Onko sama ruoka maku tärkeä

Anonyymi-ap

Eli onko samanlainen ruoka maku naisella tärkeä juttu parisuhteeseen eli sille on helppo tehdä ruokia ja tarjota herkkuja eli sen kanssa helppo elää ja olla ja yleensä sellainen nainen ostaa mistä itsekkin pitää

10

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ai niinku vaik useilla ruokavalio makkaraa, pizzaa ja hamppareita?
      Tuhtia emäntää etsimässä jos samoilla eväillä meinaa etsiä. Itse olen salaattinaisia ja sen muotoinen.

• Anonyymi00002

Eikö silloin sinullekkin sopisi parhaiten salaatti mies eli kaksi salaatti ihmistä tulee toimeen keskenään

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eikö silloin sinullekkin sopisi parhaiten salaatti mies eli kaksi salaatti ihmistä tulee toimeen keskenään

Mulle sillä ei ole väliä mitä mies syö kunhan ei ole plösö tai kusiainen. Miehet harvoin pärjää salaatilla joten en sellaista vaadi. En silti itsekään ala syömään mitään mistä muuttuisin itse plösöksi.

• Veikkaan, että eksäni ikävöi kokkaustaitojani, koska olen hyvä kokki.

Onnistuu sekä terveelliset, että epäterveellinen vaihtoehto, syöjän ulkomuotoon katsomatta.

Kyllähän se helpottaa, jos molemmilla on samanlainen maku ruuan suhteen.

Välillä on tärkeää myös heittäytyä ja viettää vaikka makuja maailmalta -iltaa.

Nuoret muistaa, kun mulla oli tapana lyödä esim. intialaista musiikkia soimaan, jos tein intialaista ruokaa.

• Anonyymi00003

Hienoa hyvä että osaat tehdä ruokaa eli olet hyvä kokki emännän merkkejä eli vaimon merkkejä ja totta sama ruokamaku paras eli kaikkea pystyy syömään puoliksi ja jos jokin ruoka ei niin hyvää mut pystyy syömään ja toinen tykkää siitä niin voi ehdottaa sitä välillä

• Anonyymi00004

Ruoka ei ole niin oleellinen osa elämääni, että jaksaisin moisesta nillittää. Kumppanini saa syödä ihan miten itse tahtoo, kunhan hänen ruokansa ei hirveitä hajuhaittoja aiheuta. Kyllä varmasti aina jotakin yhteistäkin löytyy, että välillä voi samaakin ruokaa syödä.

• On. Tai ei sen täysin samanlainen tarvitse olla, mutta haluan voida syödä yhdessä naisen kanssa niin että minua ei vituta sen tapa syödä tai asenne ruokaa kohtaan.

• Anonyymi00005

Onneksi olen kaikkiruokainen, terveellisyyttä vähän perään, kun sillä on pidemmän päälle merkitystä. Yksittäiset ruoka-annokset eivät suurta lovea terveyteen pääse tekemään. En ole kulinaristi joten ruoka on enemmän polttoaine ja nälän karkoittaja, mutta yksin syödessä satsaan kyllä terveellisyyteen.
      Yhdessä syöminen on ihanaa, sillä on iso merkitys. Siiä se lähellä oleva, keskusteleva ihminen on tärkeämpi kuin sapuska.

• Ei ole, ei vaatemakukaan, ei moni muukaan. Sisutusmaku on ihan kiva, kun osuu maku yhteen. Hirveää jos on ihan vastakohdat ainakin, jos yhdessä asuu. Muuten sekään ei haittaa.

• Anonyymi00007

Olet mitä syöt(ja kuinka paljon?), että kyllä vaikuttaa. Mutta habituksesta sen jo näkee, että maistuuko samankaltainen sapuska. Itse olen kaikkiruokainen, mutta terveys edellä pyritään menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      87
      6061
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4442
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4192
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3789
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      7
      3533
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      100
      2615
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2419
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      49
      2148
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      4
      1479
    Aihe