.

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Onneksesi nyt suhteessa taitaa mennä paremmin, vaikka on rasitteena terveyshuolia? Mitä jyrsijöille ja sinulle kuuluu?

Arkisesti mutta enemmän silleen kaltaiseni kanssa, että itsenäinen pärjäävä mies. Kuten itsekin mielelläni olen, enkä vedä ketään perässäni. Tai istu vedettävänä.

Rotta rakas voi paremmin, minä sain vähän piristystä mielentervetshoitajalla käynnistä. Vaikuttaa ihmiseltä jonka kanssa voin olla luontevasti itseni.

• Jasu2025 kirjoitti:

Arkisesti mutta enemmän silleen kaltaiseni kanssa, että itsenäinen pärjäävä mies. Kuten itsekin mielelläni olen, enkä vedä ketään perässäni. Tai istu vedettävänä.

Rotta rakas voi paremmin, minä sain vähän piristystä mielentervetshoitajalla käynnistä. Vaikuttaa ihmiseltä jonka kanssa voin olla luontevasti itseni.

Jasu2025: "Rotta rakas voi paremmin, minä sain vähän piristystä mielentervetshoitajalla käynnistä. Vaikuttaa ihmiseltä jonka kanssa voin olla luontevasti itseni."

Ai sinulla on rottakin? En tiennyt. Itse muutin täytin eilen vuosia. Synttäripäivänä meni itselläni lähes 100 euroa, mutta en saanut itse rahaa tai lahjoja ollenkaan.

Kiva, kun sait vähän piristystä.

Jasu2025: "Rotta rakas voi paremmin, minä sain vähän piristystä mielentervetshoitajalla käynnistä. Vaikuttaa ihmiseltä jonka kanssa voin olla luontevasti itseni."

Ai sinulla on rottakin? En tiennyt. Itse muutin täytin eilen vuosia. Synttäripäivänä meni itselläni lähes 100 euroa, mutta en saanut itse rahaa tai lahjoja ollenkaan.

Kiva, kun sait vähän piristystä.

Onnittelut jälkikäteen. 🎂🤗

On mulla 11 rottaa. ❤️
        Juu, kaikki pienikin piristyminen on tervetullutta, en ole näin pahasti ollut ikinä vielä masentunut. Päällepäin voin näyttää ja toimia erehdyttävän normisti, mutta sisällä myllertää ja on tuskaisaa. Ihan caput.

• Jasu2025 kirjoitti:

On mulla 11 rottaa. ❤️
        Juu, kaikki pienikin piristyminen on tervetullutta, en ole näin pahasti ollut ikinä vielä masentunut. Päällepäin voin näyttää ja toimia erehdyttävän normisti, mutta sisällä myllertää ja on tuskaisaa. Ihan caput.

Vähän huolettaa miten kauan menee olla normaali itsensä. Tuntuu olevan vuoristorataa. Äkkiä tippuu huipulta alas takaisin.

• Jasu2025 kirjoitti:

On mulla 11 rottaa. ❤️

Kyllä sinä piristyt vielä enemmänkin. Syö suklaata, Jasu2025. Suklaa piristää. Samoin ananastäysmehu. Ainakin minulla niin käy. Kyllä se aurinko paistaa risukasaan myöhemmin. Nuku muuta yö hyvin - niin maailma voi olla toisin! Tsemppiä sinne! :)

Kiitos synttärionnitteluisesta.

Kyllä sinä piristyt vielä enemmänkin. Syö suklaata, Jasu2025. Suklaa piristää. Samoin ananastäysmehu. Ainakin minulla niin käy. Kyllä se aurinko paistaa risukasaan myöhemmin. Nuku muuta yö hyvin - niin maailma voi olla toisin! Tsemppiä sinne! :)

Kiitos synttärionnitteluisesta.

Sain ssri lääkkeitä, sekä triptyliä. Niitä kokeillaan kuinka ne puree. Suklaakin on hyvää ja söinkin tänään. Mun ei vaan passaa antaa herkuille liikaa tilaa tai alan lihomaan. Helposti tulee korkojen kera fättiä, jos antaa vaan suun johdatella. 😅

Kevät ainakin tuo pirteyttä, kun tiedän että kohta on kesä ja puutarhaan pääsee mönkimään. 🤗

• Jasu2025 kirjoitti:

Sain ssri lääkkeitä, sekä triptyliä. Niitä kokeillaan kuinka ne puree. Suklaakin on hyvää ja söinkin tänään. Mun ei vaan passaa antaa herkuille liikaa tilaa tai alan lihomaan. Helposti tulee korkojen kera fättiä, jos antaa vaan suun johdatella. 😅

Kevät ainakin tuo pirteyttä, kun tiedän että kohta on kesä ja puutarhaan pääsee mönkimään. 🤗

Jasu2025: "Kevät ainakin tuo pirteyttä, kun tiedän että kohta on kesä ja puutarhaan pääsee mönkimään. 🤗"

Joo, näin tammikuussa päivä jo pitenee ja aurinko paistaa enemmän, mikä luo piristystä päivään. Ehkä sitä suklaata ei kannata paljon syödä, jos lihoo? Siis kevättä kohti? Hyvää iltaa, sillä itse lopettelen tämän illan kohdalta kohta! Törmätään! :)

Jasu2025: "Kevät ainakin tuo pirteyttä, kun tiedän että kohta on kesä ja puutarhaan pääsee mönkimään. 🤗"

Joo, näin tammikuussa päivä jo pitenee ja aurinko paistaa enemmän, mikä luo piristystä päivään. Ehkä sitä suklaata ei kannata paljon syödä, jos lihoo? Siis kevättä kohti? Hyvää iltaa, sillä itse lopettelen tämän illan kohdalta kohta! Törmätään! :)

Kiitos. Sinulle myös hyvää iltaa. Olet ihana. 😊

• Anonyymi00003

Ei harmita. Jos nyt jokin voisi harmittaa, niin tuhlattu aika. Rahaa ja materiaa saa aina lisää, aikaa ei.

• Anonyymi00004

eron jälkeen harmitti, kun akka käänsi takin totaalisesti, vatipäämuijalla oli jo uus kumppani ennen kuin olimme tuomittuja eroon. Näytti todellisen luonteensa, enää en koskisi tikullakaan👍

• Anonyymi00005

ei harmita enää. onneksi pääsin siitä muijasta vaikka alkuun harmitti.

• Harmittaa. Eksä puhalsi monessakin asiassa, kun oli ilmeisesti katkera erosta.
      Annoin kuitenkin anteeksi, ihan itseni ja lasten takia, mutta ei se tee tehtyä tekemättömäksi.

• Surkimusvaiheesta olen päässyt jo yli, kakkulapioiden omistussuhteet selvitetty aikoja sitten ja talous on siedettävässä kunnossa. Viimeinen kasvatti täyttää 18 tänä vuonna ettei tässä oikeastaan huonosti mene vaikka ei voi sanoa että suuresti elämisestä nauttisikaan.
      Fysiikka kunnossa, muut sairastelee ympärillä, ei paha...pitäisi kai olla tyytyväinen, mjoo 😄
      Kun nyt pääsisi tästä talvesta taas ylitse...🙄

• Matemaattisen toimitukseni mukaan sinulla(kin) on 2008 syntynyt kuopus? 😁

• Mu5tasydän kirjoitti:

Matemaattisen toimitukseni mukaan sinulla(kin) on 2008 syntynyt kuopus? 😁

On ja uusia en suostu enää tekemään tai sitten sopimukseen kirjoitetaan vastuustavapauttamislauseke missä todetaan että kehitystyön ja kasvatuksen sekä elatuksen osalta vastuu loppuu hedelmöityshetkeen, synttäreillä kerran vuodessa suostun käymään 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

On ja uusia en suostu enää tekemään tai sitten sopimukseen kirjoitetaan vastuustavapauttamislauseke missä todetaan että kehitystyön ja kasvatuksen sekä elatuksen osalta vastuu loppuu hedelmöityshetkeen, synttäreillä kerran vuodessa suostun käymään 😄

En kyllä itsekään enää alusta aloittaisi, kun on saanut tuon kolmikon kasvatettua. 😊

• En ottanut oikeastaan mitään mukaan erotessani. Vaatteeni, hygieniatuotteeni ja koruni.
      Erosta on nyt viisi vuotta ja minulla on perustettu koti tässä. Aloitin ihan tyhjästä.

Enkä kadu etten ottanut mitään mukaan, sillä se oli jo suhteemme alussa sovittu juttu, että jättäjä ottaa vaatteensa ja häipyy vähin äänin.

Joitain muistoesineitä ja käyttötavaroita on kulkeutunut exän hylkääminä minulle ja jotkin asiat ovat yhteiskäytössä. Kuten esmes sähkövatkain. En viiti hommata omaa, kun ei se ole niin aktiivisesti käytössä.

• Enpä muista että mikään olisi harmittanut. Aika pienellä kantamuksella lähti. Se varmaan vaikutti kun lähti meidän talosta suoraan toisen miehen asunnolle niin siellä oli kaikki valmiina.
      Lähtiessään myös totesi että sinä tarvit lasten kanssa näitä tavaroita enemmän kuin hän. Toki jälkeenpäin joitakin tavaroita kyseli perään mutta vähäistä se oli.

• Anonyymi00006

Vaikka mitä ja uhkaili vielä enemmällä, teki kaiken mahdollisimman vaikeaksi, mutta pääsinpähän eroon.

- Sheena

• Anonyymi00007

Itse asiassa joo. Talokin meni.

• Anonyymi00008

Hohohohohoo on nainen ohohohoo

• Anonyymi00009

Eronnut monta kertaa

• Anonyymi00010

Kerran olen aloittanut uuden elämän vain vaatteet mukanani. Sain vanhemmiltani patjat ja käytetyt peruskeittiövälineet. Sain tosi paljon apua monelta suunnalta silloin. Ei se menetetty omaisuus haitannut. Mulla oli niin onnellinen olo siinä lattialla nukkuessa. Perusasiat oli hyvin.

Kyllähän miehet ovat kalliiksi käyneet. Sen enempää selittelemättä. Mutta ajattelen asian yksinkertaistettuna niin, että vapaus maksaa.

xLiner

• Anonyymi00011

Onneksi erosin ennen kuin olisi tullut vaikeaa.
      Hän oli niin hyvä mutta kun ei vaan sovittu toisillemme, kipuilen niin mahdottomasti olin joka lähti eroamaan ja tämä oli 3. Kerta 2 aiempaa lupasimme että yritämme korjata, kumminkin minun olisi pitänyt antautua kaikkeen.. sitten olin vain niin kipeenä.
      Tällä kertaa ikää on niin paljon että kun sanoo että elän loppu elämäni yksin niin se on jo varma.. 10 v yli oli edellinen yksin eläminen.
      Paljon parempi yksin !!!!

• Anonyymi00013

Olen onnellinen eronnut♥️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      191
      6462
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      213
      3776
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      20
      3307
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      60
      2954
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      94
      2668
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      4
      2567
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      33
      2287
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      35
      2035
    9. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      75
      1905
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      60
      1837
    Aihe