Kenenkähän tehtävä se on huolehtia

Anonyymi-ap

MUOVIN KERÄYSKONTIN YMPÄRILTÄ NE ROSKAPUSSIT POIS?

EI AINAKAAN MINUN, MIEHENI JA MUIDEN KUNNIATTOMIEN PASKOJEN IVALOLAISTEN JOTKA OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!

KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN INARIN KUNNAN SIVISTYNEIMPIÄ IHMISIÄ JA TUOLLAISET ROSKAPUSSI KASAT KESKELLÄ IVALON KYLÄÄ EI HAITTAA HEITÄ EIKÄ KÄY HEIDÄN MAINEIDEN JA KUNNIOIDEN PÄÄLLE, MUTTA IVALOLAISET KÄYDÄÄN!

7

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Melkoista välinpitämättömyyttä ihmisiltä. Jätepuristin ei toimi, mutta pitääkö roskat jättää sen viereen! Nyt pakkasten loputtua se saattaisi toimiakin, mutta eipä huvita lähteä nappia painamaan jätekasan ylitse.

• Anonyymi00002

Onhan se MUKAVAA, kun HOLO PÄÄSEE TAAS KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA FACEBOOKISSA AINAKIN INARILAISEN UUTISTEN MUKAAN LEVITELLÄÄN INARIN KUNNAN ROSKISTA TOISTUVASTI KUVIA JOIDEN MUKAAN KUNNIALLISET FACEBOOKILAISET EIVÄT OSAA EDES LAJITELLA ROSKIA!

Tuovilan/ Siirtolan Anne syytti minua KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLÄ OLIKOHAN IHAN HOVISSA, ETTÄ HÄN EI SAANUT INARIN KUNNAN TEKNISENOSASTON TYÖPAIKKAA MINUN TAKIA.
      Ei hän sitä kyllä maininnut, mutta tuota paikkaa HÄN INARILAISEN MUKAAN OLI HAKENUT!

Kyllä minä sen YMMÄRRÄN, että MIEHENI KANSSA OLLAAN SIIRTOLOIDEN SEKÄ MONIEN MUIDEN MIELESTÄ ROSKIA SEKÄ ONGELMIA IVALOSSA SEKÄ INARIN KUNNASSA!

Sillehän EI VOI MITÄÄN, että MEITÄ IVALON ROSKIA ON SYNTYNYT IVALOON JA MIEHENI ON NIIN PÖLJÄ, ETTÄ KAIVELEE ROSKIA!
      Miksi hän ROSKIA TONKII IVALOSSA?

Me oltiin Raaseporissa vanhalla MARGANIINI TEHTAALLA ensin ja minä sain ALENNUKSEN, kun minä pesin ensin kaikki ikkunat. Minä jouduin KELLARIIN KIRPPUTORILLE ja mieheni muka LÖYSI MINUT SIELTÄ.
      Sen jälkeen me tultiin takaisin ja HÄN ALOITTI TAAS VANHAN IVALON ROSKIEN DYYKKAMISEN.
      Mitä SUUREMPI ONGELMA-JÄTE niin hänen mielestä se on PAREMPI.

Hänestä on itsestäänkin TULLUT ONGELMA-JÄTE!
      HÄN KERÄÄ KAIKKI IRTO-KOIRAT JA VIE NUO KUNNIALLISILLE LAGEREILLE!

Me KUNNIATTOMAT PASKAT HOLOT OLLAAN IHMISOIKEUKSIEN PUOLELLA!
      KUNNIAN LOUKKAUS ON IHMISOIKEUS RIKOS, KUN SAKKO MUUTETAAN VANKEUS RANGAISTUKSEKSI!

AINA PITÄÄ MIETTIÄ SYY JA SEURAUS!

• Anonyymi00004

Ivalossa suomalaiset miehet ovat sitä mieltä, että LAGERIN NINA LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITAAN, KOSKA HE EIVÄT OLE ANTANEET HÄNELLE LUPAA KOSKEA HEIDÄN KOIRIIN TAI OLLA YLEENSÄKÄÄN HEIDÄN KOIRIEN KANSSA TEKEMISSÄ!

EN MINÄKÄÄN TYKKÄÄ SIITÄ, ETTÄ MIEHENI ON LAGERIN NINAN KANSSA TEKEMISSÄ EDES TYÖNSÄ PUOLESTA!

Mieheni on näytteli töissä kerran kaverinsa LAGERIN NINAA, koska hän tietää sen että LAGERIN NINA KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE OMALLA TYHMYYDELLÄÄN!
        Sekin on jo kunnian loukkaus jos mieheni vie irto koiran LAGERIN NINAN LÖYTÖELÄINTARHALLE!

LAGERIN NINALLE AJATTELIN HAKEA LÄHESTYMISKIELTOA ELI HÄN EI SAA TULLA MINUN JA MIEHENI EIKÄ MIEHENI KAVEREIDEN LÄHELLE!

LOPPUU AINAKIN ELÄINTEN KULJETUKSET POLIISI-AUTOILLA!
        Ei minua irto koirat ole haitanneet, koska KOIRA KYLLÄ PALAA KOTIAAN, KUN SE ON KÄYNYT OMAN REVIIRINSÄ TARKISTAMASSA.
        Jos koira otetaan kesken kaiken kiinni ja viedään 20-30 kilometrin päähän niin KOIRAN REVIIRI ON LAAJENTUNUT JA LÖYTÖELÄINTARHAN PITÄJÄ ON KORVAUSVELVOLLINEN, koska HÄN ON LUONUT ONGELMAN JA SYYTTELEE ELÄINTEN OMISTAJIA EIKÄ SUOSTU OTTAMAAN ITSE EDES VASTUUTA.
        HÄN EI SUOSTU EDES MAKSAMAAN KORVAUKSIA AIHEUTTAMISTAAN VAHINGOISTAAN.

• Anonyymi00007

Minä sain Vesterisen pesulassa ARVO NIMEN IVALOSSA!

Minä olin IVALON KYLÄN KAUNEIN PYYKKÄRI, mutta minähän olin AINUT PYYKKÄRI JOKA OLI SYNTYJÄÄN IVALOSTA JA TOINEN VANHEMMISTANI ON MYÖS, MUTTA MOLEMMAT OVAT SYNTYNEET INARIN KUNNASSA!
        Toinen minun vanhemmista on syntynyt Inarissa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä sain Vesterisen pesulassa ARVO NIMEN IVALOSSA!

Minä olin IVALON KYLÄN KAUNEIN PYYKKÄRI, mutta minähän olin AINUT PYYKKÄRI JOKA OLI SYNTYJÄÄN IVALOSTA JA TOINEN VANHEMMISTANI ON MYÖS, MUTTA MOLEMMAT OVAT SYNTYNEET INARIN KUNNASSA!
        Toinen minun vanhemmista on syntynyt Inarissa.

Onhan se mukava, kun Ivaloon ja Inarin kuntaan muuttaa KORKEASTI KOULUTTETUJA JA VIISAITA IHMISIÄ KALTOINKOHTELEMAAN POLIISIN JA LÄÄKÄRIN VAIMOA!

He vielä joutuvat lääkäreinä ja vartijoina HOITAMAAN HEITÄ!!!

• Anonyymi00003

Holopainen sotkenut paikat. Onko.

• Anonyymi00009

Varmaan, koska hän on Anne Tuovila/Siirtolan suuri MENTORI eli opettaja josta hän on maininnut haastettuissa vai oliko ihan GRADUSSAAN jonka hän on tehnyt aiheesta LAPIN MATKAILU.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3855
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3570
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2270
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1684
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1588
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1329
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      945
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      100
      902
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      855
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      771
    Aihe