Englannin kielellä.
"You sold women a lie that they can behave like men for 15 years and then just pivot to traditional lifestyle without any emonational or biological consequenses."
What Happens to Promiscuous Women After 35 – The Truth Behind the 'I'm Ready Now' Phase
https://youtu.be/Z9ovxwnE8Lk?si=pmzQ17RqAcA2dHxy
Naisille neuvoja pariutumiseen
51
822
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nainen on hämillään siitä mitä näkee yökerhossa tapahtuvan, miksi miehet siellä käyttäytvät niin oudosti.
Toinen nainen sanoo suoraan mielipiteensä feministinaisesta joka ei halua kertoa "body counttiaan" miehille.
Women Finally Realize Men Don't Want The Headache Anymore | Men Have Checked Out Of Dating In 2025
https://youtu.be/AKnmqV12PVY?si=bIDYNSvMVzRTFZti - Anonyymi00002
Sorry dear. Minä käyttäydyn kuten minä käyttäydyn, en kuten mies käyttäytyy tai kuten nainen käyttäytyy. Jos minä en kelpaa, niin sitten en. En ala esittämään jotakuta toista ihmistä, vain kelvatakseni jollekin.
- Anonyymi00003
Niin juuri tuosta siinä oli kysymys, että ei voi käyttäytyä koko elämäänsä tietyllä tavoin, ja sitten yhtäkkiä olla kuin joku ihan toinen persoona. Ei sellainen ole uskottavaa, se on esittämistä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin juuri tuosta siinä oli kysymys, että ei voi käyttäytyä koko elämäänsä tietyllä tavoin, ja sitten yhtäkkiä olla kuin joku ihan toinen persoona. Ei sellainen ole uskottavaa, se on esittämistä.
Olen aina käyttäytynyt kuten minä, en kuten mies tai kuten nainen. Se, jos joku torvi kuvittelee naisen käyttäytyvän tietyllä tavalla, on hänen probleemansa. Tyhmän ihmiset eivät muutenkaan ole makuuni, eli tuossa ei todellakaan menetä mitään tutustumisen arvoista.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen aina käyttäytynyt kuten minä, en kuten mies tai kuten nainen. Se, jos joku torvi kuvittelee naisen käyttäytyvän tietyllä tavalla, on hänen probleemansa. Tyhmän ihmiset eivät muutenkaan ole makuuni, eli tuossa ei todellakaan menetä mitään tutustumisen arvoista.
No sitten en tiedä mikä olet jos et ole mies etkä nainen. Nämä videot eivät sitten koske sinua ollenkaan eikä sinun tarvitse niitä katsoa, ne on tarkoitettu naisille.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä keskustelu ei varmaan liity nyt sinuun millään tavoin, sinulle parempi osoite olisi ehkä joku mielenterveyspalsta, identiteettiongelmat tai jotain sellaista sieltä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sitten en tiedä mikä olet jos et ole mies etkä nainen. Nämä videot eivät sitten koske sinua ollenkaan eikä sinun tarvitse niitä katsoa, ne on tarkoitettu naisille.
Minä olen nainen, eli se tuosta olettamuksestasi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä olen nainen, eli se tuosta olettamuksestasi.
haha...no et sinä mikään nainen ole..... olet "jokin muu".... mene johonkin vtun tutkimuksiin niin se voidaan todeta jollai testillä varmsti...
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
haha...no et sinä mikään nainen ole..... olet "jokin muu".... mene johonkin vtun tutkimuksiin niin se voidaan todeta jollai testillä varmsti...
Olen ihan nainen, en mikään muu. Se, että sinulla on vähän heikompi tuo järjenjuoksu, ei ole minun vikani.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä keskustelu ei varmaan liity nyt sinuun millään tavoin, sinulle parempi osoite olisi ehkä joku mielenterveyspalsta, identiteettiongelmat tai jotain sellaista sieltä.
Ainoastaan aloittajalla näkyy olevn identiteettiongelmia. Minä olen aina tiennyt kuka ja mitä olen, jo pikkulapsena.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen aina soveltanut samaa periaatetta myös miehiin. 🤭 Eli ei ole sukupuoleen sidottu seikka.
🦄 - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen aina soveltanut samaa periaatetta myös miehiin. 🤭 Eli ei ole sukupuoleen sidottu seikka.
🦄Juurikin noin. Tässä asiassa.ei ole olemassa miehen käytöstä ja naisen käytöstä, on vain erilaisia tapoja käyttäytyä ja ajatella.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juurikin noin. Tässä asiassa.ei ole olemassa miehen käytöstä ja naisen käytöstä, on vain erilaisia tapoja käyttäytyä ja ajatella.
no se nyt on ihan sama mitä mieltä sinä olet.
kuitenkin jos katsot tuon videon niin se on nimeomaan naisille suunnattu, ei miehille tai jollekin siltä väliltä, tai jollekin joka ei ole mitään. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
kuitenkin jos katsot tuon videon niin se on nimeomaan naisille suunnattu, ei miehille tai jollekin siltä väliltä, tai jollekin joka ei ole mitään.Minä nimeomaan olen nainen. Perustelujesi mukaan se siis on mukamas minulle suunnattu. Se on vain totuus, olitpa siitä mitä mieltä tahdot. Sinähän et selvästi ymmärrä naisista tuon taivaallista, kun kerta kuvittelet olemassa olevan jotain tuollaista naisen käytöstä. Et mitä ilmeisimmin tajua tuon taivaallista myöskään muista miehistä tai oikeastaan ihmisistä yleensä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
kuitenkin jos katsot tuon videon niin se on nimeomaan naisille suunnattu, ei miehille tai jollekin siltä väliltä, tai jollekin joka ei ole mitään.Se on virheellisesti suunnattu vain naisille, koska videon tekijä noudattaa perusteettomia kaksoisstandardeja.
🦄 - Anonyymi00034
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään esittää jotain muuta kuin olen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään esittää jotain muuta kuin olen.
Juurikin noin. Ei tulisi mieleenikään esittää jotakin muuta. Jos ei kelpaa jollekulle, niin voi voi.
- Anonyymi00008
Divide and rule siis toimii. Valtioiden välillä eri ihmisillä on vastakkainasettelua ja konflikteja, samoin valtioiden sisällä eri sosiaaliryhmien välillä. Tämä on kaikki politiikkaa. Kulttuurien muokkaaminen on sekin politiikan seurausta. Tietoisia ja tarkoituksellisia valintoja. Kun me olemme kiireissämme nahistelemaan keskenämme, samalla puppet masterit vetelevät naruistaan vedättäen meitä kaikkia.
Vastakkainasettelut generoivat jännite-energiaa, vääristynyttä energiaa. Samaa energiaa mihin eliitti henkilökohtaisesti uskoo ja mistä eliitin jäsenet kuvittelevat ammentavansa elämänenergiaa itselleen ihmiskunnan kärsimyksen kustannuksella. Ne uskovat näihin juttuihin, hulluja kun ovat. - Anonyymi00010
Pakkoamerikankieli on osoitus sellaisen kielen käyttäjän tietämättömyydestä sekä myös ymmärtämättömyydestä vaikkapa tällä kertaa sitten naisen hurmaamisesta.
Kirjoitappa tuo sama latinankielellä niin voimme ihaillen ihailla sinun viisaita kirjoituksiasi. - Anonyymi00013
joku amerikkalaisen ohjelma... niin no joku tekoäly-ihmisen työ ei varmaan yhrtään hwlpompaa, weiryyppiarä kuin joku
- Anonyymi00014
Noi on taas noita ... kuinka kertoa, että ei tunne yhtään naista, kertomatta ettei tunne yhtään naista. Täysin nollatason lätinää.
- Anonyymi00015
Huolin vain täysijärkisen miehen. Tuossa annetut "neuvot" eivät auta siinä, vaan estäisivät sellaisen miehen löytymisen.
- Anonyymi00016
Niin kauan kuin miehet käyttäytyy niin kyin käyttäytyy eli eivät halua sitoutua niin kenen kanssa nainen sillon voisi edes sitoutua? Toisen naisenko? Jääkö naiselle muuta vaihtoehtoa kuin käyttäytyä kuin mies kunnes miehet ovat valmiita sitoutumaan? Siitäkin miesten valinnasta voi toki syyttää naista.
- Anonyymi00017
Voisiko joku kertoa minulle, miksi tuo pätee vain naisiin? 😄
Tuo on juuri se syy, miksi en ole koskaan halunnut koskea pitkällä tikullakaan miehiin, jotka keräävät kokemuksia, "elävät", "viettävät villiä nuoruuttaan" tai niin edelleen. Eli ovat promiskuiteettisiä.
Ei kiitos. Sellaiset miehet eivät ole koskaan kelvanneet.
Naimisissa oleminen ja lasten saaminen lasketaan samaan kategoriaan, joten sellaisia kokemuksia hankkineet miehet eivät myöskään ole koskaan kelvanneet minulle. Kakkoskierroksella olevista miehistä ei tule tunnetta, että he olisivat tosissaan. Jos ei ensimmäinen valinta ollut oikea, miksi toinenkaan olisi?
🦄- Anonyymi00026
miksi sinun oma valintasi sitten oli juuri se oikea, ja heti? osaatko selittää sitä?
(olen kyllä samaa mieltä että molemmat sekä miehet että naiset jotka käyttäytyvät kuvaillulla tavalla ovat jotenkin epäkelpoja luonteeltaan)
tuo aloitus oli suunnattu naisille ja käsitteli naisia. käännät sen asian heti miehiin, vaikkei se mitenkään liity heihin. olet erinomainen suuntaamaan keskustelun jonnekin mikä on sinulle itsellesi helpommin käsiteltävä aihe kuin aloituksessa esitetty aihe.
mitä mieltä olet itse asiasta, siis niistä naisista jotka "käyttäytyvät kuin miehet"? - Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
miksi sinun oma valintasi sitten oli juuri se oikea, ja heti? osaatko selittää sitä?
(olen kyllä samaa mieltä että molemmat sekä miehet että naiset jotka käyttäytyvät kuvaillulla tavalla ovat jotenkin epäkelpoja luonteeltaan)
tuo aloitus oli suunnattu naisille ja käsitteli naisia. käännät sen asian heti miehiin, vaikkei se mitenkään liity heihin. olet erinomainen suuntaamaan keskustelun jonnekin mikä on sinulle itsellesi helpommin käsiteltävä aihe kuin aloituksessa esitetty aihe.
mitä mieltä olet itse asiasta, siis niistä naisista jotka "käyttäytyvät kuin miehet"?"miksi sinun oma valintasi sitten oli juuri se oikea, ja heti? osaatko selittää sitä?"
Osaan. Koska rakastan häntä, ja hän minua.
"(olen kyllä samaa mieltä että molemmat sekä miehet että naiset jotka käyttäytyvät kuvaillulla tavalla ovat jotenkin epäkelpoja luonteeltaan)"
Samaa mieltä.
"tuo aloitus oli suunnattu naisille ja käsitteli naisia. käännät sen asian heti miehiin, vaikkei se mitenkään liity heihin. olet erinomainen suuntaamaan keskustelun jonnekin mikä on sinulle itsellesi helpommin käsiteltävä aihe kuin aloituksessa esitetty aihe."
Tietysti se liittyy myös miehiin! Olen aina ollut sitä mieltä, ja niin on ollut moni muukin nainen. Tuo video vain on tehty puutteellisesta näkökulmasta.
"mitä mieltä olet itse asiasta, siis niistä naisista jotka "käyttäytyvät kuin miehet"?"
Tässä asiassa ei ole olemassa mitään miehistä käyttäytymistä. Kunnolliset miehet eivät ole promiskuiteettisiä. On vain promiskuiteettisiä ihmisiä, ja he voivat olla joko naisia tai miehiä.
🦄
- Anonyymi00019
niiin no kirvesmies ilma kiecwesarä ja naula ja varaakin.
mutta niin pitäisi jutella jotellla joytain, niin Zuckergergin kanssa ja jotain juttuja.. - Anonyymi00021
Veikkaanpa miesten tarvitsevan enemmän neuvoja pariutumiseen ☝️
- Sheena - Anonyymi00022
Tuon aloituksen lainauksen muutan vielä myös miehiä koskevaksi:
"You sold men a lie that they can behave promiscuously for 15 years and then just pivot to traditional lifestyle without any emonational or biological consequenses."
Minä en siis ole ikinä ajatellut, että miehet olisivat luonnostaan promiskuiteettisiä. Mikään tosielämän havaintoni ei tue sitä, ainoastaan fiktiviset väitteet.
Tämän vuoksi pidän aloitusviestissä linkitettyä videota miesvihamielisenä ja todellisuudesta vieraantuneena. Sen lisäksi että se tietysti on naisvihamielinen kieltäessään naisilta jotain, jonka olettaa olevan toivottua, sallittua tai luontaista miehille.
🦄- Anonyymi00023
Mietin ihan samaa. En katsonut videoita, mutta kuvaus on ristiriitainen. Jos kevytkenkäisyydestä mukamas aiheutuu emotianaalisia ja fyysisiä jälkiä naisille (jälkimmäinen ei tosin pidä paikkaansa), niin sitten niitä aiheutuisi myös kevytkenkäisille miehille.
Ja jos kevytkenkäisyys on jollain tapaa luonnollista miehelle niin kenen kanssa ne kevytkenkäiset miehet (eli kuvauksen perusteella oletuksena kaikki miehet) ovat kevytkenkäisiä, jos naiset eivät saa olla kevytkenkäisiä? - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mietin ihan samaa. En katsonut videoita, mutta kuvaus on ristiriitainen. Jos kevytkenkäisyydestä mukamas aiheutuu emotianaalisia ja fyysisiä jälkiä naisille (jälkimmäinen ei tosin pidä paikkaansa), niin sitten niitä aiheutuisi myös kevytkenkäisille miehille.
Ja jos kevytkenkäisyys on jollain tapaa luonnollista miehelle niin kenen kanssa ne kevytkenkäiset miehet (eli kuvauksen perusteella oletuksena kaikki miehet) ovat kevytkenkäisiä, jos naiset eivät saa olla kevytkenkäisiä?no voisitteko hyvät feministit selittää että missä kohtaa videolla sanottiin etteivät samat asiat koskisi myös miehiä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
no voisitteko hyvät feministit selittää että missä kohtaa videolla sanottiin etteivät samat asiat koskisi myös miehiä?
Aina yhtä koomista, kun joku kuvittelee minua feministiksi. 🤣
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aina yhtä koomista, kun joku kuvittelee minua feministiksi. 🤣
sinä olet ainoa joka nauraa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
no voisitteko hyvät feministit selittää että missä kohtaa videolla sanottiin etteivät samat asiat koskisi myös miehiä?
Heti videon nimessä se sanottiin.
🦄 - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
sinä olet ainoa joka nauraa.
En taatusti ole. Tuollainen feministittely on yhtä koomista aivan jokaiselle.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Heti videon nimessä se sanottiin.
🦄mitä tapahtuu hooraaville naisille 35 ikävuoden jälkeen, no se video kertoo niistä naisista jotka lähestyy 40 rajaa. joo, no tietysti se asia ei koske miehiä, koska miesten keho on paremmin suunniteltu ja rakennettu.
mutta muuten siinä ei mitenkään sanota että miehille olisi oikein toimia holtittomasti, henkilö vaan keskittyy puhumaan naisille koska on itse nainen. joku mies on varmasti tehnyt videon miehille jossa puhuu samaa asiaa. valitettavasti videon viesti ei nyt sitten sopinut sukupuolettomille WOKE-ihimisille, vaikka juuri heille sen kuuleminen olisi erittäin tarpeellista. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
mitä tapahtuu hooraaville naisille 35 ikävuoden jälkeen, no se video kertoo niistä naisista jotka lähestyy 40 rajaa. joo, no tietysti se asia ei koske miehiä, koska miesten keho on paremmin suunniteltu ja rakennettu.
mutta muuten siinä ei mitenkään sanota että miehille olisi oikein toimia holtittomasti, henkilö vaan keskittyy puhumaan naisille koska on itse nainen. joku mies on varmasti tehnyt videon miehille jossa puhuu samaa asiaa. valitettavasti videon viesti ei nyt sitten sopinut sukupuolettomille WOKE-ihimisille, vaikka juuri heille sen kuuleminen olisi erittäin tarpeellista."mitä tapahtuu hooraaville naisille 35 ikävuoden jälkeen, no se video kertoo niistä naisista jotka lähestyy 40 rajaa. joo, no tietysti se asia ei koske miehiä, koska miesten keho on paremmin suunniteltu ja rakennettu."
Ihan sama asia tapahtuu miehille. Mutta onneksi ketään ei pakoteta parisuhteeseen. Jos sellainen elämäntyyli ei innosta, siihen ei kannata ryhtyä.
En keskustele kanssasi enää siitä, koskevatko videon asiat myös miehiä. Olen sitä mieltä että ne koskevat myös miehiä. Sinä et ole esittänyt mitään, minkä vuoksi muuttaisin näkemystäni.
🦄 - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
"mitä tapahtuu hooraaville naisille 35 ikävuoden jälkeen, no se video kertoo niistä naisista jotka lähestyy 40 rajaa. joo, no tietysti se asia ei koske miehiä, koska miesten keho on paremmin suunniteltu ja rakennettu."
Ihan sama asia tapahtuu miehille. Mutta onneksi ketään ei pakoteta parisuhteeseen. Jos sellainen elämäntyyli ei innosta, siihen ei kannata ryhtyä.
En keskustele kanssasi enää siitä, koskevatko videon asiat myös miehiä. Olen sitä mieltä että ne koskevat myös miehiä. Sinä et ole esittänyt mitään, minkä vuoksi muuttaisin näkemystäni.
🦄hahaa!.... väität siis kivenkovaan että naiset ja miehet eivät eroa toisistaan millään tavoin edes fysiologialtaan... ok, pidä uskomuksesi. mutta olet kyllä ihan vtun hullu ihminen....
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
hahaa!.... väität siis kivenkovaan että naiset ja miehet eivät eroa toisistaan millään tavoin edes fysiologialtaan... ok, pidä uskomuksesi. mutta olet kyllä ihan vtun hullu ihminen....
Pidän. Ja minä osaan käyttäytyä. 😉
🦄 - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Pidän. Ja minä osaan käyttäytyä. 😉
🦄sittehän olet jotenkin minua "ylempänä", minä kun en osaa käyttäytyä olellnakaan.... enkä sedes kirjoitaa selvää tekstiäkään...
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
hahaa!.... väität siis kivenkovaan että naiset ja miehet eivät eroa toisistaan millään tavoin edes fysiologialtaan... ok, pidä uskomuksesi. mutta olet kyllä ihan vtun hullu ihminen....
Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että missä kohtaa yksäri on väittänyt, ettei naisen ja miehen fysiologiassa ole eroa? En nimittäin löydä kohtaa, jossa hän väittäisi noin. Naisen ja miehen fysiologiset erot ovat kuitenkin täysin yhdentekeviä tämän aloituksen kannalta. Ne eivät nimittäin aiheuta tässä aiheessa mitään käyttäytymiseroja sukupuolten välille.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
sittehän olet jotenkin minua "ylempänä", minä kun en osaa käyttäytyä olellnakaan.... enkä sedes kirjoitaa selvää tekstiäkään...
Tekoäly p0isti viestini.
Niin, olenhan minä sinua parempi käyttäytymään. Se on kaikille selvää.
Minä olen ylpeä siitä. 👍
🦄 - Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tekoäly p0isti viestini.
Minä olen ylpeä siitä. 👍
🦄niin ja siis koet että olet minua "ylempänä" kun osaat niin hienosti käyttäytyä ja kirjoittaa niin selkeää tekstiä ja täydellisen oikein ilman yhtään kirjoitusvirhettä, ikinä, vai ?
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tekoäly p0isti viestini.
Minä olen ylpeä siitä. 👍
🦄ja enpä nyt sitten tiedä että onko siinä paljoa ylpeilyn aihetta jos osaat käyttäytyä minua paremmin.... suurin osa ihmisistä taitaa osata.. jtoen ei siinä taida olla sinulla aihetta yhtään mihinkään..
- Anonyymi00039
jotain niin joku voisi että oletko nähnyt jotrain erittäin vaarallisen näköisiä jotain kuin kkk tai motskarijengiläisiä... very dangerous if you mess with them
- Anonyymi00044
Naiset on alkanut käyttäytymään kuin miehet jo 60-70 luvulla kostaneet muille miehille sen mitä joku onneton runkkari on heille tehnyt sille onnettomalle runkkarille kun on lähes mahdotonta kostaa jos ei pysty jotenkin varmistumaan että on impotentti helpoin tapa on leikata munat pois toiselta pitää varmaan vaan tehdä kirurgisesti saattaa muuten menehtyä veren hukkaan tulee kuulemma verta kuin sian kurkusta muuten elämän ohjeita mutta jos ei vankeustuomion pelkää ni omalla vastuulla
- Anonyymi00046
Millä tavalla he sitten muka kostavat? Outo olettama. 😃
- Anonyymi00053
Anonyymi00046 kirjoitti:
Millä tavalla he sitten muka kostavat? Outo olettama. 😃
panemalla miehiä halvalla...?
- Anonyymi00047
wonder woman.. niiin noh olen aika iloinen koska olen ehkä onnistunut auttamaankin masentuneita tyttöjä.
- Anonyymi00049
vaikuttaa siltä että tähän ketjuun kirjoittavat naiset ovatn kaikki jotain vanhoja feministisiä akkoja... aihe ei enää heitä edes kosketa mitenkään, silti he kirjoittavat pitkiä viestejä jossa valittavat feminististä agendaansa.. syrjintään ja jotain mitäilie sekopäistä juttua.
- Anonyymi00050
Vaikuttaa siltä, että sinä(kään) et tunne yhtään ainoaa naista. 😃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181