Tosi hyvä levy. Taitaa olla hänen esikoisstudiolevy jossa tyylilajeina nämä seuraavat (en väitä absoluuttista totuutta vaan omat havaintoni)
1.Adult Contemporary
2.Pop ballady
3.Opera singing
4.Schlager
Hieno yhdistelmä nuo neljä. Kappaleet on laatua . Sanoisin vertauskuva sillikananmunaleipä = yhtä hyvä., Aika-ajoin (nmyös isäni mielestä) parepmaa vielä kuin sillikananmunaleipä. Kappaleessa yhdesäs laulaa kertosäettä "särjit mun sydämein" kolahti heti ja se toinen koskettava veto jossa duettona Nina Tapion kanssa laulaa niin siitä myös isä tykkäs tosi paljon.
Minä ja isä olemme romanttisia tunneihmisiä niin meillä aina tämmöset laulut menee suoraan sieluun ja sydämeen niin että itkettää melkein että vähintään aina koskettaa syvältä.
tomi Metsäketo-Primo
Anonyymi-ap
0
66
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609