Jos joku mies tulis nyt luoksesi kylään ja olette sopineet että huomenna aamuun asti on eli mitä ruokia kaapistasi löytyy ja olet päättänyt että teet miehelle ja itsellesi hyvää sapuskaa ja aamupalan ja mies tuo kahvipaketin ja 10 nen munkkia eli mitä ruokaa tekisit
Nainen mitä tekisit miehelle
28
251
Vastaukset
No en minä nyt ketä tahansa kotiini päästäisi, pitäisi tuntea tyyppi jollakin tasolla.
Kyselisin varmaan ennakkoon lemppareita ja sen mukaan kokkailisin. Itsellä lähinnä veriruuat ovat sellaisia, että niitä en syö tai kokkaa.
Emmeköhän löytäisi jotain molemmille mielenkiintoista laitettavaa, mutta jos saisin itse päättää, niin mun bravuuri on kunnon lasagne ja siihen kylkeen tekisin leipäjuustosalaatin.
Leipäjuustosalaatti on kaunista ja hyvää syötävää. Jälkkäriksi sitten tiramisua.
Nämä kaikki huuhdotaan alas laadukkaalla punaviinillä tai vissyllä.
Taustalle ehdottomasti italialaista hissimusaa ja paljon kynttilöitä palamaan. Olen toivoton romantikko.- Anonyymi00004
Lasagne on kyllä hyvää ja aamupalaksi on sitten munkkeja kahvin kanssa ehkä huomenna menette yhdessä ruoka ostoksille ja mietitte kumman luokse menette
- Anonyymi00011
Suomi rentut vaan hakee paineen purkajaa. En kuulu joukkoon hurjaan.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Suomi rentut vaan hakee paineen purkajaa. En kuulu joukkoon hurjaan.
Ei tarvi kuulua hurjaan joukkoon, riittää että on oma itsensä. Joskus se natsaa, joskus ei. Tsemppiä matkaan. :)
- Anonyymi00001
Narsisti on lähdössä maakunta matkalle. Mutta kuka onnellinen odottaja saa hänet kyläänsä 22-04 yöllä. -Kahvia ja kaakaota-
- Anonyymi00018
Älä unohda munkkeja?
- Anonyymi00002
Ranuja ja uunimakkaraa löytyis, tai muussia.
Saa noista kyl makkarasopankin tehtyy.
Saattaa jopa silakkapihvit olla viel tallessa.
Mut en mä kyllä jaksa kokata mitään,
on aika heikko vointi.
Jos se mies munkkien sijasta tois vaik pitsaa?- Anonyymi00005
Kumpikin maistuis ranut tai muusi ja uunimakkara ja silakkapihveistä puhumattakaan ja jos jää silakkapihvejä niin niitä ja munkkeja aamukahvilla eli huomenna mietitte mitä syötte ja kumman luona
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kumpikin maistuis ranut tai muusi ja uunimakkara ja silakkapihveistä puhumattakaan ja jos jää silakkapihvejä niin niitä ja munkkeja aamukahvilla eli huomenna mietitte mitä syötte ja kumman luona
Edelleen taitaa mennä ihan itsekseen yksin täällä yöt ja aamut...
"Jos joku mies tulis nyt luoksesi kylään"? Minä en sovi tuollaisia tapaamisia ventovieraiden kanssa. Tänne ei niin vaan tulla, eikä varsinkaan yökylään..
Parempi on, että se jatkaa matkaansa, eikä tule edes koputelemaan.
Kaikenlaisia ....!!! 😮😣
*hmph!tosi.typy kirjoitti:
Höpön höpön taas.
Vaadin laadukkaampia kommentteja ja mielipiteitä!!!!!Ahaaa! Tvvltä häviää taas vastauksia. Outo juttu!
- Anonyymi00013
tosi.typy kirjoitti:
Höpön höpön taas.
Vaadin laadukkaampia kommentteja ja mielipiteitä!!!!!No en tiedä miehesi nimeä eli en voi sanoa sitä nimeä eli joku mies itse päätät kuka se on miehesi isäsi veljesi siskon miehesi naapurin mies rakastajasi sulhasehdokas eli eli aloitus oli kaikille eli joku mies jokainen päättäkööt kuka se mies on mutta yleensä sulhasehdokas
- Anonyymi00003
Kaapissa on vegaanista spagettikastiketta, jonka tein eilen. Siinä on vielä tarpeeksi kahdelle. Jos ei miehelle, niin tilatkoon vaikka pitsaa tai hakee lähikaupasta eineksiä.
Ei tarvitse tuoda kahvia. Mulla ei ole kahvinkeitintä. Aikamoinen munkkikasa myös miehellä, itsekseen syötäväksi. Siinä kai hälle siis se aamupala sitten. Itse syön vasta lounaan.- Anonyymi00008
Ok semmonen ilta ja aamu teillä mitä on vegaaninen spakettikastike
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ok semmonen ilta ja aamu teillä mitä on vegaaninen spakettikastike
Kummallinen ihminen, jos ei tiedä mitä spagettikastike on.
- Anonyymi00015
No spagettikastiketta. Eli miehelle kelpaa siis. Mainiota.
- Anonyymi00006
"Jos joku mies tulis nyt luoksesi kylään ja olette sopineet että huomenna aamuun asti on "
Täytyy olla todella, todella tuttu mies ennen kuin minulle pääsee kylään. Ensin menen miehen luokse kylään.
Jos mies toisi tullessaan 10 munkkia, ei saisi olla yötä enkä kutsuisi uudelleen.
- Sheena- Anonyymi00010
No selviäis ettei teistä paria tule eli eroatte ystävinä
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
No selviäis ettei teistä paria tule eli eroatte ystävinä
Tuskin ystävinä erottaisi. 10 munkin mieheen jos keneen voisi soveltaa ajatusta "se on kerrasta poikki". Uskallan kuitenkin intuitiivisena ihmisenä veikata 100 varmasti, ettei tuollaista miestä osu tielleni.
- Sheena
- Anonyymi00009
Voisin tilata sulle pitsan rappukäytävään, vettä saat kellarin veskistä 👈
- Anonyymi00016
Perunamuusi ja kermainen kastike lihasuikaleista alkuun. Lisukkeeksi löytyisi salaattia, kalamata oliiveja, tomaattia ja aurinkokuivattuja tomaatteja. Iltapalaksi turkkilaista jogurttia johon laittaisin itsetehtyä punaherukkanektaria, kauraleseitä ja pellavansiemenrouhetta. Aamupalaksi munia ja jogurttia samoilla seteillä kuin illalla ja kahvin kera.
Toisinsanoen saisit samat murkinat kuin mitä itse söisin joka tapauksessa.- Anonyymi00017
Perunamuusi ja kermakastike hyvää ja aamuksi kananmunia ja jogurttia ja kahvia mutta milloin munkkeja syötte
- Anonyymi00020
Syötäisiin nuo munkit. Mun piikomiset on piiottu, joten jos mies ei osaa ruokaa laittaa, niin ei tarvi edes tulla.
- Anonyymi00022
Heittäisin noppaa, siis tekisinkö sen mäkeen kuolleen naudan pippuripihvistä annoksen ja katselisin munkkeja syöden, miten sujuisi.
Hyi minuu.
Vilma - Anonyymi00023
Jaa eikö rahat riittänyt ruokaan enään kahvin oston jälkeen empä ole koskaan kuullu että mies minkään muun toivossa naisen luokse menis kun pillun
- Anonyymi00025
Jos nyt oletetaan, että tuntisin ja luottaisin mieheen sen verran, että päästäisin hänet kylään, niin varmaan ainoa kunnon menu, jota saisin tehtyä tällä hetkellä kotona olevista raaka-aineista olisi alkuruoaksi kurpitsakeitto, pääruoaksi uunilohi, perunamuusi ja vaikka uunissa paahdettuja porkkanoita (menisi samoilla lämmöillä kuin lohi). Vihersalaattiin löytyy nippanappa tarvikkeet myös. Jälkiruoan kanssa tekisi tiukkaa, ehkä jonkin kaura-mustikkapaistos kreikkalaisen jugurtin kera 🤔
Juomaksi löytyy valkoviiniä ja glögiä. Ja vettä tietysti. Taloudessa ei ole mehua, limsaa, pumaviiniä, väkeviä eikä olutta/siideriä.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1347238Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1015011Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743816Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273084Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni522644Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,442289Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu712072Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t302005Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on101946KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa31648