Nyt on taas Suomella loistava keihäsmies! Kalevan kisoissakin upea voitto yli 87 m, ja haastattelussa tosi fiksun tuntunen nuorimies ei oo menestys noussu päähän.On hienoa etta aina löytyy uusia kovia keihäsmiehiä ja toivotaan että Aki kuntoutuu vielä MM kisoihin.
Tero Pitkämäki
16
4666
Vastaukset
- Nemo
Akin polvi kuntoutuu varmasti ennen MM-kisoja, mutta
tekniikka on kuulemman ihan hukassa!- terzi67
jos on polvi kipeä, ei tarvitse ihmetellä, jos on tekniikkakin sekaisin. Ei heittämisestä tule mitään, jos sen perusta ei toimi.
- rento
teille kaikille jotka seuraatte urheilua,se ei ole maailman vakavin asia vaikka itse otan sen välillä vähän vakavasti.varmaan jokainen urheilija yrittää parhaansa ja tulee tasosta riippuen median hampaisiin,mietippä itsesi samaan tilanteeseen miltä tuntuisi ma aamun hesari.sinä paska olet reenannut TURHAAN.Ihailen teitä jotka jaksatte.
- Kesämies
Tero Pitkämäki on lahjakas..mutta mikä menestys sillä ois voinu nousta päähän? Olympialaisten 8.sija..hurjaa menestystä.. no toivottavasti sitä vielä tulee eikä käy kuin O-P Karjalaiselle, joka on avuton arvokisoissa..tai niinku huippulupaus Harri Haataiselle..joka nykyään taitaa pärjätä vain mallina..keihäs lentää alle 70m..:(
- terzi67
niillä vammoilla, joita Haataisella on, harva heittäisi enää koskaan.
- Keihäsfani
Ompahan kauden kärkitulos kuitenkin ja aina on näköjään niitä joille ei riitä alusta asti mikään,pitäs heti voittaa kultamitali eka heitolla! Kesämies jos voittas puulaaki mestaruuden keihäässä jota kyllä epäilen, hän ei tuntisi ketään sen jälkeen!
- suhinasaimikka
heittänyt jo tuota MM -heittoaan juhannuksena?
- lukeneille
kuukausipalkkani jos keihäsmäki on 2 parhaan joukos
- Helppoa rahaa!
Toivottavasti sulla on kova kuukausipalkka ja olet sanasi mittainen mies??
- rento
tero on uuden ajan urheilia joka tarvitsee meidän kaikkien urheiluihmisten tuen,hän ei ole vain loistava keihäänheittäjä vaan urheilia joka koko olemuksellaan luo uskoa koko suomen yleisurheiluun.kuunnelkaa hänen haastattelujaan ei uhoa ei varmoja voittoja mutta olemus kertoo kaiken,kuka minut voittaa,niin kuka.siinä meille uusi,niin kuka SUOMALAINWEN.
- jooh
ei keihästä pahemmin heitetä jos on vammoja. keihäänheitto niin pirun tekniikka laji ja paikat on aina siinä kovilla. melkein jokaisella keihäänheittäjällä on uransa aikana menny paikka hajalle. mä oon heittäny keihästä nyt 3 vuotta ja tiedän että kun käteen sattuu niin sillä ei paljon heitetä.
- Juha82
jep peesaan perässä.
- Lazu
Tero Pitkämäki ei saanut mitalia kisasta, mutta voitti jo:D Ei se mitään haittaa jos ei saa mitalia ja aina kun Tero heitti oli kova tuuli! Terolla oli kaikista kovin tuuli. Tero on silti paras!!Kaikki jotka ovat samaa mieltä vastailkaahan sitten tähän viestiin!
ps. Tero kisasi parhaiten, Tero yritti eniten:D - AaPee
Terveiset Pitkämäelle, kotikatsomon valtavat paineet Terolle olivat liikaa. Vaikeahan valmentajankin on valmistaa urheilijaa tällaisiin paineisiin.
Nimim. Paikalla olleena. - keihäs superfanisi
hei tero mihin osoteseen sulle voi laittaa postia?
olen sun superfanisisi kannustin koko ajan suan em-kisoihin aikana. - Tero & keihäänheitto -fani
Tero on kyllä maailman paras keihäänheittäjä, minun mielestä.. :D Siis ainakin miehistä!! Hänellä on todellakin lahjoja pärjätä viel' monta vuotta. Ja hänellä on Suomen parhaita valmentajia. Itsekin heitän kiehästä ja tiedän että se ei ole mikään helppo laji. Eli siis hänen on pitänyt harjoitella todella paljon! Nostan hattua ihanalle Terolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354239Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2131364- 301083
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871058Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461030Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62984