odotanko turhaan sua sittekin?

kiitos vastauksista!:)

Tapahtui viime perjantaina: baarissa katselin erästä itseäni miellyttävää miestä ja hän myös vilkuili minua ja hymyli minulle.. Sitten yks kaks hän tuli sanomaan etten saisi häntä katsella näin ihanilla silmillä, hän pian ihastuu minuun.. En ehtinyt mitään vastaamaan sillä hän oli jo poissa.. Kuitenkin illan aikana tuli toisiamme vilkuiltua, ja lopulta hän tuli loppuillasta kysymään että lähtisinkö hänen mukaansa.. Minä lähdin, juteltiin paljon kävellessä hänen luokseen, todella paljon samoja kiinnostuksen kohteita löytyi.. Mutta mies kuitenkin sanoi olevansa hieman erakkotyyppiä.. No aamulla sit viimein lähtiessäni kysyin häneltä haluaisiko hän ottaa joskus uusiksi ja hän otti numeroni muistiin.. Sanoin hänelle vain että soittele ja hän lupasi soittaa, mutta itseäni jäi hämäämään, että odotanko turhaan hänen soittoaan? Mitä mieltä olette miehet ja naisetkin, jotka miehiä tajuavat, kuinka pitkä aika saattaa mennä että hän soittaa jos on soittaakseen? Eli mikä on ns. takaraja, ettei soittoa enää sen jälkeen kannata odotella?

12

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

      kannattaa enään odotella..Eiköhan se oo päivä,pari että ois ottanut yhteyttä jos olis enemmänkin kiinnostanut.

      • välttämättä!

        Itse olen soitellut usean kuukaudenkin päästä. On epätodennäköistä, mutta mahdollista.


    • henkka

      Riippuu siitä, mitä mieltä mies oli seksistä? jos oli tyytyväinen, niin soittaa todennäköisesti. Muussa tapauksessa ei.

      • ..sillä...

        ..hän pyysi tänään lisää!:)


      • olet...

        sitten viraalisesti vakihoito tästä lähtien.Onneksi olkoon!!


      • jepuuu

        onnea


    • Samankokenut

      Ei koskaan soita sulle sun itses takia, vaan siksi että saa sitä.. Miehet on just tuollasia, lopeta heti yhteydenpito, äläkä vastaa puheluihin, äläkä missään nimessä suostu menemään sänkyyn enää, jos yhtään kunnioitat itseesi.

    • nO, ONKO HÄN SOITTANUT (""¤#&%#¤¤"# CAPSLOCK)

      • kiitosvastauksista

        No ei ole vielä, mutta odottelen :)


    • No jos hänn ei ole soittanut vielä pariin päivään niin ei hätää.

      Itse olen soittanut parin vuoden päästäkin mutta huomasin, että viivyttelin liaan kauan.

      Eli kyllä soittoa voi odottaa vaikka kuinka kauan, muttä ehkä kuitenin kannattaa rakentaa sitä omaa elämää ennenkuin odottaa.

      • two_änd_half_hour_plän

        .

        "Parasta elää 2½ tunnin suunnittelulla jos ei 2½ -tunnissa ole tapahtunut jotakin merkittävää on siirryttävä etiäpäin"

        har!11

        .


      • Aikanaan soitin myös parin kuukauden päästä ja sanoi hänellä olleen kiireitä ettei sillä hetkellä sopinut, viikon päästä kun soitin, oli vaihtanut numeroa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe