Ei siinä kenelläkään mitään heräteostoksia. Vanhanaikaista ajattelua. Samoin kuin se, että halvimmat tuotteet alahyllylle.
4 vuoteen en ole hakenut kaupasta kuin kaljaa ja nikotiinia. Nyt närästyslääke natriumbikarbonaatti alias ruokasooda loppui ja sitä piti hakea. Maustehylly oli piilotettu kauemmas, jotta ostaisi muutakin. En ostanut, mutta näytin valvontakameralle keskaria.
Kotiin tilaaminen on nykyaikaa ja tulee jopa kuljetuksineen halvemmaksi, kuin lähisalessa käynti.
Sen lisäksi ihmislähetti kantaa tarvittaessa vaikka keittiöön ja jopa kaappeihin asti, mikäli itse on huonossa kunnossa ja nyt en tarkoita krapulaa.
Voi kun tuollainen palvelu olisi ollut silloin, kun olin pyörätuolissa.
Ei ollut. Isä toi aina välillä mikropitsoja. 🤣
>simiti<
Miksi kaupat vaihtelevat tavaroiden paikkoja huvikseen
14
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hylly ja allaspaikkoja myydään tavarantoimittajille kovaan hintaan se lienee suurin syy, eli jos joku tuote on hyllyssä alimmaisena tai viimeisenä eikä mene kaupaksi, kauppa antaa paremman hyllypaikan jollain euromäärällä.
- Anonyymi00002
Ahaa. Tuollaisesta en ollut tietoinen. Onko ihan totta?
>simiti<
- Anonyymi00003
Eikö nämä ole tuotteen hinnan ja menekin mukaan laitettavia asioita?
Ihminen ostaa käsikorkeudelta varmasti, eli siihen kannattaa laittaa kallein tuote, alhaalla on halvin ja ylhäällä toiseksi halvin.
Visualistit kiinnittävät lisäksi huomiota esillepanoon, värimaailmaan, tuotteiden kokoon jne. varsinkin tavarataloissa.- Anonyymi00004
Niin. Jotkut hakevat apteekistakin närästyslääkettä, jonka vaikuttava aine on NaHCO3 alias ruokasooda/natriumbikarbonaatti/natriumvetykarbonaatti. Hinta on 10 JUNTTIHOKEMA VIIIVA 20 kertainen verrattuna puhtaaseen 100% NaHCO3:n.
Jopa koulutetut hokee sitä viivaa. Näin se kieli muuttuu, kun kansan koulutus tulokset romahtaa. Ei osata edes puhua.
Oletteko kuullet esim. sellaista, että viidestä kymmeneen astetta... vai hoetteko viisi viiva kymmenen astetta?
Pikku asia ja kaikki hokee viivaa, mutta mua se ärsyttää. Aikoinaan äidinkielen opettaja sanoi, ettei sitä viivaa sanota IKINÄ!
Mutta muuttuuhan kieli aikojen saatossa.
>simiti<
- Anonyymi00005
Olen jo kauan kaivannut isoon markettiin opaskarttaa tai hakupalvelua, jolla löytää haluamansa tuotteen, ilman, että pitää kävellä satoja metrejä hyllyjen välissä. Toki tiedän, missä maidot ja makkarat ovat, mutta joskus pitäisi löytää jotain eksoottisempia tuotteita.
- Anonyymi00006
Alin hylly on paholaisen keksintö, pakottaa kumartuilemaan ikänäön kanssa...enkä takuulla hommaa rillejä en, tai no pian kyllä on pakko :)
- Anonyymi00007
Alin hylly on oikeiston idea.
- Anonyymi00011
"Alin hylly on paholaisen keksintö"
Eipäs ole vaan ylähylly, jonne en ylety ilman jakkaraa, jos siltäkään. Onnistuvat aina laittamaan ylähyllylle juuri kaikki mitä haluan.
- Sheena - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Alin hylly on paholaisen keksintö"
Eipäs ole vaan ylähylly, jonne en ylety ilman jakkaraa, jos siltäkään. Onnistuvat aina laittamaan ylähyllylle juuri kaikki mitä haluan.
- SheenaHah. Kerran olin kaupassa ja lyhyt ihminen katsoi kaihoisasti ylähyllylle.
Kysyin tarviiko sieltä jotain. Noh hän halusi ja minä ojensin sen. Huumorityyppi oli ja sanoi, että hän auttaa heti, kun tarvitset jotain alahyllyiltä.
>simiti<
- Anonyymi00008
Vanhanaikainen toimii joskus. Lopeta hulluttelu.
- Anonyymi00010
Ei niitä huvikseen vaihdella isommissa kaupoissa ainakaan niin saadaan ihmiset ehkä jopa mahdollisesti ostamaan jotain uuttakin mitä eivät ole aiemmin muistaneet edes
Mikään ei ärsytä yhtä isosti, kuin tutun kaupan tuotteiden uudelleen sijoittelu ja hyllyjen järjestyksen muuttaminen. Ostoksilla aikaa kuluu turhaan, kun joutuu etsimään niitä kasvisliemikuutioita ja sitruunapippurimaustetta ympäri ämpäri.
Häijyä toimintaa ja turhaa asiakkaiden juoksuttamista.
Tuota tehdään pelkästään asiakkaiden kiusaamiseksi. Mitään muuta syytä ei ole! Fakta tieto!- Anonyymi00012
Just, ja sitten kun sen maustehyllyn löytää niin siellä on vain kokonaisia pippureita tai rouhetta sata pussukkaa, mutta missään ei sitä hienonnettua pippuria mitä juuri minä haeskelen 🙄.
Ihan sama juttu kuin noiden alahyllyjenkin kanssa omg, tsssh woltinko asiakkaaksi tässä on siirryttävä... Anonyymi00012 kirjoitti:
Just, ja sitten kun sen maustehyllyn löytää niin siellä on vain kokonaisia pippureita tai rouhetta sata pussukkaa, mutta missään ei sitä hienonnettua pippuria mitä juuri minä haeskelen 🙄.
Ihan sama juttu kuin noiden alahyllyjenkin kanssa omg, tsssh woltinko asiakkaaksi tässä on siirryttävä...Totta! Kaikkea muuta loytyy, paitsi sitä mitä tarvitsen. En mielelläni ulkoista kauppareissuja Woltille, vaan puren hammasta ja teen ostokseni itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746