Olen laihtunut itsestään reilun kahden kuukauden aikana vaikka en ole vielä tosissaan laihduttanut.
Olen kyllä pistänyt reenit vähän silleen.
Vyötärön ympärysmitta 1 cm
Pihtimitta alavatsa 6 mm
Paino pysynyt samassa 69 kiloa
Tuota laihtumista ei näy vielä ollenkaan valokuvista,mutta se tuntuu kun koprii mahaa.Siihen on tullut löysää vatsanahkaa ja olo on kiinteämpi kuin ennen
Syönyt olen aivan jatkuvasti 30 minutin tai kahden tunnin välein HYVÄ JA RAVITSEVAA RUOKAA😳
Keskikalorit 2025 marraskuu 2900 👈
.Joulukuu 2670 👈
Korkea verenpaine parantunut,nyt yläpaine korkeintaan 120
Miten
1 pyöräilyä melkein joka päivä 2 tuntia
2 isot karkki ja suklaamäärät ja muut määrät pois sekä muut herkut.
3 olen syönyt myös illalla ja yöllä ihan niinkuin aina ennenkin.
Voi olla että aloitan nyt vähän kovemman reenin.
Nyt on kokeilussa uusi rasvaa polttava laji mikä jäljittelee hiihtoa.Sitä pystyy harrastamaan vaikka ei ole lunta.
Se riippuu siitä MITÄ syö,miten laihtuu.
Laihdun itsestään ja verenpaineet parantuneet
5
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
Proteenit katsotaan rasvattoman painon mukaan eikä kokonaispainon,eli se tarkoittaa sitä että proteenia tarvitseekin puolet vähemmän 😳 JOS on oikein lihava.
Se on täysi mahdottomuus laihtua jos sitä syö liikaa KOSKA se on isokalorista ja kaiken lisäksi kallista ravintoa.
Amerikkalaisissa ravitsemussuosituksissa eläinrasvan osuus on vain 22 grammaa 2000 kalorin dietissä.
Eli 10% kokonaisenergiasta
Vilja siinä on kaikista alimpana.Vilja ON ehdottomasti suurin lihomisen syy 😮 - Anonyymi00002
Anna vinkkejä miten olet saanut verenpaineen nollille ja roteenit maksimiin ?
- Anonyymi00003
1 Alemmat kalorit kuin ennen eli 2670 kun ne aikaisemmin oli 3000 ja silloin ei ollut liikuntaa ja ruoka oli osittain epäterveellistä.
2 Ensimmäinen kuukausi oli 3000 kaloreilla terveellisempää ruokaa kuin ennen jossa ,vähemmän suolaa eli karsin pois kaikki jossa oli paljon suolaa ja en syönyt ollenkaan salmiakkia ja harrastin samaan aikaan liikuntaa.
Sain pienennettyä seuraavana kuukautena kaloreita ja voin pienentää sitä vähän lisääkin eli kaloreihin 2400
Jos painaa vaikka 150 kiloa ja rasvaton paino on vain 90 kiloa niin proteenit saa olla vain 90-130 grammaa
Eikä painon mukaan 200 grammaa.
Itse saan kaikki proteenit lihasta ja kreikkalaisesta jugurtista.
Pitää syödä enimmäkseen kasviksia ja juureksia koska ne on vähäkalorisia.
- Anonyymi00004
Sekin voi olla mahdollista että nopeasti ei kannata edes laihduttaa KOSKA ne lihoo AINA takaisin 😕
Se mitä kaupasta kantaa kotiinsa vaikuttaa eniten siihen pysyykö paino samassa vai laihtuuko,eli aina kun käy kaupassa pitää tarkasti etukäteen miettiä mitä sieltä ostaa.Siellä pitää käydä aivankuin savu sukeltaja.
Jos menee ostamaan herkkuja,kalorit tuplaantuu aivan pienestä.
Voi ne tuplaantua muutenkin jos ei ole varovainen.Eilenkin söin ruokaa tehdessä palvikinkkua 50 grammaa ja nakkeja 100 g mitä olin ajatellut laittaa ruokaan,mutta en laittanut vaan söin nekin.
Sitten kun niiden lisäksi olin ostanut irtokarkkihyllystä vielä pätkiksiä 60 grammaa,ylimääräiset kalorit jo niistäkin oli 800 - Anonyymi00005
Irtokarkkipäivinä en saa verenpaineita koskaan nollille.Jos aloitan lakritsilla niin en voi lopettaa,
Seuraavana päivänä on sitten otettava tuplasti proteesia,jotta vaikutteet saa poistettua,
Jos ruokaa laittaessa ahmin kaiken kaalin ennen keittämistä,kaalikeitosta tuleekin ihan laihaa,Niin käy usein että en voi olla herkuttelematta oikealla ja hyvällä ruualla.
Vasta nyt olen lihonut 5si kiloa ja tavoitepainoon on nyt matkaa 9sän kiloa.Pituutta on noin 169ntä cm.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526