Päänahka talittuu ja hilseilee . Talittuu alle parissa päivässä. Tali on keltaisen väristä ja usein haisee ikävälle. Tapana usein terävillä kynseillä rapata sitä. Isä sanoo että ikävä tapa. Yllättävän paljon päästä lähtee tuota kellertävää tai keltaista talia. Lisäksi isoja hilsepaloja (kuin melkein kooltaan sokeripalan kokoisia) että ikävä juttu että kun niitä irtoilee niin kaupassa ihmiset saattavat pian huomata epähygieenisen ja epäsiistin tukkani. Lisäksi kun hiukseni ovat paksua sorttia niin usein tukka rasvoittuu ja menee huonoon kuntoon kun tukka on paksu.
Paksusta tukasta on myös iloakin = ei ole niin suuri vaara kaljuuntua. Lisäksi tukka näyttää välillä tosi hyvältä. Huonoimmillaan kai paksu tukka lisää talin ja hilseen eritystä/&kasvua .
Mutta shampoota oikiaa en ole löytäny vaikka 23 vuotta "metsästäny" epätoivoisesti.
Enkä tiijä onko toi päänrappaaminen niin kovin fiksuakaan. Ei siitä toki ole tullut mitään haittaakaan.
Onko antaa joku neuvo miten päästä erroon hilseestä ja talista (keltainen tali) ?? Mikä shampoo voisi sopia vai onko mun kohralla niin että mikänä shampoo ei toimi kun kerta 23 vuotta yrittäny etsiä eikä posiitiviista tulosta ole tullut??
23 vuotta yrittäny etsiä itselle hyvää shampoota mutten löytäny
Anonyymi-ap
0
91
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398