Kuka ja millainen? Voiko hänenlaistaan tulla uudelleen?
Miehet, millainen on ollut elämäsi rakkaus?
54
889
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei sillä ole mitään merkitystä. Liikaa tunteita ja kipua kokenut. Tasainen tunnetila kivempi.
- Anonyymi00003
Miksi kipua?
- Anonyymi00004
Joo, minutkin se mursi. Jostain syystä rakastuin kerran salamavauhdilla erääseen naiseen. En tiedä johtuiko se voimakkaasta himon tunteesta vai mistä. Sydämeni suli mutta menin täysin lukkoon. Lopulta pakenin paikalta koska ahdistus vei voiton. Fiilis oli painostava kun sen olisi pitänyt olla päinvastainen mutta minkäs teet.
Sittemmin sydämeni meni entistä voimakkaammin ikiroutaan verrattuna rakkautta edeltäneeseen tilaan. Tavallaan kuolin. Ironista kuinka tämä tapahtui kuuluisan rokkitähden kuoliniän kohdalla eli 27-vuotiaana. - Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo, minutkin se mursi. Jostain syystä rakastuin kerran salamavauhdilla erääseen naiseen. En tiedä johtuiko se voimakkaasta himon tunteesta vai mistä. Sydämeni suli mutta menin täysin lukkoon. Lopulta pakenin paikalta koska ahdistus vei voiton. Fiilis oli painostava kun sen olisi pitänyt olla päinvastainen mutta minkäs teet.
Sittemmin sydämeni meni entistä voimakkaammin ikiroutaan verrattuna rakkautta edeltäneeseen tilaan. Tavallaan kuolin. Ironista kuinka tämä tapahtui kuuluisan rokkitähden kuoliniän kohdalla eli 27-vuotiaana.27 klubi on myytti.
- Anonyymi00029
Jaa että ns säälillä sisään?
- Anonyymi00038
Hakusessa on vielä, mut toivossa on hyvä elää. Sellainen, jossa molemmat saavat toisesta ne parhaat puolet esille. Silloin on paljon annettavaakin.
- Anonyymi00005
Aika näyttää, mutta tuskin tulee vastaan Katja-vainaan veroista. Toki aikakin on saattanut kullata muistoja.
>simiti<- Anonyymi00013
Tätä olen joskus mietinyt, ettei sille vaimo vainajalle taida kukaan vetää vertaa. Jos leskeä tapailisi, niin joutuisiko aina olemaan ns lohdutuspalkinto?!?
- Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tätä olen joskus mietinyt, ettei sille vaimo vainajalle taida kukaan vetää vertaa. Jos leskeä tapailisi, niin joutuisiko aina olemaan ns lohdutuspalkinto?!?
Se riippuu sinusta, pitäisitkö "lohdutuspalkintona".
Tosin, jokaisen pitää myös katsoa eteenpäin vaikka sen puolisonsa on menettänyt vaikka se vaikealta tuntuisikin. - Anonyymi00043
Anonyymi00013 kirjoitti:
No ei tokikaan mikään lohdutuspalkinto. Tarkoitin vain sitä, että kriteerit, varsinkin henkiset ovat korkeammalla tasolla kuin ennenwanhaan sinkkuna.
Sori vertaus, mutta jos syöt ensin lempiruokaasi, niin tyydytkö sen jälkeen johonkin sinnepäin?
Toki nälkäänsä syö, mutta varmaan tajusit idean.
- Anonyymi00006
Kertokaa myös millainen on suhde äitiinne
- Anonyymi00007
Ihme utelijoita
- Anonyymi00024
Mun äiti oli mun elämäni rakkaus kuten Jeesuslapselle oli hänenkin elämänsä rakkaus Neitsyt Mariaan. Kristilliset konservatiivit ymmärtävät rakkauden suuruuden sekä pyhyyden Jumalan alati valvovan katseen alla.
https://www.youtube.com/watch?v=RZbf8kmvBfM - Anonyymi00030
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihme utelijoita
Oletko sinä vihainen äidillesi?
- Anonyymi00039
Nyt ei säteile, miten tämä liittyy tähän?
- Anonyymi00051
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nyt ei säteile, miten tämä liittyy tähän?
Uskovaiset tykkäävät nussia äitiään.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Uskovaiset tykkäävät nussia äitiään.
hmph, mistä näitä juttuja sikiää, kenen päästä? 🫠
En yhtään tiedä. Ehkä en ole koskaan rakastanut sillä tavalla kuin ihmiset sen yleensä ymmärtävät. Jos nyt yleensäkään ihmiset ymmärtävät sitä samalla tavalla. Mutta onhan se sana olemassa, joten sillä tulisi olla merkitys.
Mutta missään nimessä ei ole ainakaan mitään sellaista mitä kaipasin uudelleen. Mieluummin jotakin joka tulisi ensimmäisen kerran.- Anonyymi00016
"Mieluummin jotakin joka tulisi ensimmäisen kerran."
Tuo on hyvä. Ei samanlaista rakkautta, kiintymyksen tunnetta (tai mitä ikinä sen suuntaista) tule uudelleen. Uusi rakkaus on uudenlainen.
- Sheena
- Anonyymi00008
Voi kuule.
- Anonyymi00026
No?👂
- Anonyymi00009
Sellainen kuin hän nainen on. Se tunne on aivan erilainen, syvempi, herkempi, kuin silloin kun "luulin olevani rakastunut aikoinaan". Jos se oikea on olemassa, hän on se minulle. Ei ole toista eikä tule. Toivottavasti saan rakastaa ja olla hänen kanssaan tulevaisuudessa. Tältä minusta tuntuu, kun puhutaan elämän rakkaudesta, jollaiseen en uskonut vielä muutama vuosi sitten.
- Anonyymi00012
Kauniisti ilmaistu.
- Anonyymi00031
Jaa, tämäkö on palstasetä nyt se liäkkipieru?
No vuoristorata on elämysköyhä laite mitä eräästä ihmisestä tuntemuksia sai aikoinaan jos vertaamaan lähtee, ei papan pumppu enää moista kestäisi 😛
Kaksi kertaa olen rakastunut ja muutaman kerran ihastunut voimakkaasti. Ensimmäinen melkein 19-vuotias, kun häneen rakastuin. Toinen oli n. 22-vuotias eli kyseessä on ollut nuoria naisia. En usko, että heidän kaltaista tulee toista, sillä olen yli 50-vuotias ja mennyt ohi nuorten naisten iästä. Nuoria terveitä naisia, jotka kuuluivat nuoruuteen. Ensimmäisen kanssa oli suunnitelmat mennä puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisiin, mutta hän oli toista mieltä.
- Anonyymi00014
Mä omalla tavallani mä olen kykenemätön rakkauteen turha vaivautua tuntemaan mitään toista kohtaan jos ei toinen edes välitä
- Anonyymi00015
En ole mies.. mutta vastaan: kaikki rakkaudet ovat erilaisia, vaikka ovatkin elämän rakkauksia. Turha siis odottaa samanlaista rakkautta uudelleen.
- Sheena - Anonyymi00017
Oli isot tissit ja ihana peppu. Voi tulla uudelleenkkin.
- Anonyymi00034
😂😂, toi oli hyvä. Mieti, 30 v päästä noi olis vielä isommat. Se, kuinka "paikallaan" ne vielä olisi, niin on eri juttu.
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
😂😂, toi oli hyvä. Mieti, 30 v päästä noi olis vielä isommat. Se, kuinka "paikallaan" ne vielä olisi, niin on eri juttu.
Noita varten on rintsikat keksitty.
Vilma
- Anonyymi00018
Oikein viehättävä nuori nainen.
Hänen tuoksunsa sai minut sekaisin ja niinpä meni sekin 5 vuotta kuin huumaantuneena.
Voi sitä tunteiden roihua ja läheisyyden määrää.
Syvää rakkautta ja kaiken nielevää ikuosta intohimoa.
Muutimme yhteen, naimisiin piti mennä, kirkko oli varattu ja olimme niin onnellisia.
Tai niinhän minä luulin.
Hän käyttäytyi kaksi viikkoa oudosti ja kerran tullessani kotiin, hän oli lähtenyt.
Pöydällä oli lappu ja sen sanoma oli karua kertomaa. Naisen täytyi mennä, koska hänen elämänsä jäisi minun kanssani elämättä ja menisi siis pilalle.
Sydämeni ei särkynyt, ehei, se suorastaan murskaantui miljardiksi sirpaleeksi ja sen jälkeen en olekaan rakastunut tai edes ihastunut keneenkään.
Tuska loppui noin 12 vuoden paikkeilla ja minusta oli tullut sydämetön.
Löysin kyllä naisen myöhemmin, mutta en minä osaa enää rakastaa. Pidän hänestä, kunnioitan häntä, himoitsen häntä ja haluan, että hänellä on kaikki se hyvin, mihin minä voin vaikuttaa.
Mutta että rakastaa?
Ei.- Anonyymi00019
Voi että.
Surullinen tarina. Ei yksin hukkaan heitettyä rakkautta, vaan hajonnutta rakkautta. Ymmärrän hyvin, miten pystyt tuohon hyvin. - Anonyymi00022
Booriingg!
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Booriingg!
Niin varmasti. Siinä ei säälipisteitä rakkaudesta hömpöttäjille jaeta. Pakolliset hoidetaan. Ole hyvä :)
- Anonyymi00035
Nuoruuden tuska kuvastuu hyvin tuossa kirjoituksessasi. Tunnistin sen hyvin.
Mutta se ero, etten minä jäänyt märehtimään vuosikausiksi vaan jatkoin elämääni. Noiden menneiden ja tämän päivän väliin mahtuu paljon. Parasta lapset, mutta se, miten kohdeltiin, ei unohdu ikinä. Se, miten elämä jatkuu, on arvoituksia täynnä, mutta en pienistä hätkähdä. En ole lannistujaluonne.
- Anonyymi00020
Minä luulen, ettei häntä vielä ole elämässä ollutkaan. Eikä olekaan, kun hän olisi siinä parhaillaankin.
Enkä tiedä onko sellaista olemassakaan? 🤔
Olisi ehkä sellainen hyvä tyyppi, mistä minä olisin hyvä tyyppi ja sopivasti oltaisiin tekemisissä.
Sitten viimeisenä ajatuksena voisi olla, että joo...oli hän se elämän rakkaus mulle. - Anonyymi00023
Niitä ei kuulemma elämän aikana ole kuin yksi miksi sitä muutoin kutsuttaisiin elämän rakkaudeksi mutta tuskin on toista samanlaista jos sellaisen on kerran edes kohdannut
- Anonyymi00027
Ikävälillä 17-24v oli yksi tapaus, joka vois tohon kategoriaan mennä. Hän oli päällimmäisenä mielessä 17-21 ikävälillä, mut ekan tyttöystäväni myötä vähän jäi taka-alalle. Myöhemmin sit käytännön syistä täytyi unohtaa ja mulla tuli uudet kuviot.
Olin melkoisen lämässä siihen ja hän oli kuulemma kertonut olevansa lämässä muhun. Jostain syystä kuitenkin aina torjui mut ja valitsi muita miehiä. Lopulta päätyi yhteen ulkomaalaisen äijän kanssa, jolla on lapsia useiden naisten kanssa ja teki sille muksun ja muutti miehen kanssa miehen synnyinmaahan. Eipä vois enää vähääkään kiinnostaa ks. nainen. Narsistihan se äijä on. Lisäksi, kun kerran juteltiin joitain vuosia sitten, niin kertoi silloin olevansa lämässä Jari Sarasvuohon(tunsivat toisensa). Eli narsistit alkoi vetämään tätä muijaa puoleensa.
dzu - Anonyymi00028
Kertokaa gallupsedän aloituksen kautta mm miten tulette äipän kanssa toimeen, onko kaikki hänen vika ns tai muuta
- Anonyymi00032
Jos miehillä ja naisilla on "suuri" rakkaus, niin tuskin ne tällä palstalla roikkuu... tosin, en ite ole vielä kokenut tai edes "omassa" piirissäni "suurta" rakkautta nähnyt, edes kuullut. Mitä se on? Olisiko naimisissa 70v, kestetty kaikki murheet, mitä elämä eteen tuo yhdessä? Tuo voisi olla suurta rakkautta jo.
- Anonyymi00036
Hän oli tuulispää, viihtyi metsäpoluilla, kahlasi kanssani järvenrantaa aina auringonlaskuun, kunnes tiemme erkanivat.
Toista samanlaista ei voi tulla. Hän oli ensimmäiseni.
-keinovaginamies-- Anonyymi00037
Juu, eikä viimeistä.
Samuli Edelmann Se viimeinen
https://www.youtube.com/watch?v=WT38eY6BUhs&list=RDWT38eY6BUhs&start_radio=1
Söötti biisi
- Sheena - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu, eikä viimeistä.
Samuli Edelmann Se viimeinen
https://www.youtube.com/watch?v=WT38eY6BUhs&list=RDWT38eY6BUhs&start_radio=1
Söötti biisi
- SheenaMinkähän takia YouTube soittolistallaan suositteli minulle tätä biisiä tuon linkkaamasi Edelmanin jälkeen?
https://youtu.be/BPbzRSkL3Hw?si=BUirK0vIVj2o5IDl
:))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00041
Elämäni rakkaus, tuohon en oikein enää pysy mitään vastaamaan.
Ässäarvassa tulee raaputtaa pintaa syvemmältä, kunnes huomaa lopputuloksen.
Ihmisen toiveikkuus laittaa raaputtamaan lisää, vaikka se ensimmäinen arpa ei olisi se voittoarpa.
Jokaisella arvalla on oma tehtävänsä raaputtamisen kokonaisuudessa.
AV - Anonyymi00042
en ole vielä kohdannut elämäni rakkautta ehkä se tuleejoskus kun täytän noin 132 uota, s ensirakkauskin.l
- Anonyymi00046
Noh. Kyllä minä sitten pyrin rollaattorilla tulemaan kukkaisneito entinen voimanostaja neitomieheksi.
>simiti<
- Anonyymi00044
Minä muuten rakastan edelleen erästä naista, jonka olen nähnyt hirmu usein vauvanakin alasti ja pessyt hänen intiimialueitaan.
Heh, meinasin laittaa sanan "pessyt" tilalle "kosketellut" mutta olisiko jo mennyt vähän yli?
>simiti< - Anonyymi00045
olen sitämieltä ,jo hieman vanhempi mies,että 1 avioliitto elämää kohti riittää oikein hyvin , varsinkin ,jos se on kestänyt monia 10 vuosia. Uusiin naimisiin en sortuisi täl iällä rahastakaan, on sitä oppinut elämään jo ,joku sanoo kolmas kerta toden sanoo, olen sitä mieltä että jo 1 kin toden sanoo. En tarkoita että mitään ihmeellisiä tai poikkeavaa olisi ollut liitossa, mut on minun periaatteeni vankka! Ystäviä saa ja voi olla ja pitääkin ,mut ei samankaton alle olemaan. 70 v.
- Anonyymi00048
Mitä olen sivusta seuraamalla tästäkin oppinu jos se ketä rakastaa ei ole yrityksistään huolimatta saanut toisen osapuolen tunteita itseään kohtaan tapettua mitenkään on se jotain sellaista josta ei koskaan kokonaan pääse yli eikä ne tunteet unohdu vaikka kuinka yrittäisi
- Anonyymi00049
On käynyt tuuri ei ole tullut vielä tähän päivään mennessä vastaan itsellä ikää on 51 vuotta.
- Anonyymi00050
Tuuri?
- Anonyymi00053
Odotan, että näkisimme jälleen. Vuodesta 2013 olen odottanut. Hän on minulle se Mr oikea. Tiedän, että meillä natsaa ja menee yksiin jutut. Hän tulee oikealla ajalla luokseni. Näin uskon.
- Anonyymi00054
Nyt huomasin, että kysymys olikin suunnattu miehille. Tämä vastaus on miehelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605765KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274453Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671094- 911086
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181052Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79985