Hei.
Joku varmaan tietää mitä liittymiä Englannissa on?
Ja mikähän ois semmonen liittymä jossa ois Englannin sisäiset puhelut halvat?
Kiitos!
Englannin puhelinliittymät?
8
1442
Vastaukset
- on paljon
liittymiä on paljon ehkä ajattelit payasyougo eli PAYG ennemmin ku contract puhelinta. mieti mihin liittymiin soitat eniten se tulee halvimmaksi sitten pitemmän päälle. itse olen tyytyväinen ollut vodafoneen
- Elde2
etta ehka orange ja vodafone ovat yleisimpia..ja ehka halvimpia..tai jos otat vodafonen ja muilla ihmisilla on sama niin on tietenkin halvempaa. voit otta joko prepaid tyylisen liittyman tai sitten kunnon liittyman muummuassa puhu 60 minuuttia maksa vain kolme..kannattaa kysella liikkeista lisaa
- ...
Mika liittyma siis kannattaa ottaa jos aikoo olla vuoden ja puheluita tulisi enemman suomeen kuin maan sisaisia? Orange? Pitaako entinen liittyma, siis suomalainen lakkauttaa ennen kuin ottaa uuden englantilaisen?
- Eevil
... kirjoitti:
Mika liittyma siis kannattaa ottaa jos aikoo olla vuoden ja puheluita tulisi enemman suomeen kuin maan sisaisia? Orange? Pitaako entinen liittyma, siis suomalainen lakkauttaa ennen kuin ottaa uuden englantilaisen?
Ainakin länsimaissa on sallittua pitää useampaa kuin yhtä puhelinnumeroa jos van rahat riittää - sama pätee autoihin ja taloihin :)
... kirjoitti:
ehka kannattaa sulkea suomen liittyma muutenkin ennen kuin tulet suomeen..tai sitten vaan maksat kuukausimaksut..siis se on sellanen prepaid liittyma pay as u go..eli ostat siihen puheaikaa silloin kun sita tarvitset..mulla ittellani on vodafone. se on aika yleinen! ota vaikka se. menet vaan liikkeeseen ja sanot etta haluat pay as you go liittyman. Se maksaa 5-10 puntaa. Koska jos sinulla on suomen liittyma kaytossa kuten mulla oli aluks kun tulin englantiin ja ihmiset sulle soittelee ja ma soitan niille niin mulla tuli sellanen 900 euron lasku! Ala missaan nimessa puhu suomalaisella liittymalla ulkomailla tai vastaan ota puheluita!!! mutta virheista oppii.. siis vodafone tai orange pay as you go liittyma! maksaa n. 5-10 puntaa ja ostat puheajat itse!
- Tosser
www.orange.co.uk
www.vodafone.co.uk
www.o2.co.uk
www.tmobile.co.uk
www.virgin.co.uk
Netissä on hintatiedot, riippuu paljonko puhut. Jos olet vuoden Englannissa, voit jopa harkita pay monthly-puhelinta jolloin saat kännykän kaupanpäälle.
Kannattaa myös katsoa verkkojen katvealueet, nekin löytyy noilta sivuilta. - Tallaaja123
Giffgaff toimii tosi hyvin. Vaihtoehtoisesti esim globetel (kts http://www.puhelinliittymat.fi)
- Masamatkaaja
Nykyisin ei ole enään edes niin kallista käyttää sitä Suomen puhelinliittymää. Muistaakseni esimerkiksi Telialla sisältyy 5-10 gigaa netin käyttöä myös ulkomailla( https://www.vertaaliittyma.fi/ voi tarkistaa ). Mikäli haluaa soitella maan sisäisiä, niin esimerkiksi laittamalla vähän rahaa skypeen voi soitella noita melko edullisestikin. Näissä skype puheluissa sinulla siis tulee kuitenkin olla joku netti puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812526- 1882080
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771945Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221741Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1291623
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681205Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171