Tero Pitkämäki

Keihäsfani

Nyt on taas Suomella loistava keihäsmies! Kalevan kisoissakin upea voitto yli 87 m, ja haastattelussa tosi fiksun tuntunen nuorimies ei oo menestys noussu päähän.On hienoa etta aina löytyy uusia kovia keihäsmiehiä ja toivotaan että Aki kuntoutuu vielä MM kisoihin.

16

4630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nemo

      Akin polvi kuntoutuu varmasti ennen MM-kisoja, mutta
      tekniikka on kuulemman ihan hukassa!

      • terzi67

        jos on polvi kipeä, ei tarvitse ihmetellä, jos on tekniikkakin sekaisin. Ei heittämisestä tule mitään, jos sen perusta ei toimi.


      • rento

        teille kaikille jotka seuraatte urheilua,se ei ole maailman vakavin asia vaikka itse otan sen välillä vähän vakavasti.varmaan jokainen urheilija yrittää parhaansa ja tulee tasosta riippuen median hampaisiin,mietippä itsesi samaan tilanteeseen miltä tuntuisi ma aamun hesari.sinä paska olet reenannut TURHAAN.Ihailen teitä jotka jaksatte.


    • Kesämies

      Tero Pitkämäki on lahjakas..mutta mikä menestys sillä ois voinu nousta päähän? Olympialaisten 8.sija..hurjaa menestystä.. no toivottavasti sitä vielä tulee eikä käy kuin O-P Karjalaiselle, joka on avuton arvokisoissa..tai niinku huippulupaus Harri Haataiselle..joka nykyään taitaa pärjätä vain mallina..keihäs lentää alle 70m..:(

      • terzi67

        niillä vammoilla, joita Haataisella on, harva heittäisi enää koskaan.


      • Keihäsfani

        Ompahan kauden kärkitulos kuitenkin ja aina on näköjään niitä joille ei riitä alusta asti mikään,pitäs heti voittaa kultamitali eka heitolla! Kesämies jos voittas puulaaki mestaruuden keihäässä jota kyllä epäilen, hän ei tuntisi ketään sen jälkeen!


    • suhinasaimikka

      heittänyt jo tuota MM -heittoaan juhannuksena?

    • lukeneille

      kuukausipalkkani jos keihäsmäki on 2 parhaan joukos

      • Helppoa rahaa!

        Toivottavasti sulla on kova kuukausipalkka ja olet sanasi mittainen mies??


    • rento

      tero on uuden ajan urheilia joka tarvitsee meidän kaikkien urheiluihmisten tuen,hän ei ole vain loistava keihäänheittäjä vaan urheilia joka koko olemuksellaan luo uskoa koko suomen yleisurheiluun.kuunnelkaa hänen haastattelujaan ei uhoa ei varmoja voittoja mutta olemus kertoo kaiken,kuka minut voittaa,niin kuka.siinä meille uusi,niin kuka SUOMALAINWEN.

      • jooh

        ei keihästä pahemmin heitetä jos on vammoja. keihäänheitto niin pirun tekniikka laji ja paikat on aina siinä kovilla. melkein jokaisella keihäänheittäjällä on uransa aikana menny paikka hajalle. mä oon heittäny keihästä nyt 3 vuotta ja tiedän että kun käteen sattuu niin sillä ei paljon heitetä.


      • Juha82

        jep peesaan perässä.


    • Lazu

      Tero Pitkämäki ei saanut mitalia kisasta, mutta voitti jo:D Ei se mitään haittaa jos ei saa mitalia ja aina kun Tero heitti oli kova tuuli! Terolla oli kaikista kovin tuuli. Tero on silti paras!!Kaikki jotka ovat samaa mieltä vastailkaahan sitten tähän viestiin!
      ps. Tero kisasi parhaiten, Tero yritti eniten:D

    • AaPee

      Terveiset Pitkämäelle, kotikatsomon valtavat paineet Terolle olivat liikaa. Vaikeahan valmentajankin on valmistaa urheilijaa tällaisiin paineisiin.

      Nimim. Paikalla olleena.

    • keihäs superfanisi

      hei tero mihin osoteseen sulle voi laittaa postia?
      olen sun superfanisisi kannustin koko ajan suan em-kisoihin aikana.

    • Tero & keihäänheitto -fani

      Tero on kyllä maailman paras keihäänheittäjä, minun mielestä.. :D Siis ainakin miehistä!! Hänellä on todellakin lahjoja pärjätä viel' monta vuotta. Ja hänellä on Suomen parhaita valmentajia. Itsekin heitän kiehästä ja tiedän että se ei ole mikään helppo laji. Eli siis hänen on pitänyt harjoitella todella paljon! Nostan hattua ihanalle Terolle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe