Keskiviikkona, klo 18:30

harmillista kun en pääse tv.n ääreen, olen just silloin harrastuksissani (eli lapsenlapsen kanssa leikkipuistossa tai muuten kädet täynnä pientätyttöä) .. joten joutuu katselee vähän myöhässä, julkistukset.

7 eri kappaletta taistelemaan Suomen ehdokkuudesta. Eurovision laulukilpailun voittajaksi.

Laitetaan nyt lähteeks, vaikka Seuralehti: https://seura.fi/tv/ovatko-euroviisut-tana-kevaana-kriisiviisut/

15

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VerySorry, mummuska vähän löperteli omiaan,
      https://yle.fi/a/74-20203657
      19:30-20:30 on ajankohta,
      silti, - ei oo mulle sopiva aika, joutuu katselee jälkikäteen Areenasta:)

• Anonyymi00001

Noh, nämähän on jo tiedossa. Yksi artisteista postasi eilen Instagramiin ajastetuksi tarkoitetun julkaisun, jossa näkyi koko poppoo. Iltalehdessäkin juttua tästä jo. Surkuhupaisaa, että näin tapahtuu joka vuosi.

• ainiinkö :) *pitää etsiä*** Mielenkiintoista !!!

• Anonyymi00002

Somekömpelö kisaaja tuuttasi esiintyjälistan eetteriin ennen aikojaan. Luulisi, että sopparissa on salassapitopykälä.

Antaa Etan biisin ilmestyä ja kun kaikki biisit on ulkona, voidaan mimmi hyllyttää sopimusrikkomuksen tai ennenaikaisen julkaisun takia UMK-finaalista. Siinä voi sitten muistella vielä 20 vuoden kuluttua omaa mokaa ja tuottamaansa häpeää.

Mutta ilon kautta! Musiikin tohtori Antti Paalasella on varmasti vetävä biisi. Hän on enemmän tunnettu ulkomailla kuin Suomessa eli kv. kiinnostusta löytyy. Antti viisuedustajaksi💪

• Anonyymi00003

Hieman hämmentynyt olotila nyt on ja pettynyt mutta toisaalta toinen käärijä-ilmiö voi olla tulossa,monelle tuntematon artisti voi vetää tosi hyvän kappaleen

• Anonyymi00004

Antin hanurikoulu viisulavalle. Tuloo ääniä Norjasta, Ranskasta, Ruottista...
        Ihavvaa vertailun vuoksi, viimmevuotisen edustajan pikkuuset klubikeikat jää telineisiin Antin rinnalla. Ranskas on usiampi keikka luvas maaliskuulle.

• Anonyymi00005

Kyllä on tylsä Ettan kipale

• Siell oli paljon erilaisia, kamalan erikoinen kattaus ehdokkaista. Mun pitää nyt kuitenkin saada kuulla ne biisit, ennenkuin sanon mitään mistään =) Mutt hyvin hämmentynein, odottavaisin tuntehin, lähden UMK kisaan.

• Anonyymi00006

haitariukko Paalane oli kova eilisessä lauluskabassa eli viisukarsinnassa. Pitäs valkata kisoihin mun mielest.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

haitariukko Paalane oli kova eilisessä lauluskabassa eli viisukarsinnassa. Pitäs valkata kisoihin mun mielest.

tai ootas hätäilin hieman ...eli korjaan viestiäni nyt.... emme kai oo vielä kaikkia viisuehdokas-biisejä kuullutkaan mut tähän astisista Paalanen on musta paras. Huikea sekoitus haitarimusaa ja kansanmusaa ja poppia. Upea lavakoreografia (jorma uotinen ja Helena Ahti-Hallberg ois tosi iloisia tuosta esityksestä = täydet kymppi).

• Anonyymi00007 kirjoitti:

tai ootas hätäilin hieman ...eli korjaan viestiäni nyt.... emme kai oo vielä kaikkia viisuehdokas-biisejä kuullutkaan mut tähän astisista Paalanen on musta paras. Huikea sekoitus haitarimusaa ja kansanmusaa ja poppia. Upea lavakoreografia (jorma uotinen ja Helena Ahti-Hallberg ois tosi iloisia tuosta esityksestä = täydet kymppi).

Mä laitan Shamaanin videon tähän
        Alavuudelta : https://yle.fi/a/74-20203906/64-3-287461

• Anonyymi00008
        Mummunen kirjoitti:

Mä laitan Shamaanin videon tähän
        Alavuudelta : https://yle.fi/a/74-20203906/64-3-287461

kurkkulaulaja joo .... mahtava persoona myös.

Aasialainen kurkkulaulu on muuten kova juttu ootko aiemmin sie kuunnellu semmosta?

En tiedä mistä on lähtöisin alunperin kurkkulaulu mut kiehtova musagenrelaji o!

• Anonyymi00008 kirjoitti:

kurkkulaulaja joo .... mahtava persoona myös.

Aasialainen kurkkulaulu on muuten kova juttu ootko aiemmin sie kuunnellu semmosta?

En tiedä mistä on lähtöisin alunperin kurkkulaulu mut kiehtova musagenrelaji o!

Niin olen, just sen ohjelmassakin mainitun bändin kurkkulaulantaa:
        https://youtu.be/v4xZUr0BEfE?si=2lby5Wt1CSiK6nXO
        Tässä esimerkkinä youtuubin vidio

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Spot on! Hykerryttävä tyyppi, mahtava meininki, Ei tuohon mitään tanssijoita tarvita tunnelmaa tukkimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      129
      6441
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      72
      6328
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6225
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4016
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2452
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1359
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      190
      1156
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      980
    Aihe