Eikö UMK ollenkaan kiinnosta...

Anonyymi-ap

.... kun kukaan ei ole tehnyt aloitusta.
Lindan ja Peterin kappale saa aikaan kylmiä väreitä, ja alkaa haluttamaan, viuluko sen tekee. Sanoista en saa selvää, joten katsoin lyricistä. Ai että tuollaiset, aika vinkeät, kiva riimitys.

Ois viisaampi häipyy tääl, Miten tunteet vois jäädyttää
Sä oot, sä oot liekinheitin, Samas illas, savuu ilmas
Etin ihmisjoukost sua, Puhut muille, sun tutuille, Oot ku et ees tuntis mua

Vähän outoo ettet sä kato mua silmiin. Ku viime yönä et saanut musta käsiäs irti
Vaik saan sult runtuu, niin se hyvältä tuntuu

Olis viisaampi häipyy täält. Mut tulel vielkin leikin. Miten tunteet vois jäähdyttää
Ku sä oot liekinheitin, oo, Saat mut palamaan, Saan sust palan vaan
Oot niin kuuma, mut jääkylmä, Sä oot, sä oot liekinheitin, liekinheitin

Pariin iltaan en sua kii saa. Voiko ihminen kuolla kiimaan, joo
Aina kun ollaan iho ihoo vasten, Mä saan sust palovammoja kolmannen asteen
Oh dear lord, saanko viel yhen kasteen. Kun syntiä taas teen
See upcoming pop shows. Get tickets for your favorite artists

Ois viisaampi häipyy täält. Mut tulel vielkin leikin, tunteet vois jääydyttää
Ku sä oot liekinheitin, oo, Saat mut palamaan, Saan sust palan vaan
Oot niin kuuma, mut jääkylmä, Sä oot, sä oot liekinheitin, liekinheitin. Liekinheitin

12

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Ei tule seurattua...

• Anonyymi00001
      UUSI

Kiviäkin kiinnostaa.
      En ole kivi.
      Ei siis kiinnosta.

• Anonyymi00002
      UUSI

Just kuuntelin. Ihan ok, ei uutta, ihan vähän vain väkisin tehdyn makua häiritsemässä, rentonnosti tehdyn tuuliputkea pitäisi olla vähän enemmän lisää. Ehkä korva tottuu vielä.

• Anonyymi00003
      UUSI

No ei kiinnosta. Kävin just kuuntelemassa tuon biisin. Olihan siinä yksi hyvä ja aito asia: viulu!

• Anonyymi00004
      UUSI

Lindan ja Peten kappale on muutoin kaikin puolin hyvä, mutta sanat on kornit. Sanat lienee tehnyt Veeti 12v. tai sitten tekoälyllä. Sanoitus tosin herätti itsessäkin inspiraation biisistä.

Biisin nimi on: Taisteluhelikopteri. Se tietenkin kertoo tyypistä joka identifioituu sellaiseksi. Se voisi alkaa näin: "Mä oon, mä oon taisteluhelikopteri..."

• Anonyymi00005
      UUSI

Peten ja Lindan biisi jätti vähän haalean fiiliksen. Biisi ei missään vaiheessa ottanut kunnolla tuulta alleen. Ajattelin myös, että Petessä ja Lindassa olisi yhdistettynä huikeasti eroottista energiaa mutta ei sekään sitten oikein iskenyt. Ja sanat on kyllä aidosti todella huonot. Siinä on tavoiteltu jotain kuuman yön fiilistä, mutta blaah. Odotin enemmän.

Sammui liekinheitin ennen kuin se edes kunnolla roihusi.

Aletheias

• UUSI

Jaaha, latinodisco suoraan 80 luvulta keksitty uudelleen, vai koska se oli? 90?
      No parasta siinä oli ettei sitä ole enää, vai onko sittenkin? 🤭 No minä keskityn tästä eteenpäin sen ihmettelyyn 😄

• Anonyymi00006
      UUSI

Viisut eivät enää kiinnosta, estraadilla 15 000 gazalaisen lapsen veret.
      Tuota kannattaa jo juhlistaa?

AV

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei

Aiwan skeidaa.

Mutta sopii hyvin täällä puheenaiheeksi siihen mistä muutkin muualla puhuvat.

Focus

Katso noppia. Eivät ne loputtomasti pöydällä pompi.

(naurua)

• Anonyymi00008
      UUSI

Eikö joskus ole sanottu että Suomen kieli lauluissa ei ole sointuva. Ehkä siksi on tehty sanat noin epäselviksi ja enemmän panostettu säestykseen ja taustamusiikkiin.

• Anonyymi00009
      UUSI

Oli kyl hitsin hyvä. Toril tavataan.

• UUSI

Ainahan ne kiinnostavat. Olen katsonut Euroviisut aina lapsesta lähtien. Se oli ainut päivä vuodesta joulun ja uudenvuoden lisäksi, kun saatiin pentuna valvoa niin myöhään kun haluttiin. Paskaa musiikkiahan se on, mutta kuuluu perinteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      286
      7389
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      41
      3846
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3418
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      69
      3138
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      113
      2817
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      37
      2603
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2478
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2233
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2013
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1891
    Aihe