Väittää olevansa vähintään yhtä vahva kuin monet miehet, käyttää vulgaaria kieltä, lisäksi on valmis antamaan täsmälleen samalla mitalla turpiin miehille.
Ettekö tajua, kuinka paljon kerjää verta nenästä.
Tiedoksi vaan, että se naisten käyttämä väkivalta edes "puolustuksessa" ei ole KOSKAAN harmitonta. Minä tiedän kokemuksesta peruskouluajoilta. Siellä oli yksi samanlainen "hullu", joka sattui olemaan naiseksi kova tappelija ja vetikin mua monesti turpiin. Jos tästä vana ei joutuisi vankilaan, olisin varmasti jo a**unut kyseisen naisen. Käytti todellakin monesti väkivaltaa, vaikka minä en uhannut häntä väkivallalla, enkä käynyt kimppuun. Koulun jännäpojat ne vaan nauroi vieressä. Tietysti tämä "hullu" yritti puolustella, että yritti vaan puolustaa, jos ei itseä niin jotakin koulun muuta tyttöä, vaikka mä en todellakaan ollut peruskoulussa tyttöjä kohtaan pääsääntöisesti väkivaltainen. Yhdelle olin, mutta tuo kyseinen "hullu" ei onneksi silloin enää ollut samassa koulussa ja lisäksi se tyttö, jota ylä-asteella löin, oli itse ensin tarpeeksi kerjännyt verta nenästä levittelemällä kaikkea p**kaa minusta.
Sanon vaan suoraan, että mä EN KOSKAAN tule antamaan anteeksi väkivaltaisesti käyttäytyville naisille anteeksi heidän väkivaltaista käytöstä.. Edelleenkään en tue naisten pakkomielteistä salilla treenaamista, enkä itsepuolustuslajeja.
Jos joku uskoo tasa-arvoon, käytännössä ei tule KOSKAAN toimimaan käytännössä, jos sillä tarkoitetaan, että naisten pitäisi olla yhtä vahvoja ja yhtä kovia tappelijoita kuin miehet.
Huomautan kaikille myös tämän, väkivaltarikostilastot EIVÄT kerro koko totuutta, vaikka niissä miehet korostuisivatkin väkivallan tekijöinä.
Todellavaikeeta
Palstalla löytyy myös toinen raivostuttava tyyppi
71
633
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokaisella on oikrus puolustaa itseään.
Itsepuolustuslajit siis hyökkääjiä vastaan.- Anonyymi00003
Tuossa se itsepetoksen vaara juuri on. Näiden "väärässä olevien hyökkäys" ja minulla "on oikeus puolustautua".
Todellavaikeeta - Anonyymi00012
Paras itsepuolustus uhka tilanteessa on välttää vaaratilanteita, ja jos sellainen tulee, juosta karkuun.
- Sheena - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paras itsepuolustus uhka tilanteessa on välttää vaaratilanteita, ja jos sellainen tulee, juosta karkuun.
- SheenaHyvä! Näin se vaan käytännössä menee. Yrittää välttää vaaratilanteita. Koskaan kun ei voi tietää, kuinka paljon sillä toisella joka uhkailee, on esimerkiksi tätä "väkivaltapääomaa".
Minulle kerran tuli joku jännämies uhoamaan, koska joku hysteerinen nainen meni hakemaan jännämieheltä apua. Yritin olla mahdollisimman rauhallinen ja selittää tilanteen ilman että yllytän väkivaltaan. En todellakaan voi koskaan olla 100% varma millainen "gorilla-armeija" siellä on vastassa, jos teen jonkun "mokan". Nainenkin teki täydellisen virhearvion ja voin sanoa, että täydellisen käsittämätön tapaus, enkä ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.
Oli toki onni onnettomuudessa että jännämieskin pysyi kuitenkin rauhallisena eikä tarttunut nyrkkiin tai pahimmassa tapauksessa puukkoon. Molemmat oli mulle tuntemattomia ja sitäkin suuremmalla syyllä voi olla fiksua olla varovainen, koska ei tosiaan tiedä, millainen "armeija" siellä on vastassa, jos olisin aiheuttanut "enemmänkin" ongelmia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hyvä! Näin se vaan käytännössä menee. Yrittää välttää vaaratilanteita. Koskaan kun ei voi tietää, kuinka paljon sillä toisella joka uhkailee, on esimerkiksi tätä "väkivaltapääomaa".
Minulle kerran tuli joku jännämies uhoamaan, koska joku hysteerinen nainen meni hakemaan jännämieheltä apua. Yritin olla mahdollisimman rauhallinen ja selittää tilanteen ilman että yllytän väkivaltaan. En todellakaan voi koskaan olla 100% varma millainen "gorilla-armeija" siellä on vastassa, jos teen jonkun "mokan". Nainenkin teki täydellisen virhearvion ja voin sanoa, että täydellisen käsittämätön tapaus, enkä ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.
Oli toki onni onnettomuudessa että jännämieskin pysyi kuitenkin rauhallisena eikä tarttunut nyrkkiin tai pahimmassa tapauksessa puukkoon. Molemmat oli mulle tuntemattomia ja sitäkin suuremmalla syyllä voi olla fiksua olla varovainen, koska ei tosiaan tiedä, millainen "armeija" siellä on vastassa, jos olisin aiheuttanut "enemmänkin" ongelmia.
Todellavaikeeta" jännämies uhoamaan, koska joku hysteerinen nainen meni hakemaan jännämieheltä apua"
mitä sinä teit että sait aikaan tuon tilanteen? sanoitko jotain väärin, vai katsoitko liian pitkään sitä naista kohti tms... - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
" jännämies uhoamaan, koska joku hysteerinen nainen meni hakemaan jännämieheltä apua"
mitä sinä teit että sait aikaan tuon tilanteen? sanoitko jotain väärin, vai katsoitko liian pitkään sitä naista kohti tms...Mä en voi oikein yksityiskohtaisesti lähteä kertomaan tapahtumia enkä henkilöiden tuntomerkkejäkään, koska täytyy suojella yksityisyyttä. Mä voin sen verran kertoa, että tilanteeseen tuli myös poliisit paikalle, koska tämä mun "sanallinen tappelu" jännämiehen kanssa herätti sen verran huomiota ja paikalla oli myös muitakin ihmisiä. Riittääkö sulle kuitenkin tämä: poliisit totesivat, että mitään rikosta ei ollut tapahtunut ja mä pääsin pian vapaaksi, eikä jännämieskään sen jälkeen enää lähtenyt mun perään. Siinä mielessä hyvä, että poliisitkin saatiin apuun. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että täydellisen käsittämätön tapaus, enkä koskaan ole aikaisemmin nähnyt mitään vastaavaa, vaikka olen vuosia käynyt ulkona. Kaikkea siis voi sattua, eikä tietenkään pidä yleistää, että kaikki ihmiset olisivat samanlaisia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00041
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuossa se itsepetoksen vaara juuri on. Näiden "väärässä olevien hyökkäys" ja minulla "on oikeus puolustautua".
TodellavaikeetaMistähän sinä mahdat aloittajaäijä tässä nyt perin ristiriitaisesti mokeltaa? Jos puolustautuu vaikkapa fyysiseltä hyökkäykseltä mikäli tätä sekavaa kerrontaa yhtään ymmärrän, niin eihän se näin ollen ole ”väärässä olevien hyökkäys”? Taidat purkaa rivien välissä miesten taholta kohtaamaasi sakinhivutusta, rivien välien lukutaito ei ole mitään rakettitiedettä
- Anonyymi00043
Anonyymi00021 kirjoitti:
" jännämies uhoamaan, koska joku hysteerinen nainen meni hakemaan jännämieheltä apua"
mitä sinä teit että sait aikaan tuon tilanteen? sanoitko jotain väärin, vai katsoitko liian pitkään sitä naista kohti tms...Keskustelunne vaikuttaa varsin terapeuttiselta tai jotain siihen suuntaan. Heh
- Anonyymi00002
Naisilla on oikeus puolustaa itseään aivan samalla tavalla mitä miehillä.
Tämä on jokaiselle ihan selviö.
Kasvatustyössä tiedostan jo sen miten jälkikasvu voi vetää suurinta osaa samanikäisistä pojista lätyyn, mutta ei sitä tee.
Kysymys kun on paljon muustakin, kuin siitä, mihin olisi kykenevä.
AV- Anonyymi00005
Sinullekin tämä asia. Kaikkihan me puhutaan aina, että me "puolustetaan" ja tässä se itsepetoksen vaara onkin. Suljetaan mielestä kaikki "muu olennainen" informaatio.
Kasvatus, kun on aina ideologiasidonnaista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinullekin tämä asia. Kaikkihan me puhutaan aina, että me "puolustetaan" ja tässä se itsepetoksen vaara onkin. Suljetaan mielestä kaikki "muu olennainen" informaatio.
Kasvatus, kun on aina ideologiasidonnaista.
TodellavaikeetaSinun on muutenkin helppo sanoa, kun sinä olet itse eliittitason penkkipunnertaja. Katkoihan Tony Halmekin kädet "puolustuksen takia". Mitäs tästä sanot?
Todellavaikeeta
- Anonyymi00004
Eikö se ole silloin helpointa antaa hänelle opetus mikä on seuraus uhoamisesta ilman uskallusta kerran puottaa ni eiköhän opi ainakin kelle/keille päätään rääpii
- Anonyymi00007
Vaikka tytär on ns. (kympin lapsi), hänellä on tapana puolustaa ystäviään.
Pojat jotka ottavat pipon päästä hänen ystäviltään, huomaavat kohta olevansa ilman pipoa jne.
En ole vielä tiedostanut itse, onko kysymyksessä hyvä vaiko paha tapa...
AV - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaikka tytär on ns. (kympin lapsi), hänellä on tapana puolustaa ystäviään.
Pojat jotka ottavat pipon päästä hänen ystäviltään, huomaavat kohta olevansa ilman pipoa jne.
En ole vielä tiedostanut itse, onko kysymyksessä hyvä vaiko paha tapa...
AVHaista sinä Tony Halme 2 p**kä p**ka. Sinä itse olet sitä samaa eliittip**kaa, joka ei tajua mistään mitään. Tottakai eliittip**kat onnituvat hankkimaan lapsia ja "ovat aina oikeassa", minun lapsi on myös "aina oikeassa". Tuolla tavalla sä juuri aiheutat sitä vakavampaa väkivaltaa pitemmällä aikavälillä. Sinä tony Halme 2 olet täysin sivuuttanut tosiasiat tästä "toisesta maailmasta" ja elät siinä eliittip**kan kuplassa. Jatka vaan samaan malliin niin aikanaan nähdään seuraukset. Eipä ole nykyään kehumista maailman tilanteesta, kun mietitään näitä konfliktien määrää. Sopisi olla sinunkin eliittip**kan vaikka oletkin kova penkkipunnertaja vähän nöyrä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haista sinä Tony Halme 2 p**kä p**ka. Sinä itse olet sitä samaa eliittip**kaa, joka ei tajua mistään mitään. Tottakai eliittip**kat onnituvat hankkimaan lapsia ja "ovat aina oikeassa", minun lapsi on myös "aina oikeassa". Tuolla tavalla sä juuri aiheutat sitä vakavampaa väkivaltaa pitemmällä aikavälillä. Sinä tony Halme 2 olet täysin sivuuttanut tosiasiat tästä "toisesta maailmasta" ja elät siinä eliittip**kan kuplassa. Jatka vaan samaan malliin niin aikanaan nähdään seuraukset. Eipä ole nykyään kehumista maailman tilanteesta, kun mietitään näitä konfliktien määrää. Sopisi olla sinunkin eliittip**kan vaikka oletkin kova penkkipunnertaja vähän nöyrä.
TodellavaikeetaSinua ja sinun tytärtä ei kuule kukaan kykene suojelemaan, kun joku tarpeeksi ärsytetty "surkimus" ottaa auton ja ajaa päälle. Siinä ei mitkään 170 kilon penkkipunnerrukset auta. Siihenkin on syynsä, miksi ne jotkut "surkimukset" ryhtyy näihin tekoihin, vaikka näitäkään tekoja ei tietenkään voida hyväksyä. Ei kaikista tietenkään kuten ei minustakaan onneksi tullut terroristia, vaikka minua onkin tytöt peruskoulussa ärsyttäneet tosiaan "enemmän kuin tarpeeksi" ja tosiaan jotkut käyneet kimppuun vaikka minä en todellakaan uhannut silloin ketään tyttöä väkivallalla. Siinä sulle vähän sitä sun "itsepuolustusp**kaa".
Todellavaikeeta - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinua ja sinun tytärtä ei kuule kukaan kykene suojelemaan, kun joku tarpeeksi ärsytetty "surkimus" ottaa auton ja ajaa päälle. Siinä ei mitkään 170 kilon penkkipunnerrukset auta. Siihenkin on syynsä, miksi ne jotkut "surkimukset" ryhtyy näihin tekoihin, vaikka näitäkään tekoja ei tietenkään voida hyväksyä. Ei kaikista tietenkään kuten ei minustakaan onneksi tullut terroristia, vaikka minua onkin tytöt peruskoulussa ärsyttäneet tosiaan "enemmän kuin tarpeeksi" ja tosiaan jotkut käyneet kimppuun vaikka minä en todellakaan uhannut silloin ketään tyttöä väkivallalla. Siinä sulle vähän sitä sun "itsepuolustusp**kaa".
TodellavaikeetaNiin miksi siis joku erittäin ärsytetty mies saattaa jossain vaiheessa kokea, että "ei ole mitään menetettävää".
Todellavaikeeta - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinua ja sinun tytärtä ei kuule kukaan kykene suojelemaan, kun joku tarpeeksi ärsytetty "surkimus" ottaa auton ja ajaa päälle. Siinä ei mitkään 170 kilon penkkipunnerrukset auta. Siihenkin on syynsä, miksi ne jotkut "surkimukset" ryhtyy näihin tekoihin, vaikka näitäkään tekoja ei tietenkään voida hyväksyä. Ei kaikista tietenkään kuten ei minustakaan onneksi tullut terroristia, vaikka minua onkin tytöt peruskoulussa ärsyttäneet tosiaan "enemmän kuin tarpeeksi" ja tosiaan jotkut käyneet kimppuun vaikka minä en todellakaan uhannut silloin ketään tyttöä väkivallalla. Siinä sulle vähän sitä sun "itsepuolustusp**kaa".
TodellavaikeetaNiin, mikä tuohon sitten auttaisi?
Sekö, että tyttäreni menisi surkimusten alapuolelle?
Sekö, että surkimukset ottaisivat itseään niskasta kiinni, ja alkaisivat ottaa vastuun omasta elämästään?
Vaikea kysymys?
Vain itse voi omaan elämäänsä vaikuttaa, vaikka se joskus muulta tuntuu.
AV - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin, mikä tuohon sitten auttaisi?
Sekö, että tyttäreni menisi surkimusten alapuolelle?
Sekö, että surkimukset ottaisivat itseään niskasta kiinni, ja alkaisivat ottaa vastuun omasta elämästään?
Vaikea kysymys?
Vain itse voi omaan elämäänsä vaikuttaa, vaikka se joskus muulta tuntuu.
AVNäkee taas, missä kuplassa sinä elät. Sinä ignoorasit muutenkin paljon olennaista: tuo väkivaltaan turvautuminen TÄYSIN NAURETTAVAN asia perusteella. Niin siis TÄYSIN NAURETTAVUUDEN perusteella tarttua väkivaltaan. Olet kyllä täysi id**otti jos et tätä tajua. Minun tytär "on aina oikeassa". Ja p**kat. Sinun tyttäresi on TÄSMÄLLEEN samanlainen kuin kaikki muutkin ja häntä koskee TSÄMÄLLEEN samat pelisäännöt. Älä lähde yllyttää tytärtäsi väkivaltaan jonkun NAURETTAVAN jutun perusteella, sillä siitä ei todellakaan ole välttämättä pitemmän päälle hyviä seurauksia.
Onko sulle edes tuttuja nämä käsitteet, joita olen palstalla puhunut: "normaali jännämies" ja "epänormaali jännämies". Arvaappas vaan, kumpaa naisten on mukava vetää turpiin siitäkin huolimatta, että ei "epänormaali jännämies" välttämättä sen vaarallisempi ole. Kyllä olet aika v**un pihalla, jos kasvatustyötä teet, etkä ole edes tällaisia ilmiöitä havainnoinut. Sitä se teetätä, kun saa aina kaiken mitä haluaa ja keskittyy vaan siihen, että penkiltä nousee mahdollisimman paljon.
Kehottaisin sinun tytärtäsi muutenkin olemaan nöyrä. Täällä on hyvin monenlaisia ihmisiä liikkeellä eikä kenestäkään voi olla koskaan varma. Minäkin olen ollut uhkaavissa tilanteissa, mutta olen kyllä useamman kerran harkinnut sitä, käyttäytyäkö niin, että uhkaa tulla tappelu. Tähän mennessä olen aikuisena onneksi selviytynyt aina ehjänä ilman tappelua. Peruskoulussa toki tuli tapeltua.
Onko sulle noin v**un vaikea muutenkin ymmärtää, että tässä naisten "suojelussa" ollaan muutenkin menty kaiken aikaa vaan neuroottisemmaksi. Muista vaan tuo metoo liike.
Muutenkin sun kirjoituksista näkee, kuinka "kaikki on aina surkimusten syytä". Noin ajattelee juuri tämä eliittip**ka. Aina saanut kaiken mitä haluaa.
Niinhän se Tony Halmekin sanojensa mukaan "esti raiskauksen".
https://youtu.be/QoKtzIexZUE?t=237
Minä en ole nähnyt tuota tilannetta mitä tuossa tapahtui, mutta entäpä, jos tilanne ei ollutkaan niin uhkaava miltä näytti. En tosiaankaan voi tietää.
Todellavaikeeta - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näkee taas, missä kuplassa sinä elät. Sinä ignoorasit muutenkin paljon olennaista: tuo väkivaltaan turvautuminen TÄYSIN NAURETTAVAN asia perusteella. Niin siis TÄYSIN NAURETTAVUUDEN perusteella tarttua väkivaltaan. Olet kyllä täysi id**otti jos et tätä tajua. Minun tytär "on aina oikeassa". Ja p**kat. Sinun tyttäresi on TÄSMÄLLEEN samanlainen kuin kaikki muutkin ja häntä koskee TSÄMÄLLEEN samat pelisäännöt. Älä lähde yllyttää tytärtäsi väkivaltaan jonkun NAURETTAVAN jutun perusteella, sillä siitä ei todellakaan ole välttämättä pitemmän päälle hyviä seurauksia.
Onko sulle edes tuttuja nämä käsitteet, joita olen palstalla puhunut: "normaali jännämies" ja "epänormaali jännämies". Arvaappas vaan, kumpaa naisten on mukava vetää turpiin siitäkin huolimatta, että ei "epänormaali jännämies" välttämättä sen vaarallisempi ole. Kyllä olet aika v**un pihalla, jos kasvatustyötä teet, etkä ole edes tällaisia ilmiöitä havainnoinut. Sitä se teetätä, kun saa aina kaiken mitä haluaa ja keskittyy vaan siihen, että penkiltä nousee mahdollisimman paljon.
Kehottaisin sinun tytärtäsi muutenkin olemaan nöyrä. Täällä on hyvin monenlaisia ihmisiä liikkeellä eikä kenestäkään voi olla koskaan varma. Minäkin olen ollut uhkaavissa tilanteissa, mutta olen kyllä useamman kerran harkinnut sitä, käyttäytyäkö niin, että uhkaa tulla tappelu. Tähän mennessä olen aikuisena onneksi selviytynyt aina ehjänä ilman tappelua. Peruskoulussa toki tuli tapeltua.
Onko sulle noin v**un vaikea muutenkin ymmärtää, että tässä naisten "suojelussa" ollaan muutenkin menty kaiken aikaa vaan neuroottisemmaksi. Muista vaan tuo metoo liike.
Muutenkin sun kirjoituksista näkee, kuinka "kaikki on aina surkimusten syytä". Noin ajattelee juuri tämä eliittip**ka. Aina saanut kaiken mitä haluaa.
Minä en ole nähnyt tuota tilannetta mitä tuossa tapahtui, mutta entäpä, jos tilanne ei ollutkaan niin uhkaava miltä näytti. En tosiaankaan voi tietää.
TodellavaikeetaNiin, se että on kadulla hulluja, niitä on kaikille sama määrä riippumatta siitä miten itse elämänsä eläisi.
Itselläni ei ole mitään sitä vastaan jos heitä kohtaisin. Ja, varmasti teen niin lähes päivittäin.
Ihmisten elämä on omissa käsissä. Jos et noin ajattele, kerro kuka on se joka pelastaa?
Annetaan jokaisen ihmisen olla sitä mitä he ovat. Sehän vain rikastuttaa ympäristöä.
Tuntiessaan olevansa jotenkin syrjäytetty, kannattaa laittaa ne asiat jotka harmittavat ranskalaisten viiojen alle, ja miettiä johtuvatko ne itselle tuntemattomista ihmisistä.
AV - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin, se että on kadulla hulluja, niitä on kaikille sama määrä riippumatta siitä miten itse elämänsä eläisi.
Itselläni ei ole mitään sitä vastaan jos heitä kohtaisin. Ja, varmasti teen niin lähes päivittäin.
Ihmisten elämä on omissa käsissä. Jos et noin ajattele, kerro kuka on se joka pelastaa?
Annetaan jokaisen ihmisen olla sitä mitä he ovat. Sehän vain rikastuttaa ympäristöä.
Tuntiessaan olevansa jotenkin syrjäytetty, kannattaa laittaa ne asiat jotka harmittavat ranskalaisten viiojen alle, ja miettiä johtuvatko ne itselle tuntemattomista ihmisistä.
AVNo joo, eipä tuohon tietenkään lisättävää. Parasta käyttää ainakin järkeä ja arvioida tilanteita järkevästi. En kuitenkaan tue valtavaa hysteriaakaan, mutta toisaalta myönnettävä, että eihän sitä tietenkään voi kaikkea sallia.
Joo tein uuden aloituksen, mutta ehkä minäkin vedin liian hätäiset johtopäätökset sinun tulkinnasta. Vaikea arvioida muutaman kommentin perusteella mitä sinä todellakin ajoit takaa.
Mulle on tuo YTM eli ylemmän tason mies aina ollut haaste ja mä saatan tulkita itsekin väärin viestit, jos joku on YTM. SInä kun kehuskelit näillä 170 kilon penkkituloksilla, minähän siitä suutuin vaikka itse kysyin. Ei tietenkään olisi pitänyt ja nyt sitten tulkitsen ehkä viestejäsi "pahimmalla mahdollisella tavalla", koska sinä olet YTm eli ylemmän tason mies ja minä ATm eli alemman tason mies, jos tarkastellaan pariutumismahdollisuuksia. Olet varmaan törmännyt palstan slangiin YTm KTM ATM.
Todellavaikeeta - Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näkee taas, missä kuplassa sinä elät. Sinä ignoorasit muutenkin paljon olennaista: tuo väkivaltaan turvautuminen TÄYSIN NAURETTAVAN asia perusteella. Niin siis TÄYSIN NAURETTAVUUDEN perusteella tarttua väkivaltaan. Olet kyllä täysi id**otti jos et tätä tajua. Minun tytär "on aina oikeassa". Ja p**kat. Sinun tyttäresi on TÄSMÄLLEEN samanlainen kuin kaikki muutkin ja häntä koskee TSÄMÄLLEEN samat pelisäännöt. Älä lähde yllyttää tytärtäsi väkivaltaan jonkun NAURETTAVAN jutun perusteella, sillä siitä ei todellakaan ole välttämättä pitemmän päälle hyviä seurauksia.
TodellavaikeetaTuollaiset hullut pitäisi seuloa pois ennen kun pääsevät tekemään muille mitään. Niin se luonnossa menee, kelvoton aines pois.
- Anonyymi00042
Et voisi aloittajaäijä tuoda häiriintyneisyyttäsi enää selvemmin esiin, ei mulla muuta. T
- Anonyymi00008
Ala-asteella lyönyt tyttöä? Melkoinen sukkahoususankari näköjään itsekin.
- Anonyymi00009
Korjaan: Yläasteella.
- Anonyymi00010
Palstalta löytyy kaikenlaisia tyyppejä, ole ihan rauhassa vaan.
- Sheena- Anonyymi00025
"Palstalta löytyy kaikenlaisia tyyppejä, ole ihan rauhassa vaan. - Sheena"
Löytyy myös Sheena joka tietää paremmin kuin silminnäkijä.
Voi sinua, ota nessu ja pyyhi nenu siihen. Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu, kunhan saat nieltyä kateruuden alas ja ulos. Prööt.
- Anonyymi00034
Mun on vaikea suvaita aggressiivisia naisia, mutta ehkä sinuun täytyy täällä pikku hiljaa alkaa tottua. Sulla on vulgaaria kielenkäyttöä. En minä sinu muuttaakaan voi. Kyllä nyt vaan on päivän raivoamiset raivottu. Kuitenkin aloitit mollaamalla silloin siinä kädenvääntö videossa. Ehkä kuitenkin on fiksua unohtaa "vanha" juttu ja mennä eteenpäin.
Todellavaikeeta Anonyymi00034 kirjoitti:
Mun on vaikea suvaita aggressiivisia naisia, mutta ehkä sinuun täytyy täällä pikku hiljaa alkaa tottua. Sulla on vulgaaria kielenkäyttöä. En minä sinu muuttaakaan voi. Kyllä nyt vaan on päivän raivoamiset raivottu. Kuitenkin aloitit mollaamalla silloin siinä kädenvääntö videossa. Ehkä kuitenkin on fiksua unohtaa "vanha" juttu ja mennä eteenpäin.
TodellavaikeetaIrl et sitten tunnistaisikaan minua. Oletko ikinä miettinyt miksi olen täällä vulgaari tai sanon suoraan asiani, vaikka se voi mennä ihon alle?
Jos et ole, kehoitan miettimään asiaa hetken oikeen kunnolla.
Samalla myös kehoitan miettimään omaa ulosantia myös ja mitä sinä kellekin sanot ja miksi. Moni kokee olevansa niin virheetön ja on sokea omille jutuilleen muuta kohtaan, mutta näkee vain muitten ulostulon ja kritisoi.
- Anonyymi00027
Oletko itse huomannut, että sinulla on viime päivinä mennyt aika lujaa täällä palstalla? Tuottamasi teksti alkaa olla paikoin jo todella huolestuttavaa. Sinulla on oikeus ilmaista ajatuksiasi ja mielipiteitäsi, mutta kirjoituksesi ovat olleet nyt erityisen aggressiivisia ja hyökkääviä.
Sinuna pitäisin taukoa palstalta ja laskisin kierroksia. Ei voi tehdä hyvää mielenterveydellesi lietsoa päivästä toiseen tuollaista katkeruutta ja vihaa. Poljet paikallasi käsittelemättömien asioiden kanssa ja kaikella tällä lietsomisella pahennat vain omaa oloasi. Arvosta itseäsi niin paljon, että ota hetki itsellesi ja anna itsellesi mahdollisuus rauhoittua.
Sinun aidosti kannattaa hakeutua ammattilaisen luokse ja puhua näistä kokemuksistasi ja ajatuksistasi. Ne ovat selvästi traumatisoineet sinua tavalla, joka myrkyttää mieltäsi päivästä toiseen. Se ei ole tervettä eikä tuo elämääsi mitään hyvää.
Aletheias- Anonyymi00030
En lähde tekemään diagnoosia, mutta tämä on ollut TV:lle melko tyypillinen toimintamalli. Hän alkaa kirjoitella, touhu kiihtyy ja kiihtyy ja tekstit alkava olla jo varsin sekopäisiä ja sitten hän katoaa jonkin ajan päästä kokonaan, palatakseen sitten taas saman syklin kanssa. Tulisko sitten trollailukiintiö täyteen vai jotain muuta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
En lähde tekemään diagnoosia, mutta tämä on ollut TV:lle melko tyypillinen toimintamalli. Hän alkaa kirjoitella, touhu kiihtyy ja kiihtyy ja tekstit alkava olla jo varsin sekopäisiä ja sitten hän katoaa jonkin ajan päästä kokonaan, palatakseen sitten taas saman syklin kanssa. Tulisko sitten trollailukiintiö täyteen vai jotain muuta.
Ei ole minullakaan pätevyyttä heittää diagnooseja, mutta överiksi tuntuu menevän. Tämä on toki kaikille avoin palsta ja ilmaisunvapaus kuuluu meistä jokaiselle, mutta jos aletaan lähestymään uhkailevat ilmaisutyyliä tms niin silloin olisi osattava puhaltaa peli poikki ja ottaa hetken happea.
Aletheias - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei ole minullakaan pätevyyttä heittää diagnooseja, mutta överiksi tuntuu menevän. Tämä on toki kaikille avoin palsta ja ilmaisunvapaus kuuluu meistä jokaiselle, mutta jos aletaan lähestymään uhkailevat ilmaisutyyliä tms niin silloin olisi osattava puhaltaa peli poikki ja ottaa hetken happea.
AletheiasKiitos tosiaan, että sä otat kantaa mun keskusteluun. Mä olen ennenkin täällä raivonnut jo monta vuotta sitten ja aina aika ajoin. En vaan jotenkin pysty aina hillitsee itseeni. Se raivoaminen vaan tulee, enkä edes aina huomaakaan. Ole kuitenkin huoletta: mä raivoan täällä, en esimerkiksi kadulla ihmisten nähden. Eihän sille oikein mitään voi, kun sitä vihaa vaan mulla on ollut jo peruskoulusta alkaen "enemmän kuin tarpeeksi". Jos sä koet mun kirjoittelun uhkaavana, ole tässäkin asiassa huoletta: jos minusta olisi tullut terroristi, minä olisin jo ajat sitten tullut. Vanhana ja väsyneenä elämää nähneenä yksinkertaisesti tajuaa, että eihän tässä nyt olisi mitään järkeä alkaa enää tätä jo varsin lyhyttä elämää tuhoamaan ja menettää tämä pienikin vapaus. On syytä muistaa, että "surkimuksella" nyt ei ole koskaan muutenkaan elämän mahdollisuudet, sanotaanko nyt näin, että varsin rajalliset. Ei niitä ole siis mitään järkeä alkaa enää huomattavasti rajoittaa ja tätä jo ennestään p**kaa elämän laatua vielä tekemään 100 kertaa p**kemmaksi.
Nämä on tosiaan kaksipiippuisia juttuja: jos ihmisellä on sitä vihaa, onko se sitten parempi, että se ei näy missään vai se, että on olemassa erilaisia palstoja jossa ainakin riittävässä määrin saa myös vihakin näkyä. On varmasti näitä ikäviä tapauksia, joilla se viha todellakin on sitä, että he ovat vaaraksi muille, mutta toisaalta sitten on myös niitä, joilla se viha on kuitenkin vaaratonta muille.
Todellavaikeeta - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kiitos tosiaan, että sä otat kantaa mun keskusteluun. Mä olen ennenkin täällä raivonnut jo monta vuotta sitten ja aina aika ajoin. En vaan jotenkin pysty aina hillitsee itseeni. Se raivoaminen vaan tulee, enkä edes aina huomaakaan. Ole kuitenkin huoletta: mä raivoan täällä, en esimerkiksi kadulla ihmisten nähden. Eihän sille oikein mitään voi, kun sitä vihaa vaan mulla on ollut jo peruskoulusta alkaen "enemmän kuin tarpeeksi". Jos sä koet mun kirjoittelun uhkaavana, ole tässäkin asiassa huoletta: jos minusta olisi tullut terroristi, minä olisin jo ajat sitten tullut. Vanhana ja väsyneenä elämää nähneenä yksinkertaisesti tajuaa, että eihän tässä nyt olisi mitään järkeä alkaa enää tätä jo varsin lyhyttä elämää tuhoamaan ja menettää tämä pienikin vapaus. On syytä muistaa, että "surkimuksella" nyt ei ole koskaan muutenkaan elämän mahdollisuudet, sanotaanko nyt näin, että varsin rajalliset. Ei niitä ole siis mitään järkeä alkaa enää huomattavasti rajoittaa ja tätä jo ennestään p**kaa elämän laatua vielä tekemään 100 kertaa p**kemmaksi.
Nämä on tosiaan kaksipiippuisia juttuja: jos ihmisellä on sitä vihaa, onko se sitten parempi, että se ei näy missään vai se, että on olemassa erilaisia palstoja jossa ainakin riittävässä määrin saa myös vihakin näkyä. On varmasti näitä ikäviä tapauksia, joilla se viha todellakin on sitä, että he ovat vaaraksi muille, mutta toisaalta sitten on myös niitä, joilla se viha on kuitenkin vaaratonta muille.
TodellavaikeetaNiin ja kannattaa aina muistaa tämä: ei mun elämä todellakaan edes peruskoulussa ollut helppoa, kun monesti jouduin sinne "lasten vankilaan". Ei todellakaan siis pidä ihmetellä, jos myöhemminkin ongelmia on "enemmän kuin tarpeeksi".
Todellavaikeeta - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin ja kannattaa aina muistaa tämä: ei mun elämä todellakaan edes peruskoulussa ollut helppoa, kun monesti jouduin sinne "lasten vankilaan". Ei todellakaan siis pidä ihmetellä, jos myöhemminkin ongelmia on "enemmän kuin tarpeeksi".
TodellavaikeetaNyt näet, miten arvaamaton mä tosiaan saatan olla, joten älä myöskään koskaan vahingossakaan ala minun kanssa seurustelemaan. Pilaisit perusteellisesti elämäsi. Pidä minut vain korkeintaan hyvänä palstakaverina. Näyttää sulla kuitenkin kärsivällisyys riittävän, vaikka olet lukenut näitä mun raivoamisia ja vastannut. Kiitos tosiaan vielä kerran tuesta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kiitos tosiaan, että sä otat kantaa mun keskusteluun. Mä olen ennenkin täällä raivonnut jo monta vuotta sitten ja aina aika ajoin. En vaan jotenkin pysty aina hillitsee itseeni. Se raivoaminen vaan tulee, enkä edes aina huomaakaan. Ole kuitenkin huoletta: mä raivoan täällä, en esimerkiksi kadulla ihmisten nähden. Eihän sille oikein mitään voi, kun sitä vihaa vaan mulla on ollut jo peruskoulusta alkaen "enemmän kuin tarpeeksi". Jos sä koet mun kirjoittelun uhkaavana, ole tässäkin asiassa huoletta: jos minusta olisi tullut terroristi, minä olisin jo ajat sitten tullut. Vanhana ja väsyneenä elämää nähneenä yksinkertaisesti tajuaa, että eihän tässä nyt olisi mitään järkeä alkaa enää tätä jo varsin lyhyttä elämää tuhoamaan ja menettää tämä pienikin vapaus. On syytä muistaa, että "surkimuksella" nyt ei ole koskaan muutenkaan elämän mahdollisuudet, sanotaanko nyt näin, että varsin rajalliset. Ei niitä ole siis mitään järkeä alkaa enää huomattavasti rajoittaa ja tätä jo ennestään p**kaa elämän laatua vielä tekemään 100 kertaa p**kemmaksi.
TodellavaikeetaViha on pohjimmiltaan pelkoa siitä, ettei pysty vaikuttamaan asioihin, jotka ovat itselle tärkeitä.
Itse en tunne vihaa siksi, että pystyn vaikuttamaan minulle tärkeisiin asioihin. Mutta minä sain hyvät eväät elämääni, koska sain paljon rakkautta vanhemmiltani. Ne jotka eivät saaneet, kärsivät siitä ainakin nuorena.
Pystyvyyden tunne puolestaan on subjektiivinen ja se on jossain määrin saavutettavissa kaikille. Se kuitenkin edellyttää vastuun ottamista ja päätöstä siitä, ettei syytä ketään muuta yhtään mistään. Tiedän ihmisiä, joille muut ovat tehneet oikeasti pahoja asioita, mutta he pystyvät elämään ilman vihaa tai katkeruutta.
Väitän siis, että vihan voi analyyttisesti pilkkoa palasiksi ja purkaa. Mutta se ei välttämättä ole helppoa.
🦄 - Anonyymi00059
Anonyymi00035 kirjoitti:
TodellavaikeetaViha on tavallinen tunne ja jokainen neistä on joskus tuntenut vihaa, mutta se on myös yksi vaarallisimmista tunteista, jollei sitä pysty käsittelemään. Viha syö ihmistä sisältä päin ja myrkyttää lopulta koko ajatusmaailman jollei siitä pysty päästämään irti. Viha ei saisi koskaan jäädä vakituiseksi asukkaaksi ihmisen mieleen ja sydämeen.
Älä ymmärrä tätä väärin, mutta näin äiti-ihmisen näkökulmasta vaikuttaa siltä, ettet ole koskaan saanut riittävää tukea ja ohjausta negatiivisten tunteiden käsittelyyn, jolloin reagoit vaikeisin tunteisiin raivokkaasti hyökkäämällä (verbaalisesti). Kiukuttelustasi tulee nimittäin mieleen pienen lapsen voimakas tunnereaktio, kun jokin suututtaa tai harmittaa. Pieni lapsi ei osaa vielä säädellä reaktioitaan, jolloin aikuisten olisi oltava lapsen tukena tunteiden käsittelyssä. Jos tämä asia jää lapselta oppimatta, onpa lapsen yksilölliset ominaisuudet ja haasteet mitä tahansa, on tunteita vaikea oppia hallitsemaan aikuisenakaan.
Otat myös jatkuvasti esiin nuorena koetut kiusaamiset, väkivaltaisuudet ja "lapsivankilaan" menon, mikä kertoo siitä, että nämä asiat pyörivät edelleen aikuisena aktiivisesti mielessäsi. Vaikutat elävän noita kokemuksia aina vain uudelleen ja uudelleen ja tunnut etsivän loputtomasti selityksiä sille, miksi olet joutunut kokemaan sitä, mitä olet kokenut. Sinun olisi ymmärrettävä, että ne ovat mennyttä elämää eivätkä ne ole nykyisyyttä. Et voi mitenkään muuttaa sitä, mitä sinulle on aikoinaan tapahtunut tai mitä itse olet tehnyt, mutta voit aktiivisesti pyrkiä eroon niistä ajatuksista, jotka jatkuvasti pakottavat sinut elämään noita kokemuksia läpi yhä uudelleen. Et voi saavuttaa rauhaa mieleesi ennen kuin olet päästänyt irti menneisyydestä.
Itsesi takia sinun kannattaa aktiivisesti pyrkiä opettelemaan tunteidesi hallintaa ja menneiden tapahtumisen käsittelyä. On hyvä asia, että purat tuntemuksiasi täällä etkä jossain kaduilla muihin ihmisiin, mutta ihan itsesi takia sinun kannattaa hakeutua ammattilaisen tai jonkun muun osaavan tahon puheille, jossa voisit työstää näitä asioita eteenpäin. Sinun on kuitenkin itse tehtävä se päätös, että haluat muutosta.
Äläkä minusta huoli, ei minua säpsäytä kirjoituksesi, vaikka paikoin niissä onkin uhkailevaa sävyä. Minä en kovin pienistä säpsähtele.
Aletheias
- Anonyymi00032
Tämän hormonin korkea taso on vaaraksi naisen terveydelle – Aiheuttaa monenlaista haittaa
Korkeat mieshormonipitoisuudet lisääntymisikäisillä naisilla liittyvät moneen terveysongelmaan, selviää suomalaistutkimuksesta.
Korkea mieshormonipitoisuus eli hyperandrogenemia on yhteydessä erityisesti epänormaaliin sokeriaineenvaihduntaan. Tämä käy ilmi lääketieteen lisensiaatti Katri Tuorilan väitöstutkimuksesta.
Korkea mieshormonipitoisuus yhdistyi kohonneeseen verenpaineeseen ja vaikuttaa Tuorilan mukaan olevan naisilla itsenäinen sydän- ja verisuonisairauksien riskitekijä erityisesti silloin, kun naisella on ylipainoa.
– Odottamaton havainto oli kuitenkin mieshormonipitoisuuden yhteys heikompaan kestävyyskuntoon, sillä aikaisemmissa tutkimuksissa mieshormonien on osoitettu parantavan fyysistä suorituskykyä, Tuorila kertoo tiedotteessa.
Tuorilan mukaan löydöstä voi tulkita niin, että pitkällä aikavälillä koholla olevat androgeenitasot näkyvät elimistön aineenvaihdunnallisina haasteina kovan rasituksen aikana ja heijastavat hyperandrogeenisten naisten kohonnutta riskiä sydän- ja verisuonisairauksiin.
– Toisaalta havaitsimme hyperandrogenemian olevan yhteydessä parempaan lihasvoimaan, mikä on linjassa aikaisemman tutkimuskirjallisuuden kanssa.
Tavallisin syy
Noin joka kymmenennellä lisääntymisikäisellä naisella on korkea mieshormonipitoisuus.
Tavallisin syy on munasarjojen monirakkulatauti, PCOS, joka itsessään lisää riskiä sokeriaineenvaihdunnan häiriöihin ja sydän- ja verisuonisairauksiin.
Terveyskirjaston mukaan monirakkulaoireyhtymän tunnusmerkkejä ovat liiallinen karvojen kasvu ja epäsäännölliset kuukautiset. PCOS voi aiheuttaa myös lapsettomuutta.
Hyperandrogenemia lisää naisilla keskivartalolihavuutta ja heikentää insuliinin vaikutusta elimistössä, mikä edelleen pahentaa aineenvaihdunnan häiriöitä.
Tutkimukseen osallistui 5 889 naista. Heitä seurattiin 31- ja 46-vuotiaina postikyselyillä ja kliinisillä tutkimuksilla ja tietoja täydennettiin kansallisista rekistereistä.
Tuorila väittelee Oulun yliopistossa perjantaina 31. lokakuuta.- Anonyymi00033
Jasu on kertonut kärsineen tuosta.
- Anonyymi00039
Minulla ei ole tietoa PCOS:sta.
Tiedän kuitenkin, että voimaharjoittelu on erityisen terveellistä ihmisille, joilla on ongelmia tai alttius ongelmiin sokeriaineenvaihdunnan kanssa. Treenaaminen parantaa insuliiniherkkyyttä.
Insuliini edistää lihaskasvua. Se ei tarkoita, etteikö diabetestä pitäisi hoitaa, jos sellainen on! Ellei korkeaa verensokeria hoida, se tuhoaa koko kehon.
Alla on AI-yhteenveto siitä, miten insuliini edistää lihaskasvua. Insuliini on siis kasvuhormoni.
"Korkeat insuliinitasot edistävät lihaskasvua useilla eri mekanismeilla [1]. Insuliini on erittäin anabolinen hormoni, ja sillä on ratkaiseva rooli proteiinisynteesissä ja ravinteiden kuljetuksessa lihassoluihin [1].
Tässä ovat keskeiset tavat, joilla korkea insuliini tukee lihaskasvua:
Tehostettu ravinteiden otto: Insuliini toimii avaimena, joka avaa solukalvot päästääkseen glukoosia, aminohappoja ja kreatiinia lihassoluihin. Nämä ravinteet ovat välttämättömiä energian tuotannossa ja korjausprosesseissa harjoituksen jälkeen [1, 2].
Lisääntynyt proteiinisynteesi: Insuliini stimuloi suoraan proteiinisynteesiä, mikä on prosessi, jossa keho rakentaa uusia lihasproteiineja. Se aktivoi signaalireittejä (kuten mTOR), jotka käynnistävät proteiinien tuotannon [1, 2].
Vähentynyt proteiinien hajoaminen (katabolia): Insuliinilla on voimakas anti-katabolinen vaikutus, mikä tarkoittaa, että se estää lihasproteiinien hajoamista energiaksi. Tämä ylläpitää positiivista nettoproteiinitasetta, mikä on välttämätöntä lihasmassan kasvattamiselle [1].
Glykogeenivarastojen täydentäminen: Insuliini auttaa varastoimaan hiilihydraatteja glykogeeninä lihaksissa ja maksassa [1]. Nämä glykogeenivarastot ovat tärkeitä harjoittelun energialähteitä, ja niiden täydentäminen edistää palautumista ja suorituskykyä.
Lihaskasvun kannalta insuliinin eritystä pyritään tyypillisesti nostamaan harjoituksen jälkeen nauttimalla nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja ja proteiinia, jotta palautuminen ja anabolinen tila saadaan maksimoitua [1, 2]."
🦄 - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minulla ei ole tietoa PCOS:sta.
Tiedän kuitenkin, että voimaharjoittelu on erityisen terveellistä ihmisille, joilla on ongelmia tai alttius ongelmiin sokeriaineenvaihdunnan kanssa. Treenaaminen parantaa insuliiniherkkyyttä.
Insuliini edistää lihaskasvua. Se ei tarkoita, etteikö diabetestä pitäisi hoitaa, jos sellainen on! Ellei korkeaa verensokeria hoida, se tuhoaa koko kehon.
Alla on AI-yhteenveto siitä, miten insuliini edistää lihaskasvua. Insuliini on siis kasvuhormoni.
"Korkeat insuliinitasot edistävät lihaskasvua useilla eri mekanismeilla [1]. Insuliini on erittäin anabolinen hormoni, ja sillä on ratkaiseva rooli proteiinisynteesissä ja ravinteiden kuljetuksessa lihassoluihin [1].
Tässä ovat keskeiset tavat, joilla korkea insuliini tukee lihaskasvua:
Tehostettu ravinteiden otto: Insuliini toimii avaimena, joka avaa solukalvot päästääkseen glukoosia, aminohappoja ja kreatiinia lihassoluihin. Nämä ravinteet ovat välttämättömiä energian tuotannossa ja korjausprosesseissa harjoituksen jälkeen [1, 2].
Lisääntynyt proteiinisynteesi: Insuliini stimuloi suoraan proteiinisynteesiä, mikä on prosessi, jossa keho rakentaa uusia lihasproteiineja. Se aktivoi signaalireittejä (kuten mTOR), jotka käynnistävät proteiinien tuotannon [1, 2].
Vähentynyt proteiinien hajoaminen (katabolia): Insuliinilla on voimakas anti-katabolinen vaikutus, mikä tarkoittaa, että se estää lihasproteiinien hajoamista energiaksi. Tämä ylläpitää positiivista nettoproteiinitasetta, mikä on välttämätöntä lihasmassan kasvattamiselle [1].
Glykogeenivarastojen täydentäminen: Insuliini auttaa varastoimaan hiilihydraatteja glykogeeninä lihaksissa ja maksassa [1]. Nämä glykogeenivarastot ovat tärkeitä harjoittelun energialähteitä, ja niiden täydentäminen edistää palautumista ja suorituskykyä.
Lihaskasvun kannalta insuliinin eritystä pyritään tyypillisesti nostamaan harjoituksen jälkeen nauttimalla nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja ja proteiinia, jotta palautuminen ja anabolinen tila saadaan maksimoitua [1, 2]."
🦄Juuri tässä sun itsekeskeisyys näkyy. Minä minä minä mulle mulle mulle. SInä olet globaalilla tasolla verrattuna AIVAN LIIAN painava. Mitä painavampi ihminen on sitä, enemmän myös kuluttaa ja sitä kalliimmaksi tulee. Tähän se juuri johtaa: sitä enemmän kaiken aikaa meiltä vaaditaan, mitä enemmän pitää kouluttautua, menestyä työelämässä ja mitä kovempia tuloksia salilla. Sitä enemmän vaaditaan ihmisiltä myös älyä. Ennemmin tai myöhemmin nämä "aina oikeassa olevat" alkavat sortamaan niitä ihmisiä, jotka eivät heidän mielestään kuulu niihin "älykkäiden" piiriin. Tämä on kaiken aikaa näkynyt sinunkin kirjoituksissa. Jälleen tuossakin nähdään kuinka sinä tykkäät leveillä ja pitää itseäsi muita parempana herättäen "surkimuksissa" halua pahimmassa tapauksessa saada menemään "kaikki tasan" pahimmassa tapauksessa jopa sodalla, koska silloin nuo sinun kaltaiset minä minä minä naiset jäävät lopulta yksin ja nöyriä naisia on riittävästi vapaana.
Sellainen parisuhde kun ei vaan toimi, jossa mies kaiken aikaa joutuu miettimään pitäisikö vaimoa vetää t**piin, koska kaiken aikaa minä minä minä ja joka kaiken aikaa haluaa leveillä oli se sitten lihakset, tiedot jne.
Tosiasiat ovat jokatapauksessa nämä: yhtä painavia ihmisiä kuin sinä on vähemmistö maapallolla ja kuitenkin naiset synnyttää muualla maailmassa ja elävät miehiä pitempää. Fakta: naisella ei lähtökohtaisesti ole vaaraa kuolla "liian nuorena".
Sen sijaan tämä p**kaeliitti luo meille kaiken aikaa erilaisia "uhkia" ja sinä olet selvästi tämän p**kaeliitin p**seennuolia, jonka takia yhä useampi mies jää osattomaksi ja sen takia nykyaikana niitä miehiä riittää, joille sotimaan lähteminen ei ole lopulta se vastenmielisin vaihtoehto, koska "ei ole mitään menetettävää", koska p**kaeliitti on "tuhonnut elämän" ja p**kaeliitin p**seennuolijoita on "aivan liikaa", sinä olet juuri erittäin hyvä esimerkki.
Todellavaikeeta - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Juuri tässä sun itsekeskeisyys näkyy. Minä minä minä mulle mulle mulle. SInä olet globaalilla tasolla verrattuna AIVAN LIIAN painava. Mitä painavampi ihminen on sitä, enemmän myös kuluttaa ja sitä kalliimmaksi tulee. Tähän se juuri johtaa: sitä enemmän kaiken aikaa meiltä vaaditaan, mitä enemmän pitää kouluttautua, menestyä työelämässä ja mitä kovempia tuloksia salilla. Sitä enemmän vaaditaan ihmisiltä myös älyä. Ennemmin tai myöhemmin nämä "aina oikeassa olevat" alkavat sortamaan niitä ihmisiä, jotka eivät heidän mielestään kuulu niihin "älykkäiden" piiriin. Tämä on kaiken aikaa näkynyt sinunkin kirjoituksissa. Jälleen tuossakin nähdään kuinka sinä tykkäät leveillä ja pitää itseäsi muita parempana herättäen "surkimuksissa" halua pahimmassa tapauksessa saada menemään "kaikki tasan" pahimmassa tapauksessa jopa sodalla, koska silloin nuo sinun kaltaiset minä minä minä naiset jäävät lopulta yksin ja nöyriä naisia on riittävästi vapaana.
Sellainen parisuhde kun ei vaan toimi, jossa mies kaiken aikaa joutuu miettimään pitäisikö vaimoa vetää t**piin, koska kaiken aikaa minä minä minä ja joka kaiken aikaa haluaa leveillä oli se sitten lihakset, tiedot jne.
Tosiasiat ovat jokatapauksessa nämä: yhtä painavia ihmisiä kuin sinä on vähemmistö maapallolla ja kuitenkin naiset synnyttää muualla maailmassa ja elävät miehiä pitempää. Fakta: naisella ei lähtökohtaisesti ole vaaraa kuolla "liian nuorena".
Sen sijaan tämä p**kaeliitti luo meille kaiken aikaa erilaisia "uhkia" ja sinä olet selvästi tämän p**kaeliitin p**seennuolia, jonka takia yhä useampi mies jää osattomaksi ja sen takia nykyaikana niitä miehiä riittää, joille sotimaan lähteminen ei ole lopulta se vastenmielisin vaihtoehto, koska "ei ole mitään menetettävää", koska p**kaeliitti on "tuhonnut elämän" ja p**kaeliitin p**seennuolijoita on "aivan liikaa", sinä olet juuri erittäin hyvä esimerkki.
TodellavaikeetaKulutan erittäin kohtuullisen määrän ruokaa vuorokaudessa. Minun insuliinin eritykseni on runsasta, joten ravinto tulee kehoni käyttöön tehokkaasti.
Hiilijalanjälkeäni vähentää se, etten lisäänny.
Olen aina suhtautunut myönteisesti parisuhteeseen omalta osaltani, joten miesten yksin jäämisestä en ota minkäänlaista vastuuta. Jos miehet ovat olleet nirsoja, se on sitten ollut heidän ongelmansa.
Kuten olen ennenkin selkeästi ilmaissut, minkäänlainen valtataistelu ei kuulu minun ihmissuhteisiini. Molempien täytyy kunnioittaa ja arvostaa toisiaan ja neuvotella yhdessä asioista. En kutsuisi sitä nöyryydeksi, mutta jos välttämättä haluat sitä sanaa käyttää, sen on oltava molemminpuolista ja vastavuoroista.
Kehotan kaikkia maailman naisia pyrkimään samaan: miehillä ei ole mitään oikeutta vaatia naisilta sellaista arvostusta, jota he eivät itse pysty naisia kohtaan osoittamaan.
🦄 - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Juuri tässä sun itsekeskeisyys näkyy. Minä minä minä mulle mulle mulle. SInä olet globaalilla tasolla verrattuna AIVAN LIIAN painava. Mitä painavampi ihminen on sitä, enemmän myös kuluttaa ja sitä kalliimmaksi tulee. Tähän se juuri johtaa: sitä enemmän kaiken aikaa meiltä vaaditaan, mitä enemmän pitää kouluttautua, menestyä työelämässä ja mitä kovempia tuloksia salilla. Sitä enemmän vaaditaan ihmisiltä myös älyä. Ennemmin tai myöhemmin nämä "aina oikeassa olevat" alkavat sortamaan niitä ihmisiä, jotka eivät heidän mielestään kuulu niihin "älykkäiden" piiriin. Tämä on kaiken aikaa näkynyt sinunkin kirjoituksissa. Jälleen tuossakin nähdään kuinka sinä tykkäät leveillä ja pitää itseäsi muita parempana herättäen "surkimuksissa" halua pahimmassa tapauksessa saada menemään "kaikki tasan" pahimmassa tapauksessa jopa sodalla, koska silloin nuo sinun kaltaiset minä minä minä naiset jäävät lopulta yksin ja nöyriä naisia on riittävästi vapaana.
Todellavaikeeta"Sellainen parisuhde kun ei vaan toimi, jossa mies kaiken aikaa joutuu miettimään pitäisikö vaimoa vetää t**piin, koska kaiken aikaa minä minä minä ja joka kaiken aikaa haluaa leveillä oli se sitten lihakset, tiedot jne."
Unohdit palkan.
En tiedä kenestä puhut. 🤭 Minä saan "kaiken aikaa" suukkoja, silityksiä ja halauksia.
🦄 Juu, olen tästä täälläkin puhunut monet kerrat. Minulla on PCIS joka vaikuttaa minun mieshormoonien määrään, koko kehitykseeni niiltä osin. Se on synnynnäinen. Sitä ei tiettävästi voi korjata mitenkään, lievittää korkeintaan.
Äidilläni on sama, kuten hänen äidillään oli. Geeniperimässä siis vahvasti.
Pcos aiheuttaa juuri sokeriaineenvaihdunnan ja verenpaineen nousua, edesauttaa lihomaan nimenomaan vyötäröltä.
Se ei ole itsehankittua mikään nousta, se on geneettistä. Minullakin ollut laihana jo korkeet paineet ja sokerin palamisen ongelmat. Ei se läski siihen liity mitenkään vaikkei moni sitä älyä mitenkään. Se läski tulee näiden myötä, eikä toisinpäin.
Samoin ne lihasvpimat. Äiti on ollu aina väkivahva sementinsekoittaja käsineen ja lapioinut sitä työkseenkin Partekilla. Meillä naiset nyt vaan on vahvoja, tekeviä ja vahvistuu tehden lisää. Fyysinen tekeminen auttaa asiaan että voimaa on ja se myös pysyy. Sohvapotut on heikompia ei voi mitään. Ei auta itkukaan siinnä.Jasu2025 kirjoitti:
Juu, olen tästä täälläkin puhunut monet kerrat. Minulla on PCIS joka vaikuttaa minun mieshormoonien määrään, koko kehitykseeni niiltä osin. Se on synnynnäinen. Sitä ei tiettävästi voi korjata mitenkään, lievittää korkeintaan.
Äidilläni on sama, kuten hänen äidillään oli. Geeniperimässä siis vahvasti.
Pcos aiheuttaa juuri sokeriaineenvaihdunnan ja verenpaineen nousua, edesauttaa lihomaan nimenomaan vyötäröltä.
Se ei ole itsehankittua mikään nousta, se on geneettistä. Minullakin ollut laihana jo korkeet paineet ja sokerin palamisen ongelmat. Ei se läski siihen liity mitenkään vaikkei moni sitä älyä mitenkään. Se läski tulee näiden myötä, eikä toisinpäin.
Samoin ne lihasvpimat. Äiti on ollu aina väkivahva sementinsekoittaja käsineen ja lapioinut sitä työkseenkin Partekilla. Meillä naiset nyt vaan on vahvoja, tekeviä ja vahvistuu tehden lisää. Fyysinen tekeminen auttaa asiaan että voimaa on ja se myös pysyy. Sohvapotut on heikompia ei voi mitään. Ei auta itkukaan siinnä.Se on jännä kun itseään fiksuina pitävät möyhöää läskistä, muttei tiedä esim. PCOS vaikutuksista naiskehoon. Sitten suuttuu vielä kun joku kehtaa oikoa ja kertoa, ettei mustavalkoinen ajattelu toimi.
Jasu2025 kirjoitti:
Se on jännä kun itseään fiksuina pitävät möyhöää läskistä, muttei tiedä esim. PCOS vaikutuksista naiskehoon. Sitten suuttuu vielä kun joku kehtaa oikoa ja kertoa, ettei mustavalkoinen ajattelu toimi.
Tosivaikee mieskin pillastuu suirastaan, kun kerron olevani vahva. Lääkärit tuskin viittii valehdella siitä mulle kuten fyssat ja muutkaan jotain asiasta tajuavat. Luonnostaan vahva, se vaan pitää kestää etten ole salikissa vaikka olen vahva. Ne abdrogeenit on uokannu minua lapsena jo ja kun olen ollu aina liikkuvainenja fyysinen joka kehoa käyttää. Tottakai mun kehoni kehittyi sen mukaan. Pojillakin sama.
Jasu2025 kirjoitti:
Tosivaikee mieskin pillastuu suirastaan, kun kerron olevani vahva. Lääkärit tuskin viittii valehdella siitä mulle kuten fyssat ja muutkaan jotain asiasta tajuavat. Luonnostaan vahva, se vaan pitää kestää etten ole salikissa vaikka olen vahva. Ne abdrogeenit on uokannu minua lapsena jo ja kun olen ollu aina liikkuvainenja fyysinen joka kehoa käyttää. Tottakai mun kehoni kehittyi sen mukaan. Pojillakin sama.
Ei tää mitään ydinfysiikkaa ole, että androgeenit on vaikuttanu ja vaikuttaa muhun kuten terveyteenikin.
Jasu2025 kirjoitti:
Ei tää mitään ydinfysiikkaa ole, että androgeenit on vaikuttanu ja vaikuttaa muhun kuten terveyteenikin.
Ehkä pcos tytöistä piti tulla miehiä, mutta jokin floppasi kehityskulussa?
Jasu2025 kirjoitti:
Ehkä pcos tytöistä piti tulla miehiä, mutta jokin floppasi kehityskulussa?
Meistä tuli tyttöjä, naisia mutta saimme myös miesmäisiä ominaisuuksia.
Jasu2025 kirjoitti:
Meistä tuli tyttöjä, naisia mutta saimme myös miesmäisiä ominaisuuksia.
Mitä luulette, että on tyttölapsi jolla on geneettinen perimä voiman ja voimakkuuden puolesta olemassa, sitten se tyttö nuhjuu painia poikien kanssa, kantaa valtavia taakkoja kehollaan, kiipeää, juoksee ja liikkuu jatkuvasti kehoa ja lihaksia käyttäen. Tuleeko siitä narukäsi ja heikko? Pitääkö sille olla vihainen asiasta mille se tyttö ei itse voi mitään? Treenamattakin voittaa osan pojista niin painissa kun kädenväännössä taakkojen siirtelyssä. Se ei ole kehumista, se on fakta jota elän. Halusin tai en!
Jasu2025 kirjoitti:
Mitä luulette, että on tyttölapsi jolla on geneettinen perimä voiman ja voimakkuuden puolesta olemassa, sitten se tyttö nuhjuu painia poikien kanssa, kantaa valtavia taakkoja kehollaan, kiipeää, juoksee ja liikkuu jatkuvasti kehoa ja lihaksia käyttäen. Tuleeko siitä narukäsi ja heikko? Pitääkö sille olla vihainen asiasta mille se tyttö ei itse voi mitään? Treenamattakin voittaa osan pojista niin painissa kun kädenväännössä taakkojen siirtelyssä. Se ei ole kehumista, se on fakta jota elän. Halusin tai en!
En voi mitään jos jonkun munat surkastuu mun biologiastani ja genetiikastani. Voi voi.
Jasu2025 kirjoitti:
En voi mitään jos jonkun munat surkastuu mun biologiastani ja genetiikastani. Voi voi.
Teini tyttöni 13 kantaa 3 täpötäyttä muovikassillista yksin autoon ja autosta ulos. Huonekaluja kuten minäkin. Kun voima on geneettinen ominaisuus, ei sitä tarvitse pyydystää mistään. Se vaan on. Piste.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kulutan erittäin kohtuullisen määrän ruokaa vuorokaudessa. Minun insuliinin eritykseni on runsasta, joten ravinto tulee kehoni käyttöön tehokkaasti.
Hiilijalanjälkeäni vähentää se, etten lisäänny.
Olen aina suhtautunut myönteisesti parisuhteeseen omalta osaltani, joten miesten yksin jäämisestä en ota minkäänlaista vastuuta. Jos miehet ovat olleet nirsoja, se on sitten ollut heidän ongelmansa.
Kuten olen ennenkin selkeästi ilmaissut, minkäänlainen valtataistelu ei kuulu minun ihmissuhteisiini. Molempien täytyy kunnioittaa ja arvostaa toisiaan ja neuvotella yhdessä asioista. En kutsuisi sitä nöyryydeksi, mutta jos välttämättä haluat sitä sanaa käyttää, sen on oltava molemminpuolista ja vastavuoroista.
Kehotan kaikkia maailman naisia pyrkimään samaan: miehillä ei ole mitään oikeutta vaatia naisilta sellaista arvostusta, jota he eivät itse pysty naisia kohtaan osoittamaan.
🦄Nyt sinä yrität puolustella omaa kulutustasi. Sinä kuluttaisit VÄHEMMÄN jos sinä olisit kevyempi. SUURIN OSA maapallon ihmisistä on sinua PALJON kevyempiä varsinkin naiset.
Toisekseen sinä juuri edistätä tuota "suuruudenhulluutta" tuolla pakkomielteisellä treenaamisella ja yhä useampi ihminen on tällä tavalla "pakotettu" kuluttamaan enemmän. Katsoppas voimamies Riku Kirin syömisiä.
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005917809.html
"Jykevä hahmo kulutti aktiiviaikoinaan paljon energiaa. Hän arvioi syöneensä noin 10 000 kilokaloria päivässä ja vertaa määrää normaalin viisihenkisen perheen annoksiin."
Varsin hyvin tiedän kokemuksesta, kun itsekin olen elämän aikana treenannut. Kyllä sitä ruokaakin kului silloin kun olin parhaimmassa kunnossa ja penkiltä meni ennätys- Ei tämä todellakaan tyhjästä tule.
Juuri tämä: koulutusta vaaditaan yhä enemmän, työelämässä menestyminen, sosiaaliset taidot ja lisäksi yhä kovempia salituloksia, jos naisten odotetaan treenaavan yhä enemmän. Seurauksena on lopulta myös se, että meiltä vaaditaan yhä enemmän älyä, koska kuten näet, osaamista vaaditaan enemmän lihaskasvun mekanismeista.
Lopulta seuraa se, että yhä harvempi ihminen täytätä näitä vaatimuksia niin älykkyydessä kuin fyysisessä suorituskyvyssä ja siitä taas seuraa sitä osattomuutta, joka pistää pohtimaan, keiden kaikkien syytä tämä kaikki p**ka on. Lopulta enemmän tai vähemmän yhä useampi huomaa, että nimenomaan p**kaeliitin, jolloin lopulta äärimmilleen vietynä ollaan valmiita sotaan p**kaeliittiä ja heidän tukijoita kohtaan.
Tämä polarisaatio nykyaikana länsimaissa on juuri nuorilla miehillä ja naisilla: naiset käytännössä tukevat enemmän sitä p**kaeliittiä kuin miehet ja tästä lopulta seuraa yhä enenevässä määrin sitä naisvihaa ja pahimmillaan nämä "surkimukset" ovat valmiita tappamaan jopa naisia. Tiedoksi muuten tämäkin, että incel isku on tehty myös fitnessklubille. En siis ole ainoa joka vihaa näitä pakkomielteisiä salitreenaajia. He kun ovat osa tätä p**kaeliitin p**sennuolijoita ja uskovat siihen p**kaeliitin propagandaan, että
elämää kohtaa "valtava tragedia", jos et elä sen p**kaeliitn "sääntöjen mukaan".
Kuitenkin mä tiedän vaikka kuinka monia ihmisiä jotka ovat elämässä pärjänneet varsin hyvin, vaikka eivät lähellekään ole eläneet sen p**kaeliitin "sääntöjen mukaan". Se, miten elämässä selviytyy on lopulta hyvin monen tekijän summa. Sen verran elämää nähneenä varsin hyvin olen oppinut ajattelemaan omilla aivoilla ja ymmärtämään myös sen p**kaeliitin kykyjen rajallisuuden.
Jokatapauksessa tämä "suuruudenhulluus" on lopulta sen p**kaeliitin syytä, joka meille on näitä "uhkia" luonut ja manipuloinut ihmisiä, jotta eläisivät p**kaeliitin "sääntöjen mukaan". Sinä olet tosiaankin yksi heistä, tyhmä ja kyvytön ajattelee omilla aivoillasi. Pahinta vaan on juuri se, kun vaikeina aikoina kaikkia näitä tyhmiä ihmisiä aletaan vihata enemmän ja enemmän, koska ovat sortuneet siihen p**kaeliitin p**seennuolentaan. Koska lopulta "kaiken pahan alku" on sen p**kaeliitin luomat yhä kovenevat vaatimukset ja sen seurauksena yhä enemmän osattomaksi jääneet miehet, tämä on pitemmän päälle väistämätöntä että jossain vaiheessa soditaan.
Sotien osalta tosiaan uskon sen, että ne tulevat jatkumaan niin kauan, kunnes lopulta jossain vaiheessa se p**kaeliitti joutuu luovuttaa ja sen seurauksena vaatimukset miehille tulevat laskemaan: sen jälkeen on luvassa iloisemmat ajat. Tämä on ratkaiseva seikka sodille ja kaikelle muullekin väkivallalle, kuinka paljon miehiltä vaaditaan ja kuinka paljon kovien vaatimusten seurauksena yhä useampi mies jää osattomaksi, koska tutkitusti globaali-ilmiö on tämä, että raaka väkivalta on pääsääntöisesti miesten tekemää.
Todellavaieeta - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nyt sinä yrität puolustella omaa kulutustasi. Sinä kuluttaisit VÄHEMMÄN jos sinä olisit kevyempi. SUURIN OSA maapallon ihmisistä on sinua PALJON kevyempiä varsinkin naiset.
Toisekseen sinä juuri edistätä tuota "suuruudenhulluutta" tuolla pakkomielteisellä treenaamisella ja yhä useampi ihminen on tällä tavalla "pakotettu" kuluttamaan enemmän. Katsoppas voimamies Riku Kirin syömisiä.
"Jykevä hahmo kulutti aktiiviaikoinaan paljon energiaa. Hän arvioi syöneensä noin 10 000 kilokaloria päivässä ja vertaa määrää normaalin viisihenkisen perheen annoksiin."
Varsin hyvin tiedän kokemuksesta, kun itsekin olen elämän aikana treenannut. Kyllä sitä ruokaakin kului silloin kun olin parhaimmassa kunnossa ja penkiltä meni ennätys- Ei tämä todellakaan tyhjästä tule.
Juuri tämä: koulutusta vaaditaan yhä enemmän, työelämässä menestyminen, sosiaaliset taidot ja lisäksi yhä kovempia salituloksia, jos naisten odotetaan treenaavan yhä enemmän. Seurauksena on lopulta myös se, että meiltä vaaditaan yhä enemmän älyä, koska kuten näet, osaamista vaaditaan enemmän lihaskasvun mekanismeista.
Lopulta seuraa se, että yhä harvempi ihminen täytätä näitä vaatimuksia niin älykkyydessä kuin fyysisessä suorituskyvyssä ja siitä taas seuraa sitä osattomuutta, joka pistää pohtimaan, keiden kaikkien syytä tämä kaikki p**ka on. Lopulta enemmän tai vähemmän yhä useampi huomaa, että nimenomaan p**kaeliitin, jolloin lopulta äärimmilleen vietynä ollaan valmiita sotaan p**kaeliittiä ja heidän tukijoita kohtaan.
Tämä polarisaatio nykyaikana länsimaissa on juuri nuorilla miehillä ja naisilla: naiset käytännössä tukevat enemmän sitä p**kaeliittiä kuin miehet ja tästä lopulta seuraa yhä enenevässä määrin sitä naisvihaa ja pahimmillaan nämä "surkimukset" ovat valmiita tappamaan jopa naisia. Tiedoksi muuten tämäkin, että incel isku on tehty myös fitnessklubille. En siis ole ainoa joka vihaa näitä pakkomielteisiä salitreenaajia. He kun ovat osa tätä p**kaeliitin p**sennuolijoita ja uskovat siihen p**kaeliitin propagandaan, että
elämää kohtaa "valtava tragedia", jos et elä sen p**kaeliitn "sääntöjen mukaan".
Kuitenkin mä tiedän vaikka kuinka monia ihmisiä jotka ovat elämässä pärjänneet varsin hyvin, vaikka eivät lähellekään ole eläneet sen p**kaeliitin "sääntöjen mukaan". Se, miten elämässä selviytyy on lopulta hyvin monen tekijän summa. Sen verran elämää nähneenä varsin hyvin olen oppinut ajattelemaan omilla aivoilla ja ymmärtämään myös sen p**kaeliitin kykyjen rajallisuuden.
Jokatapauksessa tämä "suuruudenhulluus" on lopulta sen p**kaeliitin syytä, joka meille on näitä "uhkia" luonut ja manipuloinut ihmisiä, jotta eläisivät p**kaeliitin "sääntöjen mukaan". Sinä olet tosiaankin yksi heistä, tyhmä ja kyvytön ajattelee omilla aivoillasi. Pahinta vaan on juuri se, kun vaikeina aikoina kaikkia näitä tyhmiä ihmisiä aletaan vihata enemmän ja enemmän, koska ovat sortuneet siihen p**kaeliitin p**seennuolentaan. Koska lopulta "kaiken pahan alku" on sen p**kaeliitin luomat yhä kovenevat vaatimukset ja sen seurauksena yhä enemmän osattomaksi jääneet miehet, tämä on pitemmän päälle väistämätöntä että jossain vaiheessa soditaan.
Sotien osalta tosiaan uskon sen, että ne tulevat jatkumaan niin kauan, kunnes lopulta jossain vaiheessa se p**kaeliitti joutuu luovuttaa ja sen seurauksena vaatimukset miehille tulevat laskemaan: sen jälkeen on luvassa iloisemmat ajat. Tämä on ratkaiseva seikka sodille ja kaikelle muullekin väkivallalle, kuinka paljon miehiltä vaaditaan ja kuinka paljon kovien vaatimusten seurauksena yhä useampi mies jää osattomaksi, koska tutkitusti globaali-ilmiö on tämä, että raaka väkivalta on pääsääntöisesti miesten tekemää.
TodellavaieetaHeh, enpä ole koskaan kenenkään kuullut varsinaisesti syyllistävän minua kuluttamani energian määrästä. 🤭
No, vitsailut sikseen. Kuten totesin, kulutan hyvin kohtuullisen määrän energiaa. On totta että painavampi keho vaatii enemmän energiaa kuin kevyt, mutta silloin puhutaan yleensä muutamista sadoista kilokaloreista per vuorokausi, ei tuhansista.
En hyväksy yhtä oletusta logiikassasi: että naisten ominaisuudet tai kyvyt asettaisivat tai nostaisivat miehille kasautuvia vaatimuksia. Tästä oletetusta syy-seuraussuhteesta ei ole evidenssiä.
Sen vuoksi en voi olla samaa mieltä väitteistäsi, jotka perustuvat tälle oletukselle.
🦄 - Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Sellainen parisuhde kun ei vaan toimi, jossa mies kaiken aikaa joutuu miettimään pitäisikö vaimoa vetää t**piin, koska kaiken aikaa minä minä minä ja joka kaiken aikaa haluaa leveillä oli se sitten lihakset, tiedot jne."
Unohdit palkan.
En tiedä kenestä puhut. 🤭 Minä saan "kaiken aikaa" suukkoja, silityksiä ja halauksia.
🦄Ei sääntöä ilman poikkeusta, mutta yleistä linjaa ei sovi kuitenkaan kiistää.
Todellavaikeeta - Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nyt sinä yrität puolustella omaa kulutustasi. Sinä kuluttaisit VÄHEMMÄN jos sinä olisit kevyempi. SUURIN OSA maapallon ihmisistä on sinua PALJON kevyempiä varsinkin naiset.
TodellavaieetaTälleen sivusta kysyn, että mitä sinä kenenkin ravinnonkulutuksesta kuvittelet tietäväsi? Osa yksilöistä, ihan eläinlajista riippumatta, käyttää ravinnon tehokkaammin hyväkseen. Osa on ns. easy keeppereitä ja toiset taas eivät meinaa saada lisää painoa millään, vaikka eivät edes olisi mitenkään aktiivisia yksilöitä. Mitä tulee tuohon, että osa on PALJON kevyempiä, niin a) onko yksäri kertonut sinulle jossain paljonko hän painaa ja b) ovatko nuo PALJON kevyemmät sinusta terveyden kannalta hyvässä painossa ja saavatko he tarvitsemansa ravintoaineet. Itse voin esimerkiksi todeta, että olisihan se melkoisen erikoista, jos esimerkiksi monet tuntemani thainaiset, jotka pituutensa puolesta löytävät Suomessa vaatteita vain lasten osastolta, painaisivat saman verran kuin minä, heitä nelisenkymmentä senttiä pidempi nainen.
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei sääntöä ilman poikkeusta, mutta yleistä linjaa ei sovi kuitenkaan kiistää.
TodellavaikeetaEt ole esittänyt mitään evidenssiä mistään yleisestä linjasta. Julkkisten videot tai Laasasen kolumnit eivät ole evidenssiä.
Katso myös tämä kommenttini:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19239984/arasinhan-ma-etta-salitreenaaminen-tekee-aggressiiviseksi#comment-139733021
🦄 - Anonyymi00055
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Sellainen parisuhde kun ei vaan toimi, jossa mies kaiken aikaa joutuu miettimään pitäisikö vaimoa vetää t**piin, koska kaiken aikaa minä minä minä ja joka kaiken aikaa haluaa leveillä oli se sitten lihakset, tiedot jne."
Unohdit palkan.
🦄Sanoisin, että aloittaja on kyllä oikeassa. Eihän parisuhde voi ikinä toimia noin heikkopäisen miehen kanssa, jollaista aloittaja tuossa kuvaa. Normaali ja täysipäinen mieshän ei toimi noin, eikä mieti tuollaisia.
Omalla kohdallani voin esimerkiksi todeta, että miehet ovat aina tykästyneet älyyni ja tietämykseeni monelta alalta. Se ei ole koskaan ärsyttänyt ainakaan ketään sellaista miestä, jonka kanssa olisin muutenkaan ollut isommin tekemisissä. Päinvastoin, minuun on moni tykästynyt entistä enemmän, sen jälkeen kun olen avannut suuni. Mieheni esimerkiksi pitää minussa erityisesti mm. siitä minä olen häntä älykkäämpi, lukeneempi, tietävämpi, nokkelampi jne. Se on se asia, johon hän minussa ihastui. Ennen sitä olin vain nätti, mutta tyhjänpäiväinen kuori hänen silmissään (kun ei hän tuntenut minua). - Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tälleen sivusta kysyn, että mitä sinä kenenkin ravinnonkulutuksesta kuvittelet tietäväsi? Osa yksilöistä, ihan eläinlajista riippumatta, käyttää ravinnon tehokkaammin hyväkseen. Osa on ns. easy keeppereitä ja toiset taas eivät meinaa saada lisää painoa millään, vaikka eivät edes olisi mitenkään aktiivisia yksilöitä. Mitä tulee tuohon, että osa on PALJON kevyempiä, niin a) onko yksäri kertonut sinulle jossain paljonko hän painaa ja b) ovatko nuo PALJON kevyemmät sinusta terveyden kannalta hyvässä painossa ja saavatko he tarvitsemansa ravintoaineet. Itse voin esimerkiksi todeta, että olisihan se melkoisen erikoista, jos esimerkiksi monet tuntemani thainaiset, jotka pituutensa puolesta löytävät Suomessa vaatteita vain lasten osastolta, painaisivat saman verran kuin minä, heitä nelisenkymmentä senttiä pidempi nainen.
Hyviä pointteja genetiikasta!
Ymmärsin, että jos jässikkä henkilö treenaa, se on varsinainen tuplasynti (Todellavaikeetan mielestä):
Sen lisäksi että perusaineenvaihdunta on suurempi, nämä salihirmut uskaltavat vielä tuhlata maapallon rajallisia resursseja raudan nostamiseen! Eivätkä edes kysy miehiltä lupaa siihen! 🤭
🦄 - Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Heh, enpä ole koskaan kenenkään kuullut varsinaisesti syyllistävän minua kuluttamani energian määrästä. 🤭
No, vitsailut sikseen. Kuten totesin, kulutan hyvin kohtuullisen määrän energiaa. On totta että painavampi keho vaatii enemmän energiaa kuin kevyt, mutta silloin puhutaan yleensä muutamista sadoista kilokaloreista per vuorokausi, ei tuhansista.
En hyväksy yhtä oletusta logiikassasi: että naisten ominaisuudet tai kyvyt asettaisivat tai nostaisivat miehille kasautuvia vaatimuksia. Tästä oletetusta syy-seuraussuhteesta ei ole evidenssiä.
Sen vuoksi en voi olla samaa mieltä väitteistäsi, jotka perustuvat tälle oletukselle.
🦄Kyllä se kuule tuntui ruoan kulutuksessa aivan selvästi silloin kun olin elämäni parhaassa kunnossa ja tein ennätyksen myös penkkipunnerruksessa. Katsoppas tämänkin voimamiehen kalorin kulutusta.
https://www.menshealth.com/uk/nutrition/a42443363/tom-stoltman-13000-calorie-a-day-diet/
Mietippäs vielä tätä, kuinka paljon kulutetaan proteiinia "maailman tasa-arvoisimmassa" maassa Islannissa verrattuna Afrikan maihin. Kuitenkin siellä syntyy ihmisiä jopa paljon enemmän kuin länsimaissa.
"En hyväksy yhtä oletusta logiikassasi: että naisten ominaisuudet tai kyvyt asettaisivat tai nostaisivat miehille kasautuvia vaatimuksia. Tästä oletetusta syy-seuraussuhteesta ei ole evidenssiä."
Juuri tuossa tuo sinun harha piileekin: väität ettei ole evidenssiä, tutkitusti hypergamia on kulttuurista riippumaton ilmiö.
Käytännön kokemusta on vaikka millä mitalla ja puhutaan näin, että 10 vuottakin on pieni aika. Kaiken aikaa siis tehnyt havaintoja.
Kysymys, koska nykyään on sodat lisääntyneet ja samaan aikaan tapahtunut myös länsimaissa tuo arvojen polarisaatio sanotaanko nyt karkealla kielellä "sota" sukupuolten välillä, jossa on taustalla juuri tuo itsepetos, jota sinä täällä palstalla jaksat jauhaa, että naisten kyvyillä ei mukamas olisi vaikutusta miesten vaatimuksille käytännössä, vaikka juuri käytännössä olen yli 10 vuoden ajalta voinut todistaa, että naisten kyvyillä nimenomaan on vaikutusta miesten koveneville vaatimuksille ja tämä on juurisyy sille, miksi sodat ovat nykyaikana lisääntyneet.
Evidenssiähän on myös sekin, että on tutkimusta, että enemmän ansaitseva vaimo romuttaa parisuhteen tyytyväisyyden.
Mä sanoisin, että kaikista olennaisin tekijä sille, lisääntyykö sodat ja terrorismi, on nimenomaan tämä: kuinka moni mies maapallolla toteaa tuon sun väitteen käytännössä vääräksi, siis tuon, että naisten kyvyillä ei olisi mitään vaikutusta miesten vaatimusten lisääntymiselle. Minä kun olen monen vuoden ajalta todennut, että väitteesi on täyttä p**kaa.
Toisin sanoen, jos tämä p**kaeliitti syöttää meille enenevässä määrin tätä p**kaa, että naisten kyvyillä ei olisi mitään vaikutusta miesten vaatimusten lisääntymiselle, mutta yhä useampi mies käytännössä kokee p**kaeliitin väitteen vääräksi: tästä seuraa ajan kanssa väistämättä enenevässä määrin katkeruutta p**kaeliittiä kohtaan, joka ajan kanssa entisestään lisää sosiaalista etäisyyttä vaatimusten koventuessa jättäen yhä suuremman määrän miehiä osattomaksi. Niin kauan tullaan väistämättä sotiaan ja jatkamaan terrori-iskuja, kunnes jossain vaiheessa p**kaeliitti joutuu pakostakin luovuttaa, koska loppuu yksinkertaisesti resurssit.
Todellavaikeeta - Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sanoisin, että aloittaja on kyllä oikeassa. Eihän parisuhde voi ikinä toimia noin heikkopäisen miehen kanssa, jollaista aloittaja tuossa kuvaa. Normaali ja täysipäinen mieshän ei toimi noin, eikä mieti tuollaisia.
Omalla kohdallani voin esimerkiksi todeta, että miehet ovat aina tykästyneet älyyni ja tietämykseeni monelta alalta. Se ei ole koskaan ärsyttänyt ainakaan ketään sellaista miestä, jonka kanssa olisin muutenkaan ollut isommin tekemisissä. Päinvastoin, minuun on moni tykästynyt entistä enemmän, sen jälkeen kun olen avannut suuni. Mieheni esimerkiksi pitää minussa erityisesti mm. siitä minä olen häntä älykkäämpi, lukeneempi, tietävämpi, nokkelampi jne. Se on se asia, johon hän minussa ihastui. Ennen sitä olin vain nätti, mutta tyhjänpäiväinen kuori hänen silmissään (kun ei hän tuntenut minua).Niin no, heikkojen geenien, olipa kyse sitten vaikka tuosta heikkopäisyydestä, kuuluukin karsiutua pois. Jos henkilön korvienväli on noin heikoissa kantimissa, niin ei hän parisuhteeseen kuulu.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä se kuule tuntui ruoan kulutuksessa aivan selvästi silloin kun olin elämäni parhaassa kunnossa ja tein ennätyksen myös penkkipunnerruksessa. Katsoppas tämänkin voimamiehen kalorin kulutusta.
https://www.menshealth.com/uk/nutrition/a42443363/tom-stoltman-13000-calorie-a-day-diet/
Mietippäs vielä tätä, kuinka paljon kulutetaan proteiinia "maailman tasa-arvoisimmassa" maassa Islannissa verrattuna Afrikan maihin. Kuitenkin siellä syntyy ihmisiä jopa paljon enemmän kuin länsimaissa.
"En hyväksy yhtä oletusta logiikassasi: että naisten ominaisuudet tai kyvyt asettaisivat tai nostaisivat miehille kasautuvia vaatimuksia. Tästä oletetusta syy-seuraussuhteesta ei ole evidenssiä."
Juuri tuossa tuo sinun harha piileekin: väität ettei ole evidenssiä, tutkitusti hypergamia on kulttuurista riippumaton ilmiö.
Käytännön kokemusta on vaikka millä mitalla ja puhutaan näin, että 10 vuottakin on pieni aika. Kaiken aikaa siis tehnyt havaintoja.
Kysymys, koska nykyään on sodat lisääntyneet ja samaan aikaan tapahtunut myös länsimaissa tuo arvojen polarisaatio sanotaanko nyt karkealla kielellä "sota" sukupuolten välillä, jossa on taustalla juuri tuo itsepetos, jota sinä täällä palstalla jaksat jauhaa, että naisten kyvyillä ei mukamas olisi vaikutusta miesten vaatimuksille käytännössä, vaikka juuri käytännössä olen yli 10 vuoden ajalta voinut todistaa, että naisten kyvyillä nimenomaan on vaikutusta miesten koveneville vaatimuksille ja tämä on juurisyy sille, miksi sodat ovat nykyaikana lisääntyneet.
Evidenssiähän on myös sekin, että on tutkimusta, että enemmän ansaitseva vaimo romuttaa parisuhteen tyytyväisyyden.
Mä sanoisin, että kaikista olennaisin tekijä sille, lisääntyykö sodat ja terrorismi, on nimenomaan tämä: kuinka moni mies maapallolla toteaa tuon sun väitteen käytännössä vääräksi, siis tuon, että naisten kyvyillä ei olisi mitään vaikutusta miesten vaatimusten lisääntymiselle. Minä kun olen monen vuoden ajalta todennut, että väitteesi on täyttä p**kaa.
Toisin sanoen, jos tämä p**kaeliitti syöttää meille enenevässä määrin tätä p**kaa, että naisten kyvyillä ei olisi mitään vaikutusta miesten vaatimusten lisääntymiselle, mutta yhä useampi mies käytännössä kokee p**kaeliitin väitteen vääräksi: tästä seuraa ajan kanssa väistämättä enenevässä määrin katkeruutta p**kaeliittiä kohtaan, joka ajan kanssa entisestään lisää sosiaalista etäisyyttä vaatimusten koventuessa jättäen yhä suuremman määrän miehiä osattomaksi. Niin kauan tullaan väistämättä sotiaan ja jatkamaan terrori-iskuja, kunnes jossain vaiheessa p**kaeliitti joutuu pakostakin luovuttaa, koska loppuu yksinkertaisesti resurssit.
TodellavaikeetaAiniin vielä tämä, kun puhutaan siitä p**kaeliitistä. Missä laitoksissa sitä p**kaeliititä syntyy, Yliopistoissa? Miksi jotkut miehet tekevät terrori-iskuja yliopistoihin? Sopii miettiä miksi näin on. Mikä on yliopistoa edeltävä laitos? Koulut? Miksi jotkut tekevät koulusurmia ja kuten jo ennen vuotta 2022, jolloin Venäjä "hyökkäsi" Ukrainaan, jolloin media täyttyi tuosta Venäjän demonisoinnista, sitä ennen tosiaan yhden koulusurman yhteydessä todettiin, kuinka juuri tuollaiset koulusurman kaltaiset joukko surmat eivät ole ainakaan vähenemässä, vaan pikemminkin nykyaikana on mekanismeja, jotka pikemminkin lietsoo äärimmäiseen väkivaltaan. Niinpä, mistä tämä johtuu?
Vaikka mullakin on kokemusta yliopisto-opiskelusta ja kokemusta yliopistoihmisten vihaamisesta, en minä ole siitä huolimatta koskaan suunnitellut terrori-iskua yliopistoon ja ehdottoman väärinhän se onkin, koska sehän jos mikä aiheuttaa pelkoa myös näissäkin "surkimuksissa", jotka haluaisi pois siitä "surkeesta" tilastaan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä se kuule tuntui ruoan kulutuksessa aivan selvästi silloin kun olin elämäni parhaassa kunnossa ja tein ennätyksen myös penkkipunnerruksessa. Katsoppas tämänkin voimamiehen kalorin kulutusta.
TodellavaikeetaNo, laita linkkejä siihen evidenssiin. Luen mielelläni.
"Evidenssiähän on myös sekin, että on tutkimusta, että enemmän ansaitseva vaimo romuttaa parisuhteen tyytyväisyyden."
Tästä ei tarvitse laittaa evidenssiä. Tiedän että tässä on korrelaatio. Se korrelaatio vain ei todista, että ongelmat johtuisivat naisesta.
🦄
- Anonyymi00040
No niinpä tietenkin, omia performansseja mainostava palstasetä, jolla on aina ”todella vaikeeta”, mutta mikä tämän surrealistisen puheenparren @elämänkoilulaiset ydin mahtaa olla? Minä ainakaan en sitä löytänyt, mutta ehkä tämä fleksailu omaa fiktiostasi vastaan voimaannuttaa sinua jollain tavalla tai jotain muuta vastaavaa. Naiselta
- Anonyymi00047
Ei pitäis kenenkään tuntemattoman kirjoittelu mennä noin ihonalle. Omia tuntemuksia sun pitää työstää.
- Anonyymi00049
Vai sellasta. Ihan mielenkiinnosta ... kuvitteletko itse olevasi jotenkin vähemmän ärsyttävä ja raivostuttava ja aggressiivinen ja kaikkea muuta mistä nyt olet useamman aloituksen verran muita kirjoittajia moittinut?
- Anonyymi00053
Ja mitä tuossa noita ketjuja vilkaisin, niin eipä aloittaja itse ole edes yhtään vähemmän vulgääri. Sanoisin, että varsinainen pa.kamyrsky nuo ketjut, sen verrän siellä p.skaa viljellään ja heitellään, ihan aloittajan toimesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454866Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602736Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391074Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044- 1271006
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?192932- 137875
- 49874