Näillä ilmoilla korkeintaan polven yläpuolelle ulottuvaa hametta päälle ja valkoisen kauluspaidan jossa ylä nappeja aukk eli tissejäkin vähän näkyy
Nainen pystyisitkö laittamaan
36
387
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai, oikeanlaisen ja arvokkaan seuralaisen kanssa ollessani?
- Anonyymi00002
Eikö tulisi kylmä ja vaadi lämpöhaalareita
- Anonyymi00003
Millainen on arvokas seuralainen
- Anonyymi00004
Lisään, olen yllytyshullu ja jos kunnioitan toisen korkealle olen valmis monenlaisiin juttuihin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Millainen on arvokas seuralainen
Rikas ja rakas, ei mikään köyhä ja varas?
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Millainen on arvokas seuralainen
No ei varmaan ainakaan tämä itsekseen kirjoitteleva rättifetisistiäijä, jolta kyselet triviaaleja.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
No ei varmaan ainakaan tämä itsekseen kirjoitteleva rättifetisistiäijä, jolta kyselet triviaaleja.
Ylä nappeja saa ihan eri merkityksen kuin ylänappeja tässä tapauksessa.
- Anonyymi00005
En. Ei kuulu tyyliini.
- Anonyymi00006
Entä kun erittäin varakas herra seuralainen sanoo pukisit hän tulee hakemaan sinua isolla bensa mersulla ja menette eliittien bileisiin
- Anonyymi00007
Ja siihen minkkiturkkia päälle ja kulta ja timantti koruja
- Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja siihen minkkiturkkia päälle ja kulta ja timantti koruja
Ei kuulosta minun tyyliseltä myöskään Enkä pukis turkiksia mistään hinnadta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä kun erittäin varakas herra seuralainen sanoo pukisit hän tulee hakemaan sinua isolla bensa mersulla ja menette eliittien bileisiin
Pitää olla jo e- Mersu, ei mitään bensan katkuisia autoja.
- Anonyymi00008
Pystyn toki, mutta en ole niin idiootti, että tekisin noin.
- Anonyymi00009
Saisit äkkiä oman miehen ainakin on seksikäs näky
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Saisit äkkiä oman miehen ainakin on seksikäs näky
En tee mitään miehellä, joka on idiootti. En halua tuhlata aikaani sellaisen seurassa.
- Anonyymi00010
En laittaisi, vaikka pystyisin.
- Sheena- Anonyymi00011
Ainakin ne sopii naiselle kuin naiselle
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ainakin ne sopii naiselle kuin naiselle
Pisteet ja pilkut puuttuu!
- Anonyymi00012
ensin pitää saada naia3l6a selville onko hän nqi4eqtsyt?
- Anonyymi00013
Kyllä on taas joku YKSINKERTAINEN "aikamiespoika-pekko"siellä KYNÄNVARRESSA...SIIS,LÄPPÄRIN KIMPUSSA...huh,mistä ihmeestä teitä "totteroita"löytyy aina lisää. ELÄKÖÖN AVOHOITO!Tosin voihan olla niinkin,että tämä on aloittajan ainut keino "purkautua"...PAINEISTAAN?Harmitonta hupia!
- Anonyymi00014
huono kierroslukumittari tai huono auto huonot tehot jossain, pityäisi kiwetää noin 12000 kuin joku Ferrarin F40.
mikä on vähän jotenkin hassua pitäisi auttaa nuoria naisia jorenkin, nukkumisongelmiakin..nooh En laittaisi. Muistan joskus nuorena, kun tuli käveltyä muutaman kilsan matka minihameessa talvipakkasella. Jalat olivat aivan punaiset sen jälkeen. Mutta minähän en muutenkaan ole kiinnostunut näistä raharikkaista.
- Anonyymi00017
Voihan niitä kotona käyttää koti asuna ja kotona arki askareissa joo kai lämpö tai pilkkihaalarit on näillä ilmoilla kivempi ja käytännöllisempi
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voihan niitä kotona käyttää koti asuna ja kotona arki askareissa joo kai lämpö tai pilkkihaalarit on näillä ilmoilla kivempi ja käytännöllisempi
Voi toki, sellaiset makuukammariasut ovatkin eri asia.
- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi toki, sellaiset makuukammariasut ovatkin eri asia.
Kumpaa tarkoitat makuukamari asulla hametta vai pilkkihaalareita
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kumpaa tarkoitat makuukamari asulla hametta vai pilkkihaalareita
No ehkä sitä hametta kuitenkin. Paitsi tietysti, jos miehellä olisi joku fetissi pilkkihaalareihin, niin voisin heittäytyä, mutta voisi tulla aika lämmin. 😁
- Anonyymi00019
Mu5tasydän kirjoitti:
No ehkä sitä hametta kuitenkin. Paitsi tietysti, jos miehellä olisi joku fetissi pilkkihaalareihin, niin voisin heittäytyä, mutta voisi tulla aika lämmin. 😁
Ei tarvi mitään fetissejä olla kun naisille sopii kyllä mikä vaate vain ja sinkkunainen voi käyttää hametta ja kauluspaitoja mutta varatulta naiseltä äkkiä kielletään ettei muut miehet näe herkkuja eli kotona saa käyttää muttei ulkona
- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi toki, sellaiset makuukammariasut ovatkin eri asia.
Vai niin nk ystävyyteen - mies, eli palstaäijä pitikö olla sukkahousu, uimapuku jne? Hehe
- Anonyymi00020
No en kuule enää tällä iällä jos oikein ymmärsin kostyymin. keski-ikäinen seminihkeä nainen
- Anonyymi00029
Uuu keski ikäinen nainen se vasta seksikäs näky onkin
- Anonyymi00027
jos sillä on tosi paksut jalat ja hyvin eristävä rasvakerros ruskeaa rasvaa strategisissa paikoissa niin pystyy se, ainakin jonkin aikaa, esittelemään itseään.
En. Eikä mulla ole hameita. Muutenkin itsensäpaljastelu paukkupakkasilla on typerää terveytensä vaarantamista. 👎
- Anonyymi00033
Hei, pystytkö mies laittamaan pelkästään krakan, bokserit (omavalintaisesti tangat käy myös) ja bootsit. Onnistuuko?
- Anonyymi00034
Mies pystytkö laittamaan vain pyöräilykypärän?
Pystytkö?
Vilma - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mies pystytkö laittamaan vain pyöräilykypärän?
Pystytkö?
VilmaÄlä sinä mummo ala isommilles urputtaan. Sun tapauksessa kypäräkin tulee aivan liian myöhään :)
Pystyisin,
Siihen päälle tulis sit vaan vielä pilkkihaalarit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614