.... kun kukaan ei ole tehnyt aloitusta.
Lindan ja Peterin kappale saa aikaan kylmiä väreitä, ja alkaa haluttamaan, viuluko sen tekee. Sanoista en saa selvää, joten katsoin lyricistä. Ai että tuollaiset, aika vinkeät, kiva riimitys.
Ois viisaampi häipyy tääl, Miten tunteet vois jäädyttää
Sä oot, sä oot liekinheitin, Samas illas, savuu ilmas
Etin ihmisjoukost sua, Puhut muille, sun tutuille, Oot ku et ees tuntis mua
Vähän outoo ettet sä kato mua silmiin. Ku viime yönä et saanut musta käsiäs irti
Vaik saan sult runtuu, niin se hyvältä tuntuu
Olis viisaampi häipyy täält. Mut tulel vielkin leikin. Miten tunteet vois jäähdyttää
Ku sä oot liekinheitin, oo, Saat mut palamaan, Saan sust palan vaan
Oot niin kuuma, mut jääkylmä, Sä oot, sä oot liekinheitin, liekinheitin
Pariin iltaan en sua kii saa. Voiko ihminen kuolla kiimaan, joo
Aina kun ollaan iho ihoo vasten, Mä saan sust palovammoja kolmannen asteen
Oh dear lord, saanko viel yhen kasteen. Kun syntiä taas teen
See upcoming pop shows. Get tickets for your favorite artists
Ois viisaampi häipyy täält. Mut tulel vielkin leikin, tunteet vois jääydyttää
Ku sä oot liekinheitin, oo, Saat mut palamaan, Saan sust palan vaan
Oot niin kuuma, mut jääkylmä, Sä oot, sä oot liekinheitin, liekinheitin. Liekinheitin
Eikö UMK ollenkaan kiinnosta...
12
135
Vastaukset
Ei tule seurattua...
- Anonyymi00001UUSI
Kiviäkin kiinnostaa.
En ole kivi.
Ei siis kiinnosta. - Anonyymi00002UUSI
Just kuuntelin. Ihan ok, ei uutta, ihan vähän vain väkisin tehdyn makua häiritsemässä, rentonnosti tehdyn tuuliputkea pitäisi olla vähän enemmän lisää. Ehkä korva tottuu vielä.
- Anonyymi00003UUSI
No ei kiinnosta. Kävin just kuuntelemassa tuon biisin. Olihan siinä yksi hyvä ja aito asia: viulu!
- Anonyymi00004UUSI
Lindan ja Peten kappale on muutoin kaikin puolin hyvä, mutta sanat on kornit. Sanat lienee tehnyt Veeti 12v. tai sitten tekoälyllä. Sanoitus tosin herätti itsessäkin inspiraation biisistä.
Biisin nimi on: Taisteluhelikopteri. Se tietenkin kertoo tyypistä joka identifioituu sellaiseksi. Se voisi alkaa näin: "Mä oon, mä oon taisteluhelikopteri..." - Anonyymi00005UUSI
Peten ja Lindan biisi jätti vähän haalean fiiliksen. Biisi ei missään vaiheessa ottanut kunnolla tuulta alleen. Ajattelin myös, että Petessä ja Lindassa olisi yhdistettynä huikeasti eroottista energiaa mutta ei sekään sitten oikein iskenyt. Ja sanat on kyllä aidosti todella huonot. Siinä on tavoiteltu jotain kuuman yön fiilistä, mutta blaah. Odotin enemmän.
Sammui liekinheitin ennen kuin se edes kunnolla roihusi.
Aletheias Jaaha, latinodisco suoraan 80 luvulta keksitty uudelleen, vai koska se oli? 90?
No parasta siinä oli ettei sitä ole enää, vai onko sittenkin? 🤭 No minä keskityn tästä eteenpäin sen ihmettelyyn 😄- Anonyymi00006UUSI
Viisut eivät enää kiinnosta, estraadilla 15 000 gazalaisen lapsen veret.
Tuota kannattaa jo juhlistaa?
AV - Anonyymi00007UUSI
Ei
Aiwan skeidaa.
Mutta sopii hyvin täällä puheenaiheeksi siihen mistä muutkin muualla puhuvat.
Focus
Katso noppia. Eivät ne loputtomasti pöydällä pompi.
(naurua) - Anonyymi00008UUSI
Eikö joskus ole sanottu että Suomen kieli lauluissa ei ole sointuva. Ehkä siksi on tehty sanat noin epäselviksi ja enemmän panostettu säestykseen ja taustamusiikkiin.
- Anonyymi00009UUSI
Oli kyl hitsin hyvä. Toril tavataan.
Ainahan ne kiinnostavat. Olen katsonut Euroviisut aina lapsesta lähtien. Se oli ainut päivä vuodesta joulun ja uudenvuoden lisäksi, kun saatiin pentuna valvoa niin myöhään kun haluttiin. Paskaa musiikkiahan se on, mutta kuuluu perinteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2867389Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413846PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23418Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a693138Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1132817"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin372603IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492478Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532233- 682013
- 991891