Tai 6 tunnin työpäivä!
Nyt työtä jakoon!
Suomeen saatava 4-päiväinen työviikko
14
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei suomessa tarvitse töitä tehdä jossei huvita
- Anonyymi00002
6 -päiväinen työ- ja kouluviikko palautettava , ei suomi makaamalla nouse
- Anonyymi00003
aaaaaaaaaa juon galjaaaa en dee döidäääääää
- Anonyymi00004
Monikohan olisi valmis pudottamaan kuukausitinestejänsä 20%?
Vai meinaatko että palkkoja nostettaisiin 20%, eli että työtunnit putoaisi mutta palkassa se ei näkyisi mitenkään?- Anonyymi00005
Palkkoja nostetaan tuottavuuden noston mukaan, siirtymällä etätöihin tuottavuus nousee tutkimusten mukaan -> lisää palkkaa.
Siirtymällä 4-päiväiseen työviikkoon tuottavuus nousee -> lisää palkkaa.
Jos teet etänä 4-päiväistä työviikkoa niin palkan voisi tuplata. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Palkkoja nostetaan tuottavuuden noston mukaan, siirtymällä etätöihin tuottavuus nousee tutkimusten mukaan -> lisää palkkaa.
Siirtymällä 4-päiväiseen työviikkoon tuottavuus nousee -> lisää palkkaa.
Jos teet etänä 4-päiväistä työviikkoa niin palkan voisi tuplata.Juu ja niinkuin minun työntekijöillä, kun potkin ne pihalle niin tuottavuus nosui 30 kertaiseksi.
Ai piru, enhän minä maksanut heille kotiin mitään palkkaa, olisi varmaan pitänyt maksaa 20 tonnia kuukaudessa kun niin hyvin tuottavuus parani.
Kuvio menee oikeastaan niin että jos työaikaa lyhennetään ja maksetaan sama palkka niin muutama kuukausi on tuottavuus tehokkaampaa mutta sitten palataan vanhaan tahtiin ja se työajan lyhennys on sitten saavutettuja etuja joista ei luovuta.
Sama minun työntekijöiden kohdalla, parempi palkka vastineeksi korkeasta laadusta ja jonkin ajan päästä laatu surkeaa mutta palkka piti pysyä ennallaan.
Aivan sama tuottavuuden kanssa, urakassa ei muka pärjää ja itse tein saman urakan lähes 40€ tuntitienestillä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu ja niinkuin minun työntekijöillä, kun potkin ne pihalle niin tuottavuus nosui 30 kertaiseksi.
Ai piru, enhän minä maksanut heille kotiin mitään palkkaa, olisi varmaan pitänyt maksaa 20 tonnia kuukaudessa kun niin hyvin tuottavuus parani.
Kuvio menee oikeastaan niin että jos työaikaa lyhennetään ja maksetaan sama palkka niin muutama kuukausi on tuottavuus tehokkaampaa mutta sitten palataan vanhaan tahtiin ja se työajan lyhennys on sitten saavutettuja etuja joista ei luovuta.
Sama minun työntekijöiden kohdalla, parempi palkka vastineeksi korkeasta laadusta ja jonkin ajan päästä laatu surkeaa mutta palkka piti pysyä ennallaan.
Aivan sama tuottavuuden kanssa, urakassa ei muka pärjää ja itse tein saman urakan lähes 40€ tuntitienestillä.Minulla päinvastaisia kokemuksia, saatiin 15% kustannussäästöt ja tuottavuus parani joitain prosentteja myös kun lähetettiin työntekijät koteihinsa tekemään työt, sairaslomat romahtivat myös. Enää ei tarvitse maksaa myöskään kallista toimistovuokraa.
Osa tekee jo 4päiväistä työviikkoa, ja tuosta osasta muutamat tekee yhtä monta tuntia edelleen mutta 4päivän aikana.
Sama se mulle on kuinka kauan töitä tekevät kun tuottavuus on parantunut noinkin hyvin. Kunhan ny muistavat levätäkkin välillä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla päinvastaisia kokemuksia, saatiin 15% kustannussäästöt ja tuottavuus parani joitain prosentteja myös kun lähetettiin työntekijät koteihinsa tekemään työt, sairaslomat romahtivat myös. Enää ei tarvitse maksaa myöskään kallista toimistovuokraa.
Osa tekee jo 4päiväistä työviikkoa, ja tuosta osasta muutamat tekee yhtä monta tuntia edelleen mutta 4päivän aikana.
Sama se mulle on kuinka kauan töitä tekevät kun tuottavuus on parantunut noinkin hyvin. Kunhan ny muistavat levätäkkin välillä.Jaa ja mikä oli tarkkailujakson pituus?
Mulla oli n. 4 vuotta.
Kirjoita uudelleen vuoden parin päästä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa ja mikä oli tarkkailujakson pituus?
Mulla oli n. 4 vuotta.
Kirjoita uudelleen vuoden parin päästä.Kirjottelen sitte parin vuoden päästä kun tulee kymmenen täyteen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kirjottelen sitte parin vuoden päästä kun tulee kymmenen täyteen.
Huomaa että olet pelkästään lyhennetystä työajasta unelvoima työntekijä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huomaa että olet pelkästään lyhennetystä työajasta unelvoima työntekijä.
Saathan sinä huomata mitä vaan, mistä tulee itsellesi parempi mieli ;-)
- Anonyymi00010
Lauantait takaisin työpäiviksi kuten olivat vielä 1970-luvun alussa. 6-päiväinen työviikko se olla pitää.
- Anonyymi00013
Työlainsäädännössä on edelleen työvikko määritelty maanantaista lauantaihin.
- Anonyymi00014
Vain vähentämällä työpäivien määrää saataisiin työttömille niitä työpaikkoja eniten.
Suomessa tosin on alkanut uusiaika kun osa kaupallisesta toiminnasta on jopa 24/7 ja vähintäänkin 10-14t/vrk avoimena.
On tullut aika jakaa se työ tasaisemmin eikä vain osalle ihmisiä jopa taakasi yhteiskunnan yläpidossa!
Yrityksille se voisi olla jopa helpotus kun maksetut tunnit eivät olisi jatkossa kertoimilla vaan samanarvoisia keskenään kellonasennosta viis. Kyseisissä tilanteissa se 6 t/vuoro olisi ok! Päivällä työmäärä 3/4 suhteessa vapaan ja työn välillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530