Siis tosi törkeetä: Siis mä laihduin minuutissa 100 grammaa.
Nyt olen fit.
Antaa palaa.
(hirn)
Funeau on laihtunut!
15
171
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin
Kaikki me ymmärrämme sinun ympäristömittasi suhteet, mutta oletko silti varma?
(naurua) - Anonyymi00002
Haukkasin palasen Fuffesta. 😋
🦄 - Anonyymi00003
Kävitkö pissalla vai mitä teit ?
- Anonyymi00004
Jotenkin kauniit lukemat.
-nummeroloogi - Anonyymi00005
Kauheeta
Siis mä en voi käsittää tätä! Siis mä oon lihonut yön aikana sen saman määrän grammoja kuin eilen laihdutin.
Eihän tässä tällaisessa ole mitään järkeä.
Ei saavutetuista eduista tulisi luopua.
(hihitystä)- Anonyymi00006
Henkilökohtainen valmentaja
Tarvitsen tuekseni henkilökohtaisen oppaan hoikkuuden tielle. Haluan näyttää hyvältä. Haluan & haluan.
Tuuletin kevyesti.
(reps) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Henkilökohtainen valmentaja
Tarvitsen tuekseni henkilökohtaisen oppaan hoikkuuden tielle. Haluan näyttää hyvältä. Haluan & haluan.
Tuuletin kevyesti.
(reps)Masentavaa
Katsahdin jääkaappiin kuin terraarioon täynnä hämähäkkejä.
Heti koskettaessani kahvaa, niin sisälläni tuntui valuvan jotain mustaa mönjää.
Olisi kieltäydyttävä.
Kuitenkin aamuisin yleensä syön. Mutta tällä kertaa vartalopeili osasi puhua.
Se osoitti minua ja sätti minua. Se oli pahalla päällä.
(naurua) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Masentavaa
Katsahdin jääkaappiin kuin terraarioon täynnä hämähäkkejä.
Heti koskettaessani kahvaa, niin sisälläni tuntui valuvan jotain mustaa mönjää.
Olisi kieltäydyttävä.
Kuitenkin aamuisin yleensä syön. Mutta tällä kertaa vartalopeili osasi puhua.
Se osoitti minua ja sätti minua. Se oli pahalla päällä.
(naurua)Asetuin vaa’alle.
Digitaalisuus vilisi silmissä.
Kauhea kuinka läski olen, huudahdin ääneen.
Ehkä kannattaisi luovuttaa jokin elin, niin lukemat eivät olisi niin kauheita, pohdin.
(hihitystä) - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Asetuin vaa’alle.
Digitaalisuus vilisi silmissä.
Kauhea kuinka läski olen, huudahdin ääneen.
Ehkä kannattaisi luovuttaa jokin elin, niin lukemat eivät olisi niin kauheita, pohdin.
(hihitystä)Aamupala
Haukkasin palan ilmaa asmiaiseksi ja kastoin sormenpääni tuoremehuun ja nuolaisin.
Se oli aivan liikaa. Vatsani oli heti täysi ja minun oli oksennettava pönttöön.
Ei vain ollut sisällä mitään oksennettavaa. Kuitenkin oksentaminen tuntui hyvältä, vaikka olikin kivuliasta.
Kohta näytän hyvältä.
(reps) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aamupala
Haukkasin palan ilmaa asmiaiseksi ja kastoin sormenpääni tuoremehuun ja nuolaisin.
Se oli aivan liikaa. Vatsani oli heti täysi ja minun oli oksennettava pönttöön.
Ei vain ollut sisällä mitään oksennettavaa. Kuitenkin oksentaminen tuntui hyvältä, vaikka olikin kivuliasta.
Kohta näytän hyvältä.
(reps)- Jaksaa jaksaa! Vielä vielä!
- Siis mä oon aiwan puhki.
- Puheet pois ja liikettä. Liikettä! Nyt liikkuu. Nyt näyttää hyvältä.
Henkilökohtainen valmentajani oli armoton hahmo. Hän oli tiivistelmä kaikista niistä kauheuksista, joista ulkonäkö koostuu. Hän mittasi kallomme, käski sanoa A ja juoksenteli oikealta vasemmalle mittaillemassa ulottuvuuksiamme.
Kuihduimme niin, että rintamme katosivat ja aloimme puhua tukkijätkää.
(hirn) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
- Jaksaa jaksaa! Vielä vielä!
- Siis mä oon aiwan puhki.
- Puheet pois ja liikettä. Liikettä! Nyt liikkuu. Nyt näyttää hyvältä.
Henkilökohtainen valmentajani oli armoton hahmo. Hän oli tiivistelmä kaikista niistä kauheuksista, joista ulkonäkö koostuu. Hän mittasi kallomme, käski sanoa A ja juoksenteli oikealta vasemmalle mittaillemassa ulottuvuuksiamme.
Kuihduimme niin, että rintamme katosivat ja aloimme puhua tukkijätkää.
(hirn)Ulko-ovi
Kovin moni ei tiedä sitä kuinka jonkin niin yksinkertaisen asian jättimäinen paino estää ihmistä astumasta ulos omasta asunnostaan.
Tuo valtava monoliitti käytävän perällä on niin massiivinen siirtää, että se murskaa vähäisimmänkin unelman, toiveen tai halun valtavalla painollaan.
Se on liikahtamaton. Se on pysyvä.
(naurua) - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ulko-ovi
Kovin moni ei tiedä sitä kuinka jonkin niin yksinkertaisen asian jättimäinen paino estää ihmistä astumasta ulos omasta asunnostaan.
Tuo valtava monoliitti käytävän perällä on niin massiivinen siirtää, että se murskaa vähäisimmänkin unelman, toiveen tai halun valtavalla painollaan.
Se on liikahtamaton. Se on pysyvä.
(naurua)Kahdeksan viikon taistelun jälkeen astuin rappukäytävään
Seisoin aloillani ja odotin. Vapisin kauttaaltani. Se ei ollut enää pelkoa, vaan kauhua, joka sätki lintuhäkissä kuin suunniltaan mennyt kissa.
Astuin ensimmäiselle askeleelle kohti jotain.
Tutisin ja mumisin. Yritin pysyä kasassa.
Kahdeksan viikkoa olin valinnut asuani. maalannut kasvojani ja punonut juonia, leikellyt sanoista lauseita ja katsellut ulos ikkunoista.
Olin harjoitellut.
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kahdeksan viikon taistelun jälkeen astuin rappukäytävään
Seisoin aloillani ja odotin. Vapisin kauttaaltani. Se ei ollut enää pelkoa, vaan kauhua, joka sätki lintuhäkissä kuin suunniltaan mennyt kissa.
Astuin ensimmäiselle askeleelle kohti jotain.
Tutisin ja mumisin. Yritin pysyä kasassa.
Kahdeksan viikkoa olin valinnut asuani. maalannut kasvojani ja punonut juonia, leikellyt sanoista lauseita ja katsellut ulos ikkunoista.
Olin harjoitellut.
(hihitystä)Pahin
Ennen kadulle astumista olin ollut alaston.
Seison päivästä toiseen alastomana vartalopeilini edessä vihaten itseäni.
En tullut lainkaan sen kanssa toimeen. Vaikka vaaka allani näytti nollaa. niin en ollut mahtua edes peiliin. Olin valtava. Kaikki minussa oli väärin. En löytänyt itsestäni mitään hyvää.
Tällaisessa tilanteessa ei ole surua, ei lopulta edes vihaa.
Ihminen muuttuu tyhjäksi. Ihminen alkaa kaikua. Hän tuijottaa omiin silmiinsä peilissä ja kokee olevansa kuollut.
Poissa.
(hirn) - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahin
Ennen kadulle astumista olin ollut alaston.
Seison päivästä toiseen alastomana vartalopeilini edessä vihaten itseäni.
En tullut lainkaan sen kanssa toimeen. Vaikka vaaka allani näytti nollaa. niin en ollut mahtua edes peiliin. Olin valtava. Kaikki minussa oli väärin. En löytänyt itsestäni mitään hyvää.
Tällaisessa tilanteessa ei ole surua, ei lopulta edes vihaa.
Ihminen muuttuu tyhjäksi. Ihminen alkaa kaikua. Hän tuijottaa omiin silmiinsä peilissä ja kokee olevansa kuollut.
Poissa.
(hirn)Huolellisen harjoittelun hedelmät
Oli yllättävää, kuinka helposti kaikki kuitenkin kävi.
Olin yllättänyt itseni avoimmuudellani, nokkeluudellani ja sosiaalisilla taidoillani. Puhuin, kuuntelin ja ymmärsin. Elämä ei tuntunutkaan olevan ulkonäköseikka, vaan jotain muuta.
Elämä näytti minulle kasvonsa.
Mutta kuitenkin sisälläni, syvällä itsessäni yhä vapisen.
(naurua)
- Anonyymi00015
Kävitkö neitikakkalla? Minä laihdun monesti useita kiloja minuutissa. Kerran jopa pönttö hajosi ja taloyhtiön huolto-ukko toi uuden, koska se kuuluu taloyhtiön vastuulle.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703