Minulla tuntuu mittaa riittävän joka suuntaan. Ja jotenkin tuntuu, että aivan kuin se vain kasvaisi ja venyisi venymistään. Onko tämä enää mahdollistakaan?
Aina vaan kaapeista löytyy syötävää, ja viimeksi käynyt kaupalla varmaan viikko sitten.
Ja nyt ei puhuta siis mistään kotivarasta, vaan ihan mökkivaralla mennään.
-keinovaginamies-
Kuinka pitkä sinulla on?
14
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syliväli minulla on kunnioitettavat 172cm pitkä, mutta kotivara minulla ei yleensä riitä kovinkaan pitkälle. Nyt teen proteiinipizzaa, kun olin laiska enkä jaksanut kauppaan, mutta kaapista löytyy kananmunaa, juustoraastetta ja kasviksia niin niistähän saa oivan protskupizzan lauantai-illan iloksi, joten ihan riittävän pitkälle riittää tämä lyhytkin kotivara 😊
Aletheias- Anonyymi00003
Oho,
Tuolla saa varmaan jo jotain komeita pohjanmaalaisia painiotteita, kun mitataan että kumpi on tänään alla :))
Ai että ku täälläkin olis joku kokki, minä kun vähän surkea noissa hommissa.
No, täytyy syödä mitä kaapeista löytyy, mutta jos kauppaan on matkaa ja pakkasta paljon, niin pitkä on kiva :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oho,
Tuolla saa varmaan jo jotain komeita pohjanmaalaisia painiotteita, kun mitataan että kumpi on tänään alla :))
Ai että ku täälläkin olis joku kokki, minä kun vähän surkea noissa hommissa.
No, täytyy syödä mitä kaapeista löytyy, mutta jos kauppaan on matkaa ja pakkasta paljon, niin pitkä on kiva :)
-keinovaginamies-Kyllä, pohjanmaalainen paini luonnistuu erinomaisesti, kun on riittävät ulokkeet 😄
Leikin aina välillä kokkisotaa omassa keittiössäni, kun en ole muistanut suunnitella aterioita riittävän hyvin. Silloin syntyy juuri jotain tuollaista protskupizzan tapaista. Ei välttämättä mitään luksusruokaa, mutta täyttää vatsan ja saa hyvin käytettyä jämiä pois. Nyt esim punasipuli ja hieman jo pehmenneet kirsikkatomaatit tuli käytettyä.
Toivottavasti mökin kaapeista löytyy jotain maukasta murkinaa. Kauheaa olla, jos vatsa kurnii.
Aletheias - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, pohjanmaalainen paini luonnistuu erinomaisesti, kun on riittävät ulokkeet 😄
Leikin aina välillä kokkisotaa omassa keittiössäni, kun en ole muistanut suunnitella aterioita riittävän hyvin. Silloin syntyy juuri jotain tuollaista protskupizzan tapaista. Ei välttämättä mitään luksusruokaa, mutta täyttää vatsan ja saa hyvin käytettyä jämiä pois. Nyt esim punasipuli ja hieman jo pehmenneet kirsikkatomaatit tuli käytettyä.
Toivottavasti mökin kaapeista löytyy jotain maukasta murkinaa. Kauheaa olla, jos vatsa kurnii.
AletheiasTuollaisia emäntiä pitäisi olla maailmassa enemmän niin tämä olisi parempi paikka.
Näillä leveysasteilla tällaiseen liikkumishaluttomuuteen on totuttu ja varauduttu.
Just heitin pakkasesta pois vanhempaa siikaa, kun jo vähän tuoksahti sulettuaan.
Eiköhän varannoilla mentäisi vielä pari viikkoa kevyesti :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuollaisia emäntiä pitäisi olla maailmassa enemmän niin tämä olisi parempi paikka.
Näillä leveysasteilla tällaiseen liikkumishaluttomuuteen on totuttu ja varauduttu.
Just heitin pakkasesta pois vanhempaa siikaa, kun jo vähän tuoksahti sulettuaan.
Eiköhän varannoilla mentäisi vielä pari viikkoa kevyesti :)
-keinovaginamies-Maailma ei ehkä kestäisi kovin montaa tällaista emäntää 😄
Noin pohjoisessa on tosiaan syytä osata varautua, kun ei voi luottaa siihen, että Wolt on vartissa oven takana. Kaikkeen toki tottuu ja varautumisestakin tulee arkipäivää. Itse olen liian pitkään elänyt niin "helppoa" elämää, kun esim kauppaan pääsee 24/7/365, kotiin voi jäädä etätöihin, jos lunta tulee vähän reippaammin jne että pitäisi suorittaa jokin eloonjäämiskurssi, että oppisin aidosti varautumaan 😊
Aletheias
- Anonyymi00002
Kotivaraa olisi kyllä jonkun verran.
Jääkaappi oli tänään melkein tyhjä ennen kauppaan menoa.
Itse ukossa olisi kyllä varaa vaikka olla syömättä kolmeen päivään.
Voin laskea varaksi sen kolme päivää, ilman että söisin yhtään mitään.
Paino on ollut veemeisen 15 vuotta välillä 104-106 kg.
Tuntuu olevan ihan sama mitä teen, vaaka näyttää aina samaa.
Onhan tuossa muutama painava syy, miksi ei jääkaappia aina ajallaan täyttäisi.
AV- Anonyymi00004
Kotivaaran meetvurstia vai?
Ehkä tiistaiksi lauhtuu sen verran, että viitsii kauppaan lähtöä harkita.
-keinovaginamies- - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kotivaaran meetvurstia vai?
Ehkä tiistaiksi lauhtuu sen verran, että viitsii kauppaan lähtöä harkita.
-keinovaginamies-No ei ihan noinkaan, treenikautenani painoin aikoinaan 116 kg.
Nyt paino ei tunnu putoavan alle 100 kg, ihan sama olisiko syömättä tai ei.
AV
Minulla on kuulemma poikkeuksellisen pitkä lonkkaluu.
Lääkäri huudahti "Herra Jumala", kun teki minulle tarkastusta. Kun kysyin mikä on vialla, tämä tokaisi ettei ole koskaan nähnyt ihmisellä näin pitkää lonkkaluuta.
- Anonyymi00005
Tarkoittaako se että on iso perse?
Niin sanottu persniskainen mies, eli perse alkaa heti kallon pohjasta?
-keinovaginamies- Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkoittaako se että on iso perse?
Niin sanottu persniskainen mies, eli perse alkaa heti kallon pohjasta?
-keinovaginamies-Siis lonkkaluuni ovat pitkät, mutta eivät leveät. Ei vaikuta perseen kokoon ja itse asiassa minulla on pieni perse. Ei vaikuta ulkonäköön ja koon huomaa vain painelemalla tunnusteltaessa.
- Anonyymi00010
Menehän nusimaan
- Anonyymi00011
En ole menossa, enkä tule menemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen685463Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2364294Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk342697Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51872Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik561652Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516