Englannin puhelinliittymät?

Mie..

Hei.
Joku varmaan tietää mitä liittymiä Englannissa on?
Ja mikähän ois semmonen liittymä jossa ois Englannin sisäiset puhelut halvat?

Kiitos!

8

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on paljon

      liittymiä on paljon ehkä ajattelit payasyougo eli PAYG ennemmin ku contract puhelinta. mieti mihin liittymiin soitat eniten se tulee halvimmaksi sitten pitemmän päälle. itse olen tyytyväinen ollut vodafoneen

    • Elde2

      etta ehka orange ja vodafone ovat yleisimpia..ja ehka halvimpia..tai jos otat vodafonen ja muilla ihmisilla on sama niin on tietenkin halvempaa. voit otta joko prepaid tyylisen liittyman tai sitten kunnon liittyman muummuassa puhu 60 minuuttia maksa vain kolme..kannattaa kysella liikkeista lisaa

      • ...

        Mika liittyma siis kannattaa ottaa jos aikoo olla vuoden ja puheluita tulisi enemman suomeen kuin maan sisaisia? Orange? Pitaako entinen liittyma, siis suomalainen lakkauttaa ennen kuin ottaa uuden englantilaisen?


      • Eevil
        ... kirjoitti:

        Mika liittyma siis kannattaa ottaa jos aikoo olla vuoden ja puheluita tulisi enemman suomeen kuin maan sisaisia? Orange? Pitaako entinen liittyma, siis suomalainen lakkauttaa ennen kuin ottaa uuden englantilaisen?

        Ainakin länsimaissa on sallittua pitää useampaa kuin yhtä puhelinnumeroa jos van rahat riittää - sama pätee autoihin ja taloihin :)


      • ... kirjoitti:

        Mika liittyma siis kannattaa ottaa jos aikoo olla vuoden ja puheluita tulisi enemman suomeen kuin maan sisaisia? Orange? Pitaako entinen liittyma, siis suomalainen lakkauttaa ennen kuin ottaa uuden englantilaisen?

        ehka kannattaa sulkea suomen liittyma muutenkin ennen kuin tulet suomeen..tai sitten vaan maksat kuukausimaksut..siis se on sellanen prepaid liittyma pay as u go..eli ostat siihen puheaikaa silloin kun sita tarvitset..mulla ittellani on vodafone. se on aika yleinen! ota vaikka se. menet vaan liikkeeseen ja sanot etta haluat pay as you go liittyman. Se maksaa 5-10 puntaa. Koska jos sinulla on suomen liittyma kaytossa kuten mulla oli aluks kun tulin englantiin ja ihmiset sulle soittelee ja ma soitan niille niin mulla tuli sellanen 900 euron lasku! Ala missaan nimessa puhu suomalaisella liittymalla ulkomailla tai vastaan ota puheluita!!! mutta virheista oppii.. siis vodafone tai orange pay as you go liittyma! maksaa n. 5-10 puntaa ja ostat puheajat itse!


    • Tosser

      www.orange.co.uk
      www.vodafone.co.uk
      www.o2.co.uk
      www.tmobile.co.uk
      www.virgin.co.uk

      Netissä on hintatiedot, riippuu paljonko puhut. Jos olet vuoden Englannissa, voit jopa harkita pay monthly-puhelinta jolloin saat kännykän kaupanpäälle.

      Kannattaa myös katsoa verkkojen katvealueet, nekin löytyy noilta sivuilta.

    • Tallaaja123
    • Masamatkaaja

      Nykyisin ei ole enään edes niin kallista käyttää sitä Suomen puhelinliittymää. Muistaakseni esimerkiksi Telialla sisältyy 5-10 gigaa netin käyttöä myös ulkomailla( https://www.vertaaliittyma.fi/ voi tarkistaa ). Mikäli haluaa soitella maan sisäisiä, niin esimerkiksi laittamalla vähän rahaa skypeen voi soitella noita melko edullisestikin. Näissä skype puheluissa sinulla siis tulee kuitenkin olla joku netti puhelimessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe